Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

RU | UA

Паливний фільтр на Джилі СК, МК, як правильно підібрати?

Паливний фільтр на Джилі СК, МК, як правильно підібрати?

Паливні фільтриДля безпроблемної роботи двигуна важливим чинником є подання палива в достатній кількості. За це відповідає паливний насос, який і перекачує бензин після фільтрації.

Проте не останню роль грає і якість самого паливного фільтру. Якщо воно буде низьким, то сміття може забивати форсунки і інші важливі елементи.

Це приведе до необхідності проведення ремонту і чищення цілого ряду деталей.

Відповідно, слід вибирати якісний паливний фільтр, який справлятиметься з поставленою функцією.

Ключову роль при цьому грає елемент, що безпосередньо фільтрує. Від його якості і залежатиме ефективність роботи деталі.

Виготовляється зазвичай із спеціального паперу, який уловлює усі забруднюючі елементи, що знаходяться в паливі.

Від вибору фільтру і надалі залежатиме подання палива, а також вірогідність забивання важливих елементів паливної системи.

Магазин запчастин Chery.net вирішив провести перевірку популярних бюджетних варіантів паливних фільтрів.

Вибір паливного фільтру – огляд популярних бюджетних варіантів

Багато автовласників вважають за краще не купувати дорогі варіанти паливних фільтрів, особливо коли вони отримуються для бюджетних авто – Джилі СК, МК, Деу Ланос.

Для порівняння було вибрано 5 різних варіантів – INA-FOR, СДН Rider, KOREASTAR, FITSHI.

Популярні бюджетні паливні фільтри

При цьому фільтр KOREASTAR раніше вже перевірявся, і показав себе з самого гіршого боку.

Відповідно, Кореастар отримав ще один шанс, і цілком може реабілітовувати себе, якщо покаже нормальний результат.

Щоб не виникали зайві питання до об'єктивності тесту, фільтр KOREASTAR буде запечатаний аж до моменту перевірки.

Кореастар доки не відкриваємо

Райдер і Фічі мають спеціальні білі додаткові клямки, які на деяких моделях автомобіля можуть знадобитися. Інші варіанти подібних доповнень не мають.

На деяких варіантах є додаткові клямки

Також важливо відмітити наявність спеціального контакту Іна-Фора і Фічі. Цей контакт використовується для підключення дроту, призначеного для відведення статичної електрики.

Є додаткові контакти

Усі представлені фільтри мають практично однакову форму і розміри, хоча це і не є таким важливим показником.

Трохи коротше одна трубка на СДН, хоча при установці це не грає ніякої ролі і подібний чинник можна не приймати до уваги.

Відкриваємо фільтр Кореастар. На нім, до речі, теж є контакт для відведення статичної напруги.

При цьому на новому, тільки відкритому фільтрі вже виявилися дивності, що дуже нагадують механічні ушкодження або заводський брак.

На новому Кореастар вже є ушкодження

Зовнішній вигляд усіх деталей викликає певні сумніви відносно якісності. Трохи виділяються тільки INA-FOR і СДН.

В той же час Rider відразу ж можна викинути, адже в корпусі є істотна тріщина. Відповідно, при установці такого фільтру на авто він тут же почне протікати.

На фільтрі Райдер є тріщина

За допомогою болгарки розрізаємо корпуси усіх фільтрів, що дозволить краще оцінити стан і якість елементу, що фільтрує, встановити наявність додаткових пружин і інших елементів.

Розрізає фільтри

INA-FOR. Приклеювання елементу, що фільтрує, досить хороше. Сам елемент, що фільтрує, не відрізняється великими розмірами, швидше навіть маленький.

Ина-фори в розрізі

СДН відвалився легко, неначе зовсім не приклеєний. При цьому сам елемент, що фільтрує, більше. Також є притискна пружина, що додатково утримує папір на місці.

СНД в розрізі

Rider цілком добре приклеєний, але при цьому розмір елементу, що фільтрує, незначний. Є деяка подібність притискної пружини.

Райдер в розрізі

FITSHI відрізняється досить хорошим проклеюванням. При цьому розмір фільтру незначний, в корпусі повно вільного місця.

Фиитши в розрізі

KOREASTAR і зовсім не має як такого елементу, що фільтрує. Замість нього усередині знаходиться незрозумілий шматок дивного паперу або якогось сміття. Загалом, далі говорити про цей фільтр немає сенсу – його слід відразу відправити до брухту і більше ніколи не купувати.

Кореастар в розрізі

FITSHI і INA-FOR – елементи, що фільтрують, практично однакові, навіть приклеювання досить схоже. Цілком імовірно, що елементи, що фільтрують, робляться на одному підприємстві.

Фитши і Ина-фори схожі

Якщо порівнювати з Райдером, то можна помітити, що сам елемент, що фільтрує, у цього варіанту менший, хоча є підпірна пружина і проклеювання досить хороша.

ІНА-ФОРА і СДН. У останнього розмір елементу, що фільтрує, більший, ніж в Іна-Фора, але при цьому помітно гірше проклеювання. Проте є присутньою підпірна пружина.

СДН виглядає трохи краще

Всі з представлених варіантів, окрім, звичайно KOREASTAR, цілком непогані, як для бюджетних паливних фільтрів.

INA-FOR, СДН і FITSHI трохи краще, Райдер гірший. При цьому тріщину в корпусі останнього можна вважати швидше виключенням, ніж поширеним явищем.

Краще перевіряти стан фільтру при купівлі, хоч би зовнішню частину.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Як прив'язати брелок до сигналізації ЗАЗ Форза A13 05.11.2021 Як прив'язати брелок до сигналізації ЗАЗ Форза A13

​ При експлуатації автомобіля ЗАЗ Форза (Чері A13) багато водіїв...

Регулювання ручного тормоза Деу Матіз 28.10.2021 Регулювання ручного тормоза Деу Матіз

Для безпечної постановки авто на стоянку, особливо у разі наявності...

Тиск в паливній рампі Джилі СК 16.10.2021 Тиск в паливній рампі Джилі СК

Важливим параметром для стабільної роботи двигуна є нормальний тиск в...

Описання запобіжників Ланос 08.10.2021 Описання запобіжників Ланос

Запобіжники у автомобілі Деу Ланос – це спеціальний...

Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида 21.09.2021 Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида

Однією з проблем, з якою можна зіткнутися при експлуатації Шевроле...

Чому троїть двигун Чері Тіго 11.09.2021 Чому троїть двигун Чері Тіго

Іноді можна зіткнутися з такою проблемою, як троїння  двигуна...

Всі статті »

.