При експлуатації автомобіля Деу Сенс можна зіткнутися з цілим рядом проблем. Особливо якщо проводилися додаткові ремонтні роботи з використанням запчастин з інших автомобілів.
Таке втручання надалі вимагає проведення відповідних коригувань. Зокрема, після подібного обслуговування може почати троїти двигун, плавати обороти на холостому ходу або силовий агрегат зовсім почне глохнути.
Далеко не завжди власник авто зв'язує подібні зміни в роботі авто з його попереднім обслуговуванням, враховуючи, що деякі проблеми з'являються не відразу. Проте якщо почали плавати обороти, то в першу чергу перевіряються такі напрями:
Виключати необхідно усі можливі вразливі місця, проблеми з яких призводять до порушення оборотів. Також можна провести діагностику, правда, вона не завжди вказує наявність помилок, так що краще перевіряти і робочі характеристики.
На автомобілі почали плавати обороти на холостому ходу. Іноді машина просто глохне, але відразу ж вдається завести її без проблем.
Була проведена заміна практично усіх датчиків, які прямо або побічно можуть вплинути на роботу двигуна. Особливого ефекту на поведінку силового агрегату це не зробило, проблема залишилася.
Також в ході пошуку проблемної ділянки проводилися виміри компресії, заміна свічок запалення, модуля запалення. Проте і подібні доопрацювання не принесли очікуваних змін – проблеми усі також проявлялися.
Після цього згадали, що нещодавно на Деу Сенс були встановлені паливні форсунки з ВАЗ-2107. Об'єм двигуна на ньому більший, продуктивність форсунок відповідно теж.
З допомогою OBD- 2 сканера ELM- 327 була проведена діагностика автомобіля. Проте помилок виявлено не було. В той же час попалася цікава інформація відносно робочих параметрів авто, яка і дозволила надалі розв'язати проблему з оборотами.
Разом із сканером використовувався додаток Open Diag, яке і дозволяє отримувати необхідні дані.
Коефіцієнт корекції по лямбда-зонду складав 1, хоча при установці таких форсунок має бути максимум 0.98 – на холостих оборотах.
Виставлено було значення в 0,9, що дозволило розв'язати проблему з холостим ходом. Проте в процесі їзди коефіцієнт зростав до відмітки 1,5. Відповідно, суміш виходила досить бідною, через що і з'являлося смикання.
У додатку знаходимо розділ коригування коефіцієнта CO і виставляємо значення 300. До цього стояло значення 113. В процесі їзди коефіцієнт коливався від 0,98 до 1.15. Після цього залишилася тільки одна проблема – підвисання оборотів при переході на холостий хід двигуна Деу Сенс.
Після цього було прийнято рішення повернути коефіцієнт корекції на 1 на холостих оборотах. Це дозволило остаточно прибрати будь-які проблеми.
Далі з експлуатацією автомобіля проблем не виникало. Навіть з холостими оборотами.
Корисні статті
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...
Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...