(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

(093) 170 17 77

RU | UA

Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос

Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос

Опора амортизатораУ будь-якому автомобілі необхідно приділяти особливу увагу ходовій частини, оскільки від неї залежить комфорт і безпека їзди. При цьому важливо враховувати стан не лише важелів і амортизаторів, але і дрібніших елементів, наприклад, опорних підшипників.

Дана запчастина Деу Ланос розташована на передніх амортизаторах, трохи вище за пружину, і протягнута через шток. Головною функцією опорного підшипника у поєднанні з опорою амортизатора є забезпечення рухливого з'єднання стойки з кузовом автомобіля.

По суті, саме підшипник забезпечує можливість такої рухливості, і при цьому захищає шток від радіального навантаження. Більшість виробників вказують середній ресурс деталі в районі 70 тисяч км пробігу. Проте в реальності показник може відрізнятися як у більшу, так і в меншу сторону.

Негативно на тривалість експлуатації деталі можуть вплинути такі чинники:

  • Часта їзда по поганих дорогах або бездоріжжі.
  • Попадання на деталь пилу, бруду, води.
  • Швидка їзда по поганих дорогах, коли опора в цілому отримує досить великі навантаження.
  • Недостатньо добре укручені гайки штока і опори, що призводить до швидкого зносу деталей.
  • Використання що низькоякісної комплектуючої при ремонті.

Пошкоджена опора

На несправність опорного підшипника Деу Ланос можуть вказувати такі ознаки:

  • Погіршується обертання керма.
  • Поява характерного стука в передній підвісці.
  • Поява хрускоту і стука при русі по рівній поверхні.
  • Автомобіль починає «водити» по дорозі.

Звичайно, такі зміни в поведінці автомобіля можливі і при інших поломках, проте варто перевірити опору і підшипник.

Легкий спосіб заміни опорних підшипників Деу Ланос на деталі з Нубіри

Для проведення ремонтних робіт готуємо необхідні деталі і інструменти – набір ключів, стягування для пружин. Увесь процес займе декілька годин, після чого автомобіль можна буде експлуатувати.

Виконуємо такі дії:

  • На старих опорах були виявлені тріщини, так що було прийнято рішення замінити їх на потужніші.

Тріщини на опорах

  • Підіймаємо автомобіль домкратом, після чого підставляємо додаткову страховку.

Підіймаємо авто домкратом

  • Знімаємо колесо.

Знімається колесо

Відкручуємо рульовий наконечник

  • Обробляємо рульовий наконечник з допомогою WD- 40.

Оброблюємо наконечник WD - 40

Витягаємо стопор кульової опори

  • За допомогою спеціального знімача витягаємо рульовий наконечник зі свого посадочного місця.

Знімачем знімається наконечник

  • Ключем на 19 відкручуємо кульову опору.

Відкручуємо кульову опору

  • За допомогою шестигранника відкручуємо гальмівний супорт.

Відкручуємо гальмівний супорт

Відкручуємо гальмівний диск

  • Після чого знімаємо і сам диск.

Знімається диск

  • Це робиться для того, щоб понизити вагу стойки при знятті, і за бажання гальмівний диск можна залишити на місці.
  • За допомогою знімача зриваємо кульову опору.

Знімаємо кульову опору

  • Знімаємо стойку стабілізатора. Оскільки вона також замінюватиметься, то можна просто перепиляти її посередині.

Знімаємо стойку стабілізатора

  • Відкручуємо ступичн гайку Деу Ланос.

Відкручуємо ступичну гайку

  • Відкручуємо болти кріплення опори амортизатора.

Відкручуємо болти кріплення опори

  • Знімаємо стойку амортизатора.

Знімається амортизатор

  • Перевіряємо стан рульового наконечника, кульової опори, зовнішній ШРУС, особливо його пильник.

Перевіряємо супутні деталі

  • Пружину стягуємо за допомогою спеціальних стягувань.

Стягуємо пружину

  • Після чого проводимо розбирання стойки.

Розбираємо стойку

  • Стан пильника з опорною чашкою пружини жахливий.

Деталі у поганому стані

  • У деяких місцях продавлено було настільки, що діставало безпосередньо до опорного підшипника.

Знос дістався до підшипника

  • Також лопнув відбійник переднього амортизатора, який також доведеться замінити.

Відбійник лопнув

  • Встановлюємо новий відбійник.

Ставимо новий відбійник

  • Готуємо нову опору амортизатора Деу Ланос.

Готуємо нову опору

  • Готуємо новий опорний підшипник, в даному випадку від компанії INA.

Готуємо новий підшипник

  • Також будуть замінені пильники амортизаторів. Використовуватися буде якісний варіант від відомого бренду Genuine.

Новий пильник

  • Встановлюємо на місце пружину.

Ставимо пружину

  • Ставимо новий опорний стакан, з лівого боку він повинен дивитися вирізами вперед по напряму руху авто, з правою – назад.

Виставляємо правильно деталі

  • Встановлюємо опорний підшипник.

Встановлюємо новий підшипник

  • Виставляємо нову опору амортизатора.

Встановлюємо опору

  • Ставимо гайку і наживляємо її на різьблення.

Наживляємо гайку

  • Перевіряємо напрям установки, щоб виріз відповідав вимогам.
  • Після чого затягуємо гайку кріплення опори амортизатора.

Затягуємо гайку кріплення опори

  • Знімаємо стягування пружини Деу Ланос.

Знімається стягування

  • Проводимо остаточне складання стойки.

Збираємо стойку

  • Змащуємо місця кріплень – кульову, рульовий наконечник, шліци ШРУСа, щоб надалі не виникало проблем з відкручуванням кріплень.

Змащуємо місця кріплень

  • Встановлюємо на місце амортизатор і проводимо зворотне складання авто.

Проводимо складання авто

  • Так само проводимо заміну опорних підшипників і з іншого боку автомобіля.

На цьому роботи по установці на Деу Ланос опорних підшипників з Нубіри можна вважати завершеними. Зробити все можна самостійно і досить швидко.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида 21.09.2021 Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида

Однією з проблем, з якою можна зіткнутися при експлуатації...

Чому троїть двигун Чері Тіго 11.09.2021 Чому троїть двигун Чері Тіго

Іноді можна зіткнутися з такою проблемою, як троїння  двигуна...

Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників 27.08.2021 Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників

При проведенні деяких видів робіт у власників Чері Амулет може...

Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз 16.08.2021 Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз

Однією з проблем власників Шевроле Круз являється стук в...

Кількість сайлентблоків задньої підвіски Джилі СК, Джилі СК2 07.08.2021 Кількість сайлентблоків задньої підвіски Джилі СК, Джилі СК2

Одним з важливих елементів задньою підвіски Джилі СК...

Заміна підсвітки блока управління кондиціонером на Шевроле Лачетті 31.07.2021 Заміна підсвітки блока управління кондиціонером на Шевроле Лачетті

Наявність кондиціонера в Шевроле Лачетті  забезпечує додатковий...

Всі статті »

.