Чері Джагі S21, вона ж Чері QQ-6 – субкомпактний міський автомобіль в кузові ліфтбек. Виробником є китайський бренд Chery, який випускав це авто в різних модифікаціях аж до 2014 року, коли було прийнято рішення про остаточне зняття моделі з виробництва.
Представлений автомобіль має як свої плюси, так і недоліки, що особливо проявляються в експлуатації. Хоча деякі з аспектів будуть помітні вже при візуальному огляді, наприклад, особливості інтер'єру та екстер'єру.
В цілому автомобіль вийшов досить вдалим, незважаючи на кілька досить проблемних місць. Враховуючи бюджетний статус Чері Джагі, то наявна комплектація цілком перекриває деякі недоліки.
По своїй суті Чері Куку-6 є логічним продовженням лінійки «Кукушок», яка почала своє існування з компактного автомобіля QQ, багато в чому нагадує Деу Матіз.
Власне, звідси і цілий ряд схожих елементів на Джагі, які дісталися йому від попередників. Залишається тільки розглянути всі нюанси більш докладно, щоб виявити сильні і слабкі сторони дизайну автомобіля.
З'явилася нова модель в 2006 році, коли досить швидко змогла отримати популярність, нехай і у вузьких колах. Вдалося це завдяки досить багатій комплектації при збереженні цілком лояльної вартості.
В цілому, автомобіль не схожий на інших представників Чері. Це пов'язано з тим, що при розробках нових авто компанія часто вдається до копіювання основних елементів інших машин.
В екстер'єрі Чері Джагі переважає округла простота. Форма кузова, відмінно поєднується з різною кольоровою гамою, цілком заслуговують на увагу з боку багатьох автолюбителів.
Відмінно доповнюють зовнішній вигляд легкосплавні диски R-14, які давно стали звичними для цього сімейства автомобілів.
До недоліків модно віднести досить широкі задні стійки кузова, які істотно ускладнюють огляд того, що відбувається позаду. Погіршується ситуація і незначним розміром дзеркал заднього виду.
Оздоблення салону Чері Джагі виконане в світлих тонах. Це добре привертає увагу до машини, проте не особливо практично в експлуатації. Така обробка вимагає особливого догляду і регулярного чищення, інакше швидко втрачає свій вигляд.
Досить цікавим рішенням стала установка приладової панелі у вигляді краплі. Вона вийшла доволі оригінальною, і при цьому нічого не заважає перегляду показників приладів, розміщених в один ряд.
Що стосується внутрішнього простору автомобіля, то його цілком достатньо. Розміститися можна цілком комфортно.
Кузов машини – п'ятидверний ліфтбек з виступаючим багажником. Обсяг багажника досить значний, як для субкомпактного автомобіля, і становить 500 літрів.
Водійське сидіння має 6 положень, регулювання яких відбувається механічно. Загалом є досить багата комплектація, що робить автомобіль затребуваним на ринку.
Зокрема, Чері Джагі оснащена антиблокувальною системою коліс, що істотно підвищує показники безпеки транспортного засобу. Пасивний захист представлений фронтальними подушками безпеки водія і пасажира.
Також представлена електронна система розподілу гальмівних зусиль, що теж є важливим елементом безпеки. Окремо варто відзначити установку на цій моделі травмозахисної рульової колонки.
Додатковий захист автомобіля і комфорт забезпечує центральний замок з дистанційним керуванням. Встановлюється сигналізація та іммобілайзер.
В комплектацію Чері Джагі входить гідропідсилювач керма, що помітно покращує керованість авто, особливо на низьких швидкостях і в умовах обмеженого простору. Встановлені електричні склопідйомники для передніх дверей, кондиціонер.
На Чері Куку 6 встановлюється два варіанти бензинових атмосферних двигунів, які володіють нехай і незначними, але відмінностями у своїх характеристиках.
Перший варіант з об'ємом 1,1 літра має потужність - 68 к.с., максимальна швидкість складає 130 км/год. Другий - 1,3 літра, з потужністю в 83 к.с., і максимальною швидкістю в 160 км/год. Двигуни відмінно поєднуються з 5-ти ступінчастою механічною коробкою перемикання передач.
Передня підвіска – незалежна, типу McPherson, зі стабілізатором поперечної стійкості. Задня підвіска – залежна, пружинна. Передні гальма – дискові, задні – барабанні.
До недоліків Чері Джагі можна віднести досить значне споживання бензину, особливо в міському циклі. Цей показник становить 10-12 літрів на 100 км пробігу, що є досить високим показником, тим більше, враховуючи компактність авто.
Вже в 2010 році машина пройшла повну модернізацію, що помітно позначилося на її зовнішньому вигляді. Зміни в дизайні були дуже доречні. Надалі авто почало з'являтися на ринку під назвою Chery Cowin 1.
В цілому, автомобіль отримав абсолютно новий інтер'єр і екстер'єр. Зокрема, нова Чері отримала оновлені фари, бампера і кришки багажника і капота. Повністю оновився салон авто. Приладова панель стала більш ергономічною і читаємою.
Однак в іншому модель залишилася тією ж, особливо в плані технічних характеристик, де змін не відбулося. Випуск нової Чері проводився до 2014 року, коли вона остаточно була знята з виробництва.
Багато про реальний стан справ з Чері Джагі можуть сказати і відгуки реальних власників даного транспортного засобу. Адже тільки таким чином можна зрозуміти сильні і слабкі сторони машини.
Серед переваг автомобіля зазвичай виділяються такі фактори:
Проте Чері Джагі має і ряд досить слабких місць, на які вказують власники авто після деякого часу експлуатації:
Оцінювати плюси і недоліки кожен може самостійно, адже для когось, здавалося б, плюс, цілком може виявитися недоліком, і навпаки. Тут все залежить від суто індивідуальної думки і особистих запитів кожного водія.
В цілому, Чері Джагі виявився цілком хорошим автомобілем як для своєї ціни. Звичайно, у нього є певні недоліки, проте слід враховувати бюджетний статус моделі, для якої представлена комплектація є просто відмінним показником.
Звичайно, є певні проблеми з динамікою, особливо на двигуні 1,1 літра, однак при чисто міському використанні говорити про швидку їзду не доводиться, а ось на трасі цей недолік майже не проявляється.
При правильному підході до експлуатації автомобіля, своєчасному виконанні всіх необхідних планових робіт, а також ремонті та заміні пошкоджених деталей, проблем з авто практично не виникає. Не зайвим буде і проведення антикорозійної обробки раз в 2-3 роки.
Корисні статті