Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

RU | UA

Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида

Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида

ДвигунОднією з проблем, з якою можна зіткнутися при експлуатації Шевроле Епіка, являється засмічення масляних каналів двигуна.

Ігнорування проблем може привести до швидкого зносу запчастин Шевроле Епіка, що надалі стане причиною дорогого ремонту.

При цьому проблема проявляється по-різному, але однією з основних ознак є поява стука у верхній частині двигуна – у районі ГБЦ. Пов'язано це з роботою гідрокомпенсаторів у режимі масляного голодування.

Відповідно, виникає необхідність в ретельному чищенні усього двигуна, оскільки подальша експлуатація силового агрегату без виконання подібних робіт багата серйозними поломками.

Пов'язано це з тим, що подібні проблеми виникають переважно при сильному забрудненні масла, а відповідно, і усіх поверхонь, які воно змащує.

В деяких випадках проводиться розбір двигуна Шевроле Епіка, що є досить трудомістким процесом, що вимагає певних навичок. Щоб уникнути подібного можна спробувати провести промивання двигуна з використанням різних засобів.

При цьому важливо враховувати особливості двигуна, а також характеристики промивального матеріалу, способи його застосування. Недотримання деяких вимог може тільки погіршити ситуацію, або навіть привести до критичних поломок.

Особливості промивання двигуна Шевроле Епіка з використанням димексида

Пробіг автомобіля на обслуговуванні складає більше 200 тисяч км. Нещодавно з'явився сильний стук в районі ГБЦ, що пов'язано з роботою гідрокомпенсаторів в умовах масляного голодування. Також почали шуміти розподільні вали, що лише підтверджує проблему з нестачею масла в ГБЦ.

Стук в районі ГБЦ

Проте спершу виникають підозри на недостатній тиск масла, погану роботу масляного фільтру і насоса, а також клапана зайвого тиску.

Проблеми з тиском масла

Перевірка за допомогою манометра показала, що з тиском проблем немає.

Перевіряли тиск манометром

Зняття клапанної кришки з двигуна Шевроле Епіка дало зрозуміти міру забруднення – силовий агрегат потребував додаткового чищення із-за сильної закоксованості.

ГБЦ до і після чищення

Вірогідною причиною такої проблеми стало використання низькоякісного масла або ж недотримання регламенту по його заміні.

Також був проведений демонтаж піддону з метою перевірки стану масла і додаткового чищення. При цьому звернули увагу на наявність або відсутність фарби на піддоні – це важливо при використанні димексида.

Брудний піддон

Про всяк випадок проведена перевірка клапана надмірного тиску, але з його функціонуванням жодних проблем немає.

Перевірили клапан надмірного тиску

Не виникло проблем і з сіткою, що фільтрувала, на маслозаборнику масляного насоса. Вона була чистою і не забитою.

Сітка маслозаборника чиста

Єдиним варіантом виникнення проблеми з поданням масла в ГБЦ Шевроле Епіка, який залишився не перевіреним – забивання масляних каналів, по яких відбувається подання.

Проте перевірити це досить складно – потрібне розбирання двигуна, що з цією моделлю автомобіля є складною процедурою. Відповідно, було прийнято рішення провести промивання без попередньої перевірки.

Спочатку була придбана спеціальна промивальна рідина, відома в крузі автовласників як п'ятихвилинка. Був вибраний досить дорогий варіант, проте і його застосування не дало абсолютно ніякого результату.

Промивальна рідина не допомогла

Димексид не є спеціалізованим засобом для промивання двигунів будь-яких автомобілів, включаючи Шевроле Епіка. Це лікарський препарат з активною дією і при неправильному використанні може зашкодити транспортному засобу.

Димексид

Димексид – рідкий, концентрований препарат, який можна придбати у будь-якій аптеці. Важливим нюансом є дотримання температурного режиму, оскільки при низьких температурах він кристалізується і залити його не вдасться.

Оскільки димексид містить активні компоненти, то можлива реакція з деякими видами пластика і фарб. Відповідно, перед промиванням слід переконатися у відсутності в двигуні забарвлених елементів, інакше можна отримати ряд проблем.

Реакція димексида з фарбою

Зокрема, забарвленими частенько бувають піддони, і якщо не прибрати з них фарбу, то димексид підніме її і заб'є маслоприйомник.

В результаті може знадобитися капітальний ремонт двигуна Шевроле Епіка.

З алюмінієм, дюралем і іншими металами в контакт засіб не вступає, як і з гумами. Відповідно, з сальниками і прокладками жодних проблем не буде.

З металами і гумою не реагує

При випробуванні суміші масла з димексидом на тертя і навантаження в пропорції 1 до 10, вдалося встановити, що характеристики масла знижуються в 3 рази. По суті, це дорівнює використанню в двигуні відпрацьованого масла.

Випробування суміші масла з демиксидом

Таким чином використати димексид слід виключно з новим маслом, бажано з підвищеним показником густини. При цьому важливо виключити навантаження на двигун.

Промивання двигуна Шевроле Епіка з використанням димексида проводиться у декілька етапів:

  • Заливається нове масло і прогрівається до робочої температури. Після чого туди додається необхідна кількість димексида. На холостому ходу двигун повинен пропрацювати 40 хвилин. Після цього масло зливається, проводиться заміна масляного фільтру.
  • Далі необхідно залити нову суміш і дати пропрацювати двигуну на підвищених оборотах ще 30 хвилин.
  • Після цього заливається масло і двигун працює на холостих оборотах 15-20 хвилин.

Етапи промивання

Оптимальним рішенням після завершення робіт буде залити масло з підвищеними миючими характеристиками і провести його заміну на стандартне по пробігу 4-5 тисяч км.

В цілому, промивання двигуна Шевроле Епіка виглядатиме таким чином:

  • Готуємо двигун до миття.

Готуємо двигун до миття

  • Робимо необхідний запас масла.

Готуємо масло

  • Запасаємо достатню кількість димексида з розрахунком 100 мл на 1 літр масла.

Готуємо димексид

  • Заливаємо нове масло і прогріваємо його до робочої температури.

Заливаємо і прогріваємо масло

  • Заливаємо димексид в масло.

Заливаємо димексид

  • Вже на цьому етапі стала помітна зміна звуку роботи двигуна. Він став стабільнішим і звичнішим.
  • Через 40 хвилин зливаємо масло, для чого досить викрутити відповідну пробку.

Викручуємо зливну пробку

  • Масло помітно почорніло, видно сильне забруднення, що свідчить про наявність великої кількості відкладень і нагару в каналах подання масла. Це і послужило причиною утворення проблем.

Масло помітно брудне

  • Проводимо заміну масляного фільтру Шевроле Епіка.

Міняємо фільтр

  • Заливаємо нове масло для наступного циклу промивання.

Повторно заливаємо чисте масло

  • Додаємо необхідну кількість димексида.

Доливаємо димексид

  • Промиваємо протягом півгодини на підвищених оборотах.

Тримаємо двигун на підвищених оборотах

  • Після чого повторно зливаємо масло.

Повторно зливаємо масло

  • Навіть в цьому випадку масло все ще дуже брудне, практично не відрізняється за станом після першого промивання.

Масло також брудне

  • Заливаємо промивальне масло і даємо двигуну попрацювати 15 хвилин на холостому ходу.
  • Зливаємо промивальне масло – воно набагато чистіше, що говорить про ефективність проведених раніше промивальних робіт.

Зливаємо промивальне масло

  • Ставимо новий масляний фільтр і заливаємо нове масло в двигун Шевроле Епіка.

Заливаємо чисте нове масло

Після виконаних робіт дивний звук в районі ГБЦ зник. Також нормалізувалося споживання масла, сталося зниження споживання палива.

Шум в ГБЦ припинився

Важливо уважно підходити до використання димексида при промиванні двигуна, щоб надалі не отримати ряд серйозних проблем. В цілому ж засіб показав себе досить ефективно.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Тиск в паливній рампі Джилі СК 16.10.2021 Тиск в паливній рампі Джилі СК

Важливим параметром для стабільної роботи двигуна є нормальний тиск в...

Описання запобіжників Ланос 08.10.2021 Описання запобіжників Ланос

Запобіжники у автомобілі Деу Ланос – це спеціальний...

Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида 21.09.2021 Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида

Однією з проблем, з якою можна зіткнутися при експлуатації Шевроле...

Чому троїть двигун Чері Тіго 11.09.2021 Чому троїть двигун Чері Тіго

Іноді можна зіткнутися з такою проблемою, як троїння  двигуна...

Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників 27.08.2021 Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників

При проведенні деяких видів робіт у власників Чері Амулет може...

Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз 16.08.2021 Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз

Однією з проблем власників Шевроле Круз являється стук в...

Всі статті »

.