(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

(093) 170 17 77

RU | UA

Установка ГБО на Шевроле Авео Т250 двигун 1.5

Установка ГБО на Шевроле Авео Т250 двигун 1.5

Шевроле АвеоБагато автовласників шукають спосіб економити. Особливо це актуально для тих, хто часто і багато їздить.

Одним з варіантів є установка на Шевроле Авео Т250 газобалонного устаткування і використання як палива газу.

Звичайно, подібна переробка зажадає значних разових вкладень, проте за 1-2 роки таке устаткування повністю окупається і дозволяє економити.

Важливо правильно підібрати встановлюване устаткування, вибравши варіант з нових поколінь.

Проте не останню роль грає правильний монтаж і подальше обслуговування встановленого ГБО.

Відповідно, від того, як і де будуть встановлені елементи ГБО, залежить можливість легкого обслуговування, а іноді і працездатність штатних вузлів автомобіля.

Враховуючи невеликий запас вільного місця в підкапотному просторі Шевроле Авео, саме правильне компонування дозволить створити хороші умови ремонту і обслуговування.

Багато деталей нефаховими майстрами частенько встановлюються у важкодоступних місцях, що надалі може послужити причиною проблем.

Варіант зручного компонування елементів ГБО на Шевроле Авео Т250

Частенько автовласники при установці ГБО не замислюються про зручність подальшого обслуговування. Як результат – безліч складнощів, яких можна було уникнути.

Редуктор встановлюємо попереду, біля акумулятора і розширювального бачка ГУРа. Багато хто чомусь вважає за краще ставити його внизу, ближче до задньої частини підкапотного простору.

Встановлюємо редуктор попереду

У такому разі він виходить закритий двигуном, а також іншими елементами, і обслуговувати його дуже проблематично.

Головне правило – редуктор має бути встановлений нижче розширювального бачка антифризу.

Редуктор нижче розширювального бачка з антифризом

У іншому – обмежень практично немає, відповідно – можна вибрати інше місце або зупинитися на нашому варіанті.

Для підігрівання редуктора використовуємо охолоджувальну рідину з підігрівання дросельної заслінки, тільки із зворотньої подачі.

Частенько автовласники використовують для обігріву редуктора Шевроле Авео антифриз з печі, при чому – з подачі. У таких випадках помітно знижується працездатність самої печі.

Кріпиться редуктор кріпленням розширювального бачка ГУРа.

Місце кріплення редуктора

Електронний блок управління ГБО розташували в лівій частині підкапотного простору, безпосередньо біля лівого стакана.

У цьому місці навіть є за що закріпити устаткування, що додатково спрощує його монтаж.

Электроника управління ГБО

Датчик і форсунки встановлені напряму, по-іншому особливо нічого придумувати і не потрібно.

Форсунки підключені на пряму

Балон встановлюється в місці під запаску і частковий під днищем. Інші варіанти будуть менш зручними.

Балон на місці запасного колеса

В цілях безпеки радимо використати виключно новий балон при установці ГБО на Шевроле Авео.

Заправний вузол розташовується біля кришки бензобака. Це зручно тим, що вузол закритий від зовнішньої дії, а також не доводиться робити додаткові отвори у бампері або кузові.

Заправний вузол

Власне, розташувавши вузли таким чином можна помітно спростити обслуговування елементів ГБО.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Як визначити Ланос польского складання 04.03.2021 Як визначити Ланос польского складання
Недоліки Шевроле Лачетті 1.8 LDA 2007 року 27.02.2021 Недоліки Шевроле Лачетті 1.8 LDA 2007 року
Мінуси і недоліки Джилі СК 2007-2009 р.в. 26.02.2021 Мінуси і недоліки Джилі СК 2007-2009 р.в.
Витік фреону Джилі СК, СК2, причини куди йде фреон 17.02.2021 Витік фреону Джилі СК, СК2, причини куди йде фреон
Як відновити дверні ручки Шевроле Авео Т250, реставрація вставок керма 16.02.2021 Як відновити дверні ручки Шевроле Авео Т250, реставрація вставок керма
Плавають обороти Деу Сенс 1,3, смикається і глохне на холостому ходу 09.02.2021 Плавають обороти Деу Сенс 1,3, смикається і глохне на холостому ходу

Всі статті »

.