(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Деу Матіз глухне при гальмуванні. Причини

Деу Матіз глухне при гальмуванні. Причини

Двигун, що заглух під час руху - штука не просто неприємна, але і може приховувати більш серйозну небезпеку. Тому сприймати цей сигнал коштує як керівництво до діагностики.

Деу Матіз може глухнути при гальмуванні просто через недосвідченість водія, що не виключено. Однак найчастіше така поведінка двигуна вказує на серйозні проблеми з двигуном, коли без ремонту або заміни запчастин Matiz не обійтися.

ecbkbntkm

Головна причина заглухлого Матиза і причому тут підсилювач гальм

Незалежно від того, який двигун встановлений під капотом малюка Деу, будь це літровий або 0,8-літровий трициліндровий мотор, в першу чергу необхідно перевіряти вакуумний підсилювач гальм і всі деталі двигуна Деу Матіз, які з ним пов'язані. Справа ось у чому.

Вакуумний підсилювач гальм призначений для зменшення зусилля при натисканні на педаль гальма, щоб зробити гальмування більш ефективним і комфортним. Принцип його роботи досить простий. Підсилювач гальм являє собою замкнутий резервуар з гумовою мембраною, що ділить його на дві камери - в одній камері підтримується атмосферний тиск, в другій - вакуум, розрядження.

схема

Мембрана жорстко пов'язана зі штоком педалі гальма з боку камери з атмосферним тиском. Друга камера, вакуумна, теж має шток, який впливає безпосередньо на поршень головного гальмівного циліндра. В результаті того, що вакуумна камера постійно пов'язана з впускним колектором, в ній підтримується досить сильне розрядження.

З боку вакуумної камери мембрана навантажена пружиною і прагне перемістити центр мембрани в бік гальмівної педалі. Зусилля, створюване пружиною, не надто висока, але достатня для того, щоб при вимкненому двигуні постійно утримувати шток педалі гальма в крайньому віджатому положенні.

Але найголовніше в тому, що розрядження у впускному колекторі Деу Матіз, при запущеному двигуні, становить 66,7 кПа (0,67 бар) і воно передається в вакуумну камеру підсилювача гальм. Саме завдяки цьому розрідженню мембрана при натисненні педалі гальма забирає на себе частину зусилля. Тому натискати педаль при справному гальмівному підсилювачі дуже легко і комфортно.

гут

Але в разі пошкодження мембрани внаслідок зносу величина розрідження різко скорочується, а з'явилася зв'язок між двома камерами підсилювача дозволяє атмосферному повітрю проникнути не тільки в вакуумну камеру, але і безпосередньо у впускний колектор.

В цей час електронний блок управління, чітко контролюючи кількість повітря, що поступає, фіксує різке підвищення тиску на впуску і сприймає це як виключення двигуна. Тому подача бензину в паливну рампу припиняється і двигун глухне.

За великим рахунком відбувається активне підсмоктування повітря у впускний колектор. 

Як перевірити вакуумний підсилювач гальм Деу Матіз

Існує кілька способів перевірки вакуумного підсилювача гальм. Найпростіший з них - 4-5 раз натиснути на педаль гальма при вимкненому двигуні, потім, утримуючи гальмівну педаль натиснутою, запустити двигун. Якщо підсилювач справний, педаль злегка провалиться, підсилювач справний.

Ще один спосіб полягає в уважному прослуховуванні зони розташування підсилювача при запущеному двигуні. Якщо буде чути характерний свист, шипіння, це свідчить про те, що мембрана пошкоджена і відбувається підсмоктування повітря.

проверка

Вакуумний шланг і зворотний клапан

Рівне такі ж симптоми при натисненні педалі гальма під час руху ми будемо спостерігати в разі обриву або пошкодження вакуумного шланга. Цей шланг фіксується з одного боку на штуцері вакуумної камери підсилювача гальм, а з іншого - на впускному колекторі за дросельною заслінкою.

шланг

Для початку перевіримо місця фіксації шланга на штуцерах. Знайти його нескладно, це самий товстий шланг, який підключений до впускного трубопроводу. Потім оглянемо уважно стан шланга і патрубків. А заодно перевіримо і зворотний клапан.

клапан

Він розташований практично по центру шланга і продувається тільки в одну сторону - від підсилювача гальм в бік колектора. При огляді шланга важливо звернути увагу на наявність розшарувань і тріщин в місцях фіксації на штуцерах, тріщини і потертості по всій довжині шланга. 

клапан обратный

А клапан перевірити просто - він повинен продуватися тільки в одну сторону. У каталозі запчастин Деу Матіз клапан окремо зустрічається рідко, та й виходить він з ладу нечасто, тому при виниклої проблеми краще купити цю запчастину Матіз в зборі. Його номер за каталогом - 96320635-GM.

Система живлення і її вплив на відмову двигуна при гальмуванні

З гальмівною системою розібралися, це найочевидніша причина зупинки двигуна Матіз при гальмуванні. Здавалося б, до чого тут система живлення? Але і вона відіграє величезну роль в пошуках причин зупинки двигуна при натисканні на гальмо.

Річ у тому, що при різкому гальмуванні, так і плавному теж, ми різко скидаємо обороти двигуна, переносячи ногу з педалі акселератора на педаль гальма. Саме цей факт асоціюється у багатьох водіїв з гальмуванням, з натисканням на педаль. А причина може критися в декількох елементах системи живлення.

Паливні фільтри 

В більшості випадків власники Деу Матіз рідко звертають увагу на фільтр грубого очищування, який знаходиться в корпусі паливного модуля. Якщо фільтр помірно забитий, тиск в паливній рампі на високих оборотах ще дозволяє двигуну працювати нормально. Але в разі різких перепадів оборотів бензонасос просто не в змозі подати потрібну кількість палива на форсунки.

сеточка

Все відбувається наступним чином. Ми активно керуємо подачею повітря, відкриваючи й закриваючи дросельну заслінку педаллю акселератора, а електронна система управління двигуном подає бензин в залежності від кількості повітря на впуску. При гальмуванні ми прибираємо ногу з педалі акселератора, а система припиняє подачу палива.

фто

Як тільки ми знову намагаємося підняти обороти, ЕБУ намагається створити тиск в рампі для подачі палива через форсунки. Але системі цього зробити не вдається, оскільки фільтр забитий, а насос не може миттєво створити необхідний тиск. В результаті двигун глухне. Це стосується як фільтра грубого очищування (сіточки), так і фільтра тонкого очищування

Паливний насос і перепускний клапан

Електричний двигун бензонасоса зобов'язаний підтримувати в системі живлення тиск 4 атм. Якщо електродвигун зношений, на високих або постійних обертах він з горем навпіл ще справляється зі своїм завданням. Але при різких перепадах оборотів тиск в системі різко падає, суміш стає критично бідною і двигун глухне, як нам здається, через гальмування.

бензонасос

Така ж ситуація може виникнути, якщо перепускний клапан сильно зношений. При необхідності різко створити в системі живлення номінальних 4 атм, він просто не в змозі цього зробити. Результат той же - при різких перепадах оборотів мотор глухне.

клапан

Форсунки

Брудні або сильно зношені форсунки також можуть служити причиною такої несправності. Особливо в комплексі зі зношеним бензонасосом. Тут ситуація дещо інша. Втомлена форсунка при різкому скиданні газу не встигає вчасно закритися і на короткий час зависає у відкритому стані. 

форсунка

Тим самим вона подає не враховане електронним блоком управління паливо в камеру згоряння. Якщо на середніх або високих оборотах це проходить практично безболісно, то при різкому скиданні газу суміш стає критично багатою. Природно, при натисканні на педаль акселератора після гальмування двигун глухне, свічки може просто залити.

Регулятор холостого ходу (РХХ)

Навіть в тому випадку, якщо всі елементи системи живлення працюють як годинник, РХХ може не справлятися зі своїми обов'язками в режимі підтримки подачі палива по обвідному каналу в режимі холостих обертів. Знову-таки, коли ми різко скидаємо ногу з педалі акселератора.

рхх

Якщо регулятор холостого ходу зношений, а це може бути як знос конічного клапана, так і знос механізму регулятора, крокового двигуна, штока, РХХ фізично не встигає відпрацювати момент подачі палива в режимі короткочасних холостих обертів. Хоча холості можуть бути цілком пристойними. 

Дросельний вузол Деу Матіз

Досить часто зустрічається, що водії запускають стан дросельного вузла. А це також може вплинути на розвиток ситуації в режимі гальмування. Конструкція дросельного вузла така, що між дросельною заслінкою і корпусом завжди повинен залишатися компенсаційний зазор.

дроссель чистый

Він потрібен для того, щоб під час нагрівання корпусу і самої заслінки, при їх розширенні, заслінку НЕ заклинювало в закритому стані. Логічно зрозуміло, що нагар і бруд всередині дроселя геть вибирають цей зазор. Призводить це до того, що те повітря, яке повинен надходити в циліндри при закритій заслінці, не надходить, а ЕБУ просто сприймає це як сигнал до перекриття подачі палива. Двигун очікувано глухне в момент гальмування.

дроссельный узел

Крім цих причин, до відключення двигуна при гальмуванні цілком може бути причетна система запалювання, якщо в момент гальмування високовольтні дроти можуть замикати на масу. Скажімо, через несправність подушок двигуна і зайвої рухливості силового агрегату.

 
Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.