(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Пробило модуль запалення Шевроле Авео, чому не можна ставити свічки запалення з зазором 1.1 мм

Пробило модуль запалення Шевроле Авео, чому не можна ставити свічки запалення з зазором 1.1 мм

Модуль запаленняДля правильної роботи двигуна автомобіля важливим є стан усіх елементів. Проводячи обслуговування, слід звертати увагу на всі запчастини на Шевроле Авео, що дозволить своєчасно усувати проблеми.

Зокрема, це стосується системи запалення автомобіля, де також ретельно слід підходити до вибір усіх елементів, особливо модуля запалення і свічок.

Модуль відповідає за перетворення низької напруги у високу і передачу імпульсу на свічки. На контакті останніх утворюється іскра, яка забезпечує займання палива в камері згорання.

Відповідно, якщо десь в цьому ланцюжку виникнуть проблеми, то двигун авто не працюватиме стабільно. З'являються провали, двигун на холостих оборотах працює нестабільно, троїть, що робить експлуатацію автомобіля проблемною.

Старі посібники з експлуатації цієї моделі автомобіля містять інформацію про необхідність використання свічок запалення з проміжком в 1.1 мм, проте на ділі це згубно позначається на котушці запалення.

Наслідки використання свічок запалення з проміжком 1.1 мм для модуля Шевроле Авео

В результаті установки свічок запалення з проміжком в 1.1 модуль запалення вийшов з ладу вже через тиждень. Зрештою його довелося серйозно відновлювати і ставити інші свічки.

Свічки з великим проміжком не підійшли

Наприклад, почав пробивати корпус, через що уся система запалення перестала повноцінно працювати.

Оптимальним варіантом є установка свічок з проміжком 0.9 мм. Це дозволить системі запалення працювати стабільно.

Краще ставити свічки з проміжком 0.9

Довелося відкручувати старий модуль і витягати його.

Відкручуємо старий модуль

При заміні модуля не зайвим буде провести і заміну свічок запалення.

Старі свічки краще замінити

На його місце ставитиметься новий, який вставляємо на свічки і прикручуємо. До речі, він трохи відрізняється в плані ізоляції, проте в іншому ніяких відмінностей немає.

Встановлюється новий модуль

Далі відбувається підключення проводки, після чого автомобіль буде готовий до експлуатації.

Підключається проводка

Двигун Шевроле Авео тепер працює стабільно, проблем з оборотами немає.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.