Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

RU | UA
Шановні клієнти!
Відправка ТІЛЬКИ Новою Поштою! Пунтків самовивозу та магазинів немає! Ціни, Наявність, Оплату уточнюйте!

Регулювання датчика положення дросельної заслінки Деу Сенс, ЗАЗ Шанс 1.3

Регулювання датчика положення дросельної заслінки Деу Сенс, ЗАЗ Шанс 1.3

ДПДЗОдним з важливих блоків автомобіля є датчик положення дросельної заслінки. Проте разом з ним важливо враховувати і стан регулятора холостого ходу. Розглядати їх в даному випадку необхідно як блоки, що відповідають за стабільність холостих оборотів.

Варто відмітити, що на Деу Сенс встановлений дросельний блок і РХХ, розраховані на напругу, що заздалегідь перевищує нормальне значення. Через це практично усі власники стикаються з проблемою підвищених холостих оборотів.

Датчик положення дросельної заслінки відповідає за передачу даних в ЕБУ, згідно з якими відбувається формування топливоповітрянної суміші. Зокрема, йдеться про кут відкриття заслінки, а також кількість повітря, що подається.

В результаті цього відбувається збільшення або зниження подання бензину в камеру згорання, що дозволяє забезпечувати стабільну роботу двигуна.

Регулятор холостого ходу, у свою чергу, відповідає за подання в камеру згорання необхідного об'єму повітря при закритій дросельній заслінці. Відбувається це завдяки відкриттю клапана, який пропускає повітря в обхід заслінки.

Цей датчик досить чутливий до свідчень напруги, яка подається на нього. У ідеалі це значення не повинне перевищувати мінімально встановлений показник виробником автомобіля, але саме тут і виникли ключові проблеми.

Вирішуємо проблему неодружених оборотів Деу Сенс

Відносно датчика положення дросельної заслінки – його в цій моделі автомобіля відрегулювати особливо не вийде. Блок ЕБУ сприймає холостий хід як нульову відмітку.

Датчик положення дросельної заслінки

На автомобілях цієї моделі дросельна заслінка піддається регулюванню виключно в повністю відкритому положенні. При повністю закритій заслінці калібрування не проводиться.

Дросельна заслінка

Якщо датчик не працює, то проста його заміна на новий також особливого ефекту не принесе. Швидше можна буде зіткнутися з проблемою підвищених холостих оборотів, вирішити яку просто так не вдасться. Це пов'язано з тим, що на Деу Сенс 1.3 встановили дросельний блок з ВАЗ 2112.

Встановлена заслінка

Проблема полягає в тому, що у ВАЗ в ЕБУ ушиті свідчення відключення регулятора холостого ходу при напрузі 0,7 В. Конструкція дросельного блоку і датчика зроблена так, щоб забезпечувати відповідний параметр – відключення РХХ при 0,7 В.

Тобто при повністю закритій дросельній заслінці напруга на керуючому каналі датчика положення дросельної заслінки має бути менше 0,7 В. Але проблема в тому, що в ЕБУ Деу Сенс закладено значення в 0,5 В.

Підключаємо тестер до датчика, і бачимо, що він передає значення на ЕБУ в 0,57 В при повністю закритій дросельній заслінці.

Перевіряємо первинні показники

При повністю відкритій дросельній заслінці показник зростає до 4,15 В, що цілком непогано.

Свідчення при відкритій заслінці

Підключення нового датчика РХХ дозволило добитися значення 0,36 В при заглушеному двигуні.

Показники нового датчика

При запуску двигуна показник виріс до 0,39 В, але все одно нижче 0,5 В. Холості обороти вирівнялися, все працює просто відмінно.

Показники нового датчика при запущеному двигуні

При регулюванні датчика РХХ досягши відмітки в 0,5 В і вище починаються проблеми з холостими оборотами. Вони різко підвищуються, що виразно чутно навіть по роботі двигуна автомобіля.

При збільшенні напруги хх збивається

Оскільки стандартні вушка на датчику РХХ не дають вільно його регулювати, то довелося трохи їх розточити. Після цього вдалося без проблем провести регулювання, і холості обороти на Деу Сенс прийшли в норму.

Розточуємо рідні вушка

Тепер при повністю закритій дросельній заслінці напруга складає 0,48 В, що вже входить в нормальні показники і дозволить двигуну на холостих оборотах працювати без зайвого навантаження.

Свідчення після установки датчика

При повністю відкритій заслінці напруга склала 4,1 В, що також можна назвати відмінним результатом.

Максимальне значення при відкритій заслінці

Але з'являється ще одна проблема. При щонайменшому забрудненні дросельної заслінки свідчення датчика збільшуються, і проблема з холостими оборотами повертається. Доводиться регулярно промивати заслінку, що вимагає певних навичок і часу.

Розв'язати проблему можна тільки за допомогою підбору датчика – вони можуть відрізнятися по опору, хоча номер буде один і той же. У ідеалі підібрати датчик зі значенням напруги при закритій заслінці хоч би 0,4 В, а краще і зовсім – 0,35 В. У такому разі мити заслінку регулярно не доведеться.

Звичайно, можна піти ще одним кардинальним шляхом – замінити прошивку в ЕБУ Деу Сенс, і виставити необхідні параметри. Проте робити це складно, дорого і не завжди виправдано. Датчик все-таки підібрати легше.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція 11.02.2022 Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція

Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...

Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті 28.01.2022 Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті

Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...

Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос 14.01.2022 Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос

При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...

Погано гріє пічка Шевроле Лачетті 31.12.2021 Погано гріє пічка Шевроле Лачетті

​ Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...

Заміна лампочки підсвічування салону Шевроле Авео 17.12.2021 Заміна лампочки підсвічування салону Шевроле Авео

Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...

Вартість капітального ремонту двигуна Деу Ланос 1.5 03.12.2021 Вартість капітального ремонту двигуна Деу Ланос 1.5

Так, дотримання планового сервісу і своєчасна заміна запчастин ЗАЗ Ланос...

Всі статті »

.