Пн-Пт 9:00-17:00
       Сб 9:00-14:00

RU | UA

Погано гріє пічка Шевроле Лачетті

Погано гріє пічка Шевроле Лачетті

Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких поломок. Широке поширення набула несправність, коли температура обігріву в правій частині салону відрізняється від температури в лівій частині.

Артикул радіатора пічки Шевроле Лачетті:

Буває, що на водія Chevrolet Lacetti подається з повітроводу хороший жар, тоді як пасажира обдуває холодний потік повітря. Але може бути і навпаки.

Радіатор пічки Шевроле Лачетті

Діагностика радіатора пічки Шевроле Лачетті

Водії помірної кліматичної зони і північних широт не з чуток знають, як важлива надійна і безвідмовна робота пічки. Адже переохолодження в автомобілі, навіть короткочасне, загрожує проблемами зі здоров'ям.

Якщо ліва і права частини повітровода Шевроле Лачетті забезпечують повітря різної температури, то потрібно буде перевірити техстан салонного нагрівача. В даному випадку, коли з повітроводу йде різна температура, поломка може полягати в наступному:

  1. Зламалася внутрішня перегородка радіатора пічки
  2. Забився проток
  3. Відходить заслінка всередині повітровода

При неправильній роботі пічки не варто поспішати на СТО. Адже здійснити діагностику можна і своїми власними силами. Це не так вже й складно.

Як перевірити радіатор пічки Лачетті

При неправильному або нерівномірному нагріванні салону майстру слід перевірити температуру на вхідному і вихідному патрубках пічки.

  • При нормальній роботі пічки, коли обігрів салону Шевроле Лачетті повністю справний, вхідний патрубок буде гарячий, а температура відвідного патрубка буде набагато нижчою. Патрубок пічки, що відводить, повинен бути просто теплим.

Різниця температур між патрубками пічки свідчить про те, що теплообмінник справляється зі своїм завданням і знижує температуру антифризу.

  • Якщо при перевірці патрубків виявиться, що гарячими є як вхідний, так і вихідний рукава, то можна зробити висновок про те, що теплообмінник не працює належним чином.

У даному випадку очевидне порушення протоки всередині радіатора пічки. Таке може з 2 причин:

  1. Згнила перегородка всередині теплообмінника
  2. Частина теплообмінника засмітилася або закупорилася повітрям
  • У випадку з пошкодженням внутрішньої перегородки, гарячий антифриз починає текти не змійкою, а напряму.

При зменшенні довжини циркуляційного контуру охолоджувальна рідина банально не встигає нагрівати теплообмінник. Тобто знижується ефективність теплового обміну.

Якщо перегородка радіатора пічки Шевроле Лачетті прогниє посередині радіатора, то з різних частин повітроводу буде йти повітря різної температури.

  • Щодо закупорки протока радіатора пічки, якась частина теплообмінника може виявитися ізольованою. Тобто до неї не надходитиме гарячий теплоносій.

Теплообмінник може або засмічуватися механічною зважею (окалиною, осадом тощо), або закупорюватися повітрям.

Промивання радіатора пічки Шевроле Лачетті

Точно визначити характер несправності радіатора пічки буває часом неможливо. Зрозуміло, заміна теплообмінника зможе вирішити всі проблеми, пов'язані з порушенням протоки всередині радіатора.

Але заміна радіатора пічки Шевроле Лачетті є дорогим задоволенням. Адже для заміни теплообмінника необхідно знімати всю приладову панель. Дана робота пов'язана з множинними ризиками і технічними складнощами.

Схема промивки радіатора пічки

Іноді при відновленні протока радіатора пічки виходить обійтися малою кров'ю. Спочатку необхідно спробувати промити або продути радіатор. Цей метод ефективний приблизно в 30% випадках від загальної кількості поломок радіатора пічки.

  • Відключаємо патрубки від пічки. Вниз бажано поставити ємність для збору антифризу.

Відключаємо патрубки від пічки

  • Підключаємо до радіатора пічки Chevrolet Lacetti зовнішній контур циркуляції.

Автономний циркуляційний контур складається з таких компонентів:

  1. Насос
  2. Ємність з промивною рідиною
  3. Зєднувальні шланги

Схема підключення контуру циркуляції досить проста. Насос з відра закачує по першому шлангу рідину у вхід радіатора. З виходу радіатора рідина по другому шлангу надходить назад у відро.

Обсяг рідини для промивання повинен становити не менше 6-7 літрів. На таку кількість води слід розвести 200 (г) лимонної кислоти. Попередньо воду потрібно довести до кипіння.

Насос повинен створювати тиск в межах 3 (бар). Якщо тиск буде більшим, то теплообмінник може просто пошкодитися. Це зауваження особливо актуальне для радіаторів пічки з великим пробігом.

  • Вмикаємо насос і промиваємо циркуляційний контур радіатора пічки Шевроле Лачетті.

Вмикаємо насос і промиваємо циркуляційний контур радіатора пічки Шевроле Лачетті

Тривалість промивання в середньому повинна становити не менше 30-40 хвилин. Якщо в процесі промивання радіатора з теплообмінника почали активно виходити засори, то потрібно буде провести заміну робочої рідини.

Якщо промивка пічки не дала результатів, то доведеться проводити заміну радіатора на новий аналог.

Несправність заслінки повітровода Шевроле Лачетті

Буває й таке, що поганий обігрів салону викликаний не поломкою радіатора, а несправністю повітряної заслінки. В даному випадку заслінка повітровода не перекриває канал припливу свіжого повітря.

Нагрітий потік банально розбавляється холодним повітрям, що не дозволяє нормально прогріти салон Шевроле Лачетті.

При несправній заслінці повітровода відводячий рукав від радіатора пічки буде ледве теплим. Це означає, що теплообмінник справляється зі своїм завданням, проблема знаходиться в повітроводі.

Перевірити техстан заслінки можна без демонтажу повітроводу. Це робиться наступним чином:

  • Знімаємо бардачок. Речовий ящик тримається на парі нижніх саморізів і бічних фіксаторах.

Знімаємо бардачок

  • Дивіться на привід заслінки. Привід повинен знаходитися в своєму робочому положенні, відповідаючи режиму перемикача блоку управління.

Дивіться на привід заслінки

Трос приводу заслінки обігрівача салону Шевроле Лачетті повинен перебувати під натяжкою.

Додаткова інформація

Погана робота пічки Шевроле Лачетті може бути спровокована і багатьма іншими факторами:

  1. Поломка термостата
  2. Несправність вентилятора пічки
  3. Засор салонного фільтра

Багато водіїв скаржаться, що пічка розігрівається повільно. Таке зазвичай відбувається через проблемну роботу термостатичного клапана. В даному випадку антифриз починає відразу циркулювати по великому колу, що помітно збільшує час прогрівання двигуна.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція 11.02.2022 Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція

Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...

Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті 28.01.2022 Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті

Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...

Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос 14.01.2022 Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос

При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...

Погано гріє пічка Шевроле Лачетті 31.12.2021 Погано гріє пічка Шевроле Лачетті

​ Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...

Заміна лампочки підсвічування салону Шевроле Авео 17.12.2021 Заміна лампочки підсвічування салону Шевроле Авео

Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...

Вартість капітального ремонту двигуна Деу Ланос 1.5 03.12.2021 Вартість капітального ремонту двигуна Деу Ланос 1.5

Так, дотримання планового сервісу і своєчасна заміна запчастин ЗАЗ Ланос...

Всі статті »

.