Досить популярним і поширеним автомобілем є Шевроле Епіка. Цей седан з категорії відносно доступних авто прославився своєю надійністю і непримхливістю, а також простотою в обслуговуванні.
Проте не варто забувати і про те, що ця модель авто, як і множина інших, має свої вразливі місця. Якщо своєчасно дізнатися про них і вчасно проводити обслуговування усіх важливих блоків, то проблем з автомобілем практично не буде.
Слід враховувати, що обслуговування автомобілів з різними об'ємами двигуна вимагає звернення уваги на різні деталі. Міняється не лише потужність, але і проблемні ділянки автомобілів, оснащених різними силовими агрегатами, хоча ряд поломок характерний для обох варіантів.
Звичайно, сильних сторін у цього авто багато, але не обійшлося і без недоліків, які і належить уважно вивчити.
Нові двигуни для моделі замовлялися ще в Porsche. Конструкція вийшла компактна, така, що ретельно пропрацювала, з відмінною системою охолодження, компонуванням і значним ресурсом ланцюгового приводу ГРМ.
Проте не обійшлося без деяких проблем, швидше пов'язаних з корейськими недоробками. Недивно, адже спочатку розробку цього двигуна замовляв Деу, який надалі був поглинений американським брендом.
Зокрема, відзначається регулярна корозія і утворення течі на патрубках системи охолодження. Також можна відмітити проблеми з частими поломками розширювального бачка. Ще однією проблемою можна назвати помпу, а точніше її лопасті, які регулярно відпадають.
Ресурс каталізатора Шевроле Епіка складає близько 200 тисяч км пробігу. Після цього істотно зростає вірогідність попадання керамічної крихти в двигун автомобіля, що приведе до необхідності капітального ремонту.
Серед проблемних місць відзначається і картер двигуна. Проте складнощі тут виникають переважно із-за недотримання встановлених виробником норм при складанні. Перетяжка силової пробки призводить до необхідності заміни деталі, але частенько місце поломки просто варять.
Пошкодити картер двигуна ударом каменю практично неможливе – захищає підрамник, який візьме удар на себе. Проте повністю виключати таку можливість не слід, відомі випадки, коли картер ушкоджувався саме каменями.
Також особливо виділяються ще дві досить серйозні проблеми в Шевроле Епіка – істотне зростання споживання масла, а також задири на циліндрах і колінчастому валу. При цьому усунути ці уразливості буде не дуже легко.
Зростання споживання масла пов'язане з раннім старінням сальників клапанів, а також з системою вентиляції картера, що не дуже добре пропрацювала. Рідше проблема пов'язана із закоксуваннням кілець поршнів. Лікується це зниженням міжсервісного інтервалу з 15 тисяч до 10 тисяч км пробігу.
У такому разі витрата масла скорочується з 3-5 літрів до 1 літра в період між замінами мастильного матеріалу. Проте навіть такий підхід все одно не позбавляє від необхідності проведення надалі капітального ремонту двигуна. Ось в цьому випадку і проявляються основні переваги 2-літрового силового агрегату над 2,5-літровим.
Чавунні гільзи на 2-літровому двигуні легко піддаються відновленню і проведенню ремонтних робіт. А ось алюсилові гільзи із задирами являються, по суті, вироком для усього блоку.
Пов'язано це з мінімальною товщиною міжциліндрової перегородки. Далеко не кожен сервіс візьметься за установку нової гільзи, що помітно ускладнить виконання ремонту Шевроле Епіка. Хоча, навіть у разі ремонту вона все одно буде тонкою, а значить надалі можливі проблеми.
У таких випадках іноді практикується даунсайдинг – зменшення діаметру циліндра зі зниженням робочого об'єму і установкою товстих ремонтних гільз. Одним з популярних донорів для цієї моделі авто стає двигун Nissan GH16DE. Своїх власних ремонтних розмірів в цьому випадку немає.
Ще однією серйозною проблемою є відмова маслонасоса, розташованого в картері і приводиться в дію ланцюгом. Основна несправність – заклинювання. Передумови стандартні – низький рівень масла і його забруднення, його недостатня в'язкість або перегрівання.
Проблем, в реальності, досить багато, але більшість з них не проявлятимуться у власників Шевроле Епіка, які добре піклуються про авто. Особливо у такому разі порадує двигун 2.0 – при хорошому догляді він може прослужити до капітального ремонту більше 400 тисяч км пробігу.
Двигун 2.0 компонувався переважно з 5-тиступінчатою механічною коробкою перемикання передач. Проте у продажу були доступні і варіанти з 5-тиступінчатою АКПП. Авто з силовим агрегатом об'ємом 2.5 літра оснащувалися тільки АКПП. З 2008 року на них почали встановлювати 6-тиступінчатий автомат.
Власники автомобілів з МКПП нерідко відмічають появу хрускоту при включенні 1 і 2 передач. Більше того, в екземплярах кінця 2010 року і 2011 року частенько вибиває 1 або 4 передачі.
Така проблема Шевроле Епіка пов'язана з недоліками складання, і як правило проявляється в гарантійний період. Проте подібні симптоми можуть спостерігатися і при пробігу більше 50-100 тисяч км.
Вижимний підшипник і головний циліндр зчеплення частенько можуть зажадати заміни при пробігу до 100 тисяч км. В цілому, зчеплення може прослужити до 200 тисяч км, після чого знадобиться повна заміна. Досягти такого показника можна при дбайливій експлуатації авто.
П'ятиступінчаста автоматична коробка перемикання передач є японською розробкою. AV5551SN – АКПП на першому поколінні авто, має слабке місце. Уразливі соленоїди, які служать до 100, максимум 150 тисяч км пробігу. Рідше проблеми виникають з гідроблоком.
При своєчасній заміні трансмісійної рідини – кожні 60 тисяч км пробігу, термін експлуатації цієї АКПП істотно зростає. Якщо ж не проводити заміну масла своєчасно, то серйозний ремонт знадобиться вже пи досяганні відмітки в 200 км пробігу.
Шестидіапазонний автомат Шевроле Епіка 6T40 був розроблений інженерами GM. Такий варіант істотно поступається по надійності і характеристикам японському варіанту. Проблеми можуть початися вже в перші 50 тисяч км пробігу.
Однією з основних проблем стає теча сальника приводу. Відмітно, що протікає переважно лівий сальник. Серйозніші поломки починаються після 70-100 тисяч км пробігу.
Зокрема, зношуються соленоїди і гідротрансформатор. Трохи пізніше можливе руйнування хвилястою пружини чи стопорного кільця. 6Т40 досить чутлива до якості використовуваного трансмісійного масла. Проводити його заміну краще через кожні 40 тисяч км.
Деякі проблеми можуть спостерігатися і в ходовій Шевроле Епіка. Сайлентблоки задніх важелів і передні амортизатори не доживають до 100 тисяч км пробігу. Передні важелі і задні амортизатори прослужать трохи більше.
Передні ступичні підшипники зажадають заміни через 80 тисяч км пробігу. Задні прослужать до 150 тисяч км пробігу, після чого також знадобиться проведення заміни. Усі підшипники міняються у зборі зі ступицею.
Рульова рейка може потекти або почати стукати після 100-150 тисяч км пробігу.
Через 70 тисяч км пробігу можуть почати підклинювати задні гальмівні супорта.
Відзначається посередня якість лакофарбного покриття. Проте метал кузова не схильний до корозії. Через 3-4 роки експлуатації можливе спучення фарби на капоті і кришці багажника Шевроле Епіка. За цей час втрачає зовнішній вигляд і емблема, розташована на гратах радіатора.
Після 100-150 тисяч км пробігу можливі проблеми з роботою датчика парктроніка, компресора кондиціонера і генератора. Також необхідно звернути увагу і на стан моторчика печі, зношуються щітки або згорає терморезистор. Не варто виключати і вихід з ладу датчика присутності правого пасажира.
В цілому, за наявності хорошого догляду, автомобіль порадує відсутністю серйозних проблем, особливо варіант з двигуном 2.0. Звичайно, можуть виникати окремі неполадки, але їх рішення не зажадає серйозних вкладень і тривалого пошуку запчастин.
Якщо ж брати варіант з двигуном 2.5, то у такому разі доведеться істотно вкластися в капітальний ремонт силового агрегату.
Корисні статті
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...
Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...