Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

RU | UA
Шановні клієнти!
Відправка ТІЛЬКИ Новою Поштою! Пунтків самовивозу та магазинів немає! Ціни, Наявність, Оплату уточнюйте!

Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція

Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція

Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай починаються при пробігу 150 000 - 170 000 (км). Відколісивши таку відстань багато водіїв проводять якщо не заміну рульової рейки, то хоча б сервісне обслуговування.

Артикул рульової рейки Шевроле Лачетті:

Майстру доведеться провести демонтаж рульової рейки Chevrolet Lacetti, що дозволить детально ознайомитися з технічним станом усіх деталей механізму рульового управління.

Рульова рейка Шевроле Лачетті

Діагностика рульової рейки Шевроле Авео

Зношена рульова рейка робить машину досить небезпечною на проїжджій частині. Ознаками неправильної роботи механізму рульового управління Лачетті можна вважати:

  1. Великий люфт рульового колеса
  2. Кермо підклинює при повороті
  3. Машина погано тримає прямий курс (виляє)
  4. Знизилася маневреність і погіршилася керованість авто

Небезпека їзди зі зношеною рульовою рейкою полягає в тому, що можна не впоратися з керуванням на швидкості. Нерідко кермо клине або просковзує. За статистикою, приблизно 30% аварій на дорозі відбуваються через неправильну роботу рульового управління.

Досвідчені водії Шевроле Лачетті не чекають, коли рульова рейка почне погано працювати. При досягненні позначки пробігу 120 000 - 150 000 (км) після попереднього техобслуговування рульова рейка демонтується і піддається ретельній ревізії.

Як зняти рульову рейку Шевроле Лачетті

Демонтаж механізму рульового управління на цьому авто пов'язаний з помітними технічними складнощами. Справа в тому, що рульову рейку Шевроле Лачетті не зняти без попереднього демонтажу переднього підрамника.

Це досить трудомістка і тривала робота, яка вимагає від майстерні непоганого технічного оснащення. В ході даної роботи буде складно обійтися без підйомника і регульованого по висоті упорного штативу.

  • Робота з демонтажу рульової рейки починається з відкачування з бачка ГУР рідини та від'єднання передніх коліс.

​​​Відкачуємо з бачка ГУР рідину

  • Виймаємо рульові наконечники з проушин на поворотних кулаках. З'єднання може помітно закиснути. У цьому випадку рекомендується вдатися до допомоги знімача. Але якщо наконечники будуть йти під заміну, то можна скористатися і молотком.

Виймаємо рульові наконечники з проушин на поворотних кулаках

Від'єднуємо задню подушку двигуна

Однією з особливостей задньої подушки двигуна на автомобілі Шевроле Лачетті є використання болтів з головкою під ключ на 14, а гайки йдуть під ключ на 17.

Знімаємо нижній захист на рульовій колонці

  • Відкручуємо болт, який з'єднує рульову колонку з валом керування рульової рейки.

Відкручуємо болт

  • Викручуємо кріплення трубки ГУР від підрамника.

Викручуємо кріплення трубки ГУР від підрамника

  • Відкручуємо і знімаємо трубки напірної і зливної магістралей. Для цієї роботи буде необхідний ключ на 18.

Відкручуємо і знімаємо трубки напірної і зливної магістралей

Досвідчені майстри застосовують ключ зі спеціальним затиском. Ключ цього типу запобігатиме зализуванню граней на притисних гайках.

Після від'єднання трубок з магістралей, як і рульової рейки Chevrolet Lacetti, почне витікати рідина ГУР. Вкрай бажано покласти вниз якусь ємність, в яку буде збиратися відпрацювання.

Не забудьте поставити заглушки на трубки і рульову рейку, коли стече стара рідина ГУР.

На трубках гідропідсилювача є ущільнення. Якщо кільця зношені, то їх доведеться міняти. Нові прокладки трубок можна спробувати знайти в спеціальному ремкомплекті ГУР. У деяких випадках кільцями комплектуються нові рульові рейки.

  • Відкручуємо і знімаємо скобу, яка фіксує рульову рейку до підрамника.

Відкручуємо і знімаємо скобу

  • Відкручуємо гайку і болт, які кріплять картер рульової рейки до підрамника.

Відкручуємо гайку і болт

Від'єднуємо проміжну трубу глушника від каталізатора

  • Знімаємо шарові опори. Тобто потрібно від'єднати шарові від поворотних кулаків.

Знімаємо шарові опори

Від'єднуємо стійки від стабілізатора

  • Обов'язково ставимо під підрамник упор. Найкраще використовувати зручний і надійний штатив з регульованою висотою.
  • Відкручуємо задній болт кріплення підрамника. Його потрібно відкрутити як справа, так і зліва.

Відкручуємо задній болт кріплення підрамника

  • Відкручуємо гайку переднього кріплення підрамника, з лівого і правого боку. Доступ до гайок можна отримати через отвори в ричагах.

Відкручуємо гайку переднього кріплення підрамника

  • Все, відразу після цього можна опустити підрамник і зняти рульову рейку Шевроле Лачетті.

Багато водіїв відзначають, що болти і гайки підрамника схильні до закисання. Перед роботою з кріпленнями всі точки фіксації потрібно ретельно почистити від бруду і добре обробити мастилом з проникаючими властивостями.

Ревізія рульової рейки Лачетті

Рульова рейка використовує безліч витратних матеріалів. Такі запчастини Шевроле Лачетті потребують періодичної заміни. До їх числа можна віднести:

  1. Підшипники
  2. Втулки
  3. Сальники
  4. Прокладки

Міняти потрібно і рульові тяги, а також пильники.

Звичайно, далеко не завжди сервісне обслуговування рульової рейки дозволяє повернути механізму рульового управління належні експлуатаційні характеристики. Бувають випадки, коли зношене саме зубчасте зачеплення на рейці Шевроле Лачетті.

Знос зубчастих пар механізму рульового управління можна визначити за наявністю люфта на головному валу. Механічне вироблення зубів веде до нещільного контакту.

На перших етапах зносу з'являється просто люфт. Далі злизане зубчасте зачеплення починає просто просковзувати. Це дуже небезпечний прояв несправності, який легко може призвести до аварії!

У разі зносу зубчатки рульова рейка просто змінюється на новий аналог.

Якщо ж основні механізми рейки мають невеликий знос, то ремонт обійдеться «малою кров'ю». Потрібно лише замовити ремкомплект і замінити витратники.

Додаткова інформація

Разом з рульовою рейкою Шевроле Лачетті вкрай бажано замінити і рульову колонку, а також рульові тяги і наконечники до них.

При обслуговуванні елементів рульового управління майстру слід взяти в облік, що в маневруванні беруть участь і зовнішні, а також внутрішні ШРУСа.

Знос шарнірів призводить до зменшення робочого ходу рульового колеса. У деяких випадках можуть спостерігатися підклінювання керма при повороті.

Систему рульового управління Шевроле Лачетті рекомендується обслуговувати комплексно. Всебічний сервіс поверне автомобілю легку і точну маневреність, стабільну курсову стійкість.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція 11.02.2022 Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція

Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...

Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті 28.01.2022 Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті

Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...

Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос 14.01.2022 Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос

При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...

Погано гріє пічка Шевроле Лачетті 31.12.2021 Погано гріє пічка Шевроле Лачетті

​ Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...

Заміна лампочки підсвічування салону Шевроле Авео 17.12.2021 Заміна лампочки підсвічування салону Шевроле Авео

Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...

Вартість капітального ремонту двигуна Деу Ланос 1.5 03.12.2021 Вартість капітального ремонту двигуна Деу Ланос 1.5

Так, дотримання планового сервісу і своєчасна заміна запчастин ЗАЗ Ланос...

Всі статті »

.