(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Різниця між Деу Ланос і Сенс

Різниця між Деу Ланос і Сенс

Бюджетний седан Дэу ЛаносБюджетні автомобілі завжди користувалися популярністю, особливо для використання як робочого авто. Не виключенням стали ДЕУ Ланос і Сенс, які достатньо довго були представлені на ринку, хоча і сьогодні їх можна зустріти у продажу.

Є відмінності і в дизайні, особливо це проявляється в салоні, і про них теж не варто забувати. Проте вони не є такими значимими, оскільки ці автомобілі є різними версіями однієї моделі.

Основні відмінності Ланос і Сенс в технічних характеристиках, зокрема, в коробці перемикання передач і двигуні. Що стосується загальних вражень від обох, то авто швидше відповідають параметрам 90-х років, ніж навіть 2000-ним.

Про враження при їзді поговоримо пізніше, ну а доки розглянемо основні відмінності автомобілів, огляд яких підготували співробітники інтернет-магазину chery.net.ua.

Двигуни

Обидва авто оснащені бензиновими двигунами. Проте істотними є відмінності за об'ємом і потужності силових агрегатів.

На ДЕУ Ланос встановлений двигун об'ємом 1,5 літра, потужність якого складає 87 к.с. Для сучасності це досить низький показник, автомобіль не відрізняється особливою динамікою, що істотно ускладнює їзду в міських умовах.

Двигун 1,5 л Дэу Ланос

Звук роботи силового агрегату досить гучний. При включенні кондиціонера або печі звук помітно змінюється, двигун працює з помітним навантаженням, динаміка при цьому погіршується ще більше. По суті, авто починає їхати з великим зусиллям.

На Сенс встановлений двигун з робочим об'ємом 1,3 літра, з потужністю всього 70 к.с. В даному випадку про динаміку говорити не доводиться зовсім. Автомобіль їде важко, а робота силового агрегату відрізняється досить гучним звуком.

Використання печі в цій моделі і зовсім перетворює авто практично в стояче. Відповідно, експлуатувати автомобіль можна хіба що для робочих перевезень, наприклад, в таксі або для поїздок за місто.

Якщо порівнювати обидва варіанти, то тут, поза сумнівом, Ланос явно фаворит, оскільки його південнокорейський двигун або його вітчизняні аналоги істотно виграють у вітчизняного МеМЗ-307, який ставиться на Сенс.

Двигун Сенс 1,3 л

Як відмічають автолюбителі, термін експлуатації силового агрегату Lanos до капітального ремонту помітно вище і досягає показника 300-400 тисяч км пробігу. У той час вже через 150-200 тисяч доведеться добре вкластися в ремонт двигуна Sens.

Коробки перемикання передач

В даному випадку Daewoo Lanos також істотно виграє у Sens. Обидві машини оснащені 5-тиступінчатою механічною КПП, проте і в цьому випадку є помітні відмінності.

5-тиступенчатая МКПП Дэу Ланос

Так, на Ланосі стоїть адаптована із старих моделей Опеля, відрізняється досить високою надійністю. Задня передача знаходиться біля ноги водія – опускається спеціальне кіьце, після чого можна включити необхідну швидкість.

На Сенс ставиться МКПП, встановлювана раніше на Таврії і Славути. Її трохи адаптували, змінивши кріплення кронштейнів на двигуні і в коробці. У іншому, КПП залишилася незмінною, явно сируватою і вимагаючою термінової модифікації, якої автолюбителі так і не дочекалися.

Звичайно, МКПП Lanos також далека від ідеального варіанту, оскільки має свої недоліки, але все-таки вона краща, ніж у конкурента. Істотний мінус – досить гучне перемикання, але у бюджетному авто на це можна закрити очі.

Підвіски і гальма

ДЕУ Сенс може похвалитися незалежною передньою підвіскою з амортизаційною стойкою McPherson, а також напівзалежною задньою, торсіонною балкою. Підвіска цілком справляється з роботою, навіть при їзді по поганих дорогах.

Підвіска Дэу Сенс

Ланос має незалежну пружинну передню підвіску, а також напівзалежну задню пружинну. Легко справляється з навантаженнями, враховуючи погану якість доріг.

Проте обидва автомобілі не варто на довгий час перевантажувати, оскільки в таких випадках ремонтувати підвіску доведеться досить часто. А враховуючи відверто слабкі двигуни робити цього не варто удвічі.

Що стосується гальм, то тут усе однакове. Передні гальма в обох машин дискові, задні – барабанні. Особливих проблем з їх експлуатацією не спостерігається.

Салон

В даному випадку обидва автомобілі не можуть порадувати навіть незважаючи на свій бюджетний статус. Пластик досить жорсткий, дешевий, вставки з матерії теж не надають особливому вигляду.

Салон виглядає бюджетний

Приладова панель невелика, на ній відсутні тахометри, що хоч і не критично, але відкидає автомобілі в минуле тисячоліття. У Сенс є бортовий комп'ютер, хоча особливо вплинути на функціональність він не здатний.

Кермо в обох автомобілях не регулюється, що створює деякі незручності для водіїв. З регулюванням сидінь також існують деякі складнощі.

Печі в обох авто працюють досить добре, легко нагріваючи салон, хоча це помітно позначається на роботі двигуна – втрата потужності відчутна. Кондиціонер в Ланос відмінно справляється з функцією, проте у його конкурента він відсутній зовсім.

Блок управління кліматом

У деяких комплектаціях Lanos можна зустріти електронні склоппідіймачі для передніх вікон. У його конкурента подібний функціонал відсутній.

У іншому – типовий бюджетний салон, в якому дуже обмежене місце. Людям з високим зростом буде незручно як за кермом, так і на усіх пасажирських місцях.

Відчуття при їзді

Перше, що відчувається в салоні після пуску двигуна – сильний шум, що видається силовим агрегатом. Особливо це відчутно при їзді на Daewoo Sens. Ніякої шумоізоляції на автомобілях просто немає, все прекрасно чутно.

Керованість краще на Lanos, особливо якщо вибирати комплектацію з гідропідсилювачем керма. У таких випадках можна їздити спокійно. На Сенсі підсилювачів немає, так що управляти автомобілем, особливо на низьких швидкостях, досить важко.

Управляти на Сенс важко

Трясіння усередині автомобіля відчувається, проте це за умови украй поганих доріг. При їзді по звичайному дорожньому покриттю все більш-менш нормально. Ланос вигідно відрізняється наявністю подушки безпеки.

Двигун 1,5 л дає помітнішу динаміку, попри те, що для комфортної їзди її все одно недостатньо. З 1,3 л їздити буде дуже важко. Витрата палива першого складає 7,5 л/100 км пробігу в змішаному циклі, другого – 7,2 л/100 км пробігу.

Розгін до 100 км/год у Ланоса займає 12,5 секунд, у Сенса – 17 секунд.

В цілому, в Lanos комфортніше, що робить його прийнятнішим варіантом. Тим паче, що представлена машина має декілька комплектацій, що дозволить зробити хоч якийсь вибір.

Підсумок

Різниця між ДЕУ Ланос і Сенс дуже помітна. Тут не лише двигун і КПП, але і цілий ряд інших функцій, які має перший і не має другий автомобіль. Відповідно, віддавати перевагу все-таки краще саме Lanos, який за багатьма показниками лідирує.

Краще вибирати Ланос

Звичайно, Сенс має нижчу ціну, але краще заплатити на декілька тисяч гривен більше і отримати сучасніший автомобіль з кращим функціоналом. Хоча, вибір залишається за автолюбителем, який може знайти плюси для себе і в Sens.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.