Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

RU | UA

Установка клімат-контролю на Джилі МК власними руками

Установка клімат-контролю на Джилі МК власними руками

Управління кліматом в Джили МККомфорт в салоні автомобіля є досить важливим чинником. Одним з елементів є мікроклімат, в якому водієві доводиться управляти Джилі МК, особливо при тривалих поїздках.

Для підтримки внутрішнього клімату використовується піч або кондиціонер, залежно від ситуації. І якщо з регулюванням печі проблем зазвичай не виникає, то відволікатися на перемикання кондиціонера доводиться регулярно. З урахуванням стомлюваності, подібні відволікання можуть привести до виникнення аварійних ситуацій.

Штатно в Джилі МК не передбачена автоматична система регуляції температури в салоні. Проте за бажання встановити подібну систему можна самостійно.

Установка клімат-контроля в салоні Джилі МК в домашніх умовах

В цілому, процес установки клімат-контроля не займе багато часу і потребує лише мінімальних навичок в проведенні ремонту і обслуговування автомобіля. Особливих складнощів в процесі виникнути не повинно.

Щоб встановити датчик, який відповідатиме за автоматичне включення необхідного устаткування, необхідно виконати такі дії:

  • Витягаємо декоративну панель з корпусу.
  • Для цього потрібно буде витягнути три тумблери, які встановлені в ній.

Витягаємо тумблера

  • Досить просто потягнути їх на себе.
  • Викручуємо 2 саморіза, якими панель фіксується до корпусу торпеди.

Викручуємо саморезы

  • І витягаємо панель Джилі МК на себе.
  • Підключати датчик будемо, використовуючи плюс від запалення. 
  • Це дозволить забезпечити функціональність пристрою тільки при виникненні необхідності – коли автомобіль буде заведений і експлуатуватися.
  • При цьому використовуємо 12-ти вольтним датчик температури.

Використовуваний датчик температури на 12 В

  • У роз'єм IN подаємо плюс з 12 вольтами, а також мінус, який можна узяти від прикурювача.
  • На роз'ємі OUT в якості плюса подаємо дріт, облаштування якого повинне працювати при включенні датчика.

Підключаємо проводку

  • Від підведеного плюса петлею переводимо його і на роз'єм OUT.
  • Таким чином вдається забезпечити вихід плюса з пристрою за умови, що включене запалення.
  • Відповідно, завдяки такому підключенню і забезпечуються потрібні параметри роботи встановлюваного на Джилі МК температурного датчика.
  • Зрештою на виході ми отримуємо дріт з паралельним підключенням до кнопки кондиціонера – його реле.

Проводимо паралельне підключення

  • За допомогою тестера перевіряємо працездатність проведеної проводки.
  • Після чого налаштовуємо датчик на необхідні температури включення і виключення.
  • Встановлюємо датчик температури в зручному місці і проводимо його налаштування під конкретні умови.

Настроюється датчик

  • При спрацьовуванні датчика спалахує відповідна лампочка, що свідчить про те, що кондиціонер включився і працює.
  • Після цього температура починає знижуватися аж до встановленого значення.
  • Можливе трохи більше охолодження, оскільки є присутнім ефект інерції.

Є присутнім ефект інерції

  • Проте після досягнення виставленого параметра кондиціонер відключається.
  • Коли температура в салоні Джилі МК піднімиться до виставленого параметра, датчик знову посилає сигнал на реле кондиціонера і включає його.
  • Варто відмітити, що за умовчанням різниця в температурі складає 2 градуси. 
  • Відповідно, якщо виставлена температура відключення датчика на 18 градусів, то кондиціонер включиться самостійно, коли в салоні температура досягне відмітки в 20.

Установка цього датчика дозволить позбавитися від необхідності постійно самостійно регулювати температуру вручну. Такий варіант буде актуальним в тривалих поїздках, а також за умови наявності дітей в салоні.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Тиск в паливній рампі Джилі СК 16.10.2021 Тиск в паливній рампі Джилі СК

Важливим параметром для стабільної роботи двигуна є нормальний тиск в...

Описання запобіжників Ланос 08.10.2021 Описання запобіжників Ланос

Запобіжники у автомобілі Деу Ланос – це спеціальний...

Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида 21.09.2021 Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида

Однією з проблем, з якою можна зіткнутися при експлуатації Шевроле...

Чому троїть двигун Чері Тіго 11.09.2021 Чому троїть двигун Чері Тіго

Іноді можна зіткнутися з такою проблемою, як троїння  двигуна...

Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників 27.08.2021 Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників

При проведенні деяких видів робіт у власників Чері Амулет може...

Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз 16.08.2021 Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз

Однією з проблем власників Шевроле Круз являється стук в...

Всі статті »

.