Відгуки: 0
Одним з популярних автомобілів китайського походження в Україні є Джилі СК. Це досить комфортний седан, який відрізняється цілком хорошою надійністю в експлуатації.
При належному догляді авто може без проблем прослужити більше 15 років. Особливо якщо своєчасно проводити антикорозійну обробку, планове обслуговування і ремонт.
При цьому особливу увагу автомобілю слід приділяти в зимово-весняний період, коли на дорогах з'являється велика кількість агресивних речовин проти обмерзання. Особливо це актуально у великих населених пунктах.
Проте не варто забувати, що через погану якість дорожнього покриття, неправильних умов експлуатації і інших чинників можна зіткнутися з рядом проблем в автомобілі. В першу чергу складнощі виникнуть в слабких, уразливих місцях конструкції авто.
Відповідно, необхідно приділити увагу саме їм. При своєчасному ремонті або попередньому додатковому обслуговуванні більшість проблем особливо не проявляться.
На огляді буде представлена дорестайлінгова модель автомобіля 2008 року випуску. Об'єм двигуна 1,5 літра коробка перемикання передач – механіка. Привід передній.
Розробкою окремих елементів ходової частини займалися інженери Тойоти. Двигун також встановлений від цього бренду. Це дозволило забезпечити досить непогані експлуатаційні характеристики, які оцінить кожен власник бюджетних авто.
Варто відмітити, що деякий час проводилося складання Джилі СК в Україні, в місті Кременчук. Йдеться про крупновузлове складання – двигуни і КПП приходили на завод вже у зборі, а кузов забарвленим. Залишається лише оглянути слабкі місця на авто з великим пробігом, який в експлуатації більше 10 років.
Якість лакофарбного покриття досить посередня. Наприклад, на крилі проявилася ділянка з потертістю, де ЛКП зняте вже до металу. Є невеликі сколи і подряпини в інших місцях.
Капот і заднє крило вже перефарбовувалися через сильне пошкодження лакофарбного покриття. При цьому повезло з підбором фарб і виявити перефарбовування практично неможливо, принаймні, не знаючи способів перевірки.
Також увагу необхідно звернути на колісні арки, пороги і нижні кромки дверей. Саме ці елементи зазвичай піддаються корозії в першу чергу.
Проте у випадку з Джилі СК можна відмітити ряд плюсів. Зокрема, кузов не згниває повністю за 12 років, хоча окремі випадки подібних заяв є (необхідно стежити за авто).
Окремо варто відмітити, що пороги на цій моделі зроблені грамотно. Вони окремо фіксуються до кузова і є самостійним елементом авто, у відмінності від багатьох інших моделей авто. Відповідно, пороги при необхідності можна без проблем замінити.
Завод виготівник заявляє кліренс в 17 сантиметрів. Проте в реальності дорожній просвіт складає всього 15 см, враховуючи звіси і бампер. Відповідно, необхідно бути уважними при парковці біля високих бордюр і при їзді по бездоріжжю.
Із заводу на автомобіль встановлюються колеса R14. За бажання можна спробувати поставити на розмір більше, проте важливо стежити за тим, щоб навіть при крутому повороті колеса не терли об арку.
Ходова частина Джилі СК спереду представлена у вигляді амортизаційних стойок з поперечним важелем і стабілізаторами. Ззаду встановлюється незалежна багатоважільна підвіска з амортизаційними стойками.
Задні амортизаційні стойки заводські виходжують до 30 тисяч км пробігу, після чого була потрібна їх заміна. При установці якісного аналога можливе збільшення пройденого пробігу деталей до 50-60 тисяч км. Також багато що залежить від манери водіння і якості дорожнього покриття.
Не довго витримують заводські стабілізатори, опори стойок, втулки стабілізаторів. Ці розходники доводиться міняти досить часто, особливо при агресивній експлуатації автомобіля. Проте чіплятися до цього не варто, та і запчастини досить доступні, навіть порівняно з ВАЗ або Ланос.
Гальма спереду представлені стандартними дисками. Ззаду встановлені барабанні гальма.
Двигун об'ємом 1,5 літра і потужністю 94 к.с. В цілому, силовий агрегат досить витривалий і при хорошому обслуговуванні рідко стає джерелом проблем.
Якщо проводити заміну масла кожні 10 тисяч км пробігу або частіше, а не раз в 15 тисяч км, як заявлено виробником, то складнощів не буде. У такому разі мотор може без проблем відходити і 300 тисяч км пробігу до проведення капітального ремонту, що є цілком добрим результатом для бюджетного автомобіля.
Джилі СК не дуже упевнено почуває себе на великих швидкостях. При їзді на швидкості понад 100 км/год з'являється неприємна вібрація на кузові. Особливо нестійкість автомобіля на такій швидкості проявлятиметься при сильних поривах вітру.
Привід газорозподільного механізму ремінний. Додатково він закритий пластиковими кришками захисту, що запобігає попаданню на нього сміття і рідин. Регламент передбачає заміну ременя кожні 50 тисяч км пробігу, але краще робити це раніше – при 45-47 тисячах пробігу.
У встановленому на цій моделі двигуні немає гідрокомпенсаторів. Відповідно, регулювання теплового проміжку клапанів доведеться проводити самостійно. Регулювати слід приблизно кожні 40 тисяч км пробігу, що дозволить уникнути ряду проблем, наприклад, перегрівання клапанів або їх прогорання.
Іноді можна зіткнутися з проблемою запуску двигуна Джилі СК. Точніше він заводиться, але в роботі чутні хлопання, після чого силовий агрегат глохне. В даному випадку слід звернув увага на свічки запалення, а також перевірити працездатність датчика положення колінчастого валу.
Свічки не мають бути залиті, іскра повинна з'являтися своєчасно і з достатнім зарядом для забезпечення займання топливоповітрянної суміші в камері згорання. Перевірці піддаються і високовольтні (бронедроти) дроти.
Також для цієї моделі властиві проблеми з термостатом. На це може вказувати часте включення вентилятора охолодження радіатора без видимої на те причини.
На проблеми з датчиком температури охолоджувальної рідини можуть вказувати патрубки. За наявності несправності цього датчика вхідний і вихідний патрубки можуть мати однакову температуру.
Якщо зіткнулися з проблемою, що плавають обороти на холостому ходу, то необхідно перевірити датчик холостого ходу Джилі СК. Найімовірніше проблема саме в нім.
Також слід перевірити дросельну заслінку. Можливо, на ній з'явилися проміжки і необхідно провести регулювання. Інакше добитися стабільної роботи двигуна швидше за все не вийде. Буде троїння, з'являться ривки, плаватимуть обороти або зависатимуть, що украй ускладнює експлуатацію автомобіля.
При необхідності дросельну заслінку доведеться демонтувати і промити за допомогою очисника карбюраторів. Після цього також слід провести регулювання або адаптацію заслінки.
Блок циліндрів у цього автомобіля чавунний. Двигун добре піддається ремонту, СТО і майстри роблять увесь комплекс робіт. Зокрема, проводиться проточка, гільзовка.
Є певні проблеми і в роботі генератора. По суті, він на цій моделі не відрізняється тривалістю роботи. Зазвичай він повністю перестає працювати ще на пробігу до 80 тисяч км. При цьому частенько це відбувається несподівано і без можливості здійснення ремонту.
Досить незручно зроблена заливна горловина бака Джилі СК. Заправний пістолет в ній не тримається, доводиться тримати його упродовж усього процесу заправки.
Що стосується устаткування, то воно залежить від комплектації. На представленому для огляду автомобілі є ABS, електросклопідіймачі, кондиціонер, досить непогана аудіосистема.
Проте не все добре у виконанні. Досить слабкі ручки салону. Вони часто вириваються або ламаються внутрішні елементи, і їх доводиться міняти. Слабкі кріплення ручок, троси.
На авто встановлений гідропідсилювач керма, і він є досить вразливим місцем в конструкції автомобіля. Часто виходять з ладу сальники, які доводиться міняти регулярно. Краще регулярно стежити за рівнем рідини у бачку ГУР і при перших ознаках швидкого зниження перевіряти сальники.
При плановому обслуговуванні також слід приділити увагу сальникам гідропідсилювача. Перевірити їх на відсутність течі, а також на наявність жирних плям на навколишніх деталях. Це дозволить уникнути проблем надалі.
Рівень рідини у бачку може різко впасти, а датчик своєчасно не показати наявність проблеми. Це приведе до того, що вийде з ладу насос ГУР Джилі СК. Відповідно, вартість ремонту виросте на порядок.
Є деякі проблеми і в роботі склопідіймача. Вони іноді не спрацьовують нормально, особливо це характерно для кнопок, що відповідають за відкривання і закривання задніх вікон. При цьому проблеми частенько не в електриці, а безпосередньо в механізмі підйомника.
Встановлено електрорегулювання бічних дзеркал, регулювання підсвічування приладової панелі і коректор фар, що значно спрощує процес експлуатації автомобіля.
На приладовій панелі є спідометр, тахометр, температура двигуна і рівень палива у баку. Зазвичай з відображенням інформації на приборці проблем не виникає за умови працездатності відповідних датчиків.
При заміні масла в коробці перемикання передач знадобиться десь 2,3-2,4 літри масла. Проводити заміну масла в МКПП Джилі СК краще при пробігу в 50-60 тисяч км. У такому разі особливих проблем в її роботі не буде, хоча також багато що залежить від умов експлуатації автомобіля.
Конфігурація передніх сидінь досить зручна. Є бічна підтримка, що трохи виражена, але забезпечує достатній рівень комфорту. Пружна підтримка спини також є.
В цілому, в салоні не так і багато місця. При великому зрості ноги доведеться тримати в трохи підібганому стані, що робить поїздки на великі відстані украй незручними.
Кермо регулюється по висоті. Проте, щоб не перекривати огляд приладової панелі повністю вверх його підняти не вийде. А якщо цього не зробити, то людина з великим зростом тертиметься ногами об кермо, що також приносить певний дискомфорт.
Встановлено дві подуши безпеці – водій і передній пасажир. Є примусове блокування подушки безпеки з боку пасажири – спеціальний замок розташований у бардачку.
Є невеликий футляр для окулярів або дрібних предметів над водійськими дверима Джилі СК. Також є сонцезахисні козирки зі вбудованими дзеркалами.
Є декілька варіантів регулювання передніх сидінь. Зокрема, можна відрегулювати кут нахилу нижньої частини сидіння, віддалення від торпедо і нахил спинки. Усі механізми регулювання виключно механічні.
Досить незвично розташована кнопка клаксона. Вона не розташована на кермі, як звикли практично усі водії. Знаходиться вона збоку від підрульового перемикача з лівого боку. Використовувати сигнал без вироблення звички буде украй незручне.
Затираються рамки задніх дверей в місці їх зіткнення з ущільнювачами. Відсутній додатковий захисний шар лаку на рамці дверей, через що і відбувається подібне стирання. Надалі, можливо, доведеться підфарбовувати ця ділянка.
Дуже низько розташований задній диван. Відповідно, пасажири сидять досить низько, доводиться підгинати ноги. Спинка також не дуже зручна і не розрахована на тривалі поїздки.
Багажник Джилі СК і кришка бензобака відкриваються з салону. При цьому тяга з часом можуть закисати, що призводить до ускладнення процесу і утворення скрипу. З часом тягу доведеться міняти, оскільки троси розриваються.
З'явилася іржа і на кріпленнях сидінь. Краще ретельно зачистити поверхню від корозії, обробити захисним засобом і додатково зафарбувати ділянку.
Багажник середніх розмірів, досить для перевезення запасного колеса і установки ГБО. До речі, якщо встановлюється газобалонне устаткування, то проводити регулювання теплових проміжків клапанів необхідно частіше, ніж говорилося вище – приблизно через кожні 20-25 тисяч км пробігу.
Витрата по місту складає 8-10 літрів палива. По трасі 6-8 літрів. Ціна уживаного авто на вторинному ринку складає близько 3-5 тисяч доларів.
В цілому власники Джилі СК відмічають досить хороші експлуатаційні характеристики автомобіля і відсутність необхідності значних фінансових вкладень. Зараз придбати необхідні запчастини вже не складно, їх ціна цілком доступна.
Що стосується серйозних поломок, то відбуваються вони переважно унаслідок несвоєчасного обслуговування автомобіля, використання низькоякісних запчастин при ремонті або агресивної манери водіння.
Корисні статті
Перевірка котушки запалювання Чері Тіго Ремонт ключа...
Рекомендації по заміні підшипника генератора...
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...