Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

RU | UA

Як швидко прогрівати двигун на Шевроле Лачетти

Як швидко прогрівати двигун на Шевроле Лачетти

ДвигунДосить відомою для багатьох автовласників є проблема прогрівання двигуна у холодну пору року. Пов'язано це з конструктивними особливостями системи охолодження багатьох сучасних авто, включаючи Шевроле Лачетті.

Йдеться про те, що після запуску двигуна відбувається нагрівання антифризу, який потім йде в розширювальний бачок. У ньому в цей час зазвичай знаходиться 1-2 літри антифризу, холодного, який змішується і з теплим і остуджує його. Відповідно, доводиться прогрівати додатковий об'єм рідини.

Через це і затягується процес прогрівання двигуна автомобіля, а як підсумок – росте витрата палива. Усунути подібні недоліки можна, внісши незначні зміни в конструкцію системи охолодження.

Робота системи охолодження Шевроле Лачетті і прискорення прогрівання двигуна

Система охолодження зроблена за протічним принципом, і при її роботі рідина циркулює по патрубках і проходить через розширювальний бачок.

Розширювальний бачок

Відповідно, коли двигун починає грітися, рідина по патрубку, який перед термостатом, проходить через дросельну заслінку, нагріваючи її, і йде в розширювальний бачок. У ньому є близько 1,5 літра холодного антифризу, який доведеться також прогріти.

Прогрівається дросельна заслінка

В процесі циркуляції холодна рідина з бачка йде в двигун, де прогрівається. Проте це призводить до збільшення часу прогрівання, оскільки гріється додатковий об'єм рідини.

Проте, в товстий шланг, що йде від бачка, можна врізати трійник, з'єднавши його з патрубком, що йде від двигуна до бачка. Таким чином нагріта рідина не йтиме у бачок, а циркулюватиме по кругу, що виключить необхідність нагріву антифризу у бачку.

В шланг можна врізати трійник

Деякі автовласники стверджують, що для прискорення прогрівання двигуна Шевроле Лачетті, необхідно перекрити патрубок, що йде від радіатора до розширювального бачка. Проте по факту це не дасть ніякого результату.

Не варто перекривати шланг від радіатора

Якщо термостат робочий, то нагріта рідина до моменту хорошого прогрівання двигуна не йтиме в радіатор і розширювальний бачок через нього. Перевірити це можна, просто взявшись за патрубок, який йде до радіатора і завести автомобіль. Патрубок залишатиметься холодним до прогрівання двигуна.

Перевіряємо температуру патрубка

Для перевірки можна додати до патрубка прозорий шланг, і завести автомобіль. Як помітно, рідина по ньому не циркулює. Відповідно, перекривати цей патрубок марно. В даному випадку патрубок більше призначений для відведення бульбашок повітря з радіатора, і тільки потім для циркуляції захололої в радіаторі рідини.

Підключили прозорий шланг

Проте спочатку гаряча рідина йде по патрубку від двигуна до розширювального бачка. Це видно і по сліду потоку антифризу у бачку.

Потік циркулюючої рідини

До речі, є і деякі особливості в роботі термостата Шевроле Лачетті. Якщо стоїть пристрій на відкриття в 92 градуси, то відкриття станеться, коли на бортовому комп'ютері буде 87 градусів. Це пов'язано з розташуванням температурного датчика, так що не варто відразу перевіряти термостат.

Відстежуємо температуру рідини

Перед врізанням трійника необхідно злити охолоджувальну рідину, хоч би частково – близько 2,5 літрів. Цього буде досить для того, щоб не проливався антифриз при виконанні робіт.

Зливаємо рідину

Врізаємо трійник, і тепер гаряча рідина повертатиметься відразу в двигун, минувши розширювальний бачок. По одному з відгалужень бульбашки повітря йтимуть у бачок.

Врізаємо трійник

Таким чином можна буде істотно прискорити процес прогрівання двигуна, а як результат – заощадити паливо.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Тиск в паливній рампі Джилі СК 16.10.2021 Тиск в паливній рампі Джилі СК

Важливим параметром для стабільної роботи двигуна є нормальний тиск в...

Описання запобіжників Ланос 08.10.2021 Описання запобіжників Ланос

Запобіжники у автомобілі Деу Ланос – це спеціальний...

Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида 21.09.2021 Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида

Однією з проблем, з якою можна зіткнутися при експлуатації Шевроле...

Чому троїть двигун Чері Тіго 11.09.2021 Чому троїть двигун Чері Тіго

Іноді можна зіткнутися з такою проблемою, як троїння  двигуна...

Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників 27.08.2021 Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників

При проведенні деяких видів робіт у власників Чері Амулет може...

Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз 16.08.2021 Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз

Однією з проблем власників Шевроле Круз являється стук в...

Всі статті »

.