(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Прошивка Деу Нексія, чіп тюнінг Нексії за допомогою ноутбука

Прошивка Деу Нексія, чіп тюнінг Нексії за допомогою ноутбука

Дэу НексияПроведення чіп-тюнінга Деу Нексія дозволяє поліпшити параметри експлуатації автомобіля. Варто відмітити, що залежно від використаної прошивки можна добитися змін окремих параметрів.

Важливо відмітити, що проводити прошивку слід гранично акуратно, оскільки навіть невелика помилка може негативно позначитися на роботі авто або вивести з ладу ЕБУ.

Також ретельно потрібно підходити до вибору ПЗ і прошивки, оскільки від цього залежить кінцева ефективність робіт, що проводяться.

Проте навіть в домашніх умовах можна провести чіп-тюнінг автомобіля.

Прошивка Деу Нексія

Для проведення робіт знадобиться ноутбук, відповідне програмне забезпечення, а також прошивка R9. Слід підготувати необхідні кабелі для здійснення підключення.

Готуємо устаткування

Насамперед викачуємо на ноутбук необхідне програмне забезпечення. Зберігаємо файли в окрему теку.

Далі слід організувати доступ до електронного блоку управління. У Деу Нексія він знаходиться в спеціальному корпусі біля пасажирського місця (у районі дверей). Знімаємо корпус.

Знаходимо блок управління

Оглядаємо ЕБУ, знаходимо фішку для підключення ноутбука. Також поруч розташована діагностична колодка.

Оглядаємо блок

Перевіряємо версію встановленого електронного блоку управління. Далеко не усі варіанти легко прошиваються. Більше того, прошивка розрахована на конкретну версію.

Перед відключенням ЕБУ від електроживлення необхідно відключити клему від акумулятора. Інакше можливі ушкодження важливих сегментів прошивки.

Відключаємо акумулятор

Від'єднуємо електропроводку від ЕБУ. Після цього можна витягати блок з автомобіля.

Витягаємо блок

Розбираємо корпус електронного блоку управління Деу Нексія. Для цього потрібно буде викрутити декілька болтів, голівка яких йде під зірочку.

Розбираємо корпус блоку

Про всяк випадок підключаємо ноутбук і зберігаємо стандартні налаштування, які були встановлені на авто за умовчанням.

Здійснюємо підключення. Стежимо за тим, щоб номер порту відповідав вказаному в програмі.

У теці з програмою з'являється значок Dalco.ini. Відкриваємо цей файл за допомогою блокнота.

Відкриваємо потрібний файл

Звіряємо дані у блокноті з необхідними показниками.

Відкриваємо необхідне програмне забезпечення. Вибираємо розділ параметри, після чого вкладку – налаштування.

Вибираємо потрібний розділ і вкладку

Для отримання показників необхідно запустити на недовго двигун Деу Нексія. Не забуваємо заздалегідь одягнути клему акумулятора.

Натискаємо кнопку виконати і чекаємо доки завантажиться прошивка. Знизу є відповідна шкала, що дозволить спостерігати прогрес.

Виконуємо дію і чекаємо завантаження

Відключаємо знову акумулятор і знімається ЕБУ.

Далі необхідно зробити перемичку між слотами пам'яті на самій платі електронного блоку управління.

Для цього треба знайти відповідні контакти на платі.

Шукаємо потрібні контакти на платі

Розігріваємо паяльник. Робимо перемичку використовуючи для цього невеликий шматок дроту. Важливо надійно його припаяти, не пошкодивши при цьому плату.

Робимо перемичку

Підключаємо ЕБУ на місце і перевіряємо наявність прошивки Деу Нексії в резервній пам'яті блоку управління.

Проте програмне забезпечення свідчить про те, що прошивки немає, з'являється помилка.

Двигун завести не вдалося.

На резервному блоці пам'яті ЕБУ прошивка відсутня. Записати відразу туди прошивку неможливо, програма просто не бачить цей блок.

Двигун не заводиться

Проте можна спробувати обійти цей факт. Для цього необхідно розрізати припаяний дріт, і у момент запису нової прошивки на основний блок пам'яті з'єднати знову дріт, що дозволить перенаправити запис на резервний блок.

Розділяємо дріт

На початку запису проходить 5 секунд, після чого з'являється якийсь напис і починається запис. Важливо у цей момент замкнути контакти дроту, який сполучає два слоти пам'яті на електронному блоці управління Деу Нексія.

Замикаємо дроти в потрібний момент

Перенесення стокової прошивки на резервний слот пам'яті потрібне. Прошивка R9 не піддається повторній перепрошивкі, і після її установки не вдасться замінити її іншою.

Проте наявність оригінальної версії на резервному слоті дозволить при необхідності відновити базову прошивку і використати її для подальшої експлуатації авто.

Після створення копії на резервному слоті пам'яті починаємо установку вибраної неоригінальної прошивки. Заздалегідь роз'єднуємо контакт на дроті, щоб установка йшла на основний слот пам'яті.

Вибираємо розділ завантажити прошивку, після чого перевіряємо усі дані, включаючи слот підключення і інші.

Завантажуваний потрібні файли

В процесі завантаження нової прошивки з'явилася помилка. Вимикаємо запалення Деу Нексія, після чого чекаємо секунд 15 і знову включаємо.

Вимикаємо запалення

Закриваємо програму, зберігаючи внесені зміни.

Після цього відключаємо запалення і знімаємо клему з акумулятора. Чекаємо секунд 15 і знову ставимо клему на місце.

Відключаємо і включаємо клему акумулятора

Включаємо запалення і чекаємо секунд 10, після чого вимикаємо і знову включаємо.

Заливаємо другу частину прошивки, вибираємо відповідний файл з теки.

Після завантаження другої частини знову спалахує помилка по діагностиці. Вимикаємо запалення і чекаємо секунд 15 до повторного включення.

Заводимо двигун. Якщо все вдалося, і чек заморгав 3 рази при запуску двигуна, то все відмінно.

Заводимо двигун і стежимо за чеком

При цьому програмне забезпечення нормально обробляє результати, а також видає усі необхідні дані про роботу Деу Нексія.

Таким чином на ЕБУ записана відразу 2 прошивки – стандартна на резервному блоці пам'яті, а R9 на основному. Перемкнути їх можна за допомогою кнопки біля управління кондиціонером.

Перевіряємо зміни в роботі авто після установки нової прошивки.

Перевіряємо прошивку у дії

Зокрема, двигун почав запускатися з першого обороту колінвала, а не з 3, як було раніше. Також з'явилося прожарення свічок запалення, чого не було раніше. Взимку це позитивно впливає на запуск двигуна.

Покращало утримання оборотів на холостому ходу. Стрілка завмирає на відмітці в 850 оборотів і не рухається. Раніше були незначні коливання.

Обороти на ХХ тримає добре

Двигун загалом працює більш стабільніше і тихіше. Знизилася витрата палива. З 890 мл на 10 км пробігу показники знизилися до 690-750 мл на 10 км. При включеному кондиціонері показники зростають до 800 мл на 10 км пробігу.

Знизився витрата палива

Для перемикання між режимами економ-спорт включаємо 1 на кондиціонері Деу Нексія, після чого включаємо кондиціонер і тут же вимикаємо.

Перемикання режимів на управлінні кондиціонером

У іншому, зміни торкнулися цілого ряду параметрів, включаючи режим роботи вентилятора. Тепер він включається при 96 градусах на першу передачу, а на 102 на другу. Не зовсім вигідно влітку, але видно так потрібно.

Головне – не допускати помилок при проведенні чіп-тюнинг. Інакше двигун може просто не завестися або виникнуть інші проблеми. У іншому, жодних проблем не виникає.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Як встановити ДХО денні ходові вогні на Деу Ланос замість протитуманних фар 23.01.2020 Як встановити ДХО денні ходові вогні на Деу Ланос замість протитуманних фар
Що краще Деу Ланос чи Лада Калина? 19.01.2020 Що краще Деу Ланос чи Лада Калина?
Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5 18.01.2020 Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5
Чого чекати від кузова Geely Emgrand 7 після 155 тисяч пробігу 15.01.2020 Чого чекати від кузова Geely Emgrand 7 після 155 тисяч пробігу
Чим відрізняється Деу Матіз до 2008 і після 2008 року 10.01.2020 Чим відрізняється Деу Матіз до 2008 і після 2008 року
Який масляний фільтр краще поставити на Джилі СК, МК, Емгранд: Asian, Fitshi, CDN, Koreastar чи Konner 03.01.2020 Який масляний фільтр краще поставити на Джилі СК, МК, Емгранд: Asian, Fitshi, CDN, Koreastar чи Konner

Всі статті »

.