Грейт Вол Хавал Ф7 став для когось справжньою знахідкою, ну а комусь приніс цілий ряд розчарувань.
Автомобіль ніби як вийшов і не поганий, як за характеристиками, так і по дизайну.
Але не обійшлося і без певних помилок і уязвимостей.
Адже дійсно, дуже дивно, коли певні недоліки, а то і поломки, починають проявлятися в автомобілі вже в перший рік його експлуатації. Хоча, від цього не застрахований ніхто, навіть якщо йдеться про досить солідні автомобілі.
Багато в чому все залежить від особистої думки власника авто, манери водіння, бажання вкладати кошти у відхід за транспортним засобом.
Проте є і такі помилки, і недоробки автовиробників, не звернути увагу на які буде просто неможливо.
В якості варіанту для огляду був вибраний автомобіль з дволітровим двигуном, в максимальній комплектації.
Розгін до 100 км/год відразу після завершення обкатки складає 8,8 секунд, що цілком не погано для представленої моделі.
Диски в максимальній комплектації встановлюються 19 дюймові.
На Грейт Вол Хавал Ф7 встановлений автоматичний датчик включення протитуманної фари при вивороті керма.
Також є система, що відповідає за автоматичну зупинку авто при наближенні до перешкоди і відсутності дій з боку водія.
При відвідуванні шиномонтажа або проведенні робіт в районі задніх коліс необхідно ретельно стежити за датчиками тиску. Вони досить уразливі і можуть швидко вийти з ладу.
Середня витрата палива в змішаному циклі складає 12 літрів на 100 км пробігу.
Враховуючи вагу без додаткового навантаження в 1700 кг це цілком непоганий показник.
Аеродинамічні шуми можна почути на швидкості понад 120 км/год.
При цьому машина строго йде за кермом, навіть якщо швидкість досягає відмітки в 180 км/год.
Штатна гума і гальма трохи дубові, але після обкатки все цілком нормально.
Колісна база Грейт Вол Хавал Ф7 досить велика, радіус розвороту великий. Буде незручно для тих, хто до цього їздив на дрібніших машинах.
Роботизована КПП адаптується під стиль водіння конкретної людини. У режимі спорт коробка почуває себе просто чудово.
Невеликий косяк в тому, що для перемикання із спорту на стандартний режим потрібно буде перегорнути декілька додаткових режимів.
Обшивка салону досить просто відтираєтся від забруднень. Так, зроблений він не супер привабливим, проте і доглядати за ним легко.
Багажник досить місткий, додатково розділений шторкою.
В цілому, автомобіль досить непоганий і цілком заслужено відпрацьовує вкладення.
Звичайно, невеликий пробіг ще не є показником, але відсутності особливих проблем спочатку експлуатації вже можна назвати цілком непоганим показником.
Корисні статті