(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Двигун Джилі СК, МК 1.5 MR479QA переваги і недоліки

Двигун Джилі СК, МК 1.5 MR479QA переваги і недоліки

Двигун MR479QAСучасні покупці автомобілів приділяють особливу увагу різним характеристикам авто. Одним з особливих місць при виборі Джилі СК і МК являється двигун, зокрема, MR479QA з об'ємом в 1,5 л.

Попри те, що даний двигун, як і авто в цілому, належать до категорії бюджетних, вимоги до нього досить високі. Проте слід враховувати саме бюджетность, і іноді на деякі недоліки доведеться просто закрити очі.

В цілому, двигун досить непоганий, хоча і має недоробки. Досить надійний, і зазвичай здатний відходити до капітального ремонту мінімум 300 тисяч км пробігу. По суті, є однією з кращих розробок концерну Джилі.

Завдяки надійності і невеликій собівартості, він і зайняв своє законне місце на таких седанах як СК і МК.

Переваги двигуна MR479QA

Одними з головних плюсів цієї моделі двигуна можна назвати досить добре прораховані показники потужності і ремонтопридатності. Це дає можливість тривалої експлуатації силового агрегату.

Важливо проводити своєчасну заміну розходників, і тоді серйозних проблем можна уникати достатньо довго.

У двигуні Джилі МК і СК використовується електронна система управління Bosch, що помітно підвищує ефективність роботи. Також при розробці силового агрегату використовувався цілий комплекс розробок Toyota.

Двигун Джили МК і СК

Вплив іменитих брендів не пройшов непомітно для розробки, помітно підвищивши показники надійності. Проте про повноцінну репліку не йдеться, оскільки характеристики частково змінені для уникнення судових розглядів.

Проте, внутрішній устрій і додаткове навісне устаткування двигуна Джилі МК і СК практично повністю ідентично тойотовскому. Також можна відмітити нижчу вартість і менший рівень шуму при експлуатації.

Двигун досить схожий на тойотовский

Характеристики силової установки

Серед характеристик двигуна MR479QA можна виділити такі:

  • Рік випуску – 2003 – сьогоднішній день.
  • Матеріал блоку циліндрів – чавун.
  • Інжекторна система живлення.
  • 4 циліндри, 16 клапанів.
  • Об'єм двигуна 1,5 л. 
  • Потужність 94 л.с.
  • Витрата палива в змішаному циклі 6,3 л/100 км пробігу.
  • Масла 3 літри.
  • Рекомендована заміна масла 1 раз на 15 тисяч км, краще проводити кожні 7,5 тисяч.
  • Заявлений ресурс двигуна – 150 тисяч км, але при правильному догляді здатний без проблем проїздити понад 300 тисяч.
  • Система охолодження силового агрегату примусова.

Цілком непоганий і досить потужний двигун як для бюджетної моделі автомобіля, що легко справляється з поставленими перед ним завданнями.

Обслуговування двигуна і ремонт – основні недоліки двигуна

Силова установка оснащена ремінним приводом ГРМ. Перевіряти його стан краще після 40 тисяч км пробігу, а не 50, як заявлено виробником. Це дозволить своєчасно виявити проблеми і провести заміну ременя.

Ремінною привід ГРМ

Великим плюсом є наявність захисту від ударів клапанів і циліндрів при обриві ГРМ. Це дозволяє уникнути необхідності проведення серйозного ремонту. Проте можливе ушкодження інших елементів підкапотного простору обірваним ременем.

Для проведення заміни ременя доведеться знімати праву опору двигуна, оскільки інакше виконати усі необхідні дії буде неможливо.

Можливі ситуації, коли при холодному пуску силового агрегату він починає троїти. Усунути цю проблему у більшості випадків вдається заміною свічок запалення або високовольтних дротів, рідше за проблему з котушкою запалення.

Також троїти двигун може із-за порушення регулювання клапанів. У такому разі слід своєчасно провести роботи по їх налаштуванню. Інакше можливим буде затиск клапанів, що приведе до необхідності дорогого ремонту.

Можливі проблеми з регулюванням клапанів

Зазвичай подібна проблема може проявлятися після 40-60 тисяч км пробігу. При тривалій їзді без регулювання підвищується вірогідність прогару, особливо при установці ГБО.

Частенько на силовій установці Джилі СК і МК проявляються проблеми з прокладкою дросельної заслінки. Вона починає протікати, і антифриз забиває канал регулятора холостого ходу.

Зрештою можуть з'явитися проблеми із запуском двигуна, а також з його роботою. Можливо він глухнутиме в процесі експлуатації. Доведеться проводити чищення, а саму прокладку краще посадити на термостійкий герметик.

Можливі проблеми з прокладенням і самою дросельною заслінкою

Мотору властиве перегрівання, особливо в теплу пору року. Проявляється найчастіше подібний ефект при тривалій їзді на швидкості понад 100 км/год і включеним кондиціонером.

Більше явною проблема стає після пробігу 50-60 тисяч км. Головною причиною є не спрацьовування вентилятора охолодження із-за поганого контакту на одній з трьох точок кріплення дроту маси.

Також причиною перегрівання може послужити пізнє спрацьовування термостата або особливості роботи електронного блоку управління. Іноді ЕБУ просто починає віддавати сигнал на включення вентилятора тільки при досягненні двигуном критичної температури.

Більше того, частенько сам датчик температури силового агрегату видає некоректне значення, що ускладнює роботу інших систем. Відбувається це через окислення контактів датчика.

Недогрів або перегрів двигуна свідчить про закисання термостата у відкритому положенні. Це також є досить поширеною проблемою, вирішити яку можна тільки заміною деталі.

Ще однією проблемою, яка зустрічається рідше, являється прогорання прокладки голівки блоку циліндрів. Насос рідинного охолодження двигуна може відмовити при пробігу понад 50 тисяч км, йому теж слід приділяти увагу.

Прогорання прокладення ГБЦ часта проблема

Іноді можуть утворюватися іржаві плями в розширювальному бачку. У люті морози можливе протікання радіатора охолодження. Особливо часто спостерігається подібна проблема в місцях з'єднання пластикових і металевих деталей.

При пробігу в районі 80-120 тисяч км, двигун також може постраждати від протікання переднього сальника колінчастого валу. Датчик рівня масла може відмовити при пробігу в районі 50-60 тисяч км.

Задня опора двигуна зазвичай вимагає заміни після 40-60 тисяч км пробігу, оскільки починає стукати.

При пробігу понад 150-200 тисяч км не рідко помітно підвищується витрата масла. Розв'язати проблему допоможе заміна маслозйомних ковпачків і кілець. Міняти краще відразу комплектом, щоб уникнути зайвих проблем.

Можливий перегрівання двигуна і підвищена витрата олії

Висновок

В цілому, комплектація двигуна має ряд позитивних моментів, що свідчать про високу надійність. Стабільними є показники компресії і добре підібраний об'єм забезпечують практичність такого силового агрегату.

Відмінна динаміка у поєднанні з хорошою паливною системою роблять автомобілі Джилі СК і МК цілком прийнятними для експлуатації, особливо враховуючи бюджетну вартість.

Звичайно, існують і деякі недоліки в двигуні, проте при правильному догляді за авто особливих проблем з експлуатацією виникнути не повинно.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.