(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

(093) 170 17 77

RU | UA

Як швидко прогрівати двигун на Шевроле Лачетти

Як швидко прогрівати двигун на Шевроле Лачетти

ДвигунДосить відомою для багатьох автовласників є проблема прогрівання двигуна у холодну пору року. Пов'язано це з конструктивними особливостями системи охолодження багатьох сучасних авто, включаючи Шевроле Лачетті.

Йдеться про те, що після запуску двигуна відбувається нагрівання антифризу, який потім йде в розширювальний бачок. У ньому в цей час зазвичай знаходиться 1-2 літри антифризу, холодного, який змішується і з теплим і остуджує його. Відповідно, доводиться прогрівати додатковий об'єм рідини.

Через це і затягується процес прогрівання двигуна автомобіля, а як підсумок – росте витрата палива. Усунути подібні недоліки можна, внісши незначні зміни в конструкцію системи охолодження.

Робота системи охолодження Шевроле Лачетті і прискорення прогрівання двигуна

Система охолодження зроблена за протічним принципом, і при її роботі рідина циркулює по патрубках і проходить через розширювальний бачок.

Розширювальний бачок

Відповідно, коли двигун починає грітися, рідина по патрубку, який перед термостатом, проходить через дросельну заслінку, нагріваючи її, і йде в розширювальний бачок. У ньому є близько 1,5 літра холодного антифризу, який доведеться також прогріти.

Прогрівається дросельна заслінка

В процесі циркуляції холодна рідина з бачка йде в двигун, де прогрівається. Проте це призводить до збільшення часу прогрівання, оскільки гріється додатковий об'єм рідини.

Проте, в товстий шланг, що йде від бачка, можна врізати трійник, з'єднавши його з патрубком, що йде від двигуна до бачка. Таким чином нагріта рідина не йтиме у бачок, а циркулюватиме по кругу, що виключить необхідність нагріву антифризу у бачку.

В шланг можна врізати трійник

Деякі автовласники стверджують, що для прискорення прогрівання двигуна Шевроле Лачетті, необхідно перекрити патрубок, що йде від радіатора до розширювального бачка. Проте по факту це не дасть ніякого результату.

Не варто перекривати шланг від радіатора

Якщо термостат робочий, то нагріта рідина до моменту хорошого прогрівання двигуна не йтиме в радіатор і розширювальний бачок через нього. Перевірити це можна, просто взявшись за патрубок, який йде до радіатора і завести автомобіль. Патрубок залишатиметься холодним до прогрівання двигуна.

Перевіряємо температуру патрубка

Для перевірки можна додати до патрубка прозорий шланг, і завести автомобіль. Як помітно, рідина по ньому не циркулює. Відповідно, перекривати цей патрубок марно. В даному випадку патрубок більше призначений для відведення бульбашок повітря з радіатора, і тільки потім для циркуляції захололої в радіаторі рідини.

Підключили прозорий шланг

Проте спочатку гаряча рідина йде по патрубку від двигуна до розширювального бачка. Це видно і по сліду потоку антифризу у бачку.

Потік циркулюючої рідини

До речі, є і деякі особливості в роботі термостата Шевроле Лачетті. Якщо стоїть пристрій на відкриття в 92 градуси, то відкриття станеться, коли на бортовому комп'ютері буде 87 градусів. Це пов'язано з розташуванням температурного датчика, так що не варто відразу перевіряти термостат.

Відстежуємо температуру рідини

Перед врізанням трійника необхідно злити охолоджувальну рідину, хоч би частково – близько 2,5 літрів. Цього буде досить для того, щоб не проливався антифриз при виконанні робіт.

Зливаємо рідину

Врізаємо трійник, і тепер гаряча рідина повертатиметься відразу в двигун, минувши розширювальний бачок. По одному з відгалужень бульбашки повітря йтимуть у бачок.

Врізаємо трійник

Таким чином можна буде істотно прискорити процес прогрівання двигуна, а як результат – заощадити паливо.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Діагностика помилок Деу Сенс 1.3 сканером ELM327 OBD2 18.01.2021 Діагностика помилок Деу Сенс 1.3 сканером ELM327 OBD2
Слабкі місця Шевроле Епіка 2.0 і 2.5. Чому двигун 2.0л кращий, ніж 2.5л 14.01.2021 Слабкі місця Шевроле Епіка 2.0 і 2.5. Чому двигун 2.0л кращий, ніж 2.5л
Адаптація датчиків Джилі СК, СК2, Отака 06.01.2021 Адаптація датчиків Джилі СК, СК2, Отака
Що краще ВАЗ 2110 чи ЗАЗ Ланос 25.12.2020 Що краще ВАЗ 2110 чи ЗАЗ Ланос
LED підсвічування панелі приладів Шевроле Авео Т250 23.12.2020 LED підсвічування панелі приладів Шевроле Авео Т250
Регулювання датчика положення дросельної заслінки Деу Сенс, ЗАЗ Шанс 1.3 15.12.2020 Регулювання датчика положення дросельної заслінки Деу Сенс, ЗАЗ Шанс 1.3

Всі статті »

.