Історія обох автомобілів бере початок в 90-х роках минулого століття, і доки не збирається уриватися. Як Ланос, так і Нексія, спочатку збиралися на заводах Кореї, і тільки пізніше їх виробництво почалося в різних країнах.
Тут і починають проявлятися перші відмінності між моделями.
Деу Ланос випускався в Кореї всього 2 роки – 1997-1998. Це були авто кращої якості. Після цього 10 років складання проводилося в Польщі, якість стала трохи гірша. З 2008 року виробництво почалося в Україні, і говорити про дотримання усіх технологічних процесів, на жаль, не доводиться, якість впала.
Деу Нексія збиралася в Кореї з 1994 по 1997 рік, і також відрізнялися хорошим рівні складання. Після цього виробництво другої версії (2003-2008 гг) налагодили в Узбекистані, з відносним збереженням якості. Проте виробництво третьої версії, що теж проводиться в Узбекистані з 2008 року, позначилося на якості, і тепер воно стало гіршим з доступних варіантів.
Відмінність другої версії від першої в Нексії полягала у безконтактному запаленні і пластиковою кришкою. Остання версія Nexia помітно змінилася зовні і внутрішньо. Зокрема, змінилися бампера, грати радіатора, задня оптика і торпеда автомобіля.
Також додався двигун об'ємом 1,6 літра і з 16 клапанами, що трохи додало динамічних показників моделі.
Виробники вирішили не експериментувати з підвісками, тому тут все цілком стандартно як для більшості автомобілів.
Передня підвіска у обох авто незалежна, типу McPherson. Задня підвіска – залежна балка і пружинні амортизатори.
Підвіска в машинах м'яка, на поворотах трохи може кренити. З використанням масляних амортизаторів дорожні нерівності зазвичай проходяться без проблем і неприємних відчуттів.
Посадка водія в Ланос низька, помітно нижче, ніж в порівнюваній Нексія. При цьому салони обох авто виконані з дешевих матеріалів, що явно не робить їх привабливим для водія і пасажирів.
Слід зазначити, що оббивка Ланоса помітно краще. Приладові панелі в обох випадках зроблені з використанням жорсткого пластика, проте не скриплять, як на багатьох інших дешевих автомобілях.
Багажник Нексії трохи більше, ніж Ланоса. Проте Lanos має цілком помітну перевагу у вигляді задніх сидінь, що складаються, що дає можливість вмістити значно більше.
Рульове управління в авто досить легке, машини охоче відгукуються на команди. Рульові рейки не стукають, що цілком добре.
Відносно двигунів, можна сказати, що їх динаміки вистачає для комфортної їзди по місту. За містом картина трохи міняється. Тут достатню динаміку забезпечують тільки двигуни з 16 клапанами і об'ємом 1,5-1,6 літрів.
Двигуни з 8 клапанами не дають достатньої динаміки і потужності. Відповідно, комфортно їхати можна тільки до 120 км/год. При більшому розгоні автомобіль вже явно працює на межі, на знос. При цьому Нексія справляється з навантаженнями на великій швидкості помітно краще за Ланоса.
Головне не вибирати варіант Lanos з двигуном 1,4 літра, оскільки він має ряд недоліків. Зокрема, часте перегрівання із-за тонких водяних сорочок, пробої, перегорають прокладки ГБЦ. Загалом, варіант програшний, що вимагає частих і значних фінансових вкладень.
Витрата палива по місту в районі 10-11 літрів, в змішаному циклі в районі 8 літрів. При цьому усі двигуни мають проблеми у вигляді течі мастила з-під прокладки клапанної кришки.
Це пов'язано з тим, що сама клапанна кришка виготовлена з пластика. Відповідно, при нагріві він починає «гуляти», через що і утворюється теча.
Коробка перемикання передач у обох моделей надійна. Єдине зауваження – після пробігу понад 200 тисяч км можуть виникати течі. Зазвичай це відбувається біля механізму перемикання в районі штока (вертольота).
Відносно гальм – вони просто жахливі. Зокрема, немає регуляторів, які замінені звичайним обмежувачем. Та і ті встановлені прямо на підсилювачі. При цьому гальма, особливо задні, працюють погано. Власне, задні практично ніколи і не спрацьовують.
Піч досить погана. Гріє погано. Особливо це помітно на Нексії. Зокрема, в цій моделі відсутній кран на радіатор печі. Відповідно, навіть влітку піч додатково підігріває салон, в якому і так жарко.
Існує декілька плюсів, характерних для обох моделей :
При належному догляді за автомобілями вони можуть служити довго. Ремонт провести легко, і зазвичай коштує це недорого.
До мінусів Нексії можна віднести такі пункти:
Проте досить хороший догляд, а також заміна слабких запчастин якіснішими аналогами дозволить звести недоліки до мінімуму.
Проте і у Ланоса існують свої недоліки:
У іншому, автомобіль має більше переваг.
Ланос має трохи більшу надійність в плані конструкції, а також простіший в ремонті. Чудово підходить для міста, а також для неспішної їзди за ним.
Нексія має велику динаміку, що робить її жвавіше. Її переваги проявляються за містом, де можна показати швидкість. Проте в міській смузі це буде швидше програшним варіантом.
Проте остаточний вибір робить кожнен самостійно, виходячи зі своїх переваг і вимог до автомобіля. Скрізь є свої плюси і мінуси, і їх слід враховувати, роблячи вибір.
Корисні статті
Рекомендації по заміні підшипника генератора...
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...