Для безпроблемної роботи двигуна важливим чинником є подання палива в достатній кількості. За це відповідає паливний насос, який і перекачує бензин після фільтрації.
Проте не останню роль грає і якість самого паливного фільтру. Якщо воно буде низьким, то сміття може забивати форсунки і інші важливі елементи.
Це приведе до необхідності проведення ремонту і чищення цілого ряду деталей.
Відповідно, слід вибирати якісний паливний фільтр, який справлятиметься з поставленою функцією.
Ключову роль при цьому грає елемент, що безпосередньо фільтрує. Від його якості і залежатиме ефективність роботи деталі.
Виготовляється зазвичай із спеціального паперу, який уловлює усі забруднюючі елементи, що знаходяться в паливі.
Від вибору фільтру і надалі залежатиме подання палива, а також вірогідність забивання важливих елементів паливної системи.
Магазин запчастин Chery.net вирішив провести перевірку популярних бюджетних варіантів паливних фільтрів.
Багато автовласників вважають за краще не купувати дорогі варіанти паливних фільтрів, особливо коли вони отримуються для бюджетних авто – Джилі СК, МК, Деу Ланос.
Для порівняння було вибрано 5 різних варіантів – INA-FOR, СДН Rider, KOREASTAR, FITSHI.
При цьому фільтр KOREASTAR раніше вже перевірявся, і показав себе з самого гіршого боку.
Відповідно, Кореастар отримав ще один шанс, і цілком може реабілітовувати себе, якщо покаже нормальний результат.
Щоб не виникали зайві питання до об'єктивності тесту, фільтр KOREASTAR буде запечатаний аж до моменту перевірки.
Райдер і Фічі мають спеціальні білі додаткові клямки, які на деяких моделях автомобіля можуть знадобитися. Інші варіанти подібних доповнень не мають.
Також важливо відмітити наявність спеціального контакту Іна-Фора і Фічі. Цей контакт використовується для підключення дроту, призначеного для відведення статичної електрики.
Усі представлені фільтри мають практично однакову форму і розміри, хоча це і не є таким важливим показником.
Трохи коротше одна трубка на СДН, хоча при установці це не грає ніякої ролі і подібний чинник можна не приймати до уваги.
Відкриваємо фільтр Кореастар. На нім, до речі, теж є контакт для відведення статичної напруги.
При цьому на новому, тільки відкритому фільтрі вже виявилися дивності, що дуже нагадують механічні ушкодження або заводський брак.
Зовнішній вигляд усіх деталей викликає певні сумніви відносно якісності. Трохи виділяються тільки INA-FOR і СДН.
В той же час Rider відразу ж можна викинути, адже в корпусі є істотна тріщина. Відповідно, при установці такого фільтру на авто він тут же почне протікати.
За допомогою болгарки розрізаємо корпуси усіх фільтрів, що дозволить краще оцінити стан і якість елементу, що фільтрує, встановити наявність додаткових пружин і інших елементів.
INA-FOR. Приклеювання елементу, що фільтрує, досить хороше. Сам елемент, що фільтрує, не відрізняється великими розмірами, швидше навіть маленький.
СДН відвалився легко, неначе зовсім не приклеєний. При цьому сам елемент, що фільтрує, більше. Також є притискна пружина, що додатково утримує папір на місці.
Rider цілком добре приклеєний, але при цьому розмір елементу, що фільтрує, незначний. Є деяка подібність притискної пружини.
FITSHI відрізняється досить хорошим проклеюванням. При цьому розмір фільтру незначний, в корпусі повно вільного місця.
KOREASTAR і зовсім не має як такого елементу, що фільтрує. Замість нього усередині знаходиться незрозумілий шматок дивного паперу або якогось сміття. Загалом, далі говорити про цей фільтр немає сенсу – його слід відразу відправити до брухту і більше ніколи не купувати.
FITSHI і INA-FOR – елементи, що фільтрують, практично однакові, навіть приклеювання досить схоже. Цілком імовірно, що елементи, що фільтрують, робляться на одному підприємстві.
Якщо порівнювати з Райдером, то можна помітити, що сам елемент, що фільтрує, у цього варіанту менший, хоча є підпірна пружина і проклеювання досить хороша.
ІНА-ФОРА і СДН. У останнього розмір елементу, що фільтрує, більший, ніж в Іна-Фора, але при цьому помітно гірше проклеювання. Проте є присутньою підпірна пружина.
Всі з представлених варіантів, окрім, звичайно KOREASTAR, цілком непогані, як для бюджетних паливних фільтрів.
INA-FOR, СДН і FITSHI трохи краще, Райдер гірший. При цьому тріщину в корпусі останнього можна вважати швидше виключенням, ніж поширеним явищем.
Краще перевіряти стан фільтру при купівлі, хоч би зовнішню частину.
Корисні статті