(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Установка біксенона на Шевроле Авео, заміна ламп на біксенонові

Установка біксенона на Шевроле Авео, заміна ламп на біксенонові

Шевроле АвеоОднією з причин аварій в нічний час є недостатній рівень освітлення від звичайних фар. Усунути таку проблему Шевроле Авео дозволить установка біксенона, а точніше фар, які використовують цей газ.

За своєю суттю ці фари схожі на звичайні ксенонові, проте мають одно помітну відмінність – можливість перемикання з ближнього світла на далеке. Досягається це шляхом використання газу біксенона і спеціальних облаштувань регулювання.

Важливо розуміти, що подібна фара коштує помітно дорожче, ніж звичайна або навіть ксенонова. Більше того, при частих перемиканнях режиму з далекого на ближній або навпаки механізм може швидко вийти з ладу. Якщо ж подібне не відбувається, то термін експлуатації досить високий.

Особливістю біксенонової фари на Шевроле Авео є те, що її світло не сліпить. Проте навіть незважаючи на це не варто захоплюватися перемиканням без потреби режимів освітлення. Це може спровокувати ДТП.

Ще одним важливим моментом є складність установки лампочки в звичайну фару. Відповідно, доведеться міняти повністю усю фару. Монтаж біксенона в стару фару зробить процес досить дорогим. Проте подібні вкладення дозволять істотно збільшити безпеку.

Процес установки біксенона на Шевроле Авео

Спершу необхідно підготувати нову фару, а також інструменти для проведення робіт.

Коли все буде готово, слід виконати такі дії:

  • Оглядаємо отриману деталь.

Оглядаємо деталь

  • У комплекті є документи на виріб, включаючи гарантійний талон.
  • Також є комплект дротів, блоки управління і живлення.

В комплекті є дроти і блоки управління

  • Лампочки запечатані в окремі коробки.
  • Корпус залізний, згори відкручується.

Залізний корпус відкручується

  • На корпусі є позначення, коли він відкритий, що дозволяє зняти його.
  • Сам цоколь в подальшому залишається у фарі, а витягається безпосередньо лампа.
  • Рідна фара на Шевроле Авео тримається на 3 болтах.

Рідна фара зафіксована 3 болтами

  • Відкручуємо ці болти.
  • Після чого витягаємо фару з кузова.

Витягаємо фару з кузова

  • Відключаємо дроти.
  • Витягаємо фішку з лампочки.

Витягаємо фішку лампочки

  • Після чого від'єднуємо фішку електрокоректора.
  • Для цього потрібно натиснути на неї, після чого вона легко відключиться.
  • Далі переходимо до відключення повороту.

Відключаємо поворот

  • Натискаємо на спеціальний вусик на фішці і від'єднуємо її.
  • Аналогічним чином знімається і друга фара Шевроле Авео.
  • Знімаємо гумку із старої фари.

Знімається гуму із старої фари

  • Важливо – при зворотному складанню слід ставити гумку так, щоб два отвори в ній знаходилися внизу.
  • Ці отвори потрібні для того, щоб не збирався у фарі конденсат.
  • Відстібаємо пружину.

Відстібаємо пружину

  • І витягаємо лампочку.
  • З біксенона знімаємо чашку.

Знімається чашку з нової фари

  • І ставимо її в стару фару Шевроле Авео.
  • Її стає відмінно, ні в що не упирається.
  • Після чого фіксуємо її пружиною.
  • Одягаємо гумку і натягуємо її на корпус біксенона.
  • Після чого приступаємо до установки лампочки.

Приступаємо до установки лампочки

  • При цьому орієнтуємося на наявні на ній пази.
  • Ось тут є ізолятор, що прикриває далеке світло.

Тут є ізолятор прикриваюче далеке світло

  • Спрацьовує він при натисненні, яке здійснюється при перемиканні у відповідний режим.
  • Важливо стежити за правильністю установки, щоб не сліпити зустрічних водіїв, хоча цей ефект і мінімізується.
  • Після установки лампочки конструкція виглядає ось так.

Вид фари після складання

  • Далі необхідно прокласти проводку.
  • Червоний дріт йде із запобіжником і напайкою.

Червоний дріт з напайкою

  • Цей дріт прикручується до плюсової клеми акумулятора Шевроле Авео.
  • Інші дроти йдуть до лампочки.
  • Включаючи ще один з накруткою, який по суті є мінусом.

Напайка є і на мінусі

  • І управляючий магнітний дріт для перемикання режиму ближній/далекий.
  • Наявну єдину потрійну фішку підключаємо замість лампочки до старої проводки.

Є одна потрійна фішка

  • Це необхідно для забезпечення працездатності.
  • Підключаємо блок розжига.

Підключаємо блок розжига

  • Без нього також робота буде неможлива.
  • Після цього підключаємо дві фішки до фари Шевроле Авео.

Підключаємо дві фішки

  • Сплутати їх неможливо, оскільки вони відрізняються розмірами.
  • Підключаємо поворот.

Підключаємо поворот

  • Після чого підключаємо електрокоректор. 
  • Щоб не виникло проблем з павутиною дротів і блоками, ховаємо їх на підкрилок.

Ховаємо дроти в подкрылок

  • Додатково дроти фіксуємо хомутами, щоб вони не потрапили у вентилятор або інші важливі механізми.
  • Підключаємо плюс до акумулятора.

Підключаємо плюс до акумулятора

  • Ставимо фари на місце і фіксуємо їх болтами.

Заміна обох фар Шевроле Авео на биксенон займе максимум декілька годин часу. Проте якість освітлення помітно покращає, що дозволить уникнути зайвих проблем на дорозі.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Джилі Емгранд ЄС7 хетчбек після 6 років експлуатації, стан китайського авто на 80 тисяч км пробігу 17.10.2019 Джилі Емгранд ЄС7 хетчбек після 6 років експлуатації, стан китайського авто на 80 тисяч км пробігу
Тест драйв Чері Тіго 4 з двигуном 1.5 турбо в горах Казахстану 10.10.2019 Тест драйв Чері Тіго 4 з двигуном 1.5 турбо в горах Казахстану
Деу Ланос поліуретанові втулки стабілізаторів, сайлентблоки і подушка двигуна 09.10.2019 Деу Ланос поліуретанові втулки стабілізаторів, сайлентблоки і подушка двигуна
Найгірші свічки запалення, готуємо автомобіль до зими 04.10.2019 Найгірші свічки запалення, готуємо автомобіль до зими
Новий Чері Тіго 8 - преміум позашляховик з Китаю 03.10.2019 Новий Чері Тіго 8 - преміум позашляховик з Китаю
Установка клімат-контролю на Джилі МК власними руками 23.09.2019 Установка клімат-контролю на Джилі МК власними руками

Всі статті »

.