(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Слабкі місця Деу Матіз, головні недоліки Матіза

Слабкі місця Деу Матіз, головні недоліки Матіза

Деу МатізОдним з популярних компактних міських автомобілів є Деу Матіз. Зустріти це авто на дорогах можна без проблем, оскільки свого часу ця модель користувалася популярністю у багатьох.

В цілому, представлене авто вийшло цілком вдалим в плані комплектації і для свого часу було хорошим варіантом для міських поїздок. Як і інші автомобілі Матіз має свої переваги і недоліки, які слід розглядати до придбання авто.

Тільки ретельний розгляд авто дозволить краще оцінити його сильні і слабкі сторони, що в кінцевому підсумку може вплинути на прийняття того чи іншого рішення про покупку.

Слабкі сторони Деу Матіз

Першим вразливим місцем можна назвати генератор автомобіля. Зокрема, його конструкцію, де присутні латунні заклепки на алюмінієвому діодному мосту. Такий варіант призводить до того, що досить швидко починає утворюватися іржа, особливо при експлуатації у вологому кліматі.

За замовчуванням подібний генератор на Деу Матіз ставиться на заводі. Як результат, вже через кілька років починаються серйозні проблеми, які можуть привести до дорогого ремонту електропроводки авто. Головне – вчасно помітити появу поломки і усунути її.

Генератор Деу Матіз

Якимось чином вплинути на ситуацію практично неможливо. Способів вирішення проблеми тільки 2 – замінити весь генератор на більш відповідний клімату або провести заміну діодного моста. Головне - не забути про цю проблему і зробити все своєчасно.

Деякі власники Деу Матіз просто висверлювали рідні латунні заклепки і ставили на їх місце алюмінієві або сталеві, однак ефективність цього методу досить сумнівна.

Багато хто стверджує про те, що кузов автомобіля досить швидко прогниває. Цілком можливо, особливо враховуючи особливості клімату і використовуваних взимку матеріалів для посипання дороги.

Кузов Деу Матіз

Тим не менш, правильно проведена антикорозійна обробка дозволяє істотно збільшити термін експлуатації авто, продовживши його життя на 10, а то і більше років. Та й розповіді про швидке поширення корозії по великій частині міф, адже кузов цілком пристойний як для найдешевшої машини з АКПП на ринку.

Основною причиною поширення міфу про швидке гниття Деу Матіз було те, що в момент своєї появи на ринку він часто купувався як перший автомобіль в сім'ї, з перспективою на подальшу заміну чимось іншим.

Звідси – відсутність належного догляду, небажання вкладати кошти в автомобіль, і як результат – гниття порогів, дверей та інших елементів кузова. Якщо ж грамотно обслуговувати авто, то і проблем з корозією вдається уникати.

Слабким конструктивним місцем є задні барабанні гальма. Крім того, що даний варіант є застарілим, так ще й у конструкції пристрою представленого автомобіля є кілька особливостей.

Задні барабанні гальма Деу Матіз

Перша особливість полягає в тому, що коефіцієнт гальмування задніх гальм менше, ніж передніх. Спрацьовування задніх гальм відбувається через розподільник гальмівних зусиль, що призводить до отримання меншого робочого тиску.

Відповідно, більше гальмівного зусилля припадає на передні колеса. Із-за цього іноді виникають проблеми при обслуговуванні Деу Матіз на СТО, коли майстри намагаються знайти причину подібного і якось виправити.

По факту ж, подібний розклад проблемою назвати важко. Таким чином просто уникається занос задніх коліс при гальмуванні, оскільки ABS на даній моделі не передбачена.

Другою особливістю задніх барабанних гальм є досить примхливий механізм регулювання. Та й в цілому конструкція даного блоку вельми складна на авто, так що доведеться повозитися.

Механізм регулювання складається з зубчастої гайки і розпірного болта, який зрушує колодки. Таким чином він забезпечує необхідний зазор між барабаном і гальмівною колодкою. Ну, принаймні покликаний в теорії це робити.

Регулювальний механізм задніх гальм Деу Матіз

На практиці, особливо при їзді в погану погоду і по бруду, механізм досить швидко закисає. Відповідно, доводиться регулярно прочищати і змащувати цей механізм на Деу Матіз. Хоча б раз на 2 роки, а краще і зовсім - щороку.

Із-за закипання цього механізму іноді виникають серйозні проблеми. Наприклад, прикипає колодка ручника. Зірвати подібне закипання без розбирання всього механізму практично неможливо, так що користуватися ручником при їзді в дощ і бруд слід тільки при крайній необхідності.

До деяких недоліків в конструктиві автомобіля можна віднести використання балки задньої підвіски. Це архаїчний варіант, оскільки вже давно почався перехід на повністю незалежну підвіску. Однак враховуючи час появи авто на ринку, у використанні такого варіанту немає нічого дивного.

Задня підвіска Деу Матіз

Тим не менш, у Деу Матіз є одна особливість, яка робить використання балки досить витратним процесом. Справа в тому, що цапфа, місце кріплення підшипника на балці, не знімна. Іншими словами – задня балка є одним цільним металевим елементом.

Однак враховуючи той факт, що підшипники у нас міняють рідко, все відкладаючи на потім, то виникає серйозна проблема. При повному виході цього елемента з ладу його вдавлює в цапфу, а взявши до уваги цілісність конструкції, то доводиться міняти повністю всю балку.

Проведення заміни задньої балки найчастіше веде до прояву цілого ряду додаткових проблем. Не відкручуються болти, амортизатори та інші елементи. Все це призводить до того, що замість відносно недорогий заміни одного підшипника доведеться проводити дорогий ремонт.

Слід виділити і досить невдалу конструкцію передніх дискових гальм Деу Матіз. Для заміни гальмівного диска доведеться розпресувати ступицю. Відповідно, крім заміни самого диска доведеться проводити ще й заміну ступичного підшипника.

Пристрій передніх гальм Деу Матіз

Пов'язано це з тим, що під час випресовки і запресовування він піддається сильному фізичному впливу і деформується. Відповідно, ставити його знову буде вельми небезпечно для самого автовласника. Іноді і зовсім доводиться проводити заміну всієї ступиці і кулака, особливо при сильному зносі підшипника.

Також заміна гальмівного диска пов'язана з досить складним процесом подальшої збірки. Часто після установки нового підшипника забувають поставити розпірне кільце, з-за чого доводиться все переробляти, якщо, звичайно, вчасно про це згадують. Інакше – нова заміна всього вже через короткий час.

Ще одним істотним мінусом Деу Матіз можна назвати запотівання салону, який має досить обмежений простор. Особливо це проявляється при високих температурах, що супроводжуються дощами. Тоді запотівання скла відбувається практично миттєво.

Запотівання салону Деу Матіз

Основним джерелом проблеми є скупчення вологи під килимками. Потрапляє вона в салон з взуттям, особливо часто при дощах і снігу. Відповідно, регулярне провітрювання і сушка автомобіля дозволяє вирішувати виникаючу проблему, хоча б частково.

Також проблему можна вирішити шляхом ряду дрібних доопрацювань. Наприклад, злегка переробити вентиляційний клапан, розташований ззаду, в районі бампера. Також деякі автовласники встановлюють спеціальний дренаж для виведення вологи.

При виборі Деу Матіз слід звертати увагу на місце збірки. Справа в тому, що автомобілі, які збиралися в Узбекистані, не мають салонного фільтра. Водночас китайська збірка подібний девайс має.

Встановити салонний фільтр при наявності певних навичок можна і самостійно. А ось без цієї комплектуючої спливає ще одна проблема – салон досить сильно припадає пилом, відповідно, регулярно доводиться проводити чистку.

Виникаючі проблеми на Деу Матіз та шляхи їх вирішення. Відповіді на часті питання

Однією з поширених проблем можна назвати виникнення деренчання в 5-тій двері – багажнику. Зазвичай цей мінус можна вирішити простим регулюванням упорів. Гумові втулки загортаються і відкручуються до необхідного рівня. Також слід перевірити стан ущільнювача і заднього замку.

Проблемою є гуркіт в двері багажника

Деякі власники відзначають, що Деу Матіз часто глухне в жарку погоду на холостому ходу. Вирішити проблему швидко не вдасться, слід проводити ретельну діагностику двигуна для з'ясування причин таких неполадок в роботі.

Двигун Деу Матіз

Однією з імовірних причин несправності є бензонасос. Особливо якщо залишилося трохи бензину. Проблема може бути і в системі уловлювання парів палива. Також ймовірною причиною неполадки може виступати засмічена сіточка фільтра.

Останнє часто стає причиною спінювання палива, із-за чого безпосередньо в магістралі утворюються повітряні бульбашки, що і призводить у кінцевому підсумку до зупинки двигуна.

Іноді зустрічаються нарікання на некоректну роботу датчика температури охолоджуючої рідини. Так, назвати його надійним в Деу Матіз не вийде, але в цілому працює він стабільно. Можна спробувати поставити з Деу Тіко, однак і це не гарантує повністю коректну роботу.

Датчик температури охолоджуючої рідини

Не рідкісними є нарікання на досить велике споживання палива автомобілем. Проблем, які можуть призвести до цього, досить багато. Це може бути, як банально погана якість палива, що заливається , так і вихід з ладу лямбда-зонда.

Реальну причину потрібно шукати індивідуально, оскільки заздалегідь сказати про причини досить важко. Адже це може бути і вийшовший з ладу датчик абсолютного тиску, проблеми з запалюванням, перескок ременя ГРМ, механічні втрати рідини.

Основна причина підвищення витрати палива – порушення в роботі системи керування двигуном, що надалі і веде до зростання споживання бензину.

Цікавим напрямком є заміна втулок задніх важелів Деу Матіз. Міняти їх можна як з важелем в зборі, так і самі сайлентблоки окремо. Однак попередньо необхідно оцінювати стан важеля, оскільки іноді відбувається наскрізна корозія, коли деталь прогниває наскрізь.

Сайлентблок заднього важеля

Що стосується роботи кондиціонера, то тут особливих нарікань немає. Дізнатися про необхідність заправки та проведення інших робіт з ним можна після діагностики у професіоналів, особливо якщо пристрій продовжує справно працювати. Конструктивно цей вузол не відрізняється від інших авто.

Бувають ситуації, що всередині 5 дверей з'являється вода. Причина зазвичай в проблемах з ущільнювачем у верхній кромці багажника Деу Матіз. Слід перевірити його, і при необхідності провести заміну. Також слід прочистити дренажний отвір, що дозволить воді спокійно стікати.

Іноді в багажнику і двері накопичується вода

Іноді помітне кількість води накопичується безпосередньо у двері. При відкриванні багажника або його закривання вона починає витікати. Можливо проблема в омивачі, з якого під тиском вода і випливає всередину. Слід перевірити цю систему.

Деякі автовласники виділяють в якості недоліку маленькі колеса. По суті, не такі вони і маленькі, діаметр в 13 це цілком нормально. Інша справа, що колеса вузькі, але підвіска цілком справляється, так що в цілому все нормально.

Деякі водії вважають недоліком маленькі колеса Деу Матіз

Іноді може проявлятися скрип в районі трамблера. Джерелом шуму може бути як сама деталь, всередині якої є рухомі елементи, так і, наприклад, вижимний підшипник або підшипник первинного валу. Також проблема може бути в самій АКПП. Проблему потрібно шукати, поступово виключаючи різні варіанти.

Варто відзначити, що міняти автоматичну коробку перемикання передач, що вийшла в ладу, на нову немає сенсу. Вартість нової деталі досить висока, так що краще шукати бу в нормальному стані. Коробка, яка ставиться на Деу Матіз, досить поширена, так що проблем з пошуками не буде.

АКПП Деу Матіз

Проте важливим нюансом є те, що АКПП на цьому автомобілі досить живуча, так що якщо сильно її не перенапружувати, то вона спокійно відпрацює весь термін експлуатації авто з невеликими ремонтами.

Важливо регулярно прочищати мастилопроводи. Зокрема ті, що йдуть на розподільні вали, оскільки інакше їх може заклинити. В кінцевому підсумку доведеться проводити заміну ліжку і ряду інших важливих елементів. Як варіант, деякі радять розсвердлити канал подачі масла, однак такий варіант без чищення трубок ефекту не дасть.

При обриві ременя ГРМ може статися удар клапанів. Міняти їх в цьому випадку краще всі. Однак важливим моментом є напрямні клапанів. Необхідно проводити їх деффектовку, інакше можливі повторні проблеми з клапанами Деу Матіз.

Якщо подібну процедуру не провести, то може суттєво зрости витрата масла, яке буде йти у двигун, що, загалом-то, теж не піде йому на користь.

Деякі аспекти є і у розвал-сходження. Так, наприклад, схід цілком можна відрегулювати. У той же час розвал на даній моделі авто не регулюється, так що з цим можуть бути певні проблеми. Розвал встановлюється на заводі, і далі змінити його неможливо.

Звичайно, є деякі умільці, які самостійно допрацьовують автомобіль, вносячи суттєві зміни в конструкцію. Проте зазвичай це дає швидше негативний ефект, оскільки розвал на Деу Матіз встановлюється з геометрії підрамника, яка при доробках часто змінюється.

Схід зазвичай проводиться після заміни елементів рульової системи, рульових тяг. Якщо новий важіль відповідає по геометрії старому або стоїть заводський, то зазвичай необхідності в проведенні розвал-сходження просто не виникає.

Гальмівна рідина також вимагає уваги. Зокрема, деякі водії примудряються не змінювати її навіть після 75 тисяч км пробігу і більше. В кінцевому підсумку починаються проблеми з гальмами, а іноді і зовсім просто заклинює циліндр. Краще купити індикатор вологи в гальмівній рідині і перевіряти регулярно стан.

Відсутність герметичності вихлопної системи може привести до проблем з боку лямбда-зонда. Зокрема, причиною може послужити навіть прогоріла гофра. Особливо помітно проблеми на другому лямбда-зондом, розташованим за каталізатором.

Лямбда-зонд

По суті, датчик буде вловлювати надмірне надходження кисню, вважаючи при цьому каталізатор «померлим». На приладовій панелі Деу Матіз, відповідно, з'являється певна помилка.

Також лямбда-зонд може видавати помилку в результаті прогоряння прокладки випускного колектора автомобіля. Така поломка призводить до всмоктування кисню, який і потрапляє на відповідний датчик.

Неможливість завести авто з першої спроби може бути пов'язане з безліччю проблем. Система запалювання, впорскування, паливний насос і ряд інших причин можуть послужити причиною такої поведінки двигуна. Треба діагностувати і шукати, інакше визначити місце буде досить складно.

Іноді виникає проблема, пов'язана з тим, що починає перегріватися і постукувати гальмівна колодка. Особливо спереду. В таких ситуаціях слід перевірити направляючі супорта Деу Матіз. Також не зайвим буде перевірити стан гальмівного циліндра.

Передні гальмівні колодки

Проблема з колодкою також може бути викликана заклинюванням її в пластині, що не слід виключати. Однак основною причиною подібних несправностей виступає саме супорт.

Проводити заміну масла слід раз в 10 тисяч км пробігу, згідно з регламентом. Виняток – жителі великих міст. Їм слід проводити заміну масла раз в 7 тисяч км пробігу. Це пов'язано з простоями в пробках, коли двигун працює, споживаючи ресурс, але авто при цьому нікуди не їде.

Також скорочується термін заміни масла до все тих же 7 тисяч км пробігу при умовах роботи двигуна з великими навантаженнями і у випадку частої їзди в сильно запиленій місцевості.

Іноді при старті і перемиканні передач можуть виникати невеликі ривки. Особливо після заміни всього механізму зчеплення Деу Матіз. Викликати подібні ривки може нерівномірний рух вичавного підшипника.

Зчеплення Деу Матіз

Також бувають випадки, коли зчеплення упускали, та пружина, що забезпечує контакт дисків, отримує пошкодження. Це теж може послужити причиною виникнення подібних ривків, навіть при досить плавному відпусканні муфти.

При використанні механічної коробки перемикання передач іноді виникає проблема з відсутністю однієї з передач, у той час як всі решта на місці. Така несправність може виникати через проблеми з тросами вибору передачі або гумками на їх закінченні.

Іноді при включенні кондиціонера Деу Матіз глохне. Причин може бути безліч. Однією з основних є проблема з ланцюгом. Також може заклинити компресор, через що надмірно зростає навантаження на двигун, з яким він не завжди може в таких випадках впоратися.

Згідно з офіційним регламентом проводити заміну ременя ГРМ слід кожні 40 тисяч км пробігу, а не 60 тисяч км, як помилково думають багато хто. Хоча, спочатку в регламенті вказувалися саме друга цифра. Це пов'язано з тим, що перший регламент писався для м'якого корейського клімату, і тільки після виходу на ринок СНД довелося вносити зміни.

Зустрічаються ситуації, коли при розгоні двигун набирає більших обертів, а при гальмуванні чути сильний гул силового агрегату, а обороти залишаються високими. У даній ситуації треба дивитися зчеплення, а також датчик положення дросельної заслінки.

Датчик положення дросельної заслінки Деу Матіз

Звичайно, не варто виключати виникнення й інших проблем при експлуатації Деу Матіз, однак саме представлені варіанти є найбільш поширеними.

Підсумок

В цілому, Деу Матіз є досить непоганим компактним міським автомобілем, у якого є недоліки. Однак і сильних сторін у даній моделі багато, так що не варто відмовлятися від покупки даного авто, особливо якщо його стан відмінний.

Деу Матіз - відмінний варіант для міської їзди

Головне – не забувати проводити всі регламентні роботи, а також добре доглядати за автомобілем, і тоді ніяких проблем з його експлуатацією просто не буде.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.