Для спрощення маневрування заднім ходом в умовах обмеженого простору на Деу Ланос можна встановити парктронік. Якщо на сучасних авто він є штатно, на цих старіших авто його доведеться монтувати самостійно.
Парктронік є ультразвуковим пристроєм, призначеним для полегшення парковки транспортного засобу. Основне призначення блоку – попередження водія про наявність позаду автомобіля перешкод.
Основними елементами парктроніка являються:
Датчики монтуються в задній бампер. При цьому відстань до перешкод зазвичай передається у вигляді цифр або іншим графічним способом на екран спеціального монітора, який водій Деу Ланос повинен добре бачити.
Парктронік запускається при перемиканні на задню передачу. При цьому простір, розташований позаду автомобіля, починає опромінюватися ультразвуковими хвилями, які виробляє датчик.
При виявленні перешкод датчик уловлює зворотний сигнал. Випромінюваний і прийнятий сигнал проходять на контрольний пристрій, що обчислює час затримки між сигналами.
За розміром затримки між випромінюваним сигналом, що приймається, контролюючі пристрій і розраховує відстань до найближчої перешкоди. Після цього дані виводяться встановленим способом на екран.
При цьому відбувається і генерація звукових сигналів, тональність яких підвищуватиметься у міру наближення до перешкоди. Досягши критичного значення відстані до перешкоди звуковий сигнал і зовсім стає безперервним.
Варто відмітити, що при регулярній експлуатації Деу Ланос датчики парктроніка можуть покриватися шаром бруду або льоду, тому їх слід періодично очищати. Інакше чутливість системи знижуватиметься, що позначиться на ефективності і точності її роботи.
Таким чином наявність парктроніка дозволяє виявляти при маневруванні навіть ті перешкоди, які виявити з салону за допомогою дзеркал вдається далеко не завжди. Проте слід регулярно дивитися в дзеркала, оскільки повністю довіряти свідченням парктроніка все-таки не слідує.
Спершу необхідно замовити відповідний варіант парктроніка. Зазвичай пристрій продається комплектом, в який включене усе необхідне для проведення робіт, що помітно спрощує підбір комплектуючих.
У комплекті є салонний монітор, який можна встановити на будь-якому зручному місці торпеди чи в іншій частині авто – головне, щоб водій міг його добре бачити, не особливо відволікаючись.
Набір датчиків, які врізатимуться у бампер. Для збереження зовнішнього вигляду авто датчики можна підібрати під колір кузова, і тоді їх буде практично непомітне. При необхідності датчики можна пофарбувати без особливого зниження ефективності їх роботи.
Також є безпосередньо блок управління парктроніком Деу Ланос. Блок розміщується в зручному місці, частенько під багажником.
У комплекті є дроти, розраховані для підключення датчиків і блоку управління. Оптимальним буде підключення подання електроживлення від задніх ліхтарів.
Одним з важливих елементів набору є фреза, яка дозволить вирізувати у бампері отвір необхідного діаметру. Відповідно, немає необхідності робити підбір самостійно.
Проте слід заздалегідь перевірити чи співпадає діаметр фрези і датчика парктроніка, оскільки іноді в наборах можуть потрапляти невідповідні по розмірах елементи.
При установці датчиків важливо приділяти увагу на те, щоб вони знаходилися в одній площині. Оскільки 2 датчики ставляться по краях, то важливо змонтувати їх до особливого закруглення бампера, інакше вони опиняться в інших площинах по відношенню до інших 2 датчиків.
Щоб датчики парктроніка Деу Ланос працювали ефективно, необхідно розміщувати їх приблизно на однаковій від краю відстані. Для цього рулеткою відміряємо відстань до певної точки від кута бампера автомобіля.
При цьому віддалення від верхнього і нижнього краю бампера також має бути максимально однаковим. Відповідно, виміряємо потрібну відстань одного з крайніх датчиків і виставляємо мітку, по якій проводитиметься установка.
Враховуючи наявність вигину у бампері цієї моделі авто на верхній його частині, то орієнтуватися можна на нижній край цього вигину і низ безпосередньо деталі. Таким чином вибирається середина рівного майданчика для одного датчика, орієнтуючись на який проходитиме монтаж інших.
Так само виставляємо мітку для другого крайнього датчика.
Щоб зробити прив'язку по вертикалі можна використати нижню частину заднього ліхтаря, від якого виміряємо відстань до точки і виставляємо мітки крайнього датчика. Перевіряємо наявні відмітки на відповідність по відстані.
Далі необхідно вимірювати відстань між крайніми датчиками парктроніка Деу Ланос, що дозволить визначити місце установки середніх. Просто вимірюємо відстань рулеткою.
Отриману відстань необхідно розділити на 3, що і дозволить дізнатися, на якій відстані від крайніх датчиків слід встановлювати середні. Після цього просто відміряємо отриману відстань від крайніх датчиків до центральних.
Також вимірюється відстань між центральними датчиками, яка має бути максимально близькою до показників віддалення центральних пристроїв від крайніх. Невелике відхилення цілком допустиме, оскільки провести ідеально рівні виміри практично неможливо.
Для виставляння датчиків на одній горизонталі можна скористатися довгою лінійкою.
Встановлюємо фрезу, що йде в комплекті, на дриль. Важливо заздалегідь переконатися, що її розміри співпадають з розмірами датчиків, які встановлюватимуться, інакше можуть виникнути проблеми з їх установкою.
Якщо відстань від підлоги до фрези, якою робитиметься отвір у бампері Деу Ланос, буде менше 45 см, то краще свердлити під невеликим кутом вгору, що дозволить забезпечити захист від попадання в діапазон роботи землі і бордюрів.
Після просвердлення отворів за допомогою викрутки витягаємо або проштовхуємо всередину пінопласт, який є у бампері. Це необхідно для установки датчиків і протягання дротів.
За допомогою канцелярського ножа акуратно вирівнюємо поверхню просвердлених ділянок, при цьому намагаємося не зрізувати надмірно багато. Інакше датчик провалюватиметься усередину і його доведеться додатково фіксувати.
На проводці бампера є відмітки з латинськими буквами. Розміщувати датчики слід по алфавітному порядку, починаючи з лівої сторони (буква А) і закінчуючи на правій (буква D).
Сполучаємо датчики парктроніка Деу Ланос з проводкою, яка йде в комплекті. У місці з'єднання скручування надійно закручуємо, щоб всередину не потрапляла вода і бруд, оскільки це може швидко вивести електроніку з ладу.
На датчику є маркіровка, яка дозволяє визначати, де розташований верх. Це дає можливість проводити монтаж правильно, що позначається на ефективності його роботи і точності даних, що відображаються.
Ніколи не варто допускати натиснення безпосередньо на датчик при його установці у бампер. Це може вивести його з ладу. Натискати необхідно на спеціальну окантовку, що ніяким чином не позначиться на функціонуванні пристрою.
Знімаємо бічні пластикові елементи у багажнику автомобіля.
Після чого заводимо всередину дроти, що йдуть від датчиків парктроніка безпосередньо до керуючого блоку і електромережі Деу Ланос.
Екран парктроніка краще всього ставити в районі центру торпеди, оскільки при огляді ситуації в дзеркала у такому місці він потраплятиме в очі і можна буде також орієнтуватися на показники.
Проводку краще всього проводити під пластиковими елементами салону – порогами, картами і іншими. Так дріт буде захищений від ушкоджень і механічної дії.
Знаходимо в проводці, розташованій у багажнику плюс і мінус, після чого до них підключаємо живлення на парктронік. Для цього наявні дроти можна просто продзвонити.
Підключаємо блок управління, уважно стежачи за правильністю усіх з'єднань. Після успішного підключення відразу прозвучить контрольний звуковий сигнал, що означатиме початок функціонування системи.
Залишається встановити в недоступному для небажаної дії місці блок управління, після чого процес установки парктроника на Деу Ланос можна вважати завершеним.
Корисні статті
Рекомендації по заміні підшипника генератора...
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...