(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Недоліки Джилі Емгранд ЄС7, часті поломки і відгуки покупців

Недоліки Джилі Емгранд ЄС7, часті поломки і відгуки покупців

Джилі Емгранд ЄС7 стала за своєю суттю проривом цього бренду, який дозволив ще більше просунутися на міжнародний ринок.

Помітне поліпшення якості збірки, розширення функціонала, поліпшений дизайн – це лише декілька плюсів, які можна віднести до цього авто.

Останні декілька років можна спостерігати активний розвиток китайського автопрома, який вже сьогодні цілком здатний конкурувати з багатьма представниками авторинку.

Джили Эмгранд ЕС7

Проте далеко не все так добре, як того хотілося б. З'явилися і нові проблеми, які тепер доведеться усувати власникам Джилі Емгранд ЄС7. А проявляються вони досить часто і в різних місцях. Особливо часто поломки зачіпають внутрішні агрегати і кузов, рідше – салон.

Внутрішні неполадки

Мабуть, саме вони і є причиною основних фінансових вкладень на ремонт, за винятком випадків попадання в ДТП.

Поломки в агрегатах і вузлах не є дуже поширеними при нормальній манері водіння, проте повністю їх уникнути не вдасться у будь-якому разі. Для Джилі Емгранд ЄС7 властиві такі поломки внутрішніх агрегатів :

  • Підвіска. Тут вразливими місцями є тяга, стойки і шарові опори. Саме ці деталі найчастіше виходять з ладу і вимагають заміни (ремонтувати їх немає особливого сенсу, а частенько і просто неможливо).

Підвіска Джили Эмгранд ЕС7

  • КПП. Тут все залежить від місця збірки, оскільки варіанти, зібрані на різних заводах, мають свої особливості. Вразливе місце – приводи. Відомі декілька випадків, коли прямо на ходу відвалювався або правий, або лівий привід. Краще ретельно контролювати це місце. Іноді спостерігаються проблеми з втратою масла.
  • Гальма. Слабкі, вимагають регулярної перевірки. Поширені випадки, коли гальмівні колодки труться об диск відразу після купівлі або навпаки, нещільно прилягають при натисненні на педаль. Контроль і ще раз контроль, особливо до проведення першого ремонту. Краще відразу все перевірити, щоб не виникало неприємних ситуацій і ДТП.
  • Двигун. Складнощі виникають переважно на моделях, оснащених 1,5 літровою установкою. Бракує динаміки, особливо на обгонах. Виправити можна шляхом підкручення, проте це приведе до збільшення шуму і зменшення ресурсу.

Двигун Джили Эмгранд ЕС7

  • Електроніка. Вразливе місце – фари. Часто згорають, що призводить до необхідності заміни.
  • Радіатор.
  • Конструктивно Джилі Емгранд ЄС7 зібрана таким чином, що камені і інші елементи можуть потрапляти по цьому елементу, і як результат – пробоїни і теча. Усувати їх доводиться не часто, але проблема існує.

Радіатор Джили Эмгранд ЕС7

Інших особливо поширених поломок у внутрішніх агрегатах не спостерігається. Відгуки власників також про це свідчать. Правда, варто відмітити складнощі, що ще виникають періодично, з розвал-сходженням, проте тут проблема більше прив'язана все-таки до підвіски.

Проблеми з корпусом або зовнішні поломки Джилі Емгранд ЄС7

Незважаючи на помітне поліпшення якості збірки, опрацювання дизайну і інших важливих аспектів, поширені проблеми і з зовнішніми елементами конструкції авто. Особливо тут можна виділити такі моменти:

  • Рівність проміжків залишає бажати кращого. Малого того, що проміжки дуже великі, так ще і зроблені вони нерівномірно, що псує зовнішній вигляд автомобіля.
  • Ущільнювачі на даху і капоті частенько досить швидко відриваються. Їх доводиться підклеювати по новій, а частенько і зовсім замінювати для попередження попадання вологи і сміття всередину конструктивних елементів.

Дах Джили Эмгранд ЕС7

  • Іржа. В принципі, тут проблем немає, якщо своєчасно доглядати за авто. Не зайвим буде нанесення антикорозійного складу. ЛКП тонке і може легко ушкоджуватися навіть від попадання каменів з-під коліс зустрічних авто.
  • Злегка бракує зовнішнього захисту внутрішніх агрегатів. Зокрема, на днищі. В результаті цього камені і сміття можуть потрапляти по радіатору і проводці, що веде до їх виходу з ладу.

Як показує досвід експлуатації багатьох водіїв, інших проблем із зовнішніми комплектуючими Джилі Емгранд ЄС7 не спостерігається.

Салон, де також є проблеми

Салон Джили Эмгранд ЕС7З салоном стало набагато краще, проте повністю проблем уникнути не вдалося.

Можна зустріти як прості недоліки конструкторів, так і складнощі, що виникають при експлуатації. Основними з них можна назвати такі:

  • Кнопка відкривання багажника розташована не зовсім зручно. Багато водіїв у момент посадки в авто зачіпають її. Перенести її неможливо, а значить доведеться звикати.
  • Пластик на вигляд цілком пристойний, за відчуттями при торканні – дубовий. Над цим китайцям ще працювати і працювати.
  • Досить посередня шумоізоляція. Вона набагато краща, ніж була на ранніх моделях китайського автопрома, проте недостатня для забезпечення повного комфорту.
  • Складне регулювання підігрівання салону, а також подання свіжого повітря.

Регулювання кондиціонера і обігріву в Джили Эмгранд ЕС7

  • Багажник місткий. Проте розташування дуг обмежує об'єм предмета, який можна було б розмістити в нім.

Відносно вільного простору проблем немає, комфортно можуть розміститися як водій, так і пасажири. Інших серйозних поломок і недоліків в салоні власники Джилі Емгранд ЄС7 не відмічають.

Як підсумок

В цілому, автомобіль досить надійний і може експлуатуватися упродовж тривалого часу. Є в нім і слабкі місця, недогляд за якими може привести до виникнення серйозних проблем.

Важливо розуміти, що, забезпечивши належний відхід автомобілю, більшість з вищеназваних проблем з великою вірогідністю не виникнуть.

Дізнатися про особливості експлуатації Джилі Емгранд ЄС7, особливостях інших моделей, а також іншу корисну інформацію зі світу китайського автомобілебудування можна на сторінках сайту chery.net.ua.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Джилі Емгранд ЄС7 хетчбек після 6 років експлуатації, стан китайського авто на 80 тисяч км пробігу 17.10.2019 Джилі Емгранд ЄС7 хетчбек після 6 років експлуатації, стан китайського авто на 80 тисяч км пробігу
Тест драйв Чері Тіго 4 з двигуном 1.5 турбо в горах Казахстану 10.10.2019 Тест драйв Чері Тіго 4 з двигуном 1.5 турбо в горах Казахстану
Деу Ланос поліуретанові втулки стабілізаторів, сайлентблоки і подушка двигуна 09.10.2019 Деу Ланос поліуретанові втулки стабілізаторів, сайлентблоки і подушка двигуна
Найгірші свічки запалення, готуємо автомобіль до зими 04.10.2019 Найгірші свічки запалення, готуємо автомобіль до зими
Новий Чері Тіго 8 - преміум позашляховик з Китаю 03.10.2019 Новий Чері Тіго 8 - преміум позашляховик з Китаю
Установка клімат-контролю на Джилі МК власними руками 23.09.2019 Установка клімат-контролю на Джилі МК власними руками

Всі статті »

.