(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Антикорозійна обробка арок і порогів Деу Ланос

Антикорозійна обробка арок і порогів Деу Ланос

Дэу ЛаносАнтикорозійна обробка арок і порогів Деу Ланос проводиться з метою попередження утворення корозійних ушкоджень поверхонь і подальшого гниття кузова.

Також не зайвим буде провести подібні операції з днищем авто, лонжеронами і іншими поверхнями, які піддаються дії води, бруду і абразивних матеріалів.

Зазвичай подібну обробку не проводять якщо автомобілю менше 3 років, оскільки із захистом справляється заводське покриття.

Відповідно, якщо за цей час планується зміна авто, то можна не витрачається на подібні роботи.

Також немає сенсу проводити роботи у разі, коли поверхня вже істотно пошкоджена іржею.

У таких випадках слід замінити пошкоджені елементи і тільки тоді можна замислитися про покриття.

Якщо ж автомобілю більше 3 років, то слід провести антикорозійну обробку.

Для цього використовуються спеціальні засоби, в яких представлений основний елемент і різні присадки, покликані створити додатковий захист.

Кожен виробник використовує різні елементи.

Етапи проведення антикорозійної обробки Деу Ланос

Проведення подібних процедур можна розділити на декілька основних етапів:

  • Розбирання автомобіля.
  • Зокрема, знімаються крила, карти дверей і деякі інші знімні елементи. Це необхідно для того, щоб обробити максимально більшу кількість поверхонь Деу Ланос.
  • Пропущені місця у разі неуважності можуть послужити причиною серйозних проблем в майбутньому.

Проводимо розбирання автомобіля

  • Очищення поверхонь від забруднень, включаючи можливість використання спеціальних миючих засобів.
  • Ретельне миття і сушка елементів і кузова. Бажано проводити роботи в закритому чистому приміщенні для мінімізації утворення нових забруднень і попадання пилу.

Очищаємо поверхні від забруднень

  • Нанесення спеціального засобу на усі поверхні. При роботі у важкодоступних місцях можна використати довгі шланги з розпилювачем в різні боки.
  • Важливо – для проведення робіт необхідно використання розпилювача високого тиску, інакше добитися повного і рівномірного покриття практично нереально.

При необхідності використовуваний довгі шланги

  • На дверях капоті, багажнику і порогах є отвори, вставивши трубки в які можна провести внутрішню обробку поверхонь.
  • Це важливо, оскільки туди також потрапляє вода і бруд, що служить причиною утворення корозії на Деу Ланос і інших авто. Не слід зупинятися тільки після обробки зовнішніх частин. Також слід обробити бічні частини дверей.

Використовуваний отвори для внутрішньої обробки

Антикорозійну обробку Деу Ланос необхідно проводити кожні 2-3 роки. Проте враховуючи агресивність використовуваних в зимовий час посипових матеріалів, а також стан доріг (велика кількість дрібних каменів в ямах і на поверхнях) краще проводити подібну процедуру кожні 1,5-2 роки.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Джилі Емгранд ЄС7 хетчбек після 6 років експлуатації, стан китайського авто на 80 тисяч км пробігу 17.10.2019 Джилі Емгранд ЄС7 хетчбек після 6 років експлуатації, стан китайського авто на 80 тисяч км пробігу
Тест драйв Чері Тіго 4 з двигуном 1.5 турбо в горах Казахстану 10.10.2019 Тест драйв Чері Тіго 4 з двигуном 1.5 турбо в горах Казахстану
Деу Ланос поліуретанові втулки стабілізаторів, сайлентблоки і подушка двигуна 09.10.2019 Деу Ланос поліуретанові втулки стабілізаторів, сайлентблоки і подушка двигуна
Найгірші свічки запалення, готуємо автомобіль до зими 04.10.2019 Найгірші свічки запалення, готуємо автомобіль до зими
Новий Чері Тіго 8 - преміум позашляховик з Китаю 03.10.2019 Новий Чері Тіго 8 - преміум позашляховик з Китаю
Установка клімат-контролю на Джилі МК власними руками 23.09.2019 Установка клімат-контролю на Джилі МК власними руками

Всі статті »

.