(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Антикорозійна обробка арок і порогів Деу Ланос

Антикорозійна обробка арок і порогів Деу Ланос

Дэу ЛаносАнтикорозійна обробка арок і порогів Деу Ланос проводиться з метою попередження утворення корозійних ушкоджень поверхонь і подальшого гниття кузова.

Також не зайвим буде провести подібні операції з днищем авто, лонжеронами і іншими поверхнями, які піддаються дії води, бруду і абразивних матеріалів.

Зазвичай подібну обробку не проводять якщо автомобілю менше 3 років, оскільки із захистом справляється заводське покриття.

Відповідно, якщо за цей час планується зміна авто, то можна не витрачається на подібні роботи.

Також немає сенсу проводити роботи у разі, коли поверхня вже істотно пошкоджена іржею.

У таких випадках слід замінити пошкоджені елементи і тільки тоді можна замислитися про покриття.

Якщо ж автомобілю більше 3 років, то слід провести антикорозійну обробку.

Для цього використовуються спеціальні засоби, в яких представлений основний елемент і різні присадки, покликані створити додатковий захист.

Кожен виробник використовує різні елементи.

Етапи проведення антикорозійної обробки Деу Ланос

Проведення подібних процедур можна розділити на декілька основних етапів:

  • Розбирання автомобіля.
  • Зокрема, знімаються крила, карти дверей і деякі інші знімні елементи. Це необхідно для того, щоб обробити максимально більшу кількість поверхонь Деу Ланос.
  • Пропущені місця у разі неуважності можуть послужити причиною серйозних проблем в майбутньому.

Проводимо розбирання автомобіля

  • Очищення поверхонь від забруднень, включаючи можливість використання спеціальних миючих засобів.
  • Ретельне миття і сушка елементів і кузова. Бажано проводити роботи в закритому чистому приміщенні для мінімізації утворення нових забруднень і попадання пилу.

Очищаємо поверхні від забруднень

  • Нанесення спеціального засобу на усі поверхні. При роботі у важкодоступних місцях можна використати довгі шланги з розпилювачем в різні боки.
  • Важливо – для проведення робіт необхідно використання розпилювача високого тиску, інакше добитися повного і рівномірного покриття практично нереально.

При необхідності використовуваний довгі шланги

  • На дверях капоті, багажнику і порогах є отвори, вставивши трубки в які можна провести внутрішню обробку поверхонь.
  • Це важливо, оскільки туди також потрапляє вода і бруд, що служить причиною утворення корозії на Деу Ланос і інших авто. Не слід зупинятися тільки після обробки зовнішніх частин. Також слід обробити бічні частини дверей.

Використовуваний отвори для внутрішньої обробки

Антикорозійну обробку Деу Ланос необхідно проводити кожні 2-3 роки. Проте враховуючи агресивність використовуваних в зимовий час посипових матеріалів, а також стан доріг (велика кількість дрібних каменів в ямах і на поверхнях) краще проводити подібну процедуру кожні 1,5-2 роки.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Оглад Равон Р2, новий Деу Матіз під назвою Ravon R2 20.07.2019 Оглад Равон Р2, новий Деу Матіз під назвою Ravon R2
Що краще Шевроле Лачетті чи Деу Джентра 19.07.2019 Що краще Шевроле Лачетті чи Деу Джентра
Чіп-тюнінг Чері Тіго, прибираємо провали при розгоні. Прошивку двигуна 1.8 Chery Tiggo 17.07.2019 Чіп-тюнінг Чері Тіго, прибираємо провали при розгоні. Прошивку двигуна 1.8 Chery Tiggo
Дороботка Джилі Емгранд ЄС7, що можна покращити в базовому Емгранді? 16.07.2019 Дороботка Джилі Емгранд ЄС7, що можна покращити в базовому Емгранді?
Двигун Джилі СК, МК 1.5 MR479QA переваги і недоліки 14.07.2019 Двигун Джилі СК, МК 1.5 MR479QA переваги і недоліки
Діагностика Шевроле Лачетті перед купівлею, як не купити проблемний Lacetti 27.06.2019 Діагностика Шевроле Лачетті перед купівлею, як не купити проблемний Lacetti

Всі статті »

.