(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Велика витрата палива на Деу Нубіра, Шевроле Лачетті по причині перескочив ремінь ГРМ на 1 зуб

Велика витрата палива на Деу Нубіра, Шевроле Лачетті по причині перескочив ремінь ГРМ на 1 зуб

Деу НубіраПричин для підвищення витрати палива може бути безліч.

На Деу Нубіра, як і на Шевроле Лачетті, подібна проблема може бути викликана такими факторами:

  • Знос елементів двигуна.
  • Проблема з датчиками.
  • Збої в роботі паливного насоса.
  • Поломки в системі запалювання, включаючи проблеми зі свічками та проводкою.
  • Неполадки газорозподільного механізму.

Усувати неполадки слід якомога швидше після виявлення, оскільки тривала експлуатації з ушкодженнями може привести до більш істотних поломок. Однією з основних проблем є саме пошук несправності.

Від того, як швидко вдасться знайти і усунути, залежить подальша експлуатація автомобіля.

Усунення підвищеної витрати палива на Деу Нубіра

У нашому випадку проблема виникла саме з Деу Нубіра, хоча подібні неполадки можливі і в Шевроле Лачетті. Суттєво зріс показник витрати палива, який в найгірших варіантах досягав показника 25 літрів на 100 км пробігу.

Звернення в СТО не дали особливого результату, оскільки радили просто міняти двигун або інші, не зовсім підходящі варіанти для вирішення проблеми. В кінцевому підсумку довелося самостійно діагностувати автомобіль і шукати основну поломку, що викликала подібний ефект.

Двигун Деу Нубіра

Почали з перевірки свічок запалювання і проводки. Свічки перевіряли на стенді під тиском 12,5 атмосфер. Як виявилося, 3 з 4 свічок пробивали в сторону.

Перевіряємо свічки на стенді

Заміна проводів і свічок знизило споживання палива на 1,5-2 літри, проте показник все ще залишався досить великим.

Наступним етапом стала перевірка датчиків Деу Нубіра, що впливають на витрату палива. До цього переліку входять такі пристрої:

  • Датчик температури двигуна.
  • Датчик температури повітря на впуску.
  • Датчик абсолютного тиску.
  • Інші варіанти обладнання.

При перевірці датчиків двигун працює на бензині, на холостому ходу. Перевірку проводимо за допомогою звичайного мультиметра. В невеликий розріз дроту датчика вставляємо плюсовий щуп мультиметра. Мінусовий просто кидаємо на корпус автомобіля. У нашому випадку показання знаходяться в нормі.

Підключаємо мультиметр

Таким же чином перевіряємо і потенціометр. З ним теж все в порядку. Після цього оглядаємо датчик температури вхідного повітря, а також розташовані неподалік датчик холостого ходу, а також датчик дросельної заслінки Деу Нубіра.

Перевіряємо потенціометр

Деякі також радили замінити котушку запалювання. При чому, багато «майстрів» на відвідуваних СТО працюють методом «тику».  Це явно непрофесійний підхід, коли радять міняти все по черзі і дивитися на результат.

Варто звернути увагу і на наявність великої кількості вакуумних трубок. У них є багато з'єднань і гумових куточків, які з часом виходять з ладу і вимагають заміни. Якщо цього не робити, то можливе підсмоктування повітря.

У конструкції багато вакуумних трубок

Потоки цього повітря можуть істотно впливати на розрідження у впускному колекторі. У свою чергу це може викликати істотне зростання витрати палива.

У нашому випадку проблема витрати палива опинилася в низькому вакуумі у впускному колекторі Деу Нубіра. На ньому повинен стояти лямбда зонд, але замість нього стоїть потенціометр.

Однак попередньо варто все-таки перевірити стан датчика температури повітря на впуску. При заглушеному двигуні знімаємо роз'єм з датчика. Мультиметр ставимо в режим омметра, і перевіряємо опір.

Перевіряємо датчик температури вхідного повітря

Датчик має 2 контакту, до яких і приставляємо мультиметр. В залежності від температури навколишнього середовища буде змінюватися і опір. Показники склали 1,93 кОм при температурі повітря близько 20 градусів. Це цілком відповідає необхідним параметрам.

В загальному – всі датчики Деу Нубіра цілком працездатні, що додатково підтвердилося комп'ютерною діагностикою. Однак витрата палива перевищує звичний в 2 рази.

Перевірка зрідження за допомогою механічного пристрою показало 50 пунктів, при тому, що норма на холостому ходу складає хоча б 70. Причин виникнення подібної ситуації може бути декілька:

  • Підсмоктування повітря, яке при наявності необхідно виявити і усунути. Зробити це можна за допомогою димогенератора.
  • Неправильна робота механізму газорозподілу.

Спостерігається недостатнє скраплювання повітря

У нашому випадку саме в ГРМ і виявилася проблема. Ремінь перескочив на один зубчик, що і призвело до різкого зростання витрати палива. Хоча, при відвідуванні СТО його неодноразово перевіряли, але працівники не звернули на даний фактор уваги.

ГРМ виставляли без урахування нижньої мітки на колінчастому валу. Брали до уваги тільки мітки розподільчих валів і верхню мертву точку першого циліндра. Саме через це і виникла проблема з промахом на 1 зубчик.

Були проблеми з установкою ременя ГРМ

Після усунення проблеми Деу Нубіра додала в динаміці, а витрата палива повернувся до колишніх показників.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.