(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Часті поломки Деу Ланос

Часті поломки Деу Ланос

Передня частина ЛаносаОдин з популярних в народі автомобілів – Деу Ланос, можна заслужено назвати робочою конячкою.

Він чудово підходить як для їзди по місту, так і для поїздок на дачу.

Автомобіль вже не перший рік представлений на ринку, проте останнім часом переважно на вторинному і все також користується популярністю.

Витривале авто, невибагливе, здатне на активну експлуатацію у будь-яку пору року. Проте не обійшлося і без проблемних місць в цій моделі.

Проте, враховуючи відносно невелику вартість обслуговування Деу Ланос, з більшістю проблем можна змиритися.

Важливо відмітити, що обслуговувати авто також досить легко, особливо складних вузлів і агрегатів в нім просто немає.

Та і більшість СТО без проблем можуть виконати усі види робіт, оскільки автомобіль досить добре вивчений.

Огляд Деу Ланос – недоліки і слабкі місця

Перше, що необхідно відмітити, низький зріз бампера – кліренс. Через це взимку постійно зачіпатиме сніг, а на парковках висока вірогідність зачепити бордюр.

Більше того, зріз бампера йде рівно, без невеликого схилу, характерного більшості автомобілів.

Низький рівний бампер уразливий

Через це при наїзді на бордюр слідує удар, а не відносно безпечний заїзд на нього.

Та і по польових дорогах, наприклад, з таким кліренсом поїздити швидко не вийде, оскільки постійно існуватиме вірогідність зачепити дорожнє покриття.

Ще один недолік Деу Ланос полягає в низькому розташуванні штанів. При наїзді на нерівності захист пробивається і ушкоджуються штани, як підсумок – вібрація і шум в салоні.

Низьке розташування штанів джерело проблем

Заводські передні стойки і задні амортизатори мають надмірно низький ресурс. Зазвичай термін експлуатації цих вузлів складає близько 20 тисяч км.

Відповідно, при купівлі нового автомобіля бажано провести заміну на якісніші елементи.

Більше того, при виготовленні авто конструктори віддали перевагу комфорту, пожертвувавши при цьому керованістю. Автомобіль надмірно м'який, хиткий.

Також відзначається ще одна проблема Деу Ланос – постійно дзвенять гальмівні супорта.

Ще одним вразливим місцем є глушник. Він ходить недовго, часто прогорає. Відповідно, ремонтувати і міняти його припаде досить часто.

Глушник часто прогорає

Багато проблем з фарами. Наприклад, досить слабке головне світло.

Також слід зазначити швидке помутніння скла на фарі, що веде до необхідності поліровки або і зовсім заміни.

Фари швидко тьмяніють

Трохи рятує включення протитуманних вогнів, але і з ними є певні складнощі.

У них постійно потрапляє вода і при нагріванні протитуманна лампа швидко запітніває. Також вони досить часто тріскаються, що веде до необхідності заміни.

У дверях і даху практично повністю відсутня шумоізоляція. При простукуванні вони дзвенять, а двері при закритті видають дуже дивні звуки.

В дверях немає шумоізоляції

Відповідно, повністю відсутня і теплоізоляція, через що прогріти салон автомобіля взимку буде дуже складно.

Також проблемним місцем Деу Ланос можна назвати низька якість ступичних підшипників, особливо оригінальних.

При цьому ззаду встановлені конусні підшипники, які через кожні 10-15 тисяч км пробігу доводиться підтягувати. Інакше починає бовтатися колесо, машина стає некерованою.

Багато проблем з електронікою на цьому авто. Багато власників скаржаться на проблеми із склопідіймачами, а також лампочками.

Є проблеми з проводкою

На машині, яка представлена на огляді, постійно горить лампочка лівого стоп-сигналу. При цьому лампочка в патроні іржавіє, викрутити її досить складно, іноді вона просто лопається.

Невеликим недоліком можна назвати проводку стоп-сигналу, що йде по кронштейну кришки багажника. Її можна було приховати, розмістивши в менш вразливому місці.

На Деу Ланос стоїть травмобезпечна рульова рейка. Проте фіксація рейки безпосередньо до кузова створює певні проблеми. При їзді по нерівностях уся вібрація передається на кузов.

Рульова рейка кріпиться до кузова

Через це після тривалої експлуатації автомобіля на усіх стиках кузова можуть з'являтися мікротріщини і серйозніші ушкодження.

Звичайно, в місцях кріплення встановлені гумові ущільнювачі, проте їх недостатньо.

При подальшій експлуатації авто, особливо в поворотах, можна буде помітити відшаровування елементів кузова, через що останній втрачає свою жорсткість.

Варто звернути увагу і на радіатор охолодження. Його місткість досить невелика, а також він періодично може протікати, що вимагає оперативного втручання. Інакше істотно виросте вірогідність перегрівання силового агрегату.

Проблемним місцем Деу Ланос є і датчик холостого ходу, який часто виходить з ладу. Обороти не утримуються на холостому ходу і постійно падають.

Також необхідно звернути увагу на датчик дросельної заслінки, який регулярно вимагає заміни. Подібна проблема зустрічається і з датчиком тиску масла.

До мінусів можна віднести і відсутність підігрівання на дзеркалах заднього виду. Особливо це погано в зимовий час, коли відбувається намерзання снігу і льоду. Доводиться відігрівати підручними засобами.

Відсутній підігрівання дзеркал

Досить вагомою проблемою можна назвати слабкі дверні петлі. При пробігу близько 100 тисяч км доведеться їх замінювати або ремонтувати. Інакше двері стрибатимуть в замку і бовтатися.

Слабкі дверні петлі

Деу Ланос має досить слабку шумоізоляцію, і практично увесь шум при їзді буде добре чутний в салоні.

Невеликий барачок на торпеді добре годиться для розміщення різних речей тільки у момент стоянки. При їзді з нього все вилітає. Пластик використовувався дешевий, слизький.

Основний бардачок не відрізняється великими розмірами, вміщує в себе мало. Відповідно, доведеться дрібні речі зберігати при собі.

Маленький бардачок

Двигун об'ємом 1,5 літра досить слабкий для цієї машини. На підйомі набрати швидкість просто не вийде, у кращому разі авто утримуватиме вже наявні показники.

Якщо при цьому ще включити і кондиціонер, то взагалі будуть проблеми. Цей пристрій забирає у двигуна близько 7 л.с., і з динаміки розпочинаються серйозні складнощі.

Крім того, можна відмітити неекономічне споживання палива Деу Ланос. По місту споживання складає близько 10 літрів на 100 км пробігу, на трасі близько 7 літрів.

Кондиціонер є вразливим місцем. Буквально рік-два після купівлі авто, і виникає необхідність в ремонті цього елементу.

При частій експлуатації авто виникає проблема із запиленим салону. Пил потрапляє через погані ущільнювачі і через поганий фільтр.

Піч на перших двох положеннях працює досить тихо. Проте на 3 і 4 з'являється істотний шум.

На 3 і 4 положенні шумно працює піч

При цьому піч досить слабка і салон автомобіля прогрівається дуже довго.

Ще одним недоліком можна назвати загальну конструкцію. При спробі обмити вікна при їзді потік води з форсунок вітром може задувати у відкрите вікно.

Також слід зазначити запітніння вікон в Деу Ланос. Боротися з цією проблемою марно, піч не рятує ситуацію, оскільки гріє слабко.

Більше того, запітніває не лише лобове скло, але і пасажирське і водійське.

При їзді в сонячну погоду виникає ще одна проблема. Із-за конструкторських особливостей торпеда починає відбиватися на лобовому склі, що погіршує обзорність.

Торпеда відбивається на лобовому склі

Поширеною проблемою можна назвати і планку склопідіймача, що ламається. Замінити її легко, але робити це доводиться часто. Інакше підняти скло буде практично неможливо.

На панелі є окантовка, яку пасажир часто зачіпає коліном, дуже ударяючись коліном. Особливо, якщо пасажир високого зросту.

Заднє пасажирське скло Деу Ланос опускається тільки до половини. Відповідно, розмістити зручно руку на вікні не вийде. Пасажир почуває себе як ув'язнений.

Задні стекла повністю не опускаються

Проте, машина повністю відповідає своїй вартості. Бюджетний варіант, який чудово підійде в якості першого автомобіля.

Звичайно, доведеться регулярно вкладати в неї кошти, проте вартість її обслуговування незначна.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Як встановити ДХО денні ходові вогні на Деу Ланос замість протитуманних фар 23.01.2020 Як встановити ДХО денні ходові вогні на Деу Ланос замість протитуманних фар
Що краще Деу Ланос чи Лада Калина? 19.01.2020 Що краще Деу Ланос чи Лада Калина?
Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5 18.01.2020 Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5
Чого чекати від кузова Geely Emgrand 7 після 155 тисяч пробігу 15.01.2020 Чого чекати від кузова Geely Emgrand 7 після 155 тисяч пробігу
Чим відрізняється Деу Матіз до 2008 і після 2008 року 10.01.2020 Чим відрізняється Деу Матіз до 2008 і після 2008 року
Який масляний фільтр краще поставити на Джилі СК, МК, Емгранд: Asian, Fitshi, CDN, Koreastar чи Konner 03.01.2020 Який масляний фільтр краще поставити на Джилі СК, МК, Емгранд: Asian, Fitshi, CDN, Koreastar чи Konner

Всі статті »

.