Адаптація датчиків Джилі СК, СК2, Отака

Відгуки: 0

Адаптація датчиків Джилі СК, СК2, Отака

ЕБУДля стабільної роботи двигуна, а також ряду інших систем автомобіля важливим є стан і працездатність датчиків. Саме на підставі інформації, отриманої з них електронний блок управління може коригувати різні процеси.

Зокрема, датчики прямо або побічно впливають на роботу таких елементів Джилі СК:

  • Двигун.
  • Система охолодження.
  • Топливоподача.
  • Безпека.

Відповідно, необхідно стежити за їх станом і своєчасно проводити заміну пошкоджених запчастин. Інакше можливе утворення серйозних проблем в роботі окремих важливих блоків, що зробить експлуатацію автомобіля неможливою.

Проте іноді відбуваються ситуації, коли після тривалої експлуатації автомобіля ЕБУ помилково сприймає дані, що поступають від датчиків. Зазвичай це зачіпає окремо взятий датчик, рідше – декілька або всі. Відповідно, це позначається на експлуатації авто.

Проста адаптація датчиків Джилі СК

У ідеалі ЕБУ повинен самостійно вибудовувати роботу датчиків, проте в реальності іноді можуть виникати проблеми у функціонуванні того або іншого датчика. Відповідно, проводити адаптацію краще періодично, що дозволить позбавитися від ряду проблем.

Наприклад, проводити адаптацію датчика можна при чищенні або заміні дросельної заслінки, чи, як було з цим авто – при зависанні оборотів на відмітці понад 2000.

ДПДЗ

По суті, в процесі адаптації відбувається скидання налаштувань ЕБУ Джилі СК і датчиків до стокової, заводської версії і ряд проблем може зникнути. Для виконання адаптації знадобиться сканер ELM - 327 з версією 1.5, а також смартфон з програмою ELM - 327 Термінал.

Готуємо сканер

Далі виконуємо такі дії:

  • Включаємо запалення і чекаємо підключення програми.

Підключаємо програму

  • Вводимо команду ATZ і чекаємо відповіді.

Вводимо першу команду

  • Вводимо команду atsp5 і отримуємо відповідь.

Вводимо другу команду

  • Вводимо atsh8111f1 і також отримуємо відповідь.

Вводимо третю команду

  • Вводимо код 2101 і чекаємо отримання відповіді.

Вводимо четверту команду

  • Вводимо код 1101 і отримуємо відповідну відповідь.

Вводимо п'яту команду

  • Після цього ЕБУ проведе перезавантаження, можна буде почути роботу бензонасоса.
  • Повертаємо туди-сюди ключ запалення.

Перезапускаємо запалення

Після цього Джилі СК можна буде експлуатувати із скинутими налаштуваннями. Датчики пройдуть адаптацію, що дозволить спокійно їздити довгий час до їх повного виходу з ладу.


Коментарі



» Всі статті

Корисні статті

Не повертається ключ у замку запалювання Чері Тіго, ремонт ключа запалювання 04.04.2024 Не повертається ключ у замку запалювання Чері Тіго, ремонт ключа запалювання

Перевірка котушки запалювання Чері Тіго ​ Ремонт ключа...

Заміна підшипника генератора Лачетті та натяжного ролика 25.03.2024 Заміна підшипника генератора Лачетті та натяжного ролика

  Рекомендації по заміні підшипника генератора...

Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція 11.02.2022 Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція

Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...

Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті 28.01.2022 Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті

Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...

Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос 14.01.2022 Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос

При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...

Погано гріє пічка Шевроле Лачетті 31.12.2021 Погано гріє пічка Шевроле Лачетті

​ Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...

Всі статті »

.