Досить популярним китайським автомобілем можна назвати Чері Куку S11, який, по суті, є трохи допрацьованим Деу Матіз. Ця малолітражна модель досить поширена, оскільки забезпечує комфорт при їзді в міських умовах.
В цілому, автомобіль досить вдалий дизайн цілком пристойний як для свого часу, а комплектація на хорошому рівні. Кузов авто виготовлений з цілком якісного металу, однак стан ЛКП залишає бажати кращого.
Також є і вразливі місця в конструкції автомобіля, які необхідно додатково обробляти і стежити за їх станом. Зокрема, до подібних елементів можна віднести пороги авто, які без належного догляду дуже швидко виходять з ладу.
Основною умовою тривалої експлуатації Чері Куку є ретельний догляд за автомобілем. Для цього достатньо виконувати кілька простих дій:
Цього цілком достатньо для того, щоб спокійно експлуатувати авто більше 10 років. Важливо враховувати й умови експлуатації, адже у великих містах, де в зимовий час використовуються агресивні реагенти, корозія кузова починається зазвичай швидше.
Цілком закономірно, що без належного догляду будь-який автомобіль матиме вельми плачевний стан. Ситуація з представленою моделлю ускладнюється ще й тим, що у неї досить незручне компонування, що особливо явно проявляється при необхідності ремонту в підкапотному просторі.
Оглядаючи автомобіль після 10 років використання, перше, що кидається в очі – це стан порогів. По суті, порогів практично не залишилося, метал повністю прогнив. Видно тільки підсилювач, який зазвичай знаходиться під порогом, а також залишилися іржаві елементи конструкції порогів.
Невелика частина порогу Чері Куку збереглася тільки в задній частині автомобіля. Подібна ситуація спостерігається з двох сторін авто, що свідчить про повну відсутність догляду за даним елементом.
При цьому залишилися шматки порогу покриті іржею, що легко відламуються і просто відпадають навіть при несильному торканні. І це за умови, що машина купувалася новою, з салону.
Також іржа утворюється в місцях вкручування шурупів для фіксації підкрилок. Якщо спочатку підкрилки відсутні або ставляться на спеціальні фіксатори, то такого зазвичай не відбувається. Але надалі більшість автовласників кріплять підкрилки саме таким чином, через що і отримують проблемне місце.
В принципі, це досить поширена проблема, боротися з якою хоч і складно, але цілком реально.
Під капотом все скомпоновано досить незручно в плані подальшого ремонту. У нашому випадку зламався генератор, і для його заміни доведеться серйозно попрацювати.
Обєм двигуна представленої машини 1,1 літра, хоча зустрічаються екземпляри і з меншим об'ємом силового агрегату. Двигун 16-тиклапанний, Потужність 58 к. с. також іноді можна зустріти варіант з двигуном в 0,8 літра.
До речі, деякі деталі для Чері Куку є взаємозамінними з Деу Матіз. Зокрема, бампер, пороги, фари.
Варто зауважити, що серйозні поломки за 10 років експлуатації автомобіля не відбувалися. Зазвичай все обмежувалося або дрібним ремонтом, або просто заміною витратних матеріалів.
Правда, виникла проблема з однією форсункою, що призвело до серйозних наслідків з власної недалекоглядності. При перевірці і ремонті форсунок довелося відволіктися, і з часом про авто просто забули на 1,5 року, які воно простояло на вулиці.
Важливо. При цьому була знята клапанна кришка, через що в піддон потрапила вода. Колінвал практично не прокручувався. Залили в циліндри масло, через кілька днів змогли провернути колінчастий вал кілька разів, після чого він почав обертатися як годиться.
Зібрали автомобіль, завели. Тепер все працює відмінно, без ремонту і заміни. Так що, не зовсім і погані китайські машини. Задир або інших пошкоджень на циліндрах немає.
Недоліком можна назвати і світле оформлення салону Чері Куку. Будь-який дотик брудною рукою призводить до утворення досить помітних плям, позбутися від яких надалі вельми проблематично.
В базовій комплектації відсутня подушка безпеки. На її місці просто стоїть заглушка. Це теж солідний мінус в плані безпеки для пасажира.
Відсутні електричні склопідйомники, регулювання дзеркал проводиться вручну. Приладова панель звичайнісінька, вказані показники швидкості, оборотів, температура і рівень палива.
Колеса на автомобілі 13 радіусу, встановлюються на шпильках. Гальмівний супорт досить великий. До речі, передні гальма дискові, задні барабанні.
Відсутній захист двигуна. Піддон картера Чері Куку покритий іржею, місцями прогнив, видно сліди заварювання. Лонжерон, як і інші елементи автомобіля, розташовані під днищем, покриті іржею.
В цілому, днище автомобіля цілком в нормальному стані.
Як для 10 років експлуатації, то авто збереглося в цілком нормальному стані. Винятком є тільки окремі місця, які сильно постраждали від корозії. Особливо дісталося порогам, від яких практично нічого не залишилося.
Корисні статті