Грейт Вол Ховер – китайський позашляховик, що має усе необхідне як для їзди по місту, так і за його межами. Автомобіль досить добре заявив про себе, незважаючи на цілий ряд критичних заяв в його сторону.
Звичайно, як і у будь-якого бюджетного авто, є певні недоліки. Проте це не означає, що немає переваг, якими можна скористатися.
Говорити про те, що Грейт Вол Ховер, як представник китайського автопрома, є поганим автомобілем, не варто. Та і взагалі, погана якість товарів з Піднебесної – міф, який залишився у минулому.
Щоб краще зрозуміти особливості цього автомобіля, слід розібратися з перевагами і недоліками в окремих вузлах і агрегатах авто.
Силовий агрегат досить слабкий для такого авто. Встановлений 2-літровий двигун, потужністю 116 л.с.
Перевагою цього вузла є економічність і надійність. На 100 км пробігу йде до 12 літрів палива. Такий максимум споживання можливий тільки при їзді в складних умовах з включеним клімат контролем. По трасі витрата знижується до 7,5 літрів на 100 км.
Двигун Грейт Вол Ховер відрізняється надійністю, і за 5 років експлуатації міняти в ньому нічого не доводилося, окрім розхідних елементів. Спокійно витримує навантаження навіть при їзді по бездоріжжю.
Проте потужності все-таки замало. На обгонах автомобіль слабкий, що помітно ускладнює виконання маневру. У іншому, ніяких нарікань немає.
Привід задній, передній підключається окремо. Їзда на задньому приводі взимку і у бездоріжжі – досить складний процес, проте підключення переднього приводу компенсує усі недоліки.
Спільно з представленим двигуном встановлюється 5-тиступінчата механічна коробка перемикання передач. Як і у випадку з силовим агрегатом, в КПП використовуються розробки компанії Mitsubishi.
Цілком зрозуміло, що вузол працює стабільно і зазвичай ніяких неприємностей не підносить. Так, поломки не виключені, але трапляються вони не частіше, ніж на інших, відоміших автомобілях.
Єдине трохи вразливе місце – зчеплення, необережня робота з яким може досить швидко вилитися в ремонт. Інших проблем в цьому вузлі в Грейт Вол Ховер за 5 років експлуатації помічено не було.
Навіть рідної підвіски в представленій моделі цілком вистачає для забезпечення комфортної їзди. При цьому не важливо, по нормальних дорогах або по бездоріжжю.
При збільшенні навантаження можуть виникати проблеми із задньою підвіскою, але для цього потрібно надмірно перевантажити авто. Та і в цьому випадку є рішення – установка посилених пружин або пневматики.
У іншому – дрібні ями можуть і зовсім залишитися непоміченими, великі не принесуть проблем. Ремонт і обслуговування обійдуться недорого і зазвичай проводяться за регламентом. В окремих випадках можливо доведеться трохи раніше змінити деякі дрібні комплеткуючі.
З електроустаткуванням і освітленням Грейт Вол Ховер проблеми зазвичай не виникають. Лише окремі елементи можуть піднести неприємні сюрпризи.
Зокрема, незадовго після придбання обгорів пластиковий корпус навколо лінзи. Цю ваду усунули по гарантії і більше тут складнощів не було.
Також перегорають іноді лампи ближнього світла. Коштують вони недорого, міняються легко. Так що можна змиритися, та і багато дорожчих моделей також схильні до таких ось неприємним ситуаціям.
Через 3 роки експлуатації помер рідний акумулятор. Замінив на новий, поки проблем з ним не виникло. Інша електроніка спокійно відпрацювала 5 років і доки жодного разу не виходила з ладу.
Салон Грейт Віл Ховер досить просторий, і знаходитися в нім комфортно. Правда, рамна конструкція привела до того, що сидіння по суті стоять на цій же рамі. Але це особливих незручностей не приносить.
Приладова панель зручна, також є великий екран і функція Hand Free, що дозволяє здійснювати безліч операцій, не відриваючи рук від керма і важеля.
Запаху дешевого пластика немає. Сам пластик став помітно кращої якості, ніж на більше ранніх моделях.
З недоліків можна назвати задні сидіння, що не відкидаються. Пасажирам при довгій поїздці стає некомфортно, з'являється втома.
Якість металу на кузові помітно покращала, хоча як і раніше поступається дорогим іномаркам. Тим не менше, несильні удари і натиски вже добре витримує, так що прогрес є.
Якість лакофарбного покриття також виросла, але доки залишається посередньою. Удари можуть привести до появи в цих місцях рижків і сколов. Вихід простий – фарбування і нанесення антикорозійного покриття.
Антикорозійну обробку краще проводити раз в 2 роки, починаючи з 3 року експлуатації автомобіля. Раніше немає сенсу – тримається заводське покриття, пізніше може бути пізно – почне проявлятися корозія, об'єм робіт помітно виросте.
Багажник досить місткий. У цьому напрямі мінус видимий тільки один – задні сидіння Грейт Вол Ховер не складаються в один рівень з багажником, що трохи ускладнює завантаження великогабаритних вантажів.
У конструкції Грейт Вол Ховер є як сильні сторони, так і уразливості. Проте в цілому автомобіль вийшов вдалим.
Виробникам слід подумати над посиленням двигуна, а також доопрацюванням деяких дрібних елементів, проте вже сьогодні машина заслуговує на особливу увагу, незважаючи на свій бюджетний статус.
Корисні статті
Рекомендації по заміні підшипника генератора...
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...