(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Відключаємо АБС на Шевроле Лачетті, що буде, якщо відімкнути ABS на швидкості 50 км/год

Відключаємо АБС на Шевроле Лачетті, що буде, якщо відімкнути ABS на швидкості 50 км/год

Блок ABS Шевроле ЛачеттіАктивний захист при експлуатації Шевроле Лачетті представлена цілим рядом систем, однією з яких є ABS.

Від роботи представленої системи залежить плавність гальмування, особливо на м'яких і слизьких поверхнях, а також відсутність занесення авто при цьому.

ABS – електромагнітна система активної безпеки, однією з основних функцій якої є збереження керованості автомобіля при екстреному або звичайному гальмуванні.

Досягається подібний ефект шляхом захисту від повного блокування коліс.

До складу антиблокувальної системи Шевроле Лачетті гальм входить декілька ключових елементів:

  • Датчики частоти обертання коліс. Робота датчиків здійснюється за принципом ефекту Холла. Встановлені датчики на кожному колесі в районі ступиці. Дані прилади відстежують швидкість, з якою відбувається обертання колеса, після чого інформація передається на блок управління АБС.
  • Блок управління. Виконує функцію регулювання роботи гальмівної системи з метою забезпечення максимального ефекту гальмування без повного блокування коліс. Відбувається це шляхом постійного обчислення зміни швидкості обертання коліс, після чого передається необхідна команда на комплекс виконавчих вузлів – насос і електромагнітні клапана гідроблоку Шевроле Лачетті.
  • Гідравлічний блок, який є виконавчим пристроєм. Складається з електромагнітних впускних і випускних клапанів, гідроакумулятора, кулачкового насоса з додатковим електродвигуном, демпфуючих камер.

Гідроблок ABS Шевроле Лачетті

Гальмування автомобіля при використанні АБС відбувається в кілька етапів з дотриманням такої послідовності:

  • Збільшення тиску, коли водій натискає на педаль гальма. В даному випадку відбувається звичайний процес гальмування, коли відкривається впускний клапан гідроблоку відкривається, а випускний закритий. Відбувається зростання тиску і починається поступова зупинка авто. Якщо зниження швидкості обертання коліс автомобіля надмірно знижується, то відбувається спрацьовування датчика, після чого впускний клапан закривається. При цьому випускний клапан залишається закритим.
  • Утримання тиску. У даній фазі гальмування Шевроле Лачетті з використанням системи ABS відбувається виключення з процесу головного гальмівного циліндра. Водночас тиск у контурі «​гідроблок-робочий гальмівний циліндр» відбувається підтримання встановленого на попередньому етапі тиску. Саме в цей момент відбувається максимально ефективне гальмування без повного блокування колеса. На інтенсивність зупинки авто водій вплинути не може, навіть допускаючи більш сильне натискання педалі. Блок управління проводить контроль швидкості обертання коліс, і, якщо виникає загроза виникнення блокування колеса, відкриває випускний клапан, зменшуючи тиск.
  • Скидання тиску. Відбувається відкриття випускного клапана, гальмівна рідина потрапляє в гідроакумулятор. При цьому впускний клапан закритий і відбувається зниження тиску. Рідина за допомогою насоса перекачується в головний гальмівний циліндр. Після відновлення допустимого значення швидкості обертання колеса відбувається повторне відкриття впускного клапана і закриття випускного, що приводить до початку нового циклу.

Датчик АБС Шевроле Лачетті

Повторяться такий цикл може до 6 разів протягом секунди, що робить гальмування не постійним процесом, а цілим рядом мікроривків.

Таким чином і вдається зберегти стійкість Шевроле Лачетті при гальмуванні.

Використання системи ABS дає ряд певних переваг:

  • Забезпечує стійкість автомобіля при здійсненні екстреного гальмування, включаючи проведення такого при поганих погодних умовах або м'якому покритті.
  • Підвищення ефективності гальмування на сухому твердому дорожньому покритті.
  • Поліпшення маневреності автомобіля на слизькій дорозі при здійсненні гальмування.

Перевірка ефективності ABS на мокрій слизькій дорозі

В той же час проявляється і істотний недолік – при гальмуванні на слизькому дорожньому покритті або на м'якій поверхні істотно зростає гальмівний шлях.

Нівелювати це вдається тільки за рахунок зростання керованості автомобілем.

Тест системи ABS Шевроле Лачетті і порівняння результатів

Для порівняння показників гальмування автомобіль двічі розганяємо до 50 км/год, після чого здійснюємо екстрене гальмування. Перший раз тест буде проведе з включеною системою ABS, другий раз – після її відключення.

Щоб відключити АБС необхідно в салоні автомобіля дістати відповідний запобіжник.

Відключаємо запобіжник системи ABS

Після гальмування буде оцінена довжина гальмівного шляху, а також поведінку автомобіля в процесі зупинки.

Таким чином можна отримати достовірні дані про поведінку Шевроле Лачетті при гальмуванні в різних умовах.

Тест проводиться в зимовий час по засніженій дорозі.

При гальмуванні з використанням системи ABS в заданих умовах гальмівний шлях автомобіля склав 13,5. Автомобіль не занесло, керованість повністю збереглася.

Після цього було вимкнено запобіжник антиблокувальної системи в салоні автомобіля, а тест повторений без використання АБС.

Гальмівний шлях при подібних обставинах склав всього 7,5 метрів, однак при цьому задню частину автомобіля знесло вбік. За умови великої швидкості занос міг стати критичним, оскільки автомобіль практично не слухається команд.

Гальмування з системою ABS

Іншими словами, гальмувати з АБС доведеться довше, але при цьому можливо досить вільне керування автомобілем з можливістю об'їхати перешкоду при неможливості своєчасно зупинитися.

В той же час Шевроле Лачетті без ABS зупиняється швидше, але з великим ризиком для авто і водія.

В цілому, наявність системи АБС направлено на позбавлення водія від необхідності контролювати самостійно гальмування, відволікаючись від керування авто. Відповідно, краще все-таки скористатися представленою можливістю і спростити керування автомобілем.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Мийка двигуна Джилі СК, як правильно помити двигун 26.01.2020 Мийка двигуна Джилі СК, як правильно помити двигун
Чіп тюнинг Шевроле Лачетти, прошивка рейсинг 2010 V2 E2 no EGR 26.01.2020 Чіп тюнинг Шевроле Лачетти, прошивка рейсинг 2010 V2 E2 no EGR
Як встановити ДХО денні ходові вогні на Деу Ланос замість протитуманних фар 23.01.2020 Як встановити ДХО денні ходові вогні на Деу Ланос замість протитуманних фар
Що краще Деу Ланос чи Лада Калина? 19.01.2020 Що краще Деу Ланос чи Лада Калина?
Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5 18.01.2020 Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5
Чого чекати від кузова Geely Emgrand 7 після 155 тисяч пробігу 15.01.2020 Чого чекати від кузова Geely Emgrand 7 після 155 тисяч пробігу

Всі статті »

.