(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Джилі Емгранд ЄС7 хетчбек після 6 років експлуатації, стан китайського авто на 80 тисяч км пробігу

Джилі Емгранд ЄС7 хетчбек після 6 років експлуатації, стан китайського авто на 80 тисяч км пробігу

Джили Эмгранд ЕС7Одним з популярних китайських автомобілів є Джилі Емгранд ЄС7, який випускався в двох варіантах кузова – седан і хетчбек. Досить привабливий і солідний зовнішній вигляд, цілком адекватні технічні характеристики і лояльна ціна – головні плюси цієї моделі.

Багато хто помилково вважає, що китайські автомобілі недостатньо надійні, але останнім часом ситуація кардинальним чином змінилася. При належному догляду ці авто нічим не поступаються лідерам ринку, а за деякими показниками навіть починають їх перевершувати.

Проте, Джилі Емгранд ЄС7 випускалася ще в той час, коли якість китайських авто залишалася посередньою. Чим це обернеться для власників автомобілів через деякий час і належить сьогодні дізнатися.

Огляд Джилі Емгранд ЄС7 після 6 років експлуатації

Варто відмітити, що представлена на огляді машина була зібрана в Україні, в місті Кременчук. Місцевий автозавод випускав декілька моделей китайських авто, серед яких виявилася і висунена на огляд.

Цей автомобіль був випущений в 2013 році. Пробіг складає 85 тисяч км, що цілком непогано. Більше того, помітно, що автомобіль потрапляв в аварію, також на дах впало дерево. Помітні сліди фарбування, а також обробки поверхонь. Особливо на даху і крылах.

Перед авто

Ремонт і фарбування були проведені досить погано, що, загалом, могло і позначитися на поточному стані транспортного засобу.

Огляд Джилі Емгранд ЄС7 розпочинаємо з днища. Відразу впадає у вічі, що воно колись було оброблене. Це добре, адже обробка днища проводиться на кожному авто. Єдине місце, де проявилися проблеми – підсилювачі лонжеронів, які, судячи з усього, іноді зачіпають дорожнє покриття.

Днище автомобіля

В принципі, ушкодження тут не критичні, і виправити проблему на поточному етапі не складе особливих проблем. Особливі витрати при цьому не будуть потрібні як по фінансах, так і за часом.

У місцях установки домкрата помітні невеликі ушкодження кузова, зам'ятий трохи кузов, є присутніми елементи іржі. Але подібна картина характерна для усіх автомобілів.

Невеликі проблеми в місці установки домкрата

Інші поверхні днища у хорошому стані і чіплятися не до чого. Тут китайці попрацювали добре. Ніякі елементи не продавлюються, все добре тримається і ретельно оброблене. Загалом, відмінний показник.

Багато хто стверджує про те, що у Джилі Емгранд ЄС7 досить погана задня ходова частина. Користуючись можливістю, можна провести перевірку, заразом досліджуючи конструктивні особливості.

Ззаду встановлена проста балка, 2 сайлентблока, а також ще 2 сайлентблока додатково стоять на стойках стабілізатора. Сам стабілізатор знаходиться усередині балки. На цьому і все.

Задня балка

Ніякої відмінної керованості на великих швидкостях, комфорту і іншого чекати не варто. Проте і негативних моментів практично немає. Все цілком на непоганому рівні.

Проте, варто звернути увагу на товщину балки. Тут, напевно, буде міліметрів 6, чого немає навіть на дорожчих моделях автомобілів. Звичайно, в деяких місцях вона почала трохи іржавіти, але для серйозного ущербу потрібно ще років 15.

Товщина балки переконлива

В цілому, досить міняти стойки як годиться, і можна спокійно їздити. З боку задньої ходової проблем можна не чекати. Може у неї і не великий функціонал, але надійність тут стоїть на високому рівні.

На кришці багажника Джилі Емгранд ЄС7 з'явилося трохи іржі. В основному вона сконцентрована в місці кріплення хромованої вставки до дверей. Проте офіційний дилер усунув цю проблему, обробивши і зафарбувавши поверхню.

Іржа на кришці багажника

Проте, не зайвим було б встановити 4 шайби в місцях кріплення вставки. Це дозволило б трохи збільшити проміжок і понизити вірогідність утворення корозії.

Ще одним слабким місцем можна назвати гумову накладку на задньому склоочиснику (у місці його кріплення). Вона, ніби як, і якісна, і прилягає добре, але пісок під неї набивається. Відповідно, раз на півроку краще прочищати там все, інакше також почне утворюватися іржа.

Вразливе місце під гумкою склоочисника

Складання ніби непогане, принаймні, якщо оцінювати стан з багажника. Колонки, звичайно, базові, застарілі, але для радіо цілком достатньо. Якщо хочеться чогось трохи краще, то доведеться ставити самому.

У іншому особливих нарікань немає. Нічого не прогинається, навіть в зазвичай слабких місцях. В цілому, корейці і японці виглядають десь також, а іноді вже і поступаються тій же Джилі Емгранд ЄС7.

Деякі слабкі місця, які є присутніми в усіх авто, добре оброблені герметиком для відвертання попадання води всередину автомобіля. Кріплення бампера звичайнісінькі, все цілком нормально. Бампер тримається добре, хоча одного кріплення і бракує.

Слабкі місця оброблені герметиком

Що стосується внутрішньої обробки, то тут є свої особливості. Наприклад, зсередини автомобіль по периметру укритий повстю. Зустріти таке на корейцях або японцях практично неможливо, як і на останніх американських авто.

Модель, яка потрапила на огляд, була пошкоджена ударом ззаду. Але майстри досить добре усі підправили і вирівняли. На місці запаски додатково встановлена ізоляція, правда, трохи непрофесійно. Під нею залишилися бульбашки повітря, чого бути не повинно.

Ізоляція на місці запасного колеса

Вразливим місцем є місце стику внутрішнього і зовнішнього крила. Обробити поверхню усередині практично нереально, навіть якщо використати шлангу з ніші багажника. Щоб обробити усі поверхні доведеться витягати спеціальну заглушку біля боковини сидіння.

З отвору, що відкрився, якраз добре буде помітно усе крило, що і дозволить ретельно його обробити. Після такої обробки проблем із задніми крилами і арками бути не повинно. За виключенням, хіба що, деякої дії піскоструя з поверхні дороги.

Отвір для обробки крила зсередини

Вдалося зняти віброізоляцію, яка була у багажнику, в місці зберігання запасного колеса. Виявилось, що приклеєна вона була огидно, і під нею збиралися конденсат і бруд. Проте явних вогнищ серйозної іржі в цьому місці Джилі Емгранд ЄС7 немає, все обробляється і видаляється.

Двері цілком непогані, принаймні ті, які не постраждали при ДТП. Іржа виявилася знизу, в куточку. Також невелике вогнище іржі є на нижній кромці дверей.

Вогнище іржі на одній з дверей

Це досить вразливе місце, і проблеми тут є майже на усіх автомобілях, особливо якщо не проводилася хороша додаткова обробка.

У нашому випадку обробка була, але не там, де мала бути. Смужку сантиметрів в 8 обробили практично посередині, хоча потрібно було знизу. Більше того – закрили дренажний отвір, чого робити не варто ніколи. Підсумком і стала поява іржі.

На дверях виявилися дивні круглі сліди, неначе їх намагалися вирівняти, але щось пішло не так. Перевіряємо двері Джилі Емгранд ЄС7 зсередини, і виявляємо, що в декількох місцях є наскрізні ушкодження, які із зовнішнього боку закладені.

Наскрізні отвори після ремонту дверей

Помітно, що отвори оброблені, що вже добре. Проте вогнища корозії все одно почали проявлятися. Також усередині помітні сліди обробки, але теж досить посередньою. Внизу, де потрібна обробка, її немає, але кромка доки не постраждала і виглядає пристойно.

Досить вразливим місцем є переднє крило. Піскоструєм з дороги воно ушкоджується. Можна поставити бризковики, але вони натирають крило у іншому місці, і іржавіти починає вже там. Загалом, доведеться вибирати, де почне утворюватися іржа, і шукати шляхи боротьби з нею.

Передні крила схильні до дії абразивів

З іншого боку, крило тримається цілком добре, і проблеми помітні тільки на зовнішній частині. Внутрішня добре закрита, нічого всередину не потрапляє і там іржавіти не починає, що можна віднести до явних плюсів на користь китайців.

Заводська проводка виглядає нормально і поміщена у відповідну гофру. Проте додаткова електрика встановлена досить погано. Дроти обмотані ізоляційною стрічкою, далеко не скрізь закриті навіть нею, що надалі може привести до серйозних проблем.

Додаткова проводка зроблена погано

Якщо узяти плафони, то помітна досить хороша якість як рідних, так і інших варіантів (Штурм). Контакти і плати відмінні, пайка і доріжки у відмінному стані і пропрацювали добре.

Оббивка сидіння, як і саме наповнення, недостатньо якісні. У китайському складанні використовуються абсолютно інші матеріали, які помітно краще за тих, що використовуються в Кременчуці. Вже на 80 тисячах пробігу помітна розбіжність швів, потертості і інші проблеми.

На даху помітні сліди проведеного ремонту після падіння на Джилі Емгранд ЄС7 дерева. У одному місці вже почала тріскати шпаклівка. Для перевірки стану даху знімемо стелю. Необхідно враховувати, що в авто 8 подушок, 6 з яких шторками розміщені з боків.

Знімаємо карту даху. До речі, є хоч якісь сліди шумоізоляції, що вже добре. Нехай вона і не найкраща, але є. Віброізоляції на даху немає. Товщина металу цілком нормальна, що вбиває ще один міф про машини з Китаю – неначе вони робляться з бочок.

Дах у нормальному стані

Подушки безпеки бічні укладені добре. Від люка відходять трубки зливу. Механізм люка у повному порядку. Єдине, що бентежить – проводка. Знову українські збирачі щось наплутали і пожаліли навіть ізоляційні стрічки, не кажучи вже про гофру.

У місці проведення ремонту почала утворюватися корозія. Неозброєним оком її непомітно, але якщо придивитися, то все-таки можна розгледіти рижки.

Під капотом Джили Эмгарнд ЕС7 іржа трохи проявилася на стику склянки. У іншому – все відмінно.

Вогнище корозії на стику склянки

В цілому можна сказати, що автомобіль 6 років пережив цілком непогано, навіть враховуючи неодноразовий ремонт після ДТП і падіння на машину дерева. Звичайно, в деяких місцях є іржа, але пов'язано це швидше з неякісним ремонтом, ніж з поганою якістю металу.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.