Китайський автопром продовжує приємно дивувати. Досить давно з'явилися перші представники сімейства Чері Тіго, які користувалися популярністю.
Сьогодні ж, поява нового представника модельного ряду є серйозним ударом по конкурентах.
Саме так можна сказати про Чері Тіго 4, який вже цілком здатний конкурувати з провідними світовими виробниками, при цьому маючи досить доступну вартість.
При розробці нового автомобіля концерн Chery використав цілий ряд нововведень, які дозволили істотно перетворити автомобіль не лише зовні, але і внутрішньо. Позначилися інновації і на технічних характеристиках нового авто.
Проте нічого не говорить краще об автомобілі, як проведений тест драйв, особливо якщо він проходить не на простій дорозі, а в досить серйозних умовах. Тільки так можна зрозуміти реальні можливості нової моделі. Після цього вже можна говорити про реальний стан авто і його придатності до експлуатації в різних умовах.
Перші варіанти авто мали певні проблеми, на які виробникові досить швидко вказали покупці і дилери. Компанії було потрібно всього декілька місяців на усунення проблем, після чого публіці був представлений новий варіант.
Ітак, у продажу з'явився новий Чері Тіго 4, оснащений турбірованим двигуном з об'ємом 1,5 літра, поєднаним з роботизованою коробкою перемикання передач. Потужність силового агрегату складає 147 кінських сил.
Розгін до 100 км/год відбувається за 10,4 секунд, що можна назвати досить непоганим результатом для подібного тандему коробки і двигуна. Робот встановлений 6-тиступінчатий. Проте є одна проблема – коробка досить суха.
В цілому працює КПП цілком нормально, вчасно і без проблем перемикається. Звичайно, порівнюючи з провідними світовими брендами коробки трохи повільна, злегка підвисає. Особливо це проявляється при необхідності різкого перемикання.
Двигун Чері Тіго 4 спочатку поводиться цілком нормально. Чи можливо провести його чіп-тюнинг, поки невідомо, та і чи стане він після цього жвавіше, поки залишається таємницею. Ймовірно, така можливість є, але перевірити це можна буде трохи пізніше.
Останні моделі робляться з повним оцинковуванням кузова автомобіля. Не оцинкованими залишаються тільки капот і дах. Проблем з іржею і гниттям кузова більше не повинно бути.
Особливістю Chery останніх моделей стала гарантія на лакофарбне покриття. Це унікальна пропозиція, яка відсутня у інших виробників. Йдеться не про наскрізну корозію, що зустрічається часто (виробники вказують термін в 10 років), а на усе ЛКП в цілому.
Тобто йдеться про те, що під фарбою може щось спучитися, або виникнуть інші проблеми. Термін гарантії складає 5 років. При виникненні проблем можна звернутися до офіційного дилера і кузов буде безкоштовно повторно оброблений і забарвлений. Ніхто з виробників такого доки не пропонував.
Новий Чері Тіго 4 отримав електропідсилювач керма. Цілком непогано, як для бюджетного автомобіля. Також повністю була перероблена центральна консоль. Встановлені бічні подушки безпеки.
Переробка центральної консолі розпочалася із заміни важеля КПП. Додатково встановлено електронне ручне гальмо з функцією автохолда. Усі кнопки на консолі розташовані зручно, отримали новий вид і тепер все виглядає дуже навіть пристойно.
Трохи допрацьовані підсклянники. Тепер вони стали зручніше, а сама ніша, де вони розташовані, закривається. Підлокітник зручно розташований і майже не змінився від первинної версії.
Трохи незручно розташований сам блок. Дизайн, звичайно, хороший, але не завадило б м'якої оббивки додати, оскільки ногою зачіпаєш досить боляче.
Клімат-контроль як такий відсутній. Просто встановлений кондиціонер, звичайний однозонний. На задні сидіння тепер теж виведений повітропровід з можливістю регулювання, що дуже непогано.
Кермо Чері Тіго 4 регулюється тільки по висоті. По вильоту можливості регулювання немає, що досить дивно. Тобто підсилювач керма переробили, а ось до можливостей регулювання справа так і не дійшла. Відкриємо невелике секрет – така функція з'явиться вже на Чері Тіго 8.
На досить складних підйомах, з сипучим і кам'янистим грунтом авто поводиться цілком нормально. Виїхати вдалося навіть без попереднього розгону, незважаючи на наявність хвилястої поверхні, що ще більше ускладнює виїзд.
Проте вирішено перевірити автомобіль і на складніших рельєфах, щоб максимально оцінити можливості двигуна і коробки цього авто.
На складних, сипких поверхнях, авто досить невпевнено поводиться. Вискочити можна тільки по нескладній траєкторії з середнім ухилом. Проте на твердому грунті Чері Тіго 4 повинен показати себе набагато краще.
У цілому, знайти автомобіль з таким функціоналом і такими можливостями, та ще і за такою ціною, буде досить важко. Так що подібний варіант підійде для тихий, хто шукає недорогий, надійний і дуже представницький автомобіль.
Корисні статті