Важливою умовою нормальної експлуатації автомобіля в зимовий час є належний догляд за Шевроле Авео.
Важливо не лише своєчасно провести заміну свічок і різних рідин, які за своїми параметрами відповідатимуть погодним умовам.
Слід враховувати різні конструктивні особливості, що надалі дозволить уникнути серйозних проблем.
Своєчасно не прибраний сніг або лід, не прогріті або необроблені поверхні, можуть привести до сильних ушкоджень елементів кузова чи інших блоків.
При цьому необхідно використати спеціалізовані засоби, які можуть застосовуватися в холодну пору року.
Краще витратити трохи часу перед виїздом і підготувати автомобіль, ніж надалі вкладати великі кошти в ремонт пошкоджених елементів.
Сніг, який забивається в підкрилок при їзді в зимовий час, краще збивати з вечора. Інакше уранці від нього позбавитися буде складно.
Річ у тому, що снігова маса, що утворилася, за ніч замерзає і перетворюється лід.
При початку їзди з такою крижаною кіркою у момент вивороту керма або при гальмуванні можна відчувати сильне тертя колеса.
Також така кірка може терти колесо навіть при прямолінійному русі, уповільнюючи автомобіль. Подібне тертя може негативно позначитися і на терміні експлуатації гуми.
Наявність такого заледенілого нальоту на підкрилку Шевроле Авео іноді може приводити і до надриву бампера в місці кріплення.
Іноді доходить до того, що прибрати кригу з підкрилка пластиковою щіткою не вдається. Доводитися використовувати викрутку або інший металевий предмет.
Слід уважно перевіряти стан двірників. Часто водії приїжджаючи на місце зупинки і просто глушать автомобіль, не відключаючи при цьому двірники.
При наступному запуску двигуна відбувається і спрацьовування двірників. Проблема в тому, що за ніч вони можуть просто примерзнуть до лобового скла.
Якщо це вдалося помітити – просто відключаються двірники Шевроле Авео і запускається двигун.
Проте ситуація виглядає іншим чином, коли двірники примерзнули.
У такому разі двірники просто сіпнуться і залишаться в одному положенні. При цьому вони будуть під навантаженням, оскільки моторчик продовжуватиме працювати.
Якщо цей ривок не буде помічений, то виникає серйозна загроза того, що моторчики просто згорять, і зрештою їх доведеться замінювати.
Також може згоріти запобіжник, що також може спричинити серйозні проблеми.
Якщо ж ривок помітили – краще відразу відключити запалення Шевроле Авео і відключити двірники. Тільки після цього знову включити запалення і заводити двигун.
При продовженні ривків в склоочисниках слід знову заглушити двигун, після чого відірвати двірники від скла і тільки після цього включати запалення.
Можна також залишити двірники у вертикальному положенні. Багато автовласників поступають саме таким чином.
Це робиться для того, щоб вода, яка скупчується на двірниках, могла без зайвих перешкод стекти вниз.
Відповідно, двірники залишаються сухішими, що дозволяє їм не примерзати до поверхні лобового скла Шевроле Авео.
Якщо залишати двірники в звичному, горизонтальному положенні, то на них скупчується багато води, що стікає з лобового скла.
Таким чином – якщо залишити двірники вертикально, то значно менше шансів на те, що вони примерзнуть.
Залишити двірники у вертикальному положенні досить легко. Включаємо запалення, двірники. Коли вони досягають потрібного положення просто вимикаємо запалення.
Щоб надалі повернути двірники в звичайне положення досить включити запалення і дочекатися, коли вони самостійно повернутися в початкове положення, після чого відключити їх.
Ще одним частим явищем взимку є підняті вгору двірники Шевроле Авео. Це робиться для відвертання їх примерзання до лобового скла.
Це помітно спрощує їх обслуговування при наступній поїздці, оскільки немає необхідності відшукувати двірники під снігом і очищати їх від снігу і криги.
Проте такий спосіб може мати і негативні наслідки. Поширена думка про те, що при такому положенні склоочисника розтягується пружина.
Зрештою вона втрачає свої параметри і не здатна нормально притискувати двірники до лобового скла, що позначається на ефективності роботи блоку.
Перед посадкою в Шевроле Авео взимку слід ретельно обстукати ноги. Навіть якщо ви їхатимете в якості пасажира.
Це дозволить істотно скоротити кількість вологи, яка потраплятиме всередину автомобіля. У свою чергу це понизить вірогідність появи корозії на внутрішніх елементах кузова.
Іноді виникає проблема, пов'язана із замерзанням замка. Сигналізація спрацьовує і відключається, проте ні за ручку, ні ключем відкрити автомобіль не виходить.
Це пов'язано з тим, що замерзає личинка усередині дверей. По суті – замерзає замок і відкрити його буде вже досить складно.
Проте подібну проблему можна запобігти, провівши своєчасно профілактичні дії. Особливо якщо заздалегідь була сира погода або машина милася.
Для цього знадобиться WD- 40 або інший аналогічний продукт.
Вставляємо трубку в замок і натискаємо, заповнюючи замок відповідною рідиною. Це дозволяє видавлювати із замку звичайну вологу, і перешкоджає утворенню льоду усередині.
Варто також перевірити інші двері. Іноді при спрацьовуванні брелока водійські двері можуть примерзнути і не відкритися, тоді як усі інші легко відкриватимуться.
Відповідно, можна потрапити в салон Шевроле Авео і відкривати вже зсередини, що буде набагато простіший. В крайньому випадку – можна запустити двигун і прогріти авто навіть із заднього сидіння.
Проте якщо замок все-таки замерзнув і відкрити автомобіль не виходить, то слід купити спеціальну розморозку. Також можна купити маленький балончик WD - 40 і носити його з собою.
При необхідності за допомогою цих засобів можна впоратися з проблемою і все-таки відкрити двері.
Не зайвим буде провести і профілактичні роботи з ущільнювачами на дверях і порогах. Особливо після миття автомобіля в зимовий час.
Буває так, що центральний замок відкривається, але примерзають безпосередньо самі гумки. Відповідно, відкрити двері все одно не виходить.
Щоб запобігти подібній проблемі в Шевроле Авео досить змочити ганчірочку WD- 40 і протерти нею ущільнювачі.
Також взимку є ще одна проблема – утворення на лобовому склі кірки льоду або налипання снігу. Позбавлятися від подібних неприємностей досить проблематично.
Доводиться або довго прогрівати авто, чекаючи, коли все розтане або за допомогою пластикового шкребка все прибирати.
Проте є спосіб запобігти подібній проблемі. Досить просто провітрити салон автомобіля перед його закриттям і тривалою стоянкою.
Можна заздалегідь вимкнути піч, залишивши обдування. Буквально за 5 хвилин до зупинки цілком підійде. При нагоді можна відкрити вікна, доїжджаючи до кінцевого пункту.
Якщо ж можливості такої немає, то можна відкрити усі двері Шевроле Авео після зупинки і почекати буквально пару хвилин.
Це дозволить порівняти температуру лобового скла, салону авто і вулиці. Як підсумок – сніг не танутиме, потрапляючи на лобове скло, і не з'явиться волога, яка надалі замерзне.
Відповідно, це дозволить понизити і вірогідність примерзання до лобового скла двірників.
Слід уважно вибирати місце для тривалої парковки в зимовий час. Не можна допускати того, щоб колеса автомобіля знаходилися в калюжі.
Інакше існуватиме вірогідність того, що колеса просто вмерзнуть і поїхати не вдасться. У таких випадках можлива ситуація, коли при спробі рушити колесо просто розбортується.
Дотримуючись простих правил можна істотно спростити собі життя і обслуговування Шевроле Авео в зимовий час.
Набагато простіше запобігти проблемі, ніж надалі вирішувати її, вкладаючи серйозні гроші в ремонт авто.
Корисні статті