(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Що краще Шевроле Авео чи Шевроле Лачетті

Що краще Шевроле Авео чи Шевроле Лачетті

Шевроле ЛачеттіДосить популярні і поширені автомобілі – Шевроле Лачетті і Авео відносяться до різних класів, проте мають і деякі спільні характеристики. Звичайно, порівнювати їх не зовсім правильно, але тільки таким чином можна отримати максимально точну картину при виборі між цими автомобілями.

Варто зауважити, що при проведенні порівняння більший ухил буде зроблений у бік окремих компонентів автомобілів, оскільки саме цей варіант є більш привабливим для багатьох автовласників. Для порівняння був обраний Aveo в кузові Т-250.

Короткий огляд автомобілів

Представлена машина 2009 року випуску. Оснащена бензиновим двигуном об'ємом 1,2 літра, поєднаного з механічною коробкою перемикання передач. На ринку бу автомобілів подібний варіант можна знайти за цілком доступною ціною в хорошому стані.

Обрана для огляду Шевроле Лачетті була випущена в 2008 році. Двигун об'ємом 1,6 літра, бензиновий, поєднаний з автоматичною коробкою перемикання передач. Вартість представленого автомобіля на вторинному ринку лише трохи вище ціни старого опонента.

Оглядова модель Лачетті

Обидва варіанти можна назвати яскравим прикладом світової глобалізації. Автомобілі мають суто корейський зовнішній вигляд, дизайн салону опрацьовувався в Італії, німецькі двигуни і американські значки для прикраси.

Зовнішній вигляд

Що стосується зовнішності автомобілів, то вони досить схожі між собою, хоча проглядаються і явні відмінності.

З схожих елементів можна виділити хромовані грати радіатора, також виділяються в цьому пункті більш-менш схожі фари і бампера. Сьогодні назвати екстер'єр цих автомобілів модним і стильним вже не вийде, проте для свого часу моделі були цілком на високому рівні.

Кузова і вразливі місця зовні

На Шевроле Авео вразливим місцем можна назвати місце стику задньої двері і крила. Через постійний вплив вилітаючого з-під коліс бруду там утворюються мікропошкодження, що незабаром може призвести до корозії. Така ж проблема спостерігається і на Лачетті.

Вразливе місце на стику двері і крила

В даному випадку різниця тільки в помітності, що більше залежить від кольору машини. На червоному тлі потертості і пошкодження майже непомітні, в той час як на чорному кузові це добре помітно.

Варто відзначити, що кузова автомобілів володіють хорошою стійкістю до корозії. Наприклад, на Лачетті з пробігом в 220 тисяч км єдиним місцем, де проявилися ознаки корозійного пошкодження стала передня кромка капота.

Кромка капота - вразливе місце Лачетті

Це пов'язано з тим, що в цьому місці накопичується бруд, і не завжди є можливість його швидко прибрати. В іншому все відмінно – дах спокійно витримує навантаження, верхня рамка теж добре справляється, хоча саме ці елементи на багатьох інших авто є проблемними.

Що стосується якості збірки, то обидва представлених автомобіля в даному випадку нарікань не викликають, все на цілком пристойному рівні. При цьому, зазвичай це не залежить від того, де саме пройшла збірка конкретного автомобіля. Зазори, кузовні елементи, вузли, все добре підігнано.

Важливим параметром є жорсткість кузова. Тут Шевроле Лачетті значно випереджає свого конкурента. Авео на європейських тестах безпеки розбивається на 2 зірки, що можна назвати досить низьким результатом. Що стосується Лачетті, то його показники знаходяться на порядок вище.

Жорсткість кузова Авео нижче

Деякі технічні аспекти

Однією з відмінностей представлених автомобілів є відмінності будови задньої підвіски. З передньої все набагато простіше – обидва авто оснащені незалежною підвіскою типу McPherson. А ось в задній підвісці є помітна різниця.

Задня підвіска в Авео балкового типу. Цілком проста конструкція, здатна забезпечувати прийнятні умови для їзди, хоча і є дещо застарілим варіантом. Задні гальма барабанні, що також є трохи архаїчною конструкцією.

Задні гальма Авео

В Лачетті задня підвіска багатоважільна, що забезпечує більш високі експлуатаційні характеристики. При цьому ремонт такої підвіски більш складний, що можна вважати деяким мінусом. Задні гальма дискові.

Серед загальних слабких місць представлених моделей можна виділити стійки і втулки стабілізаторів, сайлентблоки і опори передніх амортизаторів.

Детальніше про гальма і підвіску

Особливу увагу слід приділити заднім гальмах Шевроле Авео. Барабанна конструкція має один плюс і відразу кілька мінусів.

Перевагою такої конструкції є досить довгий знос, зокрема, колодок, які ходять в кілька разів довше, ніж на дискових.

Задні гальмівні колодки Авео

Що стосується негативних моментів, то серед них можна виділити такі:

  • Нижчі показники ефективності гальмування.
  • При відсутності належного догляду за системою, особливо за гальмівним циліндром, істотно підвищується ймовірність того, що гальма заклинить.
  • Найчастіше відбувається примерзання елементів гальмівної системи в зимовий час.

Що стосується підвісок, особливо задніх, існує декілька найпоширеніших помилок, які часто підштовхують покупців до того чи іншого рішення.

Першим з них стосується того, що обслуговування балки більш просте і дешеве. Мотивується це тим, що міститься менше деталей, вона нібито надійніше і більш довговічна.

Друга помилка полягає в тому, що багатоважільна конструкція має у багато разів вищі показники комфортності.

Отже, тепер окремо про кожну представленої ситуації. По першому міфу можна сказати, що при експлуатації багатоважеля підвіски і проведення дрібного поточного ремонту грошей на її обслуговування треба не так і багато, особливо не більше, ніж для балкової.

З другого міфу можна сказати, що комфортніше з багатоважільною підвіскою тільки в окремих випадках:

  • На подібному виді підвіски автомобіль набагато краще веде себе при проходженні поворотів.
  • Комфортніше з такою підвіскою тільки в тих випадках, коли автомобіль у міру завантажений.

Якщо ж їхати по прямій і без вантажу, то особливої різниці між використанням балкової і багатоважеля підвіски можна і не помітити.

Обслуговування підвіски і гальм автомобілів після пробігу

На Шевроле Лачетті за 11 років експлуатації була проведена заміна різних елементів. Наприклад, 3 рази змінювалися передні гальмівні колодки і 2 рази задні стійки і втулки стабілізаторів. Також була проведена заміна рульових наконечників.

Рульовий наконечник Лачетті

Найдорожчим вкладенням в підвіску даної моделі була заміна передніх пружин і амортизаторів, опор. Такі ж роботи з часом були проведені і на задній підвісці.

Слабким місцем можна назвати рульову рейку, яка з часом може почати стукати, але поки, за 220 тисяч кілометрів пробігу подібної проблеми не виникло.

Рульова рейка Лачетті

Що стосується Шевроле Авео, то подібні проблеми притаманні й цій моделі автомобіля. Ремонт і заміна витратних матеріалів потрібно приблизно в такому ж порядку, з тією лише різницею, що заміна задніх гальмівних колодок потрібно рідше.

Підкапотний простір

Насамперед слід розглянути варіант Авео, на якому встановлений двигун об'ємом 1,2 літра. Звичайно, зустрічаються й інші варіанти – 1,4 л, 1,5 л, 1,6 л. Однак у нашому випадку оглядаємо варіант саме з силовим агрегатом в 1,2 літра.

Двигун Авео

Представлений двигун є 8-клапанним і має потужність в 72 к. с. Поширений варіант з двигуном 1,4 літра є 16-клапанним і має потужність в 94 к. с. В цілому, силові агрегати досить прості, надійні.

Привід газорозподільного механізму ремінний. Регламент заміни ременя-60 тисяч км, хоча робити це краще трохи раніше. До капітального ремонту спокійно проїжджають 200-250 тисяч км, в окремих випадках до 300 тисяч.

Двигун 1,2 літра має певні нюанси в плані експлуатації і обслуговування. Наприклад, при не частій заміні масла істотно виростає можливість заклинювання розподільного валу. Ця проблема пов'язана з тим, що брудне масло забиває жиклер подачі масла, а він конструктивно тільки один.

При досягненні пробігу в 80-100 тисяч км починає протікати передній сальник колінчастого вала. Не рідкими є випадки, коли на двигуні Авео заклинює клапан вентиляції картера, що також може призвести до серйозних наслідків.

Сальник колінчастого вала Авео

Що стосується силового агрегату об'ємом 1,4 літра, то й у нього є безліч проблем. Зокрема, практично завжди протікає прокладка клапанної кришки. Також слід зазначити, що клапан EGR сильно забруднює впускний колектор, і при цьому зовсім може заклинитися.

Також у представленого двигуна є солідні проблеми з зависанням клапанів.

На більш нових варіантах Авео, після рестайлінгу в 2008 році, ставиться такий же двигун 1,2 літра, тільки суттєво доопрацьований. Зокрема, привід ГРМ в даному варіанті вже ланцюговий, з регламентом проведення заміни в 100-150 тисяч км пробігу.

В даному випадку необхідно уважно стежити за натягом ланцюга. Якщо своєчасно не провести натяжку, то може статися проскакування на 1-2 зуби, що в кінцевому підсумку послужить причиною загинання клапанів. В такому випадку дорогого ремонту не уникнути.

Деякі зміни в процесі рестайлінгу торкнулися і двигун з об'ємом 1,4 літра. Зокрема, в ньому вже відсутня система рециркуляції вихлопних газів, замість якої встановлена система зміни фаз газорозподілу, що є більш сучасним варіантом.

На такому варіанті двигуна залишився ремінний привід газорозподільного механізму, однак сам ремінь встановлюється посилений. Згідно з регламентом, проведення заміни потрібно тільки через 100-120 тисяч км пробігу.

Ще однією особливістю нового двигуна стала відсутність гідрокомпенсаторів. Іноді при запуску автомобіля починають стукати фазорегулятори. Якщо нічого з цим не робити, то через деякий час доведеться проводити заміну муфти фазорегулятора.

Шевроле Лачетті має бензиновий двигун об'ємом 1,6 літра і потужністю 109 л. с. До появи цього силового агрегату встановлювався менш потужний двигун об'єм 1,4 літра і 94 к. с.

Двигун Лачетті

Сучасний двигун на Лачетті оснащений системою рециркуляції вихлопних газів. Також додатково встановлено впорскування зі зміненою геометрією. Максимальна потужність - 109 к. с. з оптимальним діапазоном оборотів в діапазоні 3000-4000.

За час експлуатації (11 років або 220 тисяч км) проводилося кілька замін ременя ГРМ (кожні 50 тисяч км), а також роликів системи газорозподілу. Що стосується каталізатора і лямбда-зондів, то вони все ще рідні, заводські, їх заміна не проводилася.

Зустрічаються проблеми з протіканням прокладки клапанної кришки. Вирішити цю проблему на двигуні 1,4 Шевроле Лачетті допомогла установка прокладки з Авео, яка має схожу конфігурацію, і відрізняється трохи більшою товщиною.

Що стосується витрати палива, то в міському циклі Лачетті споживає 9-10 літрів на 100 км. влітку, і до 11-12 взимку. Правда, влітку витрата може вирости при включенні кондиціонера. Тут проблема в тому, що на даній моделі немає бортового комп'ютера, і замір проводиться від заправки до заправки.

В Авео ситуація трохи інша, хоча і близька до його опонентові. Двигун 1,2 літра споживаємо при їзді в місті 7-9 літрів, а 1.4. л може з'їдати до 10 літрів палива.

В цілому можна сказати, що мотори цілком помірно споживають паливо. Великим плюсом є непоганий ресурс двигуна, а також те, що дані силові агрегати добре знайомі працівникам СТО, оскільки на ринку вони представлені давно. Відповідно, з ремонтом проблем не виникне.

Багажники і задня частина авто

Якщо передні частини автомобілів ще досить схожі між собою, то ззаду відмінності цілком помітні. Наприклад, задні вогні Авео роблять його якимось більш молодіжним, в той час як Лачетті швидше володіє солідністю.

Задні ліхтарі Авео

Задні ліхтарі на Шевроле Aveo ширші, злегка трикутні, і виглядають в загальному-то не погано. Солідність ліхтарів Lacetti досягається не малим ступенем завдяки трохи дутому кузову.

Багажник Авео відкривається як з допомогою ключа, так і з салону, шляхом натискання відповідної кнопки. В цілому – самий звичайний, стандартний, багажник. Присутні петлі, які частково з'їдають внутрішній простір. На двері є внутрішня обшивка, правда, вже трохи розхитана.

Багажник середніх габаритів, правда, є один не дуже зручний момент – досить високий виступ нижньої частини корпусу в районі багажника. Це створює дискомфорт при необхідності перевезення габаритних вантажів.

Багажник Авео

Під килимком багажника знаходиться докатка, а також невеликий органайзер, щоб зберігати необхідні речі і запобігти можливе провалювання важких вантажів в нішу.

Збільшити обсяг багажника можна шляхом складання задніх сидінь. Однак необхідно враховувати, що скласти їх можна тільки в пропорції 60/40, а не повністю.

Багажник на Шевроле Лачетті також відкривається з допомогою ключа або безпосередньо з салону автомобіля. Однак у цьому випадку кнопочка знаходиться в двері, в той час як на Авео вона змонтована біля кнопки бензобака.

Багажник Лачетті

Також присутні петлі, які також частково віднімають корисний простір всередині. Під килимком, як і у випадку з конкурентом, знаходиться докатка і невеликий органайзер. Однак машина трохи ширше, що, відповідно, робить обсяг багажника Лачетті трохи більше.

Крім того, виступ трохи нижче, що помітно спрощує процес перевезення габаритних вантажів. Збільшити об'єм багажного відділу можна, склавши задні сидіння в пропорції 60/40. На задніх дверях також є обшивка, яка, загалом, так само розхитана за час експлуатації авто.

Нижній виступ в Лачетті нижче ніж в Авео

Проблем з відкриванням багажника зазвичай не виникало. Завжди все легко, навіть взимку. Вразливе місце багатьох машин – замок багажника – в цих авто не замерзає і працює стабільно навіть у сильні морози.

Салон – задні сидіння

Перше, що запам'ятовується при спробі сісти на задні сидіння Авео – повна відсутність звукоізоляції в дверях. Все добре чути, а звук закривання має характерний хлопок.

З хорошим рівнем комфорту на задніх сидіннях може розміститися 2 людини, 3 вже буде затісно. Рідна обшивка досить гарної якості, не сказати, щоб була прям дуже красива, але і автомобіль цілком бюджетний. В міру зносостійка.

Комфортно розміститися ззаду в Авео можуть 2 людини

Для комфорту пасажира є спеціальні ручки, закріплені ближче до даху автомобіля, над дверима. Склопідйомник на задніх дверях механічний. Комплектація в представленій моделі не дуже багата, але необхідний для комфорту мінімум присутній.

Людям з високим зростом вилазити буде не зовсім зручно, враховуючи частину полотна, що формує дверний проріз і нависає низько. В цілому, непогано, як для досить старого автомобіля, але свої огріхи є.

Вилазити незручно через конструкції корпусу

На Шевроле Лачетті ситуація трохи інша. Двері мають нехай і не дуже хорошу, але хоч якусь звукоізоляцію. Звук постукування набагато тихіше. Хлопок при закриванні дверей не такий сильний.

На дверях встановлені хромовані ручки відкривання, встановлені електронні склопідйомники. За рахунок більш широкого кузова комфортно ззаді може розміститися відразу 3 людини.

В Лачетті на задні місця спокійно сяде 3 людини

Сидіти в Лачетті зручніше – більше місця для ніг і голови. Вилазити також більш комфортно. Це пов'язано з особливостями конструкції кузова, оскільки задні двері мають не загнутий півколом профіль, а кутоподібний.

Додатково зручність забезпечується наявністю ручки, яка також закріплена над дверима.

В представлених моделях автомобілів відсутній центральний повітровід, який зазвичай монтується між водійським та пасажирським сидінням.

Особливості Шевроле Лачетті

Автомобіль досить простий в управлінні. Присутній гідропідсилювач керма. Саме кермо в міру важке, до управління претензій немає.

Авто добре почуває себе на трасі, відмінно тримає траєкторію, його не кидає в сторони, не зносить. Принаймні подібне можна спостерігати на швидкостях до 140 км/год. Далі авто вже не настільки впевнено тримається на дорозі, хоча і розігнати автомобіль понад таку швидкість буде проблематично.

При досягненні швидкості в діапазоні 110-130 км/год коробка тримає приблизно 2300-3000 обертів. Відповідно, якщо розігнатися швидше, то двигун почне перевантажуватися, що призведе до прискореного зносу і знизить рівень комфорту через надмірний шум.

Варто відзначити, що на даній Лачетті всановлена механічна 4-ступінчата коробка перемикання передач. Відповідно, і розігнати автомобіль понад 130-140 км/год можна тільки з сильним втратою для елементів двигуна і КПП. Власне, коробка перемикання вже застаріла, хоча і самому автомобілю вже більше 10 років.

АКПП Лачетті

Бічні стійки потужні, широкі, проте огляд по суті не закривають, з водійського місця дорогу добре видно. Власне, сприяє цьому кут нахилу компонента.

АКПП досить надійна. Однак слід дотримуватися деякі прості поради по експлуатації та обслуговування сайту.

Не варто різко зриватися з місця, як люблять робити багато водіїв, оскільки на користь коробці це не піде. Не слід допускати пробуксовку, особливо інтенсивну, на мокрих і слизьких дорогах.

У ситуаціях, коли треба швидко припаркуватися на звільнене місце або здати, розвернутися задом, після перемикання коробки з «драйву» на задній хід необхідно почекати хоча б кілька секунд, щоб АКПП встигла перебудуватися і адаптуватися.

Блок АКПП Лачетті в салоні

Що стосується обслуговування коробки перемикання передач, то перша заміна трансмісійного масла була проведена при пробігу в 120 тисяч км. Далі заміна проводилася кожні 40 тисяч км пробігу.

При цьому проводиться часткова заміна масла. Відкручується зливна пробка, частково зливається використане масло, після чого доливають нове до потрібного рівня. Проводити повну заміну на автоматі вкрай не рекомендується, оскільки це може послужити причиною швидкого зносу.

Це пов'язано з тим, що масло в АКПП бере активну участь в адаптації елементів вузла до умов експлуатації. При повній заміні мастильного матеріалу можуть виникнути істотні труднощі в процесі адаптації, аж до виходу з ладу окремих елементів.

Також при тривалій відсутності заміни рідини в коробці на стінках каналів і трубок утворюються своєрідні відкладення. Повна заміна масла може привести до їх відриву і в кінцевому підсумку до повного закупорювання трубок. Як результат – вихід коробки з ладу і дорогий ремонт.

Можна піти шляхом, коли кілька разів проводиться часткова заміна масла в АКПП, після чого слід провести повну заміну. Однак навіть при регулярних часткових замінах коробка поводиться добре, ніяких постукувань немає, свисту або гудіння теж.

Салон Шевроле Лачетті

Передня панель на Лаччеті досить приваблива, виконана в декількох колірних рішеннях. Біля приладової панелі трохи жорсткувата, але ближче до пасажирського сидіння стає досить м'якою.

Передня панель Лачетті

На панелі присутня срібляста вставка, що додає їй особливого виду. В деяких випадках її перефарбовують в чорний матовий колір, проте це можна назвати зайвим, хоча, у кожного свої уподобання.

Пластик досить зносостійкий, за час експлуатації автомобіля слідів потертості або пошкоджень непомітно. Також відсутні сліди забруднень.

Водійське крісло регулюється по висоті і по віддаленості. Є поперековий підпір, що особливо добре при тривалих поїздках. На водійські двері додатково виведено управління всіма 4 склопідйомниками. Також тут знаходиться і кнопка відкривання багажника.

Система регулювання водійського крісла

На панелі розміщено управління рівнем нахилу фар. Також поруч розташована регулювання рівня підсвічування приладової панелі і коробки перемикання передач.

При виборі машини з пробігом слід звернути увагу на кермо. Оскільки часто воно в обплетенні, слід звернути увагу на пластикові елементи. При пробігу понад 200 тисяч км вони вже мають помітні потертості.

На кермі є додаткове регулювання. Також можуть бути встановлені різні функціональні кнопки, наприклад, управління аудіосистемою.

Також потертості після тривалої експлуатації автомобіля виникають на важілі АКПП.

Регулювання керма здійснюється вгору-вниз і вперед-назад, що дозволяє виставляти максимально зручне положення для кожного конкретного водія. Зручно розташовані функціональні важелі на рульовій колонці. Фарба на них нанесена в тих зонах, де контакт мінімальний, і вона не стирається.

Регулювання керма Лаччеті можлива в 2 площинах

Оббивка сидінь досить якісна, не стирається швидко. На пасажирському і задньому сидіннях є бічні підпірки, що додатково забезпечує комфорт.

Центральна консоль з поличкою досить зручна. Іноді на місце полиці монтують додаткову аудіосистему або інші функціональні пристрої. Також на консолі розміщена кнопка аварійки, регулювання обдування, його відкриття і закриття.

На консолі також є ряд тумблерів для регулювання підігріву, кондиціонер, рециркуляція повітря, підігрів лобового скла. Також є невелика ніша що відкривається, прикурювач.

Під консоллю є невелика ніша, де можна розмістити телефон або інші дрібні речі. Бардачок має середні розміри.

Салон Шевроле Авео

Комплектація вибраного для огляду Авео трохи скромніше, ніж у Лачетті. Наприклад, водійське сидіння можна відрегулювати лише по траєкторії вперед-назад, в той час як висоту змінити неможливо. Бічна підтримка досить зручна.

Зручна бічна підтримка сидіння Авео

Кермо практично не відрізняється від того, який ставиться на Лачетті. Пробіг у автомобіля поменше, і прокладки на кермі ще не встигли сильно стертися. Присутнє регулювання нахилу фар.

Встановлені додаткові дефлектори. Склопідйомники на передніх дверях механічні. Ручка відкривання дверей звичайна, пластикова, без додаткового хромованого покриття. Регулювання дзеркал також механічне.

Передня панель виконана у зовсім іншому стилі, можна сказати, більш молодіжному. В консолі передбачена штатна магнітола, в якій конкретно під неї вже зроблені необхідні для сучасності порти.

Регулювання керма виконується тільки за траєкторією вгору-вниз, можливість регулювати вперед-назад відсутня.

Регулювання керма Авео тільки в одній площині

Передня панель виконана в єдиному кольорі, чорному, хоча є цікаві вставки, які можна було б пофарбувати і в інший колір. Пластик перфорований, але досить жорсткий. Годинники, встановлені на панелі, читаються легко і зручно, хоча і висунутий далеко вперед.

 

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.