Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

RU | UA

Ремонт коректора фар Деу Ланос

Ремонт коректора фар Деу Ланос

КоректорЯкість освітлення дорожнього покриття є важливим чинником безпечної їзди. Однією з можливих проблем є вихід з ладу коректора фар. У каталозі запчастин Деу Ланос представлені декілька варіантів цієї запчастини, що дозволить замінити або полагодити пошкоджений блок.

Коректор фар дає можливість змінювати положення фари при виникненні подібної необхідності. Це дозволяє виставляти межу світла і пітьми так, щоб забезпечувати якісне освітлення дороги і не сліпити інші приватники руху.

Наявність коректора дозволяє виконувати це без зупинки руху і механічної дії на фару з боку водія. Особливо потрібне коригування при зміні положення кузова автомобіля, наприклад, при збільшенні навантаження на його задню частину.

Таким чином вдається відновити світлотіньову межу, яка регламентується відповідними нормами.

Варто відмітити, що Деу Ланос оснащений примусовим (ручним) коректором. Управління положенням фар здійснюється з салону за допомогою спеціального блоку управління.

Коректор Ланос

При цьому можуть виникнути деякі проблеми у ряду водіїв, які встановили ксенонові фари. Згідно з сучасними вимогами при установці такого світла автомобіль повинен оснащуватися автоматичним коректором.

Такий вид коректорів не вимагає втручання з боку водія – усі дії виконуються автоматично при щонайменшій зміні положення кузова при навантаженні або подоланні нерівностей. Це зводить до мінімуму вірогідність засліпити інших водіїв.

Проте встановити таку систему на Деу Ланос украй проблематично, і багато хто просто ігнорує відповідну вимогу.

Перевірити працездатність коректорів досить легко – досить включити запалення і ближнє світло, після чого впливати на кузов змінюючи його положення. При цьому автоматичні коректори повинні самостійно міняти положення фар.

При перевірці механічного коректора хтось повинен в цей же час намагатися регулювати положення фар. Якщо це зробити не виходить, то необхідно шукати причину проблеми. Також у разі виходу коректора з ладу буде відсутнє характерне дзижчання, яке супроводжує його роботу.

Серед основних проблем, які можуть виникнути з коректором, слід виділити механічне ушкодження деталей блоку або вихід їх ладу електропроводки.

Відновлення роботи коректора Деу Ланос – пошук і усунення поломки

Передусім не слід відразу знімати фару і шукати ушкодження в ній. Можливо, проблема пов'язана з електропроводкою, особливо якщо нещодавно проводилися якісь роботи на ній.

Не слід відразу знімати фару

Відповідно, необхідно відразу перевірити електрику, і тільки потім, якщо проблем не знайдеться, шукати інші поломки.

Проблема виникла з правою фарою, коректор якої ніяк не реагує на команди. Немає навіть звуку його роботи, хоча з лівого боку все цілком добре працює. При цьому нещодавно проводилися роботи, які зачіпали і проводку коректора.

Проводка коректора

Далі виконуємо такі дії:

  • Включаємо запалення і ближнє світло.

Перевіряється світло фар

  • Перевіряємо працездатність коректорів фар Деу Ланос.
  • Правий коректор не працює повністю.

Проблема з правим коректором

  • Знаходимо коректор.

Знаходиться коректор

  • Знаходимо фішку проводки блоку, яка розплоджена ближче до кузова авто.

Знаходиться фішка коректора

  • Теоретично правий коректор можна зняти без демонтажу усієї фари.
  • Проте встановити його назад швидше за все не вийде, оскільки на краю є шток, фіксуючий деталь до важеля відбивача, і потрапити буде практично неможливо.
  • Від'єднуємо роз'єм електропроводки, що йде на коректор.

Відключається фішка проводки

  • Готуємо тестер, виставляючи його на постійну напругу.

Готується тестер

  • Показники в нижньому положенні коректора склали 4.4 В.
  • При підйомі у верхнє положення параметри знижуються до 2 В.

Результати вимірів

  • При перевірці другого контакту показник в нижньому положенні склав 7.3 В.
  • У верхньому положенні показник перевищує відмітку в 9 В.

Результати вимірів на другому контакті

  • Відповідно – з проводкою коректора фари Деу Ланос проблем немає.
  • Необхідно демонтувати коректор і перевіряти, власне, його.
  • Перед демонтажом фари необхідно відключити усі фішки проводки.

Відключається проводка фари

  • Заздалегідь знімається мінусова клема акумулятора.

Знімається клема акумулятора

  • Відкручуються болти кріплення фари.

Відкручуються болти кріплення

  • Після чого фара витягається зі свого місця.

Витягаються фари

  • Знімається з фари коректор, якого все-таки не вдалося зняти без демонтажу блоку.

Знімається коректор

  • Щоб повністю виключити чинник проводки, перевіряємо правий коректор на проводці лівого.
  • В даному випадку він також не працює.
  • Доведеться розбирати коректор фари Деу Ланос.
  • Знімаються защіпки, які утримують корпус.

Знімаються защіпки

  • Знімаємо схему і розглядаємо двигун коректора.
  • За допомогою тестера перевіряємо обмотку.

Перевіряється обмотка

  • Опір обмотки склав 22 Ом, що свідчить про справність електродвигуна коректора.
  • Перевіряється робота регулятора.

Перевіряється регулятор

  • Подальша перевірка показала, що проблема в електроплаті.
  • Відновлювати блок при такому ушкодженні проблематично.
  • Відповідно, краще встановити новий коректор.

Новий коректор

  • Для установки коректора необхідно зняти кришку на фарі.

Відкручується кришка на фарі

  • Трохи відсовуємо відбивач фари Деу Ланос.
  • Заводимо коректор, щоб шток потрапив в необхідний отвір на нім.

Вставляється коректор

  • Тільки після цього вставляємо коректор в паз і встановлюємо його на місце.

Встановлюється коректор

Таким чином усунути проблему з відбивачем не вдалося, і він був замінений на новий. Це дозволило відновити можливість управління ближнім світлом і уникати засліплення водіїв на зустрічній смузі.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Тиск в паливній рампі Джилі СК 16.10.2021 Тиск в паливній рампі Джилі СК

Важливим параметром для стабільної роботи двигуна є нормальний тиск в...

Описання запобіжників Ланос 08.10.2021 Описання запобіжників Ланос

Запобіжники у автомобілі Деу Ланос – це спеціальний...

Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида 21.09.2021 Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида

Однією з проблем, з якою можна зіткнутися при експлуатації Шевроле...

Чому троїть двигун Чері Тіго 11.09.2021 Чому троїть двигун Чері Тіго

Іноді можна зіткнутися з такою проблемою, як троїння  двигуна...

Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників 27.08.2021 Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників

При проведенні деяких видів робіт у власників Чері Амулет може...

Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз 16.08.2021 Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз

Однією з проблем власників Шевроле Круз являється стук в...

Всі статті »

.