(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Слабкі місця Джилі МК Крос, копія японської Тойоти

Слабкі місця Джилі МК Крос, копія японської Тойоти

Джили МК КросОдним з не зовсім вдалих проектів китайського бренду Geely став кросовер Джилі МК Крос. По суті, цей автомобіль є копією Toyota Vios (Yaris). Це стосується не лише зовнішнього вигляду авто, але і його силового агрегату.

В цілому, машина виходили среднячком, у якого є як сильні сторони, так і слабкі. Розглядати усі особливості автомобіля будемо надалі, а сьогодні загостримо увагу на одному з найважливіших елементів – кузові автомобіля.

Саме від того, як поводитиметься кузов, як швидко почне проявлятися і поширюватися корозія, багато в чому залежить і загальний термін експлуатації Джилі МК Крос. Відповідно, саме цьому елементу і слід зосередити досить велику увагу.

Вразливі місця кузова Джилі МК Крос – де шукати проблеми і як від них позбавлятися

В цілому, якість складання помітно покращала за останні декілька років, як і використовувані для цього матеріали. Проте застосування деяких елементів в конструкції, а також методів з'єднання деталей, привело до того, що може утворюватися іржа.

Звичайно, найпростішим варіантом усунення подібних проблем буде своєчасне фарбування і антикорозійна обробка, проте на ділі все далеко не так. У сервісах часто не повністю зафарбовують потрібні поверхні, а також помітно економлять на ізолюючих матеріалах.

Кузов Джили МК Крос

Такий підхід може істотно скоротити термін експлуатації Джилі МК Крос, кузов якої цілком піддається корозії без належного підходу. Відповідно, слід звертати увагу на цілий ряд вразливих місць як до візиту в автосервіс, так і після нього.

На особливу увагу заслуговують різні пластикові прикраси, використовувані на кузові автомобіля. Одними з перших розглядаємо хромовані окантовки крила, арки і досить довгу накладку на порогах.

Особлива увага на пластикові прикраси і накладки

З великою часткою вірогідності, навіть без проведення демонтажу, можна говорити про наявність під хромованою вставкою на крилі іржі. Проте для більшої упевненості накладки зніматимемо і перевірятимемо, що знаходиться під ними в реальності.

Заразом перевіримо як кріпиться подібний елемент на Джилі МК Крос, в якому стані самі кріплення і чи не відбувається тертя деталі з кузовом в місці стику.

Вдалося зняти молдінги крила і арки. Під ними помітні сліди потертості фарби. Якщо своєчасно не зробити необхідні заходи, то все почне досить швидко іржавіти, що істотно скоротить термін служби авто. Іноді краще відмовитися від використання цієї деталі.

Під пластиком крила і арки є потертості

Звичайно, можна регулярно проводити фарбування вказаного місця або проклеїти спеціальну плівку, що дозволить звести негативну дію до мінімуму. Проте подібний підхід дає тільки короткочасний результат, що вимагає постійного контролю.

Використовувані кріплення не забезпечують досить щільного прилягання. В результаті цього молдінги крила і арки Джилі МК Крос постійно труть. Також під них може потрапляти вода і бруд, що веде до прискорення корозійних процесів.

Кріплення не забезпечують належної фіксації

Особливої уваги вимагають і пороги автомобіля. Особливо в районі пластикових накладок і внутрішньої частини. Самі пороги досить легко зафарбувати, проте в сервісах частенько не зафарбовують поверхню під накладкою і не проводять ніяких робіт у внутрішній частині.

Слід перевіряти пороги

Якісь сліди внутрішньої обробки порогів є, але вони швидше носять заспокійливий характер. Під заглушками, де багатошаровий метав і внутрішня фільонка порогу, все сухо, хоча так бути не повинно. Самі заглушки були просто зафарбовані шаром фарби.

Внутрішня частина порогу мала бути залита, забита консервантом, покликаним запобігти утворенню корозії. Проте цього немає, що говорить про досить наплювацьке відношення до виконання роботи співробітниками автосервісу, де проходило обслуговування Джилі МК Крос.

Під заглушками, усередині порогу, не оброблене

Варто відмітити, що ця частина автомобіля є досить уразливою і відноситься до ризикових. Відхід за нею має бути хорошим, інакше дуже скоро доведеться проводити серйозний ремонт порогів і арок.

Ще одним дуже проблемним місцем є пластиковий накладний поріг. Особливо враховуючи той факт, що монтується він не внахлест, і навіть стик у стик його зробити не виходить. Стик виходить з торця, де відбувається постійне тертя.

Уважно перевіряємо пластикові накладки порогів

В результаті цього відбувайся досить швидкий знос лакофарбного покриття. Підсумок – прискорене утворення корозії за відсутності необхідного регулярного відходу.

Одним з оптимальних варіантів буде обробка ділянки якимсь матеріалом на подібності герметика або силікону. Особливо цього вимагає місце стику.

Ще одним дуже вразливим місцем є стик переднього крила Джилі МК Крос і порогу. Гнити кузов там може почати у будь-який момент, незважаючи на усілякі обробки. З урахуванням того, що під час останнього фарбування малярі тут явно не працювали, то проблеми можуть з'явитися досить скоро.

Вразливе місце в точці стику переднього крила і порогу

Ззаду також видимий цілий ряд проблем. Зокрема, дуже дивує стан заднього порогу. Кромка пошкоджена, а малярі з сервісу примудрилися погано зробити свою роботу і тут. Як підсумок, теж слід чекати серйозних проблем, якщо не будуть зроблені заходи.

Кромка заднього порогу вже пошкоджена

Також не оброблені і внутрішні поверхні порогів, як було і з іншими. Усе це може перерости в дуже серйозні проблеми, особливо якщо в пороги почне потрапляти велика кількість води і бруду.

Поводок двірник п'ятих дверей – багажника – має дуже посереднє фарбування. Власне, як такий на ньому практично і не залишилося, незважаючи на відносно недовгий термін експлуатації.

Поводок дверей багажника

Фарбувати доведеться кожні 2 роки або використовуючи якісні матеріали з професійним підходом до процесу раз в 5 років. Інакше зберігати вид поводка у нормальному стані буде дуже складно.

На капоті хромованих вставок немає, так що особливих проблем з кузовом не виникає. Іржавіти він починає тільки при повній відсутності догляду. Відповідно двигун і КПП знаходяться під цілком надійним захистом.

З капотом особливих проблем немає

Форсунка склоомывача Джилі МК Крос всього одна. Відповідно, слід уважно стежити за тим, щоб вона не бовталася. Інакше біля неї стиратиметься фарба, що приведе до прояву корозійних процесів.

Стежимо за станом ЛКП біля форсунки омывателя

Ще одним проблемним місцем є зварні шви, розташовані по периметру склянок (стовпів). За ними слід уважно стежити, оскільки гнити там може почати у будь-який момент.

Проблеми зі швами на склянці

Металевий бачок бензобака є великим плюсом, проте і веде до ряду проблем. Іржа з'являється переважно в місцях зварювання або клепки подвійного металу. Також подібні проблеми можуть виникати на петлях.

Можуть бути проблеми з металевим лючком бензобака

Проблемним місцем є штатні підкрилки Джилі МК Крос. Після декількох років експлуатації вони перетворюються на щось незрозуміле, навіть віддалено не схоже на звичайний пластик. Отримана субстанція просто розсипається і кришиться, чого явно не повинно відбуватися.

Штатні подкрылки недовговічні

Ще однією зоною ризику є дверна ручка. Особливо, якщо з часом гумка ущільнювача лопне або зрушиться, і туди почне потрапляти волога. Також подібна проблема веде до того, що з'являється невеликий люфт, що призводить до рухливості елементів ручки на ЛКП.

Особливої уваги заслуговує дверна ручка

Як результат, по периметру починає з'являтися іржа. Боротися з нею доведеться тільки регулярними фарбуваннями, оскільки заміна гумки ущільнювача також не дасть необхідного довготривалого ефекту.

Фари Джилі МК Крос починають досить швидко потіти. Відповідно, є проблеми з герметичністю і вентиляцією. Зрештою доведеться обробляти поверхню фар герметиком, оскільки іншими способами вирішити цей недолік просто не вдасться.

Фари починають швидко потіти

Підсумок

В цілому, жодних серйозних проблем з кузовом Джилі МК Крос немає. Є, звичайно, деякі слабкі і уразливі місця, проте у більшості своїй вони властиві усім автомобілям, особливо тих, що належать до категорії бюджетних.

Джили МК Крос - копія Тойоты

Важливо приділяти увагу автомобілю і своєчасно проводити фарбування і антикорозійну обробку, що дозволить істотним чином продовжити експлуатаційний термін. У іншому – жодних серйозних проблем або чогось неординарного в кузові представленої моделі немає.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.