Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

RU | UA

Антикорозійна обробка арок і порогів Деу Ланос

Антикорозійна обробка арок і порогів Деу Ланос

Дэу ЛаносАнтикорозійна обробка арок і порогів Деу Ланос проводиться з метою попередження утворення корозійних ушкоджень поверхонь і подальшого гниття кузова.

Також не зайвим буде провести подібні операції з днищем авто, лонжеронами і іншими поверхнями, які піддаються дії води, бруду і абразивних матеріалів.

Зазвичай подібну обробку не проводять якщо автомобілю менше 3 років, оскільки із захистом справляється заводське покриття.

Відповідно, якщо за цей час планується зміна авто, то можна не витрачається на подібні роботи.

Також немає сенсу проводити роботи у разі, коли поверхня вже істотно пошкоджена іржею.

У таких випадках слід замінити пошкоджені елементи і тільки тоді можна замислитися про покриття.

Якщо ж автомобілю більше 3 років, то слід провести антикорозійну обробку.

Для цього використовуються спеціальні засоби, в яких представлений основний елемент і різні присадки, покликані створити додатковий захист.

Кожен виробник використовує різні елементи.

Етапи проведення антикорозійної обробки Деу Ланос

Проведення подібних процедур можна розділити на декілька основних етапів:

  • Розбирання автомобіля.
  • Зокрема, знімаються крила, карти дверей і деякі інші знімні елементи. Це необхідно для того, щоб обробити максимально більшу кількість поверхонь Деу Ланос.
  • Пропущені місця у разі неуважності можуть послужити причиною серйозних проблем в майбутньому.

Проводимо розбирання автомобіля

  • Очищення поверхонь від забруднень, включаючи можливість використання спеціальних миючих засобів.
  • Ретельне миття і сушка елементів і кузова. Бажано проводити роботи в закритому чистому приміщенні для мінімізації утворення нових забруднень і попадання пилу.

Очищаємо поверхні від забруднень

  • Нанесення спеціального засобу на усі поверхні. При роботі у важкодоступних місцях можна використати довгі шланги з розпилювачем в різні боки.
  • Важливо – для проведення робіт необхідно використання розпилювача високого тиску, інакше добитися повного і рівномірного покриття практично нереально.

При необхідності використовуваний довгі шланги

  • На дверях капоті, багажнику і порогах є отвори, вставивши трубки в які можна провести внутрішню обробку поверхонь.
  • Це важливо, оскільки туди також потрапляє вода і бруд, що служить причиною утворення корозії на Деу Ланос і інших авто. Не слід зупинятися тільки після обробки зовнішніх частин. Також слід обробити бічні частини дверей.

Використовуваний отвори для внутрішньої обробки

Антикорозійну обробку Деу Ланос необхідно проводити кожні 2-3 роки. Проте враховуючи агресивність використовуваних в зимовий час посипових матеріалів, а також стан доріг (велика кількість дрібних каменів в ямах і на поверхнях) краще проводити подібну процедуру кожні 1,5-2 роки.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Тиск в паливній рампі Джилі СК 16.10.2021 Тиск в паливній рампі Джилі СК

Важливим параметром для стабільної роботи двигуна є нормальний тиск в...

Описання запобіжників Ланос 08.10.2021 Описання запобіжників Ланос

Запобіжники у автомобілі Деу Ланос – це спеціальний...

Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида 21.09.2021 Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида

Однією з проблем, з якою можна зіткнутися при експлуатації Шевроле...

Чому троїть двигун Чері Тіго 11.09.2021 Чому троїть двигун Чері Тіго

Іноді можна зіткнутися з такою проблемою, як троїння  двигуна...

Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників 27.08.2021 Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників

При проведенні деяких видів робіт у власників Чері Амулет може...

Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз 16.08.2021 Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз

Однією з проблем власників Шевроле Круз являється стук в...

Всі статті »

.