Серед популярних в Україні автомобілів можна виділити Шевроле Лачетті, який для свого часу став справжнім проривом. Цілком непоганий дизайн, хороший функціонал і відмінні характеристики при експлуатації швидко перетворили авто на затребуване.
При цьому особливу увагу слід приділити рестайлінговій моделі, яка випускалася в 2007 році і оснащувалася двигуном LDA з об'ємом в 1.8 літра.
Цей варіант особливо популярний і має ряд цілком значимих відмінностей від попередників.
Відзначається цілком хороша надійність автомобіля, простота його обслуговування і відносно невелика вартість будь-якої запчастини на Шевроле Лачетті.
При цьому проблем з експлуатацією досить мало, так що значні вкладення в авто не будуть потрібними дуже довго.
Якщо ще і забезпечити стабільне і своєчасне обслуговування представленого автомобіля, то проблем з ним практично не буде. У рахунок можна не брати необхідність планового капітального ремонту двигуна і коробки перемикання передач, але це відбувається з кожним авто.
Передусім варто відмітити, що мова піде про автомобіль з пробігом в 200 тисяч км. Відповідно, усі можливі проблеми, які можуть повилазити, вже відомі і вирішені, а значить можна говорити про хороший, комплексний огляд автомобіля.
Витрата палива на двигуні 1.8 складає до 10 літрів на 100 км пробігу при їзді по місту. На трасі при стабільній швидкості їзди витрати складають до 8 літрів бензину на 100 км пробігу. Не дуже мало, але цілком прийнятно для автомобіля свого класу.
Плюсом автомобіля можна назвати повністю оцинкований кузов. Про іржу можна забути на дуже довго, по суті, до попадання в серйозну аварію. Якщо ж йдеться про невеликі аварії, то зазвичай в місці ударів іржа не утворюється.
Зокрема, була невелика аварія і на порозі утворилася вм'ятина. Пройшло з того часу більше 2 років, і ніяких ознак навіть появи корозії. Ще в одному місці є скол лакофарбного покриття. Досить глибокий, до металу, але іржа не з'являється навіть опісля півроку.
Проте мінявся капот на цьому Шевроле Лачетті. Замість оригіналу був поставлений аналог з Тайваню. Саме він і став єдиним джерелом корозії на цьому авто. Іржа з'явилася в районі установці хромованої вставки – де є отвори для кріплень.
По проміжках аналог капота став цілком добре. Ніде ніяких відмінностей або відхилень немає. Проте він піддається корозії. Більше того, коли прийшла оригінальна хромована вставка, то виявилось, що отвори на капоті не сходяться з кріпленнями. Відповідно, доведеться робити нові отвори або переробляти кріплення на самій вставці.
Також була замінена одна фара після ДТП, після якої, до речі, був замінений і капот. Ставився польський аналог фари. Помітно, що вона помутніла. По-хорошому, раз на рік її доводиться полірувати, інакше помутніння стає сильним і якість світла помітно погіршується.
Що стосується рідної фари, то вона залишається у нормальному стані навіть після більше 10 років експлуатації. Немає навіть натяку на помутніння, що говорить про досить хорошу якість виготовлення.
Оригінальний розмір встановленої шини 185/55. Проте в даному випадку встановлений розмір 195/60.
На днищі встановлений металевий захист. Він опущений трохи нижче, ніж інші елементи. Проте кліренсу все одно вистачає щоб не зачіпати перешкоди, які можуть виникати на дорозі. Автомобіль дуже добре проходить будь-які перешкоди, які попадаються на міських вулицях або трасі.
Особливістю Шевроле Лачетті в кузові седан являється повністю незалежна підвіска. Ззаду встановлюється багатоважільна підвіска з амортизаційною стойкою. Спереду стандартні амортизаційні стойки типу McPherson.
Задня підвіска досить надійна. Якщо спереду доводиться раз на рік все перебирати і перевіряти стойки стабілізатори і інше, то ззаду такої проблеми немає. При пробігу в 90 тисяч км була проведена заміна амортизаційних стойок, і один раз мінявся підшипник. Більше із задньою підвіскою ніяких робіт не проводилися.
При пробігу в 200 тисяч км в передній підвісці двічі проводилася заміна амортизаційних стойок. Проте особливих проблем з ходовою частиною не виникає. Її обслуговування обходиться досить дешево і ремонтувати її доводиться украй рідко. Особливо при дбайливій експлуатації авто.
Передні гальма – дискові вентильовані. Задні – звичайні дискові. Усі моделі автомобіля після 2005 року випуску вже йдуть з ABS. Це дозволяє зробити процес гальмування ефективнішим і безпечнішим.
Двигун Шевроле Лачетті з об'ємом 1.8 літра видає потужність 122 к.с. Атмосферний рядний мотор, 4 циліндра, 16 клапанів. Котушка запалення представлена у вигляді планки, до якої зафіксовані свічки, що входять в колодязі свічок.
Варто відмітити, що для двигуна LDA необхідно вибирати свічки запалення зі зменшеним проміжком. Проміжок повинен знаходитися в діапазоні від 0,7 до 0,9 міліметрів. Важливо звертати увагу на те, що свічки запалення мають бути трьохконтактними.
У дорестайлінговій версії мотора використовувалися звичайні одноконтактні свічки запалення зі збільшеним проміжком – близько 1,1 міліметра.
На трьохконтактних свічках процес детонації відбувається куди краще.
Установка свічок з дорестайлінгової версії автомобіля на нову можлива, але заводитися автомобіль буде набагато гірший, знизиться динаміка. Можна, до речі, встановити і бічну котушку запалення, як на старій версії авто, з високовольтними дротами. Вона стане і навіть працюватиме, але надалі можуть виникнути проблеми.
Проте краще все-таки використати відповідний моделі варіант котушки і свічок запалення Шевроле Лачетті. Вони проходять довше, так що економія від установки дешевших варіантів вийде дуже сумнівною.
Варто відмітити, що немає особливого сенсу намагатися ставити іридієві свічки запалення. Особливого результату це не дасть, вони не відходять заявлений термін в мало не 100 тисяч км пробігу. Пов'язано це не з особливостями автомобіля, а з якістю палива на вітчизняних заправках. Так що не переплачуйте.
В якості моторного мастила підходять варіанти з маркіровкою 5W30 або 5W40.
Власники цієї модифікації авто можуть зіткнутися з однією проблемою. При перемиканні передач відчуваються ривки. Досить поширена проблема, вирішити яку вдається далеко не кожному. І пов'язана вона з особливостями конструкції автомобіля.
Також це супроводжувалося плаваючими оборотами, що ще більше ускладнювало експлуатацію автомобіля. Падала потужність силового агрегату, авто практично глохнуло. При цьому спалахнув Check, проте досить швидко гаснув.
При цьому на діагностиці не вдавалося знайти помилку або хоч якісь причини подібної поведінки Шевроле Лачетті. Тільки один раз випадково вдалося виловити момент і встановити вразливе місце.
Проблема опинилася в датчику абсолютного тиску – ДАД. Встановлений він в задній частині двигуна. Відразу після заміни датчика проблема зникла, а робота двигуна стабілізувалася навіть у момент перемикання передач.
При цьому навіть в якості перевірки не варто ставити ДАД з двигуна старих зразків моделі, які оснащувалися двигуном 1.6 літра. Такий датчик не підходить, відповідно, нічого особливо не зміниться.
Багато хто скаржиться на те, що в цій модифікації авто відбувається витікання охолоджувальної рідини. Особливо в районі перехідника в передній верхній частині двигуна. Із заводу встановлена пластикова деталь. На великому пробігу відбувається його пересихання, через що і виникає така проблема.
Більше того, на поверхні пластикової деталі з'являються мікротріщини, що сприяє витіканню рідини. Багато хто починає шукати проблему в інших місцях системи охолодження Шевроле Лачетті, перевіряючи всілякі трубки і патрубки, проте складнощі в основному в цій запчастині.
Виявити джерело вдалося випадково. На пластиковому перехіднику було помічено невелику мокру пляму. Коли вирішили доторкнутися і перевірити, то він просто розсипався. Почала витікати рідина і довелося шукати довгострокове рішення.
Вирішити ситуацію на тривалий час дозволяє установка металевого перехідника. Варто відмітити, що саме для Шевроле Лачетті з двигуном 1.8 такої деталі немає. Проте сюди чудово підійде перехідник з Газелі. Як по діаметру, так і за іншими характеристиками.
Привід газорозподільного механізму ремінний.
Є багато скарг на протікання в районі клапанної кришки. Проте це пов'язано швидше з недотриманням правил при заміні прокладки, яка ставиться при знятті клапанної кришки. В даному випадку з пробігом в 200 тисяч км подібна проблема жодного разу не проявлялася.
При цьому двигун жодного разу не перегрівався. А саме перегрівання силового агрегату і є головною причиною появи проблем з прокладкою клапанної кришки. Відповідно, важливо перевіряти рівень антифризу, а також звертати увагу на температуру двигуна, яка показується на приладовій панелі.
Двигун 1.8 на Шевроле Лачетті оснащений гідрокомпенсаторами. Як результат – немає необхідності проводити регулювання теплового проміжку клапанів вручну.
Якщо в процесі роботи двигуна з'явився металевий стук, то найімовірніше проблема в датчику колінчастого валу чи гідрокомпенсаторах. Необхідно перевірити ці деталі і при необхідності провести ремонт, чищення або заміну.
Були доступні три комплектації автомобіля. У цьому огляді представлено авто середньої комплектації.
При цьому машина все одно вже оснащена цілком добре працюючим кондиціонером, що особливо актуально для поїздок в літній час.
Встановлена дві подушки безпеки – водія і переднього пасажира. Вже досить добре, оскільки саме на цих місцях найчастіше є люди, одержуючі найбільші ушкодження у разі ДТП.
На приладовій панелі Шевроле Лачетті є спідометр, тахометр, температура двигуна і рівень палива. Також є присутнім електронний одометр. Цілком достатньо інформативна панель, з хорошим підсвічуванням в темний час доби.
У представленого авто є проблема із запітнінням вікон. Тільки починається дощ або сильно підвищується вологість повітря – отримуємо необхідність в регулярному протиранні. Влітку допомагає включення кондиціонера. Взимку доведеться шукати інші варіанти рішення проблем.
Заміна салонного фільтру в даному випадку не допомагає, хоча і дозволяє поліпшити циркуляцію повітря. Навіть якщо замінювати цей розходник щороку, все одно не вийти добитися добрих результатів.
Були підозри, що проблема в заслінці рециркуляції повітря. Проте перевірка цього блоку показала, що все цілком нормально працює.
Проте тривалі пошуки дозволили знайти вирішення проблеми. Як відомо, в кожному автомобілі, включаючи Шевроле Лачетті усіх модифікацій, є вентиляційні клапана. Вони також можуть зношуватися і забиватися, необхідно проводити їх обслуговування.
В даному випадку ці клапана розташовані з боків, під заднім бампером. Після їх прочищення проблема із запітнінням скла вдалося повністю вирішити. Так що перевірте, можливо також необхідно провести чищення або заміну.
На автомобілі встановлена п'ятиступінчаста механічна коробка перемикання передач. За весь час експлуатації авто жодного разу не проводилося регулювання куліси. Хоча бувають ситуації, коли куліси все-таки розхитуються і зрушуються і доводиться проводити регулювання.
Зчеплення повністю довелося замінити на пробігу в 150 тисяч км. Після цього новий комплект, який купувався у зборі, пройшов без проблем близько 50 тисяч км і доки не подає ознак необхідності ремонту або заміни.
Була невелика проблема з включенням індикаторів на кнопках центральній панелі. Проблема була пов'язана з платою, яка розташована за цією панеллю Шевроле Лачетті. Вона досить посередньо пропаяна, через що і виникла подібна проблема.
З часом плата просто починає розтріскуватися, з'являється безліч мікротріщин. Можна спробувати самостійно пропаяти плату, але для цього необхідно мати хороші навички, оскільки виходить зробити це далеко не завжди.
В цілому, краще просто знайти добре підготовлену плату і провести її заміну. Після цього кнопки і індикатори працюватимуть добре і проблем з ними не буде.
Досить незручно розташований сигнал – з боків керма, під великі пальці. Якщо при прямолінійній їзді це не особливо помітно, то при повороті, коли кермо міняє положення, різко натиснути на сигнал без вироблення звички не вийде.
Відрегулювати кермо Шевроле Лачетті можна тільки по висоті. По вильоту кермо не піддається регулюванню.
Сидіння досить зручні, є бічна підтримка. Обшивка сидінь велюром добре витримує тривалу експлуатацію. Навіть при пробігу в 200 тисяч км зовнішній вигляд цілком хороший.
На автомобілі встановлене ГБО. Також є електрокоректор фар, регулювання підсвічування панелі приладів, електрорегулятор положення бічних дзеркал.
Склопідіймачі електричні тільки на два передні вікна. Ззаду встановлені звичайні ручки.
Багажник автомобіля відкривається кнопкою з салону автомобіля. Вона розташована на передній водійській двері.
Передні сидіння Шевроле Лачетті можна відрегулювати по підняттю нижньої частини сидіння. Також можна провести регулювання кута нахилу усього сидіння.
Є можливість виставити один з 3 варіантів підтримки поперекового відділу. Також можна відрегулювати висунення сидіння.
Для задніх пасажирів місця цілком достатньо. Коліна не упираються в передній ряд сидінь. Сидіти цілком комфортно, навіть якщо йдеться про поїздки на великі відстані.
Спинка задніх сидінь складається в пропорції 60 на 40. Зробити це можна з салону, де для цього передбачена спеціальна ручка. Багажник об'ємом 450 літрів, чого цілком вистачає для седана.
Вартість автомобіля на вторинному ринку складає близько 6500 доларів при нормальному стані авто, що продається.
В цілому, можна відмітити невелику кількість критичних проблем у автомобіля Шевроле Лачетті 2007 року з двигуном LDA 1.8. Значні вкладення в авто не будуть потрібними за умови своєчасного проведення планового обслуговування. При цьому вартість запчастин і розходників цілком доступна.
При пробігу в 200 тисяч в авто довелося вкласти не так і багато засобів. Великою перевагою є оцинкований кузов, який практично не піддається корозії навіть без додаткової обробки, а при її наявності і зовсім прослужить дуже довго.
Корисні статті
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...
Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...