(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Установка біксенона на Шевроле Авео, заміна ламп на біксенонові

Установка біксенона на Шевроле Авео, заміна ламп на біксенонові

Шевроле АвеоОднією з причин аварій в нічний час є недостатній рівень освітлення від звичайних фар. Усунути таку проблему Шевроле Авео дозволить установка біксенона, а точніше фар, які використовують цей газ.

За своєю суттю ці фари схожі на звичайні ксенонові, проте мають одно помітну відмінність – можливість перемикання з ближнього світла на далеке. Досягається це шляхом використання газу біксенона і спеціальних облаштувань регулювання.

Важливо розуміти, що подібна фара коштує помітно дорожче, ніж звичайна або навіть ксенонова. Більше того, при частих перемиканнях режиму з далекого на ближній або навпаки механізм може швидко вийти з ладу. Якщо ж подібне не відбувається, то термін експлуатації досить високий.

Особливістю біксенонової фари на Шевроле Авео є те, що її світло не сліпить. Проте навіть незважаючи на це не варто захоплюватися перемиканням без потреби режимів освітлення. Це може спровокувати ДТП.

Ще одним важливим моментом є складність установки лампочки в звичайну фару. Відповідно, доведеться міняти повністю усю фару. Монтаж біксенона в стару фару зробить процес досить дорогим. Проте подібні вкладення дозволять істотно збільшити безпеку.

Процес установки біксенона на Шевроле Авео

Спершу необхідно підготувати нову фару, а також інструменти для проведення робіт.

Коли все буде готово, слід виконати такі дії:

  • Оглядаємо отриману деталь.

Оглядаємо деталь

  • У комплекті є документи на виріб, включаючи гарантійний талон.
  • Також є комплект дротів, блоки управління і живлення.

В комплекті є дроти і блоки управління

  • Лампочки запечатані в окремі коробки.
  • Корпус залізний, згори відкручується.

Залізний корпус відкручується

  • На корпусі є позначення, коли він відкритий, що дозволяє зняти його.
  • Сам цоколь в подальшому залишається у фарі, а витягається безпосередньо лампа.
  • Рідна фара на Шевроле Авео тримається на 3 болтах.

Рідна фара зафіксована 3 болтами

  • Відкручуємо ці болти.
  • Після чого витягаємо фару з кузова.

Витягаємо фару з кузова

  • Відключаємо дроти.
  • Витягаємо фішку з лампочки.

Витягаємо фішку лампочки

  • Після чого від'єднуємо фішку електрокоректора.
  • Для цього потрібно натиснути на неї, після чого вона легко відключиться.
  • Далі переходимо до відключення повороту.

Відключаємо поворот

  • Натискаємо на спеціальний вусик на фішці і від'єднуємо її.
  • Аналогічним чином знімається і друга фара Шевроле Авео.
  • Знімаємо гумку із старої фари.

Знімається гуму із старої фари

  • Важливо – при зворотному складанню слід ставити гумку так, щоб два отвори в ній знаходилися внизу.
  • Ці отвори потрібні для того, щоб не збирався у фарі конденсат.
  • Відстібаємо пружину.

Відстібаємо пружину

  • І витягаємо лампочку.
  • З біксенона знімаємо чашку.

Знімається чашку з нової фари

  • І ставимо її в стару фару Шевроле Авео.
  • Її стає відмінно, ні в що не упирається.
  • Після чого фіксуємо її пружиною.
  • Одягаємо гумку і натягуємо її на корпус біксенона.
  • Після чого приступаємо до установки лампочки.

Приступаємо до установки лампочки

  • При цьому орієнтуємося на наявні на ній пази.
  • Ось тут є ізолятор, що прикриває далеке світло.

Тут є ізолятор прикриваюче далеке світло

  • Спрацьовує він при натисненні, яке здійснюється при перемиканні у відповідний режим.
  • Важливо стежити за правильністю установки, щоб не сліпити зустрічних водіїв, хоча цей ефект і мінімізується.
  • Після установки лампочки конструкція виглядає ось так.

Вид фари після складання

  • Далі необхідно прокласти проводку.
  • Червоний дріт йде із запобіжником і напайкою.

Червоний дріт з напайкою

  • Цей дріт прикручується до плюсової клеми акумулятора Шевроле Авео.
  • Інші дроти йдуть до лампочки.
  • Включаючи ще один з накруткою, який по суті є мінусом.

Напайка є і на мінусі

  • І управляючий магнітний дріт для перемикання режиму ближній/далекий.
  • Наявну єдину потрійну фішку підключаємо замість лампочки до старої проводки.

Є одна потрійна фішка

  • Це необхідно для забезпечення працездатності.
  • Підключаємо блок розжига.

Підключаємо блок розжига

  • Без нього також робота буде неможлива.
  • Після цього підключаємо дві фішки до фари Шевроле Авео.

Підключаємо дві фішки

  • Сплутати їх неможливо, оскільки вони відрізняються розмірами.
  • Підключаємо поворот.

Підключаємо поворот

  • Після чого підключаємо електрокоректор. 
  • Щоб не виникло проблем з павутиною дротів і блоками, ховаємо їх на підкрилок.

Ховаємо дроти в подкрылок

  • Додатково дроти фіксуємо хомутами, щоб вони не потрапили у вентилятор або інші важливі механізми.
  • Підключаємо плюс до акумулятора.

Підключаємо плюс до акумулятора

  • Ставимо фари на місце і фіксуємо їх болтами.

Заміна обох фар Шевроле Авео на биксенон займе максимум декілька годин часу. Проте якість освітлення помітно покращає, що дозволить уникнути зайвих проблем на дорозі.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.