Відгуки: 0
Досить відомим і поширеним автомобілем є Тіго – кросовер, історія якого почалася більше 10 років тому.
Сьогодні цей модельний ряд китайського бренду Чері налічує більше 5 представників і регулярно оновлюється, радуючи водіїв своєю якістю і наявністю досить непоганого функціонала.
Непогану якість мали і перші автомобілі цього сімейства, особливо якщо мова заходить про авто, зібрані безпосередньо в Китаї, а не в інших країнах.
Автомобіль відрізняється досить хорошою якістю складання, що відрізняє його від більше ранніх моделей китайського автопрома.
Також слід зазначити дизайн, що дуже добре пропрацьований, хоча в нім і вгадуються риси інших іноземних брендів, зокрема – Тойоти.
У іншому Чері Тіго – хороший кросовер з досить непоганими технічними характеристиками і лояльною ціною навіть при купівлі нового авто.
Однією з основних проблем представленого на огляді автомобіля є утворення корозійних процесів на кузові. Пов'язано це з відносно тонким шаром нанесеного лакофарбного покриття.
Варто звернути увагу на те, що конкретно цей автомобіль був зібраний на Авто ЗАЗ. Інформація про це вказана на спеціальному значку на арці передніх пасажирських дверей.
Також не особливо якісне грунтове покриття під ЛКП, що позначається на швидкості появи і поширення корозії.
Якість метала кузови залишає бажати кращого, принаймні на автомобілях, зібраних поза Китаєм.
Корозія автомобіля з'являється навіть на внутрішніх деталях і болтах, де вони не піддаються регулярній дії негативних чинників.
Особливу увагу слід приділяти порогам Чері Тіго. При нагоді слід провести їх антикорозійну обробку, включаючи внутрішній простір. Частенько корозія починається зсередини деталі, і тільки потім проявляється на зовнішній частині.
Також корозія проявляється в районі підкрилків. Це пов'язано з тим, що кріпляться вони за допомогою саморезів, біля яких і з'являються перші вогнища іржі.
При цьому самі підкрилки не прилягають щільно до кузова і під них також може потрапляти волога. Відповідно, там теж може з'являтися іржа.
Ще одним вразливим місцем для корозії стали кромки дверей. Оскільки обробка антикорозійними речовинами були проведені пізно і тільки зовні, то особливого ефекту це вже не дало.
Проблема також спостерігається на порозі Чері Тіго. По суті, він вже роздувся і скоро найімовірніше його доведеться замінювати.
Окремо варто виділити днище автомобіля, яке практично не схильне до іржі. Лонжерони і важелі у відмінному стані. Пов'язано це з тим, що обробка проводилася спочатку, ще на заводі.
Проте варто окремо розглянути піддон картера двигуна. Він проржавів повністю і з часом його доведеться замінювати, інакше можуть виникнути серйозні проблеми при сухій роботі двигуна.
Також корозії сильно піддається і бак. З часом він починає іржавіти наскрізь, що призводить до протікання.
Що стосується ходовій частині автомобіля, то особливих нарікань до неї немає. За більш ніж 100 тисяч км пробігу довелося замінити тільки амортизатори і сайлентблоки і втулки в передній підвісці авто.
Також виникла проблема з одним з підшипників. В результаті цього злизують шліци і вилітає ШРУС Чері Тіго. Відповідно, краще відразу, при перших ознаках несправності, замінити цей підшипник.
Живе він звичайні декілька десятків тисяч км пробігу. Принаймні заводський. Після заміни на новий більше проблем з ним не було.
Якщо проблему вчасно не усунути, то колесо починає вивертати, з'являється сильний скрегіт, автомобіль перестає їхати.
Що стосується коробки перемикання передач, то з нею проблем не було. Все працює стабільно. Передачі перемикаються без проблем.
Якість пластика не дуже хороша. Він досить жорсткий, при поганій якості складання може скрипіти. Виправити подібну проблему досить проблематично.
Варто відмітити, що пластик також відрізняється тим, що на нім легко залишити подряпини і ушкодження.
Незважаючи на дуже бюджетну обробку салону Чері Тіго, виглядає все цілком пристойно. Більше того, все досить стійке до зносу, що також можна віднести до досить великої переваги.
Ще одним плюсом можна назвати можливість швидко скласти і витягнути задні сидіння автомобіля. Це дозволить істотно збільшити об'єм багажника, який і без того досить великий.
Для закривання дверей знадобиться певне зусилля, оскільки вони легені і під своєю вагою не дуже добре закриваються.
Двигун відмінно працює, нарікань за 100 тисяч км пробігу не було. Масло використовується синтетичне. Силовий агрегат робиться за ліцензією Mitsubishi.
Фари досить швидко каламутніють, десь через 30 тисяч км. Пов'язано це з тим, що відпадає спеціальна захисна плівка, після чого різні чинники призводять до помутніння.
Можуть виникати певні проблеми з електронікою Чері Тіго. Зокрема, перестає працювати освітлення в салоні. Зазвичай це пов'язано з проводкою, в якій з'являються замикання.
Простої заміни запобіжників в даному випадку буде недостатньо, так що слід ретельно перевіряти усі дроти пов'язані з певним приладом, що вийшов з ладу.
Аудіосистема працює цілком нормально. Єдиний недолік – рипить динамік. У іншому ніяких особливих нарікань на її роботу не виникає.
Скопідіймач працює нормально. Все відкривається і закривається, що дозволяє використати його без проблем.
Є певні проблеми направляючими скла. Через це вікно не завжди нормально відкривається і закривається.
В цілому, Чері Тіго – досить відмінний автомобіль як для свого бюджету. При правильному догляді прослужить досить довго, особливо при своєчасній антикорозійній обробці.
Корисні статті
Рекомендації по заміні підшипника генератора...
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...