Якість освітлення дорожнього покриття є важливим чинником безпечної їзди. Однією з можливих проблем є вихід з ладу коректора фар. У каталозі запчастин Деу Ланос представлені декілька варіантів цієї запчастини, що дозволить замінити або полагодити пошкоджений блок.
Коректор фар дає можливість змінювати положення фари при виникненні подібної необхідності. Це дозволяє виставляти межу світла і пітьми так, щоб забезпечувати якісне освітлення дороги і не сліпити інші приватники руху.
Наявність коректора дозволяє виконувати це без зупинки руху і механічної дії на фару з боку водія. Особливо потрібне коригування при зміні положення кузова автомобіля, наприклад, при збільшенні навантаження на його задню частину.
Таким чином вдається відновити світлотіньову межу, яка регламентується відповідними нормами.
Варто відмітити, що Деу Ланос оснащений примусовим (ручним) коректором. Управління положенням фар здійснюється з салону за допомогою спеціального блоку управління.
При цьому можуть виникнути деякі проблеми у ряду водіїв, які встановили ксенонові фари. Згідно з сучасними вимогами при установці такого світла автомобіль повинен оснащуватися автоматичним коректором.
Такий вид коректорів не вимагає втручання з боку водія – усі дії виконуються автоматично при щонайменшій зміні положення кузова при навантаженні або подоланні нерівностей. Це зводить до мінімуму вірогідність засліпити інших водіїв.
Проте встановити таку систему на Деу Ланос украй проблематично, і багато хто просто ігнорує відповідну вимогу.
Перевірити працездатність коректорів досить легко – досить включити запалення і ближнє світло, після чого впливати на кузов змінюючи його положення. При цьому автоматичні коректори повинні самостійно міняти положення фар.
При перевірці механічного коректора хтось повинен в цей же час намагатися регулювати положення фар. Якщо це зробити не виходить, то необхідно шукати причину проблеми. Також у разі виходу коректора з ладу буде відсутнє характерне дзижчання, яке супроводжує його роботу.
Серед основних проблем, які можуть виникнути з коректором, слід виділити механічне ушкодження деталей блоку або вихід їх ладу електропроводки.
Передусім не слід відразу знімати фару і шукати ушкодження в ній. Можливо, проблема пов'язана з електропроводкою, особливо якщо нещодавно проводилися якісь роботи на ній.
Відповідно, необхідно відразу перевірити електрику, і тільки потім, якщо проблем не знайдеться, шукати інші поломки.
Проблема виникла з правою фарою, коректор якої ніяк не реагує на команди. Немає навіть звуку його роботи, хоча з лівого боку все цілком добре працює. При цьому нещодавно проводилися роботи, які зачіпали і проводку коректора.
Далі виконуємо такі дії:
Таким чином усунути проблему з відбивачем не вдалося, і він був замінений на новий. Це дозволило відновити можливість управління ближнім світлом і уникати засліплення водіїв на зустрічній смузі.
Корисні статті
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...
Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...