(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

(093) 170 17 77

RU | UA

Плавають обороти Деу Сенс 1,3, смикається і глохне на холостому ходу

Плавають обороти Деу Сенс 1,3, смикається і глохне на холостому ходу

ДвигунПри експлуатації автомобіля Деу Сенс можна зіткнутися з цілим рядом проблем. Особливо якщо проводилися додаткові ремонтні роботи з використанням запчастин з інших автомобілів.

Таке втручання надалі вимагає проведення відповідних коригувань. Зокрема, після подібного обслуговування може почати троїти двигун, плавати обороти на холостому ходу або силовий агрегат зовсім почне глохнути.

Далеко не завжди власник авто зв'язує подібні зміни в роботі авто з його попереднім обслуговуванням, враховуючи, що деякі проблеми з'являються не відразу. Проте якщо почали плавати обороти, то в першу чергу перевіряються такі напрями:

Виключати необхідно усі можливі вразливі місця, проблеми з яких призводять до порушення оборотів. Також можна провести діагностику, правда, вона не завжди вказує наявність помилок, так що краще перевіряти і робочі характеристики.

Усуваємо проблеми в роботі двигуна Деу Сенс

На автомобілі почали плавати обороти на холостому ходу. Іноді машина просто глохне, але відразу ж вдається завести її без проблем.

Була проведена заміна практично усіх датчиків, які прямо або побічно можуть вплинути на роботу двигуна. Особливого ефекту на поведінку силового агрегату це не зробило, проблема залишилася.

Мінялися датчики

Також в ході пошуку проблемної ділянки проводилися виміри компресії, заміна свічок запалення, модуля запалення. Проте і подібні доопрацювання не принесли очікуваних змін – проблеми усі також проявлялися.

Мінявся модуль запалення

Після цього згадали, що нещодавно на Деу Сенс були встановлені паливні форсунки з ВАЗ-2107. Об'єм двигуна на ньому більший, продуктивність форсунок відповідно теж.

З допомогою OBD- 2 сканера ELM- 327 була проведена діагностика автомобіля. Проте помилок виявлено не було. В той же час попалася цікава інформація відносно робочих параметрів авто, яка і дозволила надалі розв'язати проблему з оборотами.

Проводимо діагностику

Разом із сканером використовувався додаток Open Diag, яке і дозволяє отримувати необхідні дані.

Коефіцієнт корекції по лямбда-зонду складав 1, хоча при установці таких форсунок має бути максимум 0.98 – на холостих оборотах.

Виставлено було значення в 0,9, що дозволило розв'язати проблему з холостим ходом. Проте в процесі їзди коефіцієнт зростав до відмітки 1,5. Відповідно, суміш виходила досить бідною, через що і з'являлося смикання.

У додатку знаходимо розділ коригування коефіцієнта CO і виставляємо значення 300. До цього стояло значення 113. В процесі їзди коефіцієнт коливався від 0,98 до 1.15. Після цього залишилася тільки одна проблема – підвисання оборотів при переході на холостий хід двигуна Деу Сенс.

Виставляємо необхідні параметри

Після цього було прийнято рішення повернути коефіцієнт корекції на 1 на холостих оборотах. Це дозволило остаточно прибрати будь-які проблеми.

Далі з експлуатацією автомобіля проблем не виникало. Навіть з холостими оборотами.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Недоліки Шевроле Лачетті 1.8 LDA 2007 року 27.02.2021 Недоліки Шевроле Лачетті 1.8 LDA 2007 року
Мінуси і недоліки Джилі СК 2007-2009 р.в. 26.02.2021 Мінуси і недоліки Джилі СК 2007-2009 р.в.
Витік фреону Джилі СК, СК2, причини куди йде фреон 17.02.2021 Витік фреону Джилі СК, СК2, причини куди йде фреон
Як відновити дверні ручки Шевроле Авео Т250, реставрація вставок керма 16.02.2021 Як відновити дверні ручки Шевроле Авео Т250, реставрація вставок керма
Плавають обороти Деу Сенс 1,3, смикається і глохне на холостому ходу 09.02.2021 Плавають обороти Деу Сенс 1,3, смикається і глохне на холостому ходу
Вода в багажнику Чері Елара А21 03.02.2021 Вода в багажнику Чері Елара А21

Всі статті »

.