(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Діагностика Шевроле Лачетті перед купівлею, як не купити проблемний Lacetti

Діагностика Шевроле Лачетті перед купівлею, як не купити проблемний Lacetti

Шевроле ЛачеттиКупівля б/у автомобіля завжди пов'язана з великими ризиками. Частенько продавці приховують існуючі проблеми, наприклад, викручувавши лампочки або відключаючи датчики.

Ще однією проблемою є скручування реального пробігу, що не дає можливості оцінити стан авто точніше. У випадку з Шевроле Лачетті зробити це досить просто, але також легко можна перевірити і реальний стан справ.

Звичайно, приховати можна безліч існуючих проблем, проте проведення комп'ютерної діагностики дозволить виявити їх. За наявності несправностей слід відмовитися від купівлі авто або обговорити зниження ціни із-за фактів, що знову відкрилися.

Зрозуміло, що проводити таку діагностику слід ще до купівлі транспортного засобу, що дозволить заощадити засоби. Проте проведена перевірка навіть після купівлі авто дозволить заощадити гроші або узабезпечити нового власника авто.

Наприклад, можна виявити серйозні неполадки і своєчасно усунути їх. Це дозволить істотно заощадити на ремонті Шевроле Лачетті, оскільки не відбудеться подальше ушкодження вузлів і агрегатів.

Проведення комп'ютерної діагностики – перевірка параметрів і пошук прихованих поломок

Для виконання усіх робіт знадобиться ноутбук, шнур для підключення до ЕБУ і бортового комп'ютера, спеціальне програмне забезпечення, наприклад Chevrolet Explorer.

Сьогодні буде проводиться перевірка тільки купленого б/у автомобіля, в ніби як непоганому стані.

Після підготовки усього необхідного виконуємо такі дії:

  • Спочатку перевіряємо систему управління двигуна.
  • Тому ставимо шнур на 7 контакт.

Підключаємо шнур з відповідним контактом

  • Запускаємо спеціальне ПЗ на ноутбуку.
  • Перевіряємо пробіг, вказаний на приладовій панелі Шевроле Лачетті.

Перевіряємо показники приладової панелі

  • При спробі завести двигун виявилася неприємна деталь.
  • Не горять індикатори ABS, Перевір двигун і Подушка безпеки.

Не горять важливі датчики

  • Швидше за все там є помилки, а лампочки просто навмисно видалені.
  • На приладовій панелі пробіг вказаний в 224 тисячі км.

Пробіг на панелі 224 тисячі км

  • Перевіряємо показники за допомогою ПК.
  • Програма показує всього 206 тисяч км.

Пробіг по програмній перевірці 206 тисяч км

  • Різниця говорить про те, що або приладова панель, або ЕБУ на автомобілі можуть бути не рідними.
  • Проте подібна різниця може бути викликана і іншими причинами і по суті не є гранично критичною.
  • Запускаємо Chevrolet Explorer.

Запускаємо потрібне ПЗ

  • Вибираємо вкладку «встановити зв'язок».
  • Після чого вибираємо відповідний тип двигуна із запропонованих варіантів.
  • Перевіряємо вкладку з помилками.

Перевіряємо вкладку з помилками

  • Після чого перевіряємо вкладку «параметри», що дозволить краще оцінити реальний стан Шевроле Лачетті.
  • Натискаємо на пункт «Вибрати усе».

Переглядаємо усі параметри

  • Після чого відкривається панель з даними у вигляді таблиці.
  • Для зручності перевірки можна відкрити режим «графіки».

Переходиться в режим графіків

  • Краще проводити діагностику на холодному двигуні, але в нашому випадку довелося працювати з розігрітим.
  • На заглушеному двигуні важливо перевірити два параметри.
  • Перший – барометричний тиск.

Барометричний тиск в нормі

  • Показник 99 в нашому випадку по суті є правильним.
  • Другий – напруга акумулятора.

Напруга акумулятора в нормі

  • Тут показник в 12,4 з невеликими коливаннями також можна вважати нормою.
  • Запускаємо двигун і продовжуємо перевірку параметрів Шевроле Лачетті.
  • Положення ДЗ в нормі, показник 3,1%.

Положення ДЗ в нормі

  • Обороти двигуна в районі 800.
  • Теж в нормі, коливання не перевищують 50 оборотів, що цілком нормально.

Обороти двигуна в нормі

  • Наступним важливим пунктом є абсолютний тиск в колекторі.
  • Показник в 30 кПа в даному випадку просто чудесно.

Абсолютний тиск в колекторі відмінний

  • Напруга у бортовій мережі теж в нормі. 
  • Показник знаходиться на відмітці понад 14 В.

Напруга у бортовій мережі хороша

  • Тривалість уприскування теж в нормі.
  • Показник знаходиться в районі 2,5 мілісекунди, за відсутності помітних коливань.

Тривалість уприскування в нормі

  • З датчиком кисню Шевроле Лачетті помітні складнощі.
  • Він практично не виробляє амплітуду.

З датчиком кисню проблеми

  • Швидше за все його незабаром доведеться замінювати.
  • Накопичена корекція топливовіддачі невелика.

Накопичена корекція палива невелика

  • Показник знаходиться практично на 0, що добре.
  • Рівень випередження запалення в нормі на усіх циліндрах.

Рівень випередження запалення в нормі

  • Показники датчика детонації також знаходяться на прийнятно рівні.
  • Датчик EGR правильно не функціонує, по ходу він просто відключений, судячи з показника близько 5 В.

Датчик EGR не працює

  • Якби він стояв, то на холостому ході значення повинне було складати 0,6-0,7 В.
  • Було б не погано перевірити двигун Шевроле Лачетті ще і в русі, при навантаженні.
  • При хорошому датчику кисню показники різко повинні були піти вгору при появі навантаження.
  • Це б говорило про відсутність проблем з паливним насосом і форсунками. 
  • Проте в нашому випадку це неможливо через проблеми з датчиком кисню.
  • Також слід перевірити роботу в режимі відсічення.
  • Для цього необхідно розігнатися, після чого вчинити гальмування двигуном.
  • Якщо показники датчика кисню при цьому підуть вниз, практично до 0, то все нормально.
  • Після перевірки показників двигуна переходимо до інших важливих елементів. 
  • Перевіряємо подушки безпеки.

Перевіряємо подушки безпеки

  • У їх роботі є цілий ряд помилок.
  • Цілком можливо, що подушок безпеки в цьому автомобілі навіть немає.
  • Далі переходимо до перевірки ABS Шевроле Лачетті.

Перевіряємо датчик ABS

  • Тут також є помилки.
  • Загалом, автомобіль виглядає дуже сумнівним.

Як показав подальший візуальний огляд, автомобіль битий. Удар, судячи з усього, припав на передню ліву сторону. Мінялося крило, встановлене нове на швидку руку, помітні неправильні проміжки.

Також вдалося визначити і те, що мінялися повністю задні праві двері, разом із склом. Також під капотом Шевроле Лачетті виявилися сліди деформації металу, що підтверджує факт попадання авто в ДТП.

У деяких місцях колишньому власникові навіть довелося клеїти додаткові ущільнювачі, оскільки кузов отримав серйозні ушкодження.

Корпус повітряного фільтру розбитий і зібраний за допомогою заклепок.

Якби професійний огляд був би проведений до купівлі, то від авто просто відмовилися б. Навіть факт відсутності індикації трьох важливих датчиків вже наштовхнув би на думку про серйозні проблеми, оскільки одночасний їх вихід з ладу практично неможливий.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Як встановити ДХО денні ходові вогні на Деу Ланос замість протитуманних фар 23.01.2020 Як встановити ДХО денні ходові вогні на Деу Ланос замість протитуманних фар
Що краще Деу Ланос чи Лада Калина? 19.01.2020 Що краще Деу Ланос чи Лада Калина?
Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5 18.01.2020 Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5
Чого чекати від кузова Geely Emgrand 7 після 155 тисяч пробігу 15.01.2020 Чого чекати від кузова Geely Emgrand 7 після 155 тисяч пробігу
Чим відрізняється Деу Матіз до 2008 і після 2008 року 10.01.2020 Чим відрізняється Деу Матіз до 2008 і після 2008 року
Який масляний фільтр краще поставити на Джилі СК, МК, Емгранд: Asian, Fitshi, CDN, Koreastar чи Konner 03.01.2020 Який масляний фільтр краще поставити на Джилі СК, МК, Емгранд: Asian, Fitshi, CDN, Koreastar чи Konner

Всі статті »

.