(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Паливний фільтр на Джилі СК, МК, як правильно підібрати?

Паливний фільтр на Джилі СК, МК, як правильно підібрати?

Паливні фільтриДля безпроблемної роботи двигуна важливим чинником є подання палива в достатній кількості. За це відповідає паливний насос, який і перекачує бензин після фільтрації.

Проте не останню роль грає і якість самого паливного фільтру. Якщо воно буде низьким, то сміття може забивати форсунки і інші важливі елементи.

Це приведе до необхідності проведення ремонту і чищення цілого ряду деталей.

Відповідно, слід вибирати якісний паливний фільтр, який справлятиметься з поставленою функцією.

Ключову роль при цьому грає елемент, що безпосередньо фільтрує. Від його якості і залежатиме ефективність роботи деталі.

Виготовляється зазвичай із спеціального паперу, який уловлює усі забруднюючі елементи, що знаходяться в паливі.

Від вибору фільтру і надалі залежатиме подання палива, а також вірогідність забивання важливих елементів паливної системи.

Магазин запчастин Chery.net вирішив провести перевірку популярних бюджетних варіантів паливних фільтрів.

Вибір паливного фільтру – огляд популярних бюджетних варіантів

Багато автовласників вважають за краще не купувати дорогі варіанти паливних фільтрів, особливо коли вони отримуються для бюджетних авто – Джилі СК, МК, Деу Ланос.

Для порівняння було вибрано 5 різних варіантів – INA-FOR, СДН Rider, KOREASTAR, FITSHI.

Популярні бюджетні паливні фільтри

При цьому фільтр KOREASTAR раніше вже перевірявся, і показав себе з самого гіршого боку.

Відповідно, Кореастар отримав ще один шанс, і цілком може реабілітовувати себе, якщо покаже нормальний результат.

Щоб не виникали зайві питання до об'єктивності тесту, фільтр KOREASTAR буде запечатаний аж до моменту перевірки.

Кореастар доки не відкриваємо

Райдер і Фічі мають спеціальні білі додаткові клямки, які на деяких моделях автомобіля можуть знадобитися. Інші варіанти подібних доповнень не мають.

На деяких варіантах є додаткові клямки

Також важливо відмітити наявність спеціального контакту Іна-Фора і Фічі. Цей контакт використовується для підключення дроту, призначеного для відведення статичної електрики.

Є додаткові контакти

Усі представлені фільтри мають практично однакову форму і розміри, хоча це і не є таким важливим показником.

Трохи коротше одна трубка на СДН, хоча при установці це не грає ніякої ролі і подібний чинник можна не приймати до уваги.

Відкриваємо фільтр Кореастар. На нім, до речі, теж є контакт для відведення статичної напруги.

При цьому на новому, тільки відкритому фільтрі вже виявилися дивності, що дуже нагадують механічні ушкодження або заводський брак.

На новому Кореастар вже є ушкодження

Зовнішній вигляд усіх деталей викликає певні сумніви відносно якісності. Трохи виділяються тільки INA-FOR і СДН.

В той же час Rider відразу ж можна викинути, адже в корпусі є істотна тріщина. Відповідно, при установці такого фільтру на авто він тут же почне протікати.

На фільтрі Райдер є тріщина

За допомогою болгарки розрізаємо корпуси усіх фільтрів, що дозволить краще оцінити стан і якість елементу, що фільтрує, встановити наявність додаткових пружин і інших елементів.

Розрізає фільтри

INA-FOR. Приклеювання елементу, що фільтрує, досить хороше. Сам елемент, що фільтрує, не відрізняється великими розмірами, швидше навіть маленький.

Ина-фори в розрізі

СДН відвалився легко, неначе зовсім не приклеєний. При цьому сам елемент, що фільтрує, більше. Також є притискна пружина, що додатково утримує папір на місці.

СНД в розрізі

Rider цілком добре приклеєний, але при цьому розмір елементу, що фільтрує, незначний. Є деяка подібність притискної пружини.

Райдер в розрізі

FITSHI відрізняється досить хорошим проклеюванням. При цьому розмір фільтру незначний, в корпусі повно вільного місця.

Фиитши в розрізі

KOREASTAR і зовсім не має як такого елементу, що фільтрує. Замість нього усередині знаходиться незрозумілий шматок дивного паперу або якогось сміття. Загалом, далі говорити про цей фільтр немає сенсу – його слід відразу відправити до брухту і більше ніколи не купувати.

Кореастар в розрізі

FITSHI і INA-FOR – елементи, що фільтрують, практично однакові, навіть приклеювання досить схоже. Цілком імовірно, що елементи, що фільтрують, робляться на одному підприємстві.

Фитши і Ина-фори схожі

Якщо порівнювати з Райдером, то можна помітити, що сам елемент, що фільтрує, у цього варіанту менший, хоча є підпірна пружина і проклеювання досить хороша.

ІНА-ФОРА і СДН. У останнього розмір елементу, що фільтрує, більший, ніж в Іна-Фора, але при цьому помітно гірше проклеювання. Проте є присутньою підпірна пружина.

СДН виглядає трохи краще

Всі з представлених варіантів, окрім, звичайно KOREASTAR, цілком непогані, як для бюджетних паливних фільтрів.

INA-FOR, СДН і FITSHI трохи краще, Райдер гірший. При цьому тріщину в корпусі останнього можна вважати швидше виключенням, ніж поширеним явищем.

Краще перевіряти стан фільтру при купівлі, хоч би зовнішню частину.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.