(050) 770 21 09

Пн-Сб 8:40-19:30

(067) 901 84 08

(050) 155 73 65

RU | UA

Корисні статті

Тюнінг Джилі СК: можливо все Тюнінг Джилі СК: можливо все

Багато водії ставляться до тюнінгу з зневагою, відносячи його до надмірностей, без яких можна обійтися. Але є такі моделі, для яких це є, як мінімум бажаним заходом, хоча й не обов'язковим. До таких автомобілів відноситься і китайський малолитражный2 седан Джилі СК. А причина цього одна: машина вийшла у виробника кілька сирої, що викликає необхідність у самостійних доопрацювань. В цілому операції по тюнінгу автомобіля можна розділити на дві категорії: технічний і зовнішній. Сьогодні ми розповімо про те, що пропонують зробити для поліпшення характеристик цієї моделі численні продавці аксесуарів і автосервісні станції. Технічний тюнінг Джилі СК Саме деяка вогкуватість моделі змушує новоспечених власників з головою заглиблюватися в її технічний...


Відгуки Чері: про що говорять власники Відгуки Чері: про що говорять власники

Практично з самого першого дня появи автомобілів цього виробника на українському ринку, була здійснена потужна антирекламна компанія з боку тих, хто багато років торгував російськими автомобілями і вельми успішно заробляв на цьому гроші. Багато чого з того, що говорили про автомобілі компанії, відповідало дійсності. Так, дійсно пасивна безпека залишала бажати кращого. Особливо – на перших моделях. Так, часто зустрічалися проблеми електроніки, а ходова частина була не настільки витривалою, як хотілося б багато. Так, запчастини Чері китайського виробництва не завжди відрізнялися високою якістю, а купити їх перший час було досить складно. І ось, пройшло час, і можна підвести деякі підсумки. Відгуки тих, хто за десять років експлуатують ту чи іншу модель бренду, дозволяють...


Огляд Джилі СК: кінець ери моделі Огляд Джилі СК: кінець ери моделі

З цим малолитражным седаном український автолюбитель вперше познайомився в 2006-му, через рік після прем'єри на Франкфуртському автосалоні. А вже у 2007-му в Кременчуці було налагоджено великовузлове складання моделі, після чого Джилі СК по-справжньому став народним автомобілем. Саме він, на пару зі своїм старшим братом МК, завершив еру російських «вазів», які були лідерами по рівню продажів в нашій країні багато років. СК не раз займав високі місця в ТОП-10 за підсумками року. І ось, його час минув: у 2016-му році група компаній АІС зняла його з виробництва і оголосила про фінальною розпродажу. Секрет популярності Вже з самого моменту своєї появи Джилі СК зробив серйозну заявку на популярність. В ту пору, коли автомобіль поставлявся з Китаю,...


Купити Чері Амулет чи не варто? Купити Чері Амулет чи не варто?

Однією з основних претензій до вельми цікавої моделі Chery Amulet спочатку у покупців вважалося низька аварійна безпека. Існувала думка, що при виготовленні цієї моделі виробник не надто обтяжував себе якістю металу, що позначалося на низькому показнику пасивної безпеки. Однак, це все були лише помилки. Ще в 2007-му році Британської лабораторією Агентства сертифікації транспортних засобів було доведено, що цей автомобіль повністю відповідає європейським нормам безпеки. Випробування проводилися ще в травні 2007-го року. Краш-тест, проведений цієї поважної у Європі організацією, показав, що Чері Амулет гідний стати одним з гравців Європейського ринку. Зокрема, за показниками коефіцієнта ушкодження голови ( не вище 1000 одиниць), Амулет видав показники...


Дешеві і доступні автомобілі в Україні Дешеві і доступні автомобілі в Україні

З урахуванням нинішньої економічної ситуації, автомобільний ринок України живе більшою мірою за рахунок бюджетної категорії. Причому, мова йде про моделях, що належать до різних класів – від міської мікролітражки до цілком комфортабельного авто бізнес-класу. В цій ціновій ніші більшою мірою представлені корейські та китайські бренди, огляд яких сьогодні ми і пропонуємо свої читачам. Найдешевший - Деу Матіз Почати, мабуть, потрібно з класу «А» по європейській класифікації. Сьогодні найпопулярнішим автомобілем у цій категорії можна сміливо назвати Деу Матіз складання узбецького представництва корейської компанії заводу «Уз-Деу». Незважаючи на свою досить стару конструкцію і зовнішність, цей компактний міський хетчбек...


В Україні продано більше 75 000 тисяч автомобілів Chery! В Україні продано більше 75 000 тисяч автомобілів Chery!

Виставка СІА 2013 стала дуже важливою подією в житті кожного автолюбителя України. Головна новина від компанії Чері. Автомобілі цієї марки стали лідерами з продажу в сегменті недорогі авто. За 7 років перевага і якість Chery оцінили багато власників.   75000 тисяч проданих китайських автомобілів і це не межа. Людям потрібні дешеві нові авто а не польські або литовські "бляхи". Чері підкорюють світовий ринок своїми продуктами і Україна не виключення.   Більш детально читайте на сайті: https://www.autocentre.ua/avtopravo/avtobiznes/vladeltsami-avtomobiley-chery-za-7-let-stali-bolee-75-tysyach-chelovek-61504.html   


Чері Куку ремонт супорта і заміна гальмівних колодок. Чері Куку ремонт супорта і заміна гальмівних колодок.

Вітаю, дорогі друзі. Скрипить переднє колесо Чері Куку. Міняємо гальмівні колодки і ремонтуємо супорт. Пару днів перед від'їздом з міста зіткнувся з однією бідою. Їхав на вокзал, а машина, Чері Куку, вирішила прихворіти, скажімо так. Полягає це в сильному металевому скреготінні при гальмуванні. Потім, після гальмування, цей скрегіт ставати менше, але нікуди не дівається. Зараз я буду знімати колесо, і дивитися на гальмівні колодки Чері Куку. Є підозра, що внутрішня колодка розвалилася. Машині зараз на домкраті. Як тільки зніму колесо, відразу щось під неї підкладу. А то ясла домкрат скластися, приємного буде мало. Також автомобіль стоїть на ручнику. Треба поставити на передачу. Тепер скочування автомобіля опираються три колеса. І так, колісний диск теплий. Це...


Ремонт генератора на Джилі СК Ремонт генератора на Джилі СК

Доброго всім часу доби. Сьогодні у нас в гостях автомобіль Джилі СК з неробочим генератором. Скаржиться чоловік, що проблема плаваюча. Тобто, генератор то працює, то ні. Перше, що кинулося в очі, це акумулятор. Він покритий кислотою, а це погана ознака. Нам потрібно зняти сам генератор Джилі СК. Самостійно ремонтуємо генератор на Джилі СК. Для цього доведеться зняти мінусову клему. Генератор розташований під патрубком кондиціонера. Тому доведеться зняти коробку фільтра. Викручуємо для цього 4 болта на 13 і відкручуємо хомути на патрубках. Тепер знімаємо коробку і відкладаємо в сторону. Для зняття безпосередньо генератора знадобиться відкрутити плюсову клему. Ключ на 10. І зняти цей штекер. Знімається натисненням на клавішу. Нічого складного. Після відкручується верхній болт на 14....


Свічки запалювання на Great Wall Hover - Як замінити Свічки запалювання на Great Wall Hover - Як замінити

Вітаю всіх. Сьогодні будемо міняти свічки запалювання на автомобілі Грейт Вол Ховер, у зв'язку з тим, що встановили нове обладнання. Це китайський позашляховик який користується великим попитом в Україні. Давайте приступимо до заміни свічок. Самі міняємо свічки запалювання на машині Грейт Вол Ховер Great Wall Hover. Свічки ми придбали чотирьохконтактні з платиновим напилюванням. Свічки змінюються так само, як і на будь-якій іншій машині. Відводимо високовольтні дроти, щоб вони нам не заважали. Висмикуємо наконечник. Просто до верху. Потім беремо свічковий ключ на 16 і відкручуємо стару свічку. Після пробігу в 17 тисяч км старі свічки не в ідеальному стані. Встановлюємо у свічковий ключ нову свічку, опускаємо в колодязь і закручуємо. Момент затягування у...


Повторювач дзеркала Джилі МК - Як самому зняти? Повторювач дзеркала Джилі МК - Як самому зняти?

Всім привіт. Салон машини Geely Mk спроектований таким чином, щоб там було комфортно перебувати чотирьом дорослим людям середнього віку і зростання. Вирішивши не йти від оригінальності, виробник розмістив щиток з приладами посередині панелі. Наш сьогоднішній ролик про те, як зняти бічне дзеркало з автомобіля Джилі МК. У моєму випадку це потрібно зробити для заміни повторювача. Інструкція з розбирання бічного дзеркала автомобіля Джилі МК Geely Mk. Що потрібно зробити в першу чергу? Потрібно підняти дзеркало вгору, щоб у нас був доступ до нижньої частини. І трошки повернути його вправо, щоб був зазор. Дзеркало тримається на кліпсах. Нам потрібно залізти пальцями і віджати їх з посадкового місця. Це дозволить безперешкодно зняти дзеркала. Але будьте акуратні....



.