Багато автовласників шукають спосіб економити. Особливо це актуально для тих, хто часто і багато їздить.
Одним з варіантів є установка на Шевроле Авео Т250 газобалонного устаткування і використання як палива газу.
Звичайно, подібна переробка зажадає значних разових вкладень, проте за 1-2 роки таке устаткування повністю окупається і дозволяє економити.
Важливо правильно підібрати встановлюване устаткування, вибравши варіант з нових поколінь.
Проте не останню роль грає правильний монтаж і подальше обслуговування встановленого ГБО.
Відповідно, від того, як і де будуть встановлені елементи ГБО, залежить можливість легкого обслуговування, а іноді і працездатність штатних вузлів автомобіля.
Враховуючи невеликий запас вільного місця в підкапотному просторі Шевроле Авео, саме правильне компонування дозволить створити хороші умови ремонту і обслуговування.
Багато деталей нефаховими майстрами частенько встановлюються у важкодоступних місцях, що надалі може послужити причиною проблем.
Частенько автовласники при установці ГБО не замислюються про зручність подальшого обслуговування. Як результат – безліч складнощів, яких можна було уникнути.
Редуктор встановлюємо попереду, біля акумулятора і розширювального бачка ГУРа. Багато хто чомусь вважає за краще ставити його внизу, ближче до задньої частини підкапотного простору.
У такому разі він виходить закритий двигуном, а також іншими елементами, і обслуговувати його дуже проблематично.
Головне правило – редуктор має бути встановлений нижче розширювального бачка антифризу.
У іншому – обмежень практично немає, відповідно – можна вибрати інше місце або зупинитися на нашому варіанті.
Для підігрівання редуктора використовуємо охолоджувальну рідину з підігрівання дросельної заслінки, тільки із зворотньої подачі.
Частенько автовласники використовують для обігріву редуктора Шевроле Авео антифриз з печі, при чому – з подачі. У таких випадках помітно знижується працездатність самої печі.
Кріпиться редуктор кріпленням розширювального бачка ГУРа.
Електронний блок управління ГБО розташували в лівій частині підкапотного простору, безпосередньо біля лівого стакана.
У цьому місці навіть є за що закріпити устаткування, що додатково спрощує його монтаж.
Датчик і форсунки встановлені напряму, по-іншому особливо нічого придумувати і не потрібно.
Балон встановлюється в місці під запаску і частковий під днищем. Інші варіанти будуть менш зручними.
В цілях безпеки радимо використати виключно новий балон при установці ГБО на Шевроле Авео.
Заправний вузол розташовується біля кришки бензобака. Це зручно тим, що вузол закритий від зовнішньої дії, а також не доводиться робити додаткові отвори у бампері або кузові.
Власне, розташувавши вузли таким чином можна помітно спростити обслуговування елементів ГБО.
Корисні статті