(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Оглад Равон Р2, новий Деу Матіз під назвою Ravon R2

Оглад Равон Р2, новий Деу Матіз під назвою Ravon R2

Равон Р2 - спадкоємець Дэу МатизРавон Р2 прийшов на заміну Деу Матіз в результаті певних змін в політиці корпорації Дженерал Моторз. Складання автомобіля відбувається в Узбекистані.

Варто відмітити, що нове авто помітно видозмінилося. Проявляється це не лише в кузові, але і в цілому ряду характеристик, про які і належить дізнатися надалі. Проте позицію одного з найдешевших автомобілів з АКПП Равон Р2 зміг зберегти, як і його попередник.

З метою порівняння була вибрана машина в максимальній комплектації. Багато в чому автомобіль є копією Шевроле Спарк 300, який випускався раніше. Проте новинка з Узбекистану відкидає як Дэу Ланос, так і Спарк 300 в минуле.

Зовнішній вигляд

Кузов хетчбек, що дістався Равон Р2 від попередників, особливих змін не зазнав. Проте деякі нюанси все-таки є.

Зокрема, стали плавними обводи. Елементи бампера, дверей, капота, придбали складну форму. З'явилися «хижі брови». Істотно збільшився розмір фар.

Змінений зовнішній вигляд, додані обводи і інші елементи

Також зміни торкнулися і грат радіатора, які істотно збільшилися. Проте недолік полягає у відсутності захисної сітки, внаслідок чого навіть досить великий камінь може пролетіти всередину і пошкодити важливі елементи, наприклад, радіатор.

Зміни торкнулися навіть дрібних елементів. Серед них важелі склоочисників, розбризкувачі, дзеркала заднього виду. Складну форму отримали навіть двері.

Ззаду Равон Р2 з'явився спойлер, чого не було на Матізі. Це поліпшило вид кузова, а також дозволило створити додатковий захист заднього скла від забруднень.

З'явився задній спойлер

Змінилася задня оптика. Ліхтарі набули сучаснішого вигляду, а також істотно збільшилися в розмірах. Світло досить яскраве, проблем зазвичай не виникає. Поруч розташований лючок бензобака, круглої форми.

На даху з'явилися рейлинги. Мають вони досить привабливий вигляд, покращуючи загальне враження про автомобіль. На Деу Матіз встановлювалися тоненькі, непоказні варіанти.

Додалися масивні рейлинги

Ззаду можна розглянути замок багажника. У топовій комплектації відразу передбачена система парктроніка. Важіль заднього склоомивача дуже схожий на Шевроле Спарк 300.

Цікаве рішення було застосоване в зовнішній ручці задніх дверей. Такий варіант багато в чому нагадує встановлений на Хонді Сівік. Проте заднє скло досить замале, що може викликати дискомфорт у деяких пасажирів.

В цілому, дизайн істотно покращав, став сучаснішим. Недолік – велика кількість ребер жорсткості на кузові, що може серйозно позначитися на вартості кузовного ремонту.

Що стосується якості металу і лакофарбного покриття – та будь-який автомобіль, особливо у великому місті, однозначно потребує антикорозійної обробки. При натисненні не гнеться, а в іншому претензій немає.

Колеса 165х65 R14. Досить рідкісний варіант. Диски литі.

Нові колеса на Равон Р2

Лобове скло Равон Р2 трохи більше, ніж на Деу Матіз. Проте має трохи менший радіус скруглення. У Матіза воно все-таки більше закруглене. Більше закруглене скло повинне давати значно менше спотворень при огляді.

Помітні термальні смужки. Також на вікнах Равон Р2 розташована невелика кватирка, що також можна назвати плюсом.

Слід зазначити і наявність на узбецькій машині білих поворотників на боці. Раніше такі девайси необхідно було замовляти і ставити самостійно, тут же вони йдуть відразу.

Дзеркала легко регулюються з обох боків. Це дозволяє без проблем регулювати їх під конкретного водія. Частково забарвлені під колір кузова, а частково залишилися чорними. Оснащені системою підігрівання, чого бракувало власникам Деу.

Під капотом

Равон Р2 отримав новий двигун, що помітно відрізняється від силового агрегату Деу Матіз. Тепер на автомобілі стоїть 16-клапанний двигун, об'ємом 1,25 л, тоді як попередник мав всього 0,8 л.

Двигун Равон Р2

Мотор оснащений 4 циліндрами, по 4 клапани на кожного. Привід ГРМ в цій моделі, незважаючи на бюджетний статус, ланцюговий. Це істотно підвищує надійність експлуатації силової установки.

Власники Матіза часто зустрічалися з проблемою обриву ременя ГРМ, що вело до дуже дорогого ремонту двигуна. Тепер подібна проблема виникати не буде, та і із заміною возитися швидше за все не доведеться.

Різниця помітна навіть в подушках двигуна. На Равон Р2 вона помітно більше, масивніше. Власне, в цьому немає нічого дивовижного. Сам силовий агрегат більше по вазі і об'єму, і просто потребує хорошої фіксації.

масивнішою стала подушка двигуна

Блок управління двигуном перемістився. На Деу він стояв біля колін водія, тепер, в Р2, йому знайшлося місце в підкапотному просторі. Це істотно підвищило його захищеність і додало комфорту водієві.

Розміщений ЕБУ за акумулятором в 50 А. При тому, що на Матізах різних модифікацій стояли акумулятори місткістю 35-45 А. Правда, в Равон виросло енергоспоживання, що і послужило причиною модифікації джерела живлення.

Зокрема, автомобіль втратив гідропідсилювач керма, замість якого тепер встановлений електропідсилювач. Генератор нового автомобіля видає 100 А, замість 65 А, властивих його попередникові.

Істотні зміни зазнали цілі системи. Зокрема, з'явилася електронна дросельна заслінка. Звичний трос в результаті цього зник, що також відрізняє Равон від Деу. Регулювати від руки не вийде як раніше, все робить комп'ютер.

Нова дросельна заслінка

Зник клапан вентиляції газів картера, тепер на його місці проста трубка. Власне, з цим клапаном у власників Матіз завжди виникали проблеми, так що це навіть до кращого.

Система запалення нарешті стала роздільною. Високовольтні котушки йдуть окремо на кожну свічку. Тепер можна міняти свічки окремо, а не усім комплектом, як було раніше.

Збільшився об'єм масла, що заливається. У Р2 цей показник складає 4 літри, а в Матіз заливати доводилося небагатьом менше 3 літрів. Покращилось охолодження, змащення механізмів, з'явилися і інші плюси зі збільшенням об'єму масла.

Під капотом розташований і блок ABS, який дістався Равон від одного зі своїх попередників – Шевроле Спарк. Усі автомобілі Р2 незалежно від комплектації відповідають стандарту ЄВРО- 5 і мають антиблокувальну систему.

Блок ABS

У іншому, відмінностей немає. Двигун розташований поперечно, колектора розташовані так само як і на Матізі. Також встановлений і корпус повітряного фільтру. В цілому, компонування залишилося схожим.

Трохи змінилося розташування датчиків, особливо абсолютного тиску і масової витрати повітря. На звичному місці залишився і компресор кондиціонера.

Салон і багажник

Багажник Р2 має об'єм на 20 літрів більше, ніж у його попередників. Зараз цей показник досяг відмітки в 170 літрів, замість 150, наявних раніше. Спинка заднього сидіння стала роздільною, що дозволяє складати їх для перевезення великогабаритних вантажів.

Багажник Равон Р2

Задні динаміки розташовані в Равон так, як і були розташовані в Деу. Хіба що трохи змінилося облицювання, проте в іншому все по старому. На місці навіть звична полиця. При чому, зафіксована вона шнурками, двома, а не одним, як було раніше.

Заднє скло має обігрів. Проте у відмінності від Матіза розв'язана проблема з контактами, які раніше просто відпадали.

У іншому, все, як і раніше. Традиційною залишається і схема зняття задніх вогнів. Залишився і властивий для Деу газовий упор. Залишилися і регульовані подушки, що дозволяють виставляти проміжок. На місці і звичний стоп-сигнал.

Клапан вентиляції салону також залишився на колишньому місці. Принаймні, на дотик відшукати його вдалося досить легко.

Задні місця мають досить обмежений простір, але в цілому сидіти можна. На звичному місці на задніх дверях залишилося блокування від дітей. Карта задніх дверей набула сучаснішого і витонченішого вигляду, з'явилися обводи.

Новий задній диван

З салону все прекрасно видно, навіть якщо зріст пасажира великий. Скло оснащене електричним підйомником. У Равон Р2 залишилася проблема, властива і Деу Матіз – скло не опускається до кінця.

В цілому, задні місця для пасажирів помітно покращали, якщо порівнювати з попередниками. Стали жорсткішими. Також є ремені безпеки, що можна назвати додатковим плюсом.

Передні двері оснащені сигналізатором відкриття. Також подібний звуковий сигнал передбачений і на випадок залишеного включеним запалення. Закриття відбувається не дуже чітко, але помітно краще, ніж було на Матіз.

Пластик карти передніх дверей став двокольоровим, з'явилася біла вставка. На Равон Р2 з'явилася повноцінна ніша в дверях, що дозволяє залишати там різні дрібниці. Серед функціональних кнопок – електросклопідіймачем, блокування дверей і блок підйомника.

Змінилася карта дверей

Водієві навіть з великим зростом цілком комфортно на своєму місці. Рульова колодка регулюється вгору-вниз, проте вперед-назад такої можливості регулювання немає.

Приладова панель розміщена на кожусі рульового валу. Можна спокійно дивитися показники спідометра, тоді як показники інших приладів винесені на бортовий комп'ютер.

Встановлений рідкокристалічний дисплей, на якому можна побачити досить великий об'єм інформації. На кермі розташовані кнопки управління аудіосистемою і гучним зв'язком.

Змінилася приладова панель

У іншому особливих змін немає, управління клімат контролем на Равон Р2 схоже з таким у Матіз. Схожа аудіосистема, інформація про подушку пасажира. Подушки безпеки є у водія і пасажира.

Динаміки змінили своє розташування. Ліхтар освітлення салону змінив свою форму, а поряд з ним розташувався динамік гучного зв'язку.

З недоліків можна виділити традиційну для подібних автомобілів табуреточну посадку. Такий варіант не розташовує до тривалих поїздок, так що це слід враховувати.

Проте самі сидіння стали більше ергономічними, покращала бічна підтримка. Важіль автомата Р2 виглядає досить привабливо і витончено, особливо порівнюючи його з таким же у Матіз.

зручніші сидіння

У торпеді пасажира з'явилася ніша під різні дрібниці. Бардачок не має великих розмірів, що цілком зрозуміло, оскільки йдеться про компактний автомобіль.

Дві кнопки, які розташовані під торпедою в районі блоку КПП, свідчать про наявність системи підігрівання сидінь, про що в Матізі можна було тільки мріяти. Поруч розташований прикурювач.

Підсклянники стали хоч і трохи, але більше. Тепер не буде проблеми з проливанням кави, як це було в Деу. У глибокій ніші під аудіосистемою є довгожданий USB роз'єм.

Останньою деталлю салону стає вставка, зроблена під карбон. Деффлектори помітно більше, ніж у Матіза. Між ними розташована кнопка аварійки. Бічні деффлектори нарешті стали такими, що закриваються.

Нова вставка на передній панелі

Сама торпеда отримала видозмінену поверхню. Більше того, тепер не доведеться боротися з вічним нальотом пилу, оскільки Равон Р2 отримав салонний фільтр. Ключ став викидним, а на брелоке є і управління сигналізацією.

Під днищем Равон Р2

Передусім відмінністю є наявність встановленої ще в салоні захисту. Приймальна труба по компонуванню повністю відповідає Матізу. Там же розташований генератор, стартер і сама коробка перемикання передач.

Встановлена захист під днищем

Підрамник, який у власників Деу викликав безліч проблем, особливо з важелями, став знімним. Тепер провести заміну рульової рейки можна проводити відразу після зняття підрамника.

Важелі замість звичних матізовських стали А-подібними, з штампованої сталі. З'явилися 2 точки кріплення важеля, а стабілізатор змістився назад. Тяга стабілізатора взаємодіє із стойками McPherson, і проходить ззаду підрамника, а не попереду, як було у Матіза.

Передня підвіска

Супорта залишилися колишніми, на ШРУСах є гребінка ABS і відповідний датчик.

Вихлопна система представлена єдиним елементом із зварними з'єднаннями. Один з лямбда-зондів трохи винесений убік. Кількість фланців скоротилася на 1 штуку. Цей ніби як плюс веде до зниження ремонтопридатності деталі.

Змінилася трансмісійна подушка. Вона стала масивнішою.

Ззаду традиційно розмістилася задня балка. Дві точки кріплення. Що стосується цапфи, то тут 4 точки кріплення з можливістю проведення окремої її заміни. Тепер проблем з ремонтом буде помітно менший.

Задня підвіска представлена все тим же. Стійка, традиційний масляний амортизатор і пружина з відбійниками. Все звично, звичайна залежна підвіска з балкою, так що тут Равон Р2 хоч і пішов трохи вперед, але не особливо.

Задня підвіска

Бензобак пластиковий. Гальмівні магістралі також знаходяться на звичному місці. Трос ручного гальма хоч і змінив свою форму, але в іншому все пройшло без змін. Задні гальма – барабанні.

Задня вісь не регулюється по розвалу-сходженю. На передній осі развальные болти не вдалося відшукати, так що тут теж відрегулювати нічого не вдасться.

На днище нанесений захист від корозії і дії гравію і інших шкідливих елементів. Таке ж покриття є на зовнішній частині порогів. Інші елементи кузова також мають антикорозійну обробку.

Трохи змінився термозахист – просто збільшився в розмірах.

В цілому, підвіска Равон Р2 має цілий ряд відмінностей від Деу Матіз. Зміни пройшли в кращу сторону, що не може не радувати в новому автомобілі.

Підсумок

В цілому, назвати Равон Р2 новим Деу Матіз швидше за все не вийде. Автомобіль явно інший, незважаючи на безліч схожості. І спадкоємець легендарного авто отримав безліч поліпшень, які виштовхують його на лідируючі позиції.

Равон Р2

Поліпшений двигун, коробка автомат, зміни в електроніці і підвісці, обробка і сам вид кузова – це лише частина тих плюсів, які зумів отримати Равон Р2, що прийшов на заміну популярному раніше Деу Матіз.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.