(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

(093) 170 17 77

RU | UA

Недоліки Шевроле Лачетті 1.8 LDA 2007 року

Недоліки Шевроле Лачетті 1.8 LDA 2007 року

Шевроле Лачетті 1.8Серед популярних в Україні автомобілів можна виділити Шевроле Лачетті, який для свого часу став справжнім проривом. Цілком непоганий дизайн, хороший функціонал і відмінні характеристики при експлуатації швидко перетворили авто на затребуване.

При цьому особливу увагу слід приділити рестайлінговій моделі, яка випускалася в 2007 році і оснащувалася двигуном LDA з об'ємом в 1.8 літра.

Цей варіант особливо популярний і має ряд цілком значимих відмінностей від попередників.

Відзначається цілком хороша надійність автомобіля, простота його обслуговування і відносно невелика вартість будь-якої запчастини на Шевроле Лачетті.

При цьому проблем з експлуатацією досить мало, так що значні вкладення в авто не будуть потрібними дуже довго.

Якщо ще і забезпечити стабільне і своєчасне обслуговування представленого автомобіля, то проблем з ним практично не буде. У рахунок можна не брати необхідність планового капітального ремонту двигуна і коробки перемикання передач, але це відбувається з кожним авто.

Огляд Шевроле Лачетті 2007 року випуску з двигуном 1.8 LDA – слабкі місця і можливі проблеми

Передусім варто відмітити, що мова піде про автомобіль з пробігом в 200 тисяч км. Відповідно, усі можливі проблеми, які можуть повилазити, вже відомі і вирішені, а значить можна говорити про хороший, комплексний огляд автомобіля.

Авто з пробігом 200 тисяч км

Витрата палива на двигуні 1.8 складає до 10 літрів на 100 км пробігу при їзді по місту. На трасі при стабільній швидкості їзди витрати складають до 8 літрів бензину на 100 км пробігу. Не дуже мало, але цілком прийнятно для автомобіля свого класу.

Короткі характеристики

Плюсом автомобіля можна назвати повністю оцинкований кузов. Про іржу можна забути на дуже довго, по суті, до попадання в серйозну аварію. Якщо ж йдеться про невеликі аварії, то зазвичай в місці ударів іржа не утворюється.

Кузов оцинкований

Зокрема, була невелика аварія і на порозі утворилася вм'ятина. Пройшло з того часу більше 2 років, і ніяких ознак навіть появи корозії. Ще в одному місці є скол лакофарбного покриття. Досить глибокий, до металу, але іржа не з'являється навіть опісля півроку.

Вм'ятина на порозі

Проте мінявся капот на цьому Шевроле Лачетті. Замість оригіналу був поставлений аналог з Тайваню. Саме він і став єдиним джерелом корозії на цьому авто. Іржа з'явилася в районі установці хромованої вставки – де є отвори для кріплень.

Капот мінявся

По проміжках аналог капота став цілком добре. Ніде ніяких відмінностей або відхилень немає. Проте він піддається корозії. Більше того, коли прийшла оригінальна хромована вставка, то виявилось, що отвори на капоті не сходяться з кріпленнями. Відповідно, доведеться робити нові отвори або переробляти кріплення на самій вставці.

Корозія на аналогу капота

Також була замінена одна фара після ДТП, після якої, до речі, був замінений і капот. Ставився польський аналог фари. Помітно, що вона помутніла. По-хорошому, раз на рік її доводиться полірувати, інакше помутніння стає сильним і якість світла помітно погіршується.

Помутніла неоригінальна фара

Що стосується рідної фари, то вона залишається у нормальному стані навіть після більше 10 років експлуатації. Немає навіть натяку на помутніння, що говорить про досить хорошу якість виготовлення.

Рідна фара

Оригінальний розмір встановленої шини 185/55. Проте в даному випадку встановлений розмір 195/60.

Шини

На днищі встановлений металевий захист. Він опущений трохи нижче, ніж інші елементи. Проте кліренсу все одно вистачає щоб не зачіпати перешкоди, які можуть виникати на дорозі. Автомобіль дуже добре проходить будь-які перешкоди, які попадаються на міських вулицях або трасі.

Кліренс хороший

Особливістю Шевроле Лачетті в кузові седан являється повністю незалежна підвіска. Ззаду встановлюється багатоважільна підвіска з амортизаційною стойкою. Спереду стандартні амортизаційні стойки типу McPherson.

Деталі підвіски

Задня підвіска досить надійна. Якщо спереду доводиться раз на рік все перебирати і перевіряти стойки стабілізатори і інше, то ззаду такої проблеми немає. При пробігу в 90 тисяч км була проведена заміна амортизаційних стойок, і один раз мінявся підшипник. Більше із задньою підвіскою ніяких робіт не проводилися.

Задня підвіска

При пробігу в 200 тисяч км в передній підвісці двічі проводилася заміна амортизаційних стойок. Проте особливих проблем з ходовою частиною не виникає. Її обслуговування обходиться досить дешево і ремонтувати її доводиться украй рідко. Особливо при дбайливій експлуатації авто.

Передній амортизатор

Передні гальма – дискові вентильовані. Задні – звичайні дискові. Усі моделі автомобіля після 2005 року випуску вже йдуть з ABS. Це дозволяє зробити процес гальмування ефективнішим і безпечнішим.

Гальма

Двигун Шевроле Лачетті з об'ємом 1.8 літра видає потужність 122 к.с. Атмосферний рядний мотор, 4 циліндра, 16 клапанів. Котушка запалення представлена у вигляді планки, до якої зафіксовані свічки, що входять в колодязі свічок.

Двигун

Варто відмітити, що для двигуна LDA необхідно вибирати свічки запалення зі зменшеним проміжком. Проміжок повинен знаходитися в діапазоні від 0,7 до 0,9 міліметрів. Важливо звертати увагу на те, що свічки запалення мають бути трьохконтактними.

Трьохконтактні свічки

У дорестайлінговій версії мотора використовувалися звичайні одноконтактні свічки запалення зі збільшеним проміжком – близько 1,1 міліметра.

одноконтактні свічки

На трьохконтактних свічках процес детонації відбувається куди краще.

Установка свічок з дорестайлінгової версії автомобіля на нову можлива, але заводитися автомобіль буде набагато гірший, знизиться динаміка. Можна, до речі, встановити і бічну котушку запалення, як на старій версії авто, з високовольтними дротами. Вона стане і навіть працюватиме, але надалі можуть виникнути проблеми.

Переробка котушки на бічну

Проте краще все-таки використати відповідний моделі варіант котушки і свічок запалення Шевроле Лачетті. Вони проходять довше, так що економія від установки дешевших варіантів вийде дуже сумнівною.

Оригінальна котушка

Варто відмітити, що немає особливого сенсу намагатися ставити іридієві свічки запалення. Особливого результату це не дасть, вони не відходять заявлений термін в мало не 100 тисяч км пробігу. Пов'язано це не з особливостями автомобіля, а з якістю палива на вітчизняних заправках. Так що не переплачуйте.

Іридієва свічка

В якості моторного мастила підходять варіанти з маркіровкою 5W30 або 5W40.

Заливка масла

Власники цієї модифікації авто можуть зіткнутися з однією проблемою. При перемиканні передач відчуваються ривки. Досить поширена проблема, вирішити яку вдається далеко не кожному. І пов'язана вона з особливостями конструкції автомобіля.

Також це супроводжувалося плаваючими оборотами, що ще більше ускладнювало експлуатацію автомобіля. Падала потужність силового агрегату, авто практично глохнуло. При цьому спалахнув Check, проте досить швидко гаснув.

Горить чек

При цьому на діагностиці не вдавалося знайти помилку або хоч якісь причини подібної поведінки Шевроле Лачетті. Тільки один раз випадково вдалося виловити момент і встановити вразливе місце.

Проблема опинилася в датчику абсолютного тиску – ДАД. Встановлений він в задній частині двигуна. Відразу після заміни датчика проблема зникла, а робота двигуна стабілізувалася навіть у момент перемикання передач.

Місце установки ДАД

При цьому навіть в якості перевірки не варто ставити ДАД з двигуна старих зразків моделі, які оснащувалися двигуном 1.6 літра. Такий датчик не підходить, відповідно, нічого особливо не зміниться.

Перевірка ДАД

Багато хто скаржиться на те, що в цій модифікації авто відбувається витікання охолоджувальної рідини. Особливо в районі перехідника в передній верхній частині двигуна. Із заводу встановлена пластикова деталь. На великому пробігу відбувається його пересихання, через що і виникає така проблема.

Іноді витікає антифриз

Більше того, на поверхні пластикової деталі з'являються мікротріщини, що сприяє витіканню рідини. Багато хто починає шукати проблему в інших місцях системи охолодження Шевроле Лачетті, перевіряючи всілякі трубки і патрубки, проте складнощі в основному в цій запчастині.

Проблема часто не в патрубках

Виявити джерело вдалося випадково. На пластиковому перехіднику було помічено невелику мокру пляму. Коли вирішили доторкнутися і перевірити, то він просто розсипався. Почала витікати рідина і довелося шукати довгострокове рішення.

Вирішити ситуацію на тривалий час дозволяє установка металевого перехідника. Варто відмітити, що саме для Шевроле Лачетті з двигуном 1.8 такої деталі немає. Проте сюди чудово підійде перехідник з Газелі. Як по діаметру, так і за іншими характеристиками.

Ставимо металевий перехідник

Привід газорозподільного механізму ремінний.

Облаштування ГРМ

Є багато скарг на протікання в районі клапанної кришки. Проте це пов'язано швидше з недотриманням правил при заміні прокладки, яка ставиться при знятті клапанної кришки. В даному випадку з пробігом в 200 тисяч км подібна проблема жодного разу не проявлялася.

Прокладка клапанної кришки

При цьому двигун жодного разу не перегрівався. А саме перегрівання силового агрегату і є головною причиною появи проблем з прокладкою клапанної кришки. Відповідно, важливо перевіряти рівень антифризу, а також звертати увагу на температуру двигуна, яка показується на приладовій панелі.

Показники температури двигуна на приборці

Двигун 1.8 на Шевроле Лачетті оснащений гідрокомпенсаторами. Як результат – немає необхідності проводити регулювання теплового проміжку клапанів вручну.

Гідрокомпенсатори

Якщо в процесі роботи двигуна з'явився металевий стук, то найімовірніше проблема в датчику колінчастого валу чи гідрокомпенсаторах. Необхідно перевірити ці деталі і при необхідності провести ремонт, чищення або заміну.

ДПКВ

Були доступні три комплектації автомобіля. У цьому огляді представлено авто середньої комплектації.

При цьому машина все одно вже оснащена цілком добре працюючим кондиціонером, що особливо актуально для поїздок в літній час.

Є кондиціонер

Встановлена дві подушки безпеки – водія і переднього пасажира. Вже досить добре, оскільки саме на цих місцях найчастіше є люди, одержуючі найбільші ушкодження у разі ДТП.

Подушка безпеки

На приладовій панелі Шевроле Лачетті є спідометр, тахометр, температура двигуна і рівень палива. Також є присутнім електронний одометр. Цілком достатньо інформативна панель, з хорошим підсвічуванням в темний час доби.

Панель приладів

У представленого авто є проблема із запітнінням вікон. Тільки починається дощ або сильно підвищується вологість повітря – отримуємо необхідність в регулярному протиранні. Влітку допомагає включення кондиціонера. Взимку доведеться шукати інші варіанти рішення проблем.

Запітнівають вікна

Заміна салонного фільтру в даному випадку не допомагає, хоча і дозволяє поліпшити циркуляцію повітря. Навіть якщо замінювати цей розходник щороку, все одно не вийти добитися добрих результатів.

Салонний фільтр

Були підозри, що проблема в заслінці рециркуляції повітря. Проте перевірка цього блоку показала, що все цілком нормально працює.

Заслінка повітропроводу

Проте тривалі пошуки дозволили знайти вирішення проблеми. Як відомо, в кожному автомобілі, включаючи Шевроле Лачетті усіх модифікацій, є вентиляційні клапана. Вони також можуть зношуватися і забиватися, необхідно проводити їх обслуговування.

Вентиляційний клапан

В даному випадку ці клапана розташовані з боків, під заднім бампером. Після їх прочищення проблема із запітнінням скла вдалося повністю вирішити. Так що перевірте, можливо також необхідно провести чищення або заміну.

Клапан під заднім бампером

На автомобілі встановлена п'ятиступінчаста механічна коробка перемикання передач. За весь час експлуатації авто жодного разу не проводилося регулювання куліси. Хоча бувають ситуації, коли куліси все-таки розхитуються і зрушуються і доводиться проводити регулювання.

МКПП

Зчеплення повністю довелося замінити на пробігу в 150 тисяч км. Після цього новий комплект, який купувався у зборі, пройшов без проблем близько 50 тисяч км і доки не подає ознак необхідності ремонту або заміни.

Зчеплення

Була невелика проблема з включенням індикаторів на кнопках центральній панелі. Проблема була пов'язана з платою, яка розташована за цією панеллю Шевроле Лачетті. Вона досить посередньо пропаяна, через що і виникла подібна проблема.

Не працювали кнопки

З часом плата просто починає розтріскуватися, з'являється безліч мікротріщин. Можна спробувати самостійно пропаяти плату, але для цього необхідно мати хороші навички, оскільки виходить зробити це далеко не завжди.

Плата управління

В цілому, краще просто знайти добре підготовлену плату і провести її заміну. Після цього кнопки і індикатори працюватимуть добре і проблем з ними не буде.

Досить незручно розташований сигнал – з боків керма, під великі пальці. Якщо при прямолінійній їзді це не особливо помітно, то при повороті, коли кермо міняє положення, різко натиснути на сигнал без вироблення звички не вийде.

Сигнал розташований незручно

Відрегулювати кермо Шевроле Лачетті можна тільки по висоті. По вильоту кермо не піддається регулюванню.

Кермо регулюється по висоті

Сидіння досить зручні, є бічна підтримка. Обшивка сидінь велюром добре витримує тривалу експлуатацію. Навіть при пробігу в 200 тисяч км зовнішній вигляд цілком хороший.

Сидіння зручні

На автомобілі встановлене ГБО. Також є електрокоректор фар, регулювання підсвічування панелі приладів, електрорегулятор положення бічних дзеркал.

Додаткові функціональні кнопки

Склопідіймачі електричні тільки на два передні вікна. Ззаду встановлені звичайні ручки.

Склопідіймачі

Багажник автомобіля відкривається кнопкою з салону автомобіля. Вона розташована на передній водійській двері.

Кнопка відкривання багажника

Передні сидіння Шевроле Лачетті можна відрегулювати по підняттю нижньої частини сидіння. Також можна провести регулювання кута нахилу усього сидіння.

Регулювання передніх сидінь

Є можливість виставити один з 3 варіантів підтримки поперекового відділу. Також можна відрегулювати висунення сидіння.

Для задніх пасажирів місця цілком достатньо. Коліна не упираються в передній ряд сидінь. Сидіти цілком комфортно, навіть якщо йдеться про поїздки на великі відстані.

Ззаду досить місця

Спинка задніх сидінь складається в пропорції 60 на 40. Зробити це можна з салону, де для цього передбачена спеціальна ручка. Багажник об'ємом 450 літрів, чого цілком вистачає для седана.

Спинка складається

Вартість автомобіля на вторинному ринку складає близько 6500 доларів при нормальному стані авто, що продається.

В цілому, можна відмітити невелику кількість критичних проблем у автомобіля Шевроле Лачетті 2007 року з двигуном LDA 1.8. Значні вкладення в авто не будуть потрібними за умови своєчасного проведення планового обслуговування. При цьому вартість запчастин і розходників цілком доступна.

Седан Шевроле Лачетті 1.8

При пробігу в 200 тисяч в авто довелося вкласти не так і багато засобів. Великою перевагою є оцинкований кузов, який практично не піддається корозії навіть без додаткової обробки, а при її наявності і зовсім прослужить дуже довго.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида 21.09.2021 Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида

Однією з проблем, з якою можна зіткнутися при експлуатації Шевроле...

Чому троїть двигун Чері Тіго 11.09.2021 Чому троїть двигун Чері Тіго

Іноді можна зіткнутися з такою проблемою, як троїння  двигуна...

Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників 27.08.2021 Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників

При проведенні деяких видів робіт у власників Чері Амулет може...

Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз 16.08.2021 Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз

Однією з проблем власників Шевроле Круз являється стук в...

Кількість сайлентблоків задньої підвіски Джилі СК, Джилі СК2 07.08.2021 Кількість сайлентблоків задньої підвіски Джилі СК, Джилі СК2

Одним з важливих елементів задньою підвіски Джилі СК...

Заміна підсвітки блока управління кондиціонером на Шевроле Лачетті 31.07.2021 Заміна підсвітки блока управління кондиціонером на Шевроле Лачетті

Наявність кондиціонера в Шевроле Лачетті  забезпечує додатковий...

Всі статті »

.