Відгуки: 0
Китайський автоконцерн Чері продовжує радувати автовласників новинками.
Цього разу по даним Чері Нет публіці був представлений позашляховик, який сміливо можна віднести до преміум сегменту, незважаючи на його цілком лояльну вартість.
При виготовленні Чері Тіго 8 використовувалися цілий ряд сучасних рішень, а також безліч різних ходів, спрямованих на підвищення надійності транспортного засобу. Зокрема, співробітники ретельно попрацювали з підвіскою і двигуном авто, а також рядом інших комплектуючих.
У Чері Тіго 8 відмовилися від використання класичного виду важеля, який при експлуатації досить часто розламується прямо на ходу.
Особливо, якщо своєчасно не було виявлено ушкодження, що зрештою призводить до серйозних пошкоджень авто.
Замість цього на представленій моделі використовується посилений варіант важеля, який має додатковий вигин.
Спеціально для цього проводилося дооснащення складального цеху, в якому і виготовляється новий варіант деталі.
Додатково у вигини вкладений підсилювач, який для фіксації обварений. Замість концентратора напруги і були зроблені вигини, що забезпечує додаткову жорсткість.
Кулаки забарвлені. Це не впливає на експлуатаційні характеристики цього вузла, проте дозволяє істотно збільшити естетичну привабливість.
Гальмівні супорта Чері Тіго 8 однопоршневі, проте зі збільшеним діаметром поршнів. Супорта і скоби мають цинкове покриття, що забезпечує додатковий захист від ушкоджень і корозії.
Шарові опори мають три точки кріплення болтами з великим перерізом. Це дозволяє комплектуючій витримувати істотно велике навантаження.
Також на новинці істотно змінена конструкція підрамника.
На відміну від більшості сучасних авто тут використовується 6 точок кріплення, а не 4. Додатково встановлена розтяжка, що забезпечує більш рівномірний розподіл навантаження.
Звичайно, дуже спірне рішення в плані безпеки водія і пасажирів. Проте воно дозволило помітно поліпшити показники автомобіля за такими параметрами як шум, вібрація і жорсткість.
Каталізатор встановлений безпосередньо за турбіною Чері Тіго 8, щоб вона повністю відповідала вимогам екологічності. Встановлені досить хороші віброгасителі вихлопної системи. Якісно зроблена гофра.
Задній підрамник виготовлений з труб і зварених між собою швелерів. Ззаду залишилося досить багато вільного місця, що надалі може бути використане для модифікації авто, наприклад, установки гібридної установки для повного приводу.
Алюмінієві кулаки. Повздовжні важелі сталеві, штамповані.
Цікавим рішенням стала підготовка кузова, що дозволило не просто уварити гайки, а зафіксувати їх з попереднім розподілом навантаження рівномірно по усьому лонжерону.
Це дозволяє відмовитися від ідеї потовщення лонжерона, а також використання цілого ряду додаткових підсилювачів. Такий підхід дає можливість понизити вагу конструкції і усього автомобіля в цілому.
Встановлений турбокомпресор. У нім розташований 2 клапани. Перший – електронний перепускання повітря.
Другий – пневматичний, перепускання вихлопних газів. Таким чином захист від перенадува забезпечений відразу в двох напрямах.
Відповідно, заздалегідь був поставлений дорожчий компресор. Цілком імовірно, що він навіть і не використовуватиме поставлений захист, але для відвертання проблем з двигуном був вибраний саме такий варіант.
Коробка повітряного фільтру розташована зручно. Від неї відходить патрубок низького тиску, на якому встановлені декілька спеціальних мембран. Їх призначення – гасіння шуму, що виникає у вхідному каналі.
Турбокомпресор з боку прикритий термоекраном. Додаткове рідинне охолодження, хоча компресор цілком міг би остигати і самостійно, зважаючи на наявність досить великого запасу простору.
Частина рідини з системи охолодження відбирається по спеціальній трубці і спрямовується в окрему систему, в яку включений і радіатор интеркуллера.
Сам радіатор интеркуллера розташований внизу, за спеціальними гратами.
На Чері Тіго 8 встановлена високопродуктивна система запалення. Сам двигун не прямого уприскування.
Датчики положення фаз розташовані в задній частині двигуна, що помітно спрощує проведення ремонту.
Генератор використовується з обвідною муфтою, що значною мірою збільшує термін експлуатації ременя.
Компресор кондиціонера з електронною муфтою хоч і не є найновішим, але цей варіант вже встиг себе зарекомендувати.
Система зчеплення живиться не від окремого бачка, а використовує рідину з бачка гальмівної системи.
Блок АБС встановлений в досить зручному місці, захищеному від попадання води і бруду.
Встановлений вакуумний насос гальм, що забезпечує необхідний робочий тиск навіть при затяжному гальмуванні на спуску.
В цілому, автомобіль досить вдалий і цілком здатний конкурувати з лідерами ринку подібних моделей.
І це незважаючи на цілком доступну ціну навіть в топовій комплектації, що є не останнім чинником при виборі.
Топова комплектація відрізняється від базової і середньої наявністю третього ряду сидінь. Відповідно, такий автомобіль є вже семимісцевим, що дозволяє позиціонувати Чері Тіго 8 як сімейне авто.
Звичайно, наявність 3 ряди сидінь позначається на просторі багажника.
У двох перших комплектаціях багажник має досить великий об'єм, а також декілька відсіків з органайзерами для інструментів. У топовій же місця залишається трохи.
Проте при необхідності 2 ряди сидінь можна скласти, що дозволить помітно збільшити місткість багажника при необхідності перевезення великогабаритних вантажів. Запаска в усіх комплектаціях розташовується під днищем авто.
Посадка на 3 ряд сидінь здійснюється після складання одного з сидінь другого ряду.
Звичайно, вільного простору виходить трохи, залізати і вилазити буде не зовсім зручне, але цілком можливо.
Сидіти буде комфортно, можна без проблем відрегулювати сидіння середнього ряду.
Для пасажирів третього ряду є підсклянники і ремені безпеки. Також встановлений світлодіодний світильник, що дозволить виконувати необхідні дії навіть при їзді в нічний час.
Середній ряд сидінь забезпечує досить високий рівень комфорту. Чері Тіго 8, як і більшість сучасних китайських автомобілів, передбачає великий запас простору для пасажирів.
Одна з відмінностей від європейських і корейських автомобілів.
Смарт ключі йдуть в комплекті з автомобілем. При відкритті-закритті водійських дверей можна виконати автоматичне складання-розкладання дзеркал заднього виду, що дозволяє узабезпечити їх на час стоянки.
Салон виглядає сучасно, не нудно. Встановлена цифрова приладова панель, а також додатковий сенсорний екран з мультимедіа і інші функції. Додатковий монітор має діагональ в 12 дюймів, встановлений зручно.
Передня панель виготовлена з м'якого пластика, залишає враження, ніби все обтягнуто шкірою. Є спеціальні декоративні рядки.
Регулювання сидінь в Чері Тіго 8 виконується легко. Можна настроїти навіть під людину зростом в 2 метри. Регулювання керма можливе як по висоті, так і по вильоту, чого на більше ранніх моделях сімейства Тіго не було.
Досить цікаве рішення з кнопками управління мультимедіа, а також рядом додаткових функцій. Вони представлені у вигляді клавіш внизу основної панелі.
Трохи нижче розташована повністю сенсорна панель з кнопками управління клімат-контролем. Управляти приладами зручно, і після декількох використань на це можна буде навіть особливо не відволікатися.
Кермо невеликих розмірів, тримати зручно і приємно. Обтягнуть еко-шкірою. На кермі розташовані додаткові кнопки управління рядом пристроїв. Зокрема, можна управляти круїз-контролем і мультимедіа.
Підрульові перемикачі розташовані зручно, мають хорошу фіксацію.
Біля важеля перемикання передач розташовані дві кнопки. Перша є кнопкою включення ручного гальма, яке на Чері Тіго 8 вже електронне. Друга кнопка – фіксація автомобіля.
На панелі між водійським і пасажирським сидінням є підсклянник з гумовим килимком. Також там розташована невелика ніша, яка відкривається натисненням на спеціальну кнопку. У цій ніші розташоване 2 USB роз'єми і розетка на 12 В.
Ремені безпеки регулюються по висоті, що дозволяє настроювати їх під конкретну людину, забезпечуючи таким чином максимальну безпеку.
Освітлення усередині салону побудоване навколо світлодіодних світильників. По центру розташований передній світильник, а ось у пасажирів світильники розташовані з боків.
Бардачок має мікроліфт, що дозволяє відкривати його простим натисненням кнопки, і також легко закривати. Проте розміри бардачка невеликі, багато туди покласти не вийде.
Сидіння Чері Тіго 8 обтягнуті тканинним матеріалом. У топовій комплектації на зміну приходить штучна шкіра. Проте обидва варіанти досить зручні.
Карта дверей виготовлена в деяких місцях з жорсткого пластика, проте досить якісного. Проте переважно все-таки використовується м'який матеріал. Пороги і низ дверей закриті пластиком і гумовими накладками, все чисто і захищено.
На дверях є пластикова хромована накладка. Задні двері додатково по контуру мають пластиковий захист.
Бризковики невеликі, але досить жорсткі. Пороги додатково закриті пластиком, забезпечуючи максимальний захист від механічних ушкоджень і дії вологи.
Крило з пластика. На арках розташована потужна пластикова накладка. Автомобіль повністю по периметру захищений пластиковими накладками.
Диски Чері Тіго 8 – R- 18. Гума – 235/55.
Клімат-контроль двузонний. Стоять дефлектори обдування задніх пасажирів. Трохи нижче на панелі є додатковий USB роз'їм.
Автомобіль обладнаний 4 електронними склопідіймачами, автоматичними. Камера заднього виду вбудована в кришку багажника. Є додаткові парктроніки. Судячи з литва грат радіатора, в майбутньому буде встановлена і камера попереду.
На базовій комплектації Чері Тіго 8 встановлена 6-тиступінчаста механічна КПП. На топовій комплектації встановлена 6-тиступінчастий роботизований автомат з двома сухими зчепленнями.
Двигун бензиновий, з об'ємом 1,5 літра, турбіруваний. Потужність силового агрегату – 147 кінських сил. Максимальний крутящий момент досягається на оборотах 1000-1500, що істотно позначається на тязі саме у момент розгону.
Задня підвіска – багатоважільна. Передня підвіска незалежна, типу McPherson. Гальма дискові.
У дизайні Чери Тиго 8 переважають горизонтальні лінії. Це виразно помітно по капоту авто з його горизонтальними хромованими вставками, а також в салоні.
В цілому, автомобіль увібрали в себе ряд нових рішень, що відмінно гармоніюють із вже відомими. Його сміливо можна віднести до категорії преміум моделей, хоча його вартість залишається не такою вже і великою.
Корисні статті
Рекомендації по заміні підшипника генератора...
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...