(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

(093) 170 17 77

RU | UA

Установка клімат-контролю на Джилі МК власними руками

Установка клімат-контролю на Джилі МК власними руками

Управління кліматом в Джили МККомфорт в салоні автомобіля є досить важливим чинником. Одним з елементів є мікроклімат, в якому водієві доводиться управляти Джилі МК, особливо при тривалих поїздках.

Для підтримки внутрішнього клімату використовується піч або кондиціонер, залежно від ситуації. І якщо з регулюванням печі проблем зазвичай не виникає, то відволікатися на перемикання кондиціонера доводиться регулярно. З урахуванням стомлюваності, подібні відволікання можуть привести до виникнення аварійних ситуацій.

Штатно в Джилі МК не передбачена автоматична система регуляції температури в салоні. Проте за бажання встановити подібну систему можна самостійно.

Установка клімат-контроля в салоні Джилі МК в домашніх умовах

В цілому, процес установки клімат-контроля не займе багато часу і потребує лише мінімальних навичок в проведенні ремонту і обслуговування автомобіля. Особливих складнощів в процесі виникнути не повинно.

Щоб встановити датчик, який відповідатиме за автоматичне включення необхідного устаткування, необхідно виконати такі дії:

  • Витягаємо декоративну панель з корпусу.
  • Для цього потрібно буде витягнути три тумблери, які встановлені в ній.

Витягаємо тумблера

  • Досить просто потягнути їх на себе.
  • Викручуємо 2 саморіза, якими панель фіксується до корпусу торпеди.

Викручуємо саморезы

  • І витягаємо панель Джилі МК на себе.
  • Підключати датчик будемо, використовуючи плюс від запалення. 
  • Це дозволить забезпечити функціональність пристрою тільки при виникненні необхідності – коли автомобіль буде заведений і експлуатуватися.
  • При цьому використовуємо 12-ти вольтним датчик температури.

Використовуваний датчик температури на 12 В

  • У роз'єм IN подаємо плюс з 12 вольтами, а також мінус, який можна узяти від прикурювача.
  • На роз'ємі OUT в якості плюса подаємо дріт, облаштування якого повинне працювати при включенні датчика.

Підключаємо проводку

  • Від підведеного плюса петлею переводимо його і на роз'єм OUT.
  • Таким чином вдається забезпечити вихід плюса з пристрою за умови, що включене запалення.
  • Відповідно, завдяки такому підключенню і забезпечуються потрібні параметри роботи встановлюваного на Джилі МК температурного датчика.
  • Зрештою на виході ми отримуємо дріт з паралельним підключенням до кнопки кондиціонера – його реле.

Проводимо паралельне підключення

  • За допомогою тестера перевіряємо працездатність проведеної проводки.
  • Після чого налаштовуємо датчик на необхідні температури включення і виключення.
  • Встановлюємо датчик температури в зручному місці і проводимо його налаштування під конкретні умови.

Настроюється датчик

  • При спрацьовуванні датчика спалахує відповідна лампочка, що свідчить про те, що кондиціонер включився і працює.
  • Після цього температура починає знижуватися аж до встановленого значення.
  • Можливе трохи більше охолодження, оскільки є присутнім ефект інерції.

Є присутнім ефект інерції

  • Проте після досягнення виставленого параметра кондиціонер відключається.
  • Коли температура в салоні Джилі МК піднімиться до виставленого параметра, датчик знову посилає сигнал на реле кондиціонера і включає його.
  • Варто відмітити, що за умовчанням різниця в температурі складає 2 градуси. 
  • Відповідно, якщо виставлена температура відключення датчика на 18 градусів, то кондиціонер включиться самостійно, коли в салоні температура досягне відмітки в 20.

Установка цього датчика дозволить позбавитися від необхідності постійно самостійно регулювати температуру вручну. Такий варіант буде актуальним в тривалих поїздках, а також за умови наявності дітей в салоні.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Діагностика помилок Деу Сенс 1.3 сканером ELM327 OBD2 18.01.2021 Діагностика помилок Деу Сенс 1.3 сканером ELM327 OBD2
Слабкі місця Шевроле Епіка 2.0 і 2.5. Чому двигун 2.0л кращий, ніж 2.5л 14.01.2021 Слабкі місця Шевроле Епіка 2.0 і 2.5. Чому двигун 2.0л кращий, ніж 2.5л
Адаптація датчиків Джилі СК, СК2, Отака 06.01.2021 Адаптація датчиків Джилі СК, СК2, Отака
Що краще ВАЗ 2110 чи ЗАЗ Ланос 25.12.2020 Що краще ВАЗ 2110 чи ЗАЗ Ланос
LED підсвічування панелі приладів Шевроле Авео Т250 23.12.2020 LED підсвічування панелі приладів Шевроле Авео Т250
Регулювання датчика положення дросельної заслінки Деу Сенс, ЗАЗ Шанс 1.3 15.12.2020 Регулювання датчика положення дросельної заслінки Деу Сенс, ЗАЗ Шанс 1.3

Всі статті »

.