Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

RU | UA

Доопрацювання дроселя на Грейт Вол Ховер Хавал, тюнінг дросельной заслінки

Доопрацювання дроселя на Грейт Вол Ховер Хавал, тюнінг дросельной заслінки

Дросельна заслінкаДросельна заслінка є важливим елементом впускної системи двигуна Грейт Вол Ховер Хавал. Розташована зазвичай між впускним колектором і повітряним фільтром, що дозволяє досягати максимальної ефективності її використання.

Пристрій бере безпосередню участь в процесі формування паливноповітряної суміші, регулюючої потік подання повітря. Відповідно, від правильного функціонування деталі залежить стабільність роботи силового агрегату, витрата палива і ряд інших автомобільних характеристик.

По своїй суті дросельна заслінка Грейт Вол Ховер є перепускним повітряним клапаном. При повному відкритті заслінки тиск системи повністю порівнюється з атмосферним. Проте у міру закриття відбувається наближення значення тиску до вакууму.

Це і дозволяє використати на деяких автомобілях дросельну заслінку як елемент вакуумних підсилювачів гальм.

Якщо ж розглядати безпосередньо конструкцію заслінки, то вона представляє з себе пластину круглої форми. Робочий цикл складається з повного відкриття – повороту на 90 градусів, з подальшим закриттям.

Дросельна заслінка з системою датчиків

В цілому модуль дросельної заслінки складається з таких конструктивних елементів:

  • Корпус, в конструкції якого передбачені декілька патрубків. Наявність патрубків потрібна для уловлювання бензинових випарів, системи вентиляції і охолоджувальної рідини, використовуваної для обігріву заслінки.
  • Привід, що приводить клапан в рух при відповідній дії на педаль газу. 
  • Датчики положення дросельної заслінки Грейт Вол Хавал чи потенціометри. Використовуються для визначення кута відкриття дросельної заслінки і передачі даних на електронний блок управління двигуном.
  • Регулятор холостого ходу, який використовується для забезпечення достатнього (мінімального) рівня відкриття заслінки в мить, коли при заведеному двигуні не відбувається натиснення на педаль газу.

Дросельна заслінка Грейт Віл Ховер

Варто відмітити, що в сучасних моделях зазвичай використовується два датчики контролю положення дросельної заслінки. Вони можуть оснащуватися ковзаючими контактами – потенціометри, або являтися магніторезистивними – безконтактними.

Види і принципи дії різних дросельних заслінок

Сьогодні представлені декілька варіантів дросельної заслінки. Перший – механічні, використовувані на старих і бюджетних моделях автомобіля. Другий – електричні, які встановлюються на сучасних автомобілях, включаючи Грейт Вол Ховер.

Механічний варіант дросельної заслінки можна розглянути в короткому варіанті. По суті, в такому варіанті відбувається пряме з'єднання педалі газу і заслінки за допомогою спеціального металевого троса.

Дросельна заслінка з фіксатором троса

Натиснення педалі газу призводить до того, що наводиться в дію ціла система тяги і важелів, що надалі відкривають заслінку. При сильнішому натисненні педалі відбувається і більше відкриття заслінки.

Відповідно, в систему починає поступати більше повітря і палива, що дозволяє збільшити швидкісні показники автомобіля. Якщо ж припиняється дія на педаль газу, то заслінка повертається в закрите положення.

Абсолютно іншою являється ситуація з електронною дросельною заслінкою Грейт Вол Ховер.

Електронна дросельна заслінка

Відрізняється навіть її конструктивне рішення, що складається з таких елементів:

  • Болти кріплення модуля.
  • Дросельна заслінка. 
  • Болти кріплення моторчика.
  • Шестерня приводу заслінки.
  • Кришка.
  • Болти кріплення кришки.
  • Корпус дросельної заслінки.
  • Моторчик заслінки.
  • Датчик положення заслінки. 
  • Болти кріплення датчика.

Подібний варіант має декілька дуже істотних відмінностей:

  • Відсутність безпосередньої механічної взаємодії між заслінкою і педаллю газу. Замість цього використовуються електронні системи управління, які дозволяють також змінювати обертальний момент двигуна без дії на педаль газу.
  • Регулювання положення дросельної заслінки на холостому ходу Грейт Вол Хавал відбувається автоматично, при впливі електронних систем.

Сучасна дросельна заслінка

Електронна система управління має додаткові компоненти:

  • Датчики положення дросельної заслінки і педалі газу.
  • ЕБУ.
  • Електричні приводи.

Варто відмітити, що електронна дросельна заслінка приймає і сигнали від інших вузлів і систем – коробка перемикання передач, клімат контроль, круїз-контроль, датчик положення педалі гальма.

Відкриття і закриття дросельної заслінки Грейт Вол Ховер проводиться автоматично на підставі показників різних датчиків.

Обслуговування і ремонт

У більшості випадків при виникненні проблем з дросельною заслінкою її доводиться замінювати повністю. Проте в деяких випадках досить проведення адаптації або чищення.

Дросельна заслінка вимагає чищення

Під адаптацією слід розуміти своєрідне навчання системи електронного управління, з внесенням в програмне забезпечення необхідних даних.

Подібна процедура проводиться зазвичай в таких випадках:

  • При проведенні перенастроювань або заміни електронного блоку управління двигуна.
  • Після проведення заміни заслінки.
  • При нестабільній роботі двигуна на холостому ходу.

Важливо розуміти, що проводити подібні роботи повинен професіонал, що має у своєму розпорядженні спеціальне програмне забезпечення.

Ще одним вразливим місцем є датчики, на яких можуть окислюватися або обірватися дроти. Проте у такому разі на приладовій панелі з'являється відповідний сигнал, що дозволяє своєчасно усунути несправність дросельної заслінки Грейт Вол Хавал.

Нова електронна дросельна заслінка

Також можуть виникнути проблеми з підсосом повітря, що призводитиме до надмірного збагачення паливноповітряної суміші киснем. Проявлятися це буде у вигляді різких стрибків оборотів двигуна.

Проблема дросельної заслінки Грейт Вол Ховер, доопрацювання для її усунення

Однією з проблем дросельної заслінки цього автомобіля є те, що запізнюється відкриття заслінки при натисненні педалі газу. Через це поступає недостатньо кисню, що веде до помітної втрати потужності Грейт Вол Хавал.

Особливо це помітно при їзді по місту, коли доводиться часто прискорюватися і скидати швидкість. Також подібний недолік проявляється при спробах обгону, коли через нестачу кисню не вдається зробити необхідне прискорення.

По суті, автомобіль не може повністю реалізувати можливості свого силового агрегату, що зрештою призводить до істотного дискомфорту.

Усунути цю проблему було вирішено шляхом проточування додаткових канавок. Для цього дросельна заслінка знімається з автомобіля. Заздалегідь від неї від'єднуються усі підключені трубки.

Проточка додаткових канавок

У певних місцях проводиться проточка невеликих канавок. Це дозволить підвищити кількість повітря, що поступає, що істотно позначиться на формуванні паливноповітряної суміші.

Після завершення робіт помітно виросла динаміка автомобіля, включаючи моменти їзди по місту. Також Грейт Вол Ховер став помітно упевненіше вести себе на трасі, у тому числі і при здійсненні обгону.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Як прив'язати брелок до сигналізації ЗАЗ Форза A13 05.11.2021 Як прив'язати брелок до сигналізації ЗАЗ Форза A13

​ При експлуатації автомобіля ЗАЗ Форза (Чері A13) багато водіїв...

Регулювання ручного тормоза Деу Матіз 28.10.2021 Регулювання ручного тормоза Деу Матіз

Для безпечної постановки авто на стоянку, особливо у разі наявності...

Тиск в паливній рампі Джилі СК 16.10.2021 Тиск в паливній рампі Джилі СК

Важливим параметром для стабільної роботи двигуна є нормальний тиск в...

Описання запобіжників Ланос 08.10.2021 Описання запобіжників Ланос

Запобіжники у автомобілі Деу Ланос – це спеціальний...

Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида 21.09.2021 Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида

Однією з проблем, з якою можна зіткнутися при експлуатації Шевроле...

Чому троїть двигун Чері Тіго 11.09.2021 Чому троїть двигун Чері Тіго

Іноді можна зіткнутися з такою проблемою, як троїння  двигуна...

Всі статті »

.