Коли мова заходить про купівлю автомобіля, особливо уживаного, завжди хочеться розглянути декілька варіантів в однаковій, доступній, ціновій категорії.
Наприклад, такими варіантами в певному випадку можуть стати Чері Тіго і Шевроле Нива. Обидва варіанти хороші, хоча і зі своїми особливостями.
Наприклад, узявши Тіго, передусім слід переконатися в тому, що йдеться про китайське складання, а не про інші можливі варіанти.
Як не дивно, саме авто, вироблені в Піднебесній, відрізняються адекватною якістю і надійністю.
В той же час Вортекс, який є копією, все-таки помітно поступається за якістю оригіналу.
Що стосується Шевроле Нива, то від Шевроле тут тільки назва і емблема на гратах радіатора. Решта – дуже дивний набір деталей із слабким, вмираючим двигуном.
Звичайно, порівнювати представлені автомобілі не зовсім коректно. Нива швидше позиціонується як позашляховик, тоді як Тіго є класичним кросовером.
Абсолютно різні технічні характеристики, різні габарити, експлуатаційні умови.
Єдине, що робить ці автомобілі хоч трохи схожими – цінова категорія і використання деяких застарілих технологій в конструкції авто.
Проте на виправдання Тіго можна сказати одне – авто з'явилося на ринку набагато раніше за конкурента. Це сімейство вже отримало продовження і розвивається. А ось з Нивою не все так просто.
Загалом, розбираємося, що ж в цих авто добре, що погано, і яка з представлених моделей все-таки краще.
Ітак, довжина Чері Тіго виявилася більш ніж на 200 міліметрів більше – 4285 мм проти 4048 мм у Ниви. Різниця помітна, хоча велика довжина китайця йде швидше в плюс.
Ширина Тіго ненабагато менше, ніж у Ниви. Шевроле отримав 1770 мм, тоді як у китайця цей показник склав 1765 мм
Багато хто помилково стверджує про те, що Нива набагато ширша, хоча, як виявилося, різниця мінімальна. Так що візуально помітити відмінності буде практично нереальне.
Що стосується висоти, то і тут особливих відмінностей немає. Чері трохи габаритніше, що особливо помітно при сімейних поїздках.
Китаєць більше габаритний, але при цьому все ще цілком компактний, що для міста поза сумнівом плюс.
Що стосується кузовів – представлені машини дуже схожі зовні, хоча є і ряд відмінностей. Зокрема, розташування і форми фар, кут нахилу лобового скла, форми бамперів.
У іншому, істотної різниці особливо і немає, так що тут авто на рівних.
Чері Тіго, як і Нива, вимагають догляду. Якщо своєчасно проводити поліровку і антикорозійну обробку, то особливих проблем з кузовом авто не виникне.
Навіть пороги і арки коліс при належному рівні відходу не стають джерелом проблем, так що можна сміливо брати ці авто для довгострокової експлуатації.
Ось тут різниця між автомобілями дуже помітна. І особливо виділяється Тіго, який по більшості показників перевершує свого конкурента.
У представленому на огляді Тіго стоїть двигун потужністю в 132 к.с., що дозволяє демонструвати непогану динаміку з перших секунд їзди.
А ось Шевроле отримав дуже застарілий двигун, потужність якого складає всього 80 к.с., чого явно недостатньо для комфортної швидкісної їзди і маневрів по обгону.
Звідси і солідна різниця в часі розгону до 100 км/год. Чері Тіго набирає сотню за 12,5 секунд, а ось для Ниви знадобиться 19 секунд. Різниця цілком помітна і відчутна.
Максимальна швидкість Тіго складає 175 км/год, тоді як Нива може набрати максимум 140 км/год.
Абсолютно різною виявилася і витрата палива. У міському циклі Шевроле Нива споживає 14,1 літра на 100 км, тоді як Чері їсть всього 11,4 літра.
Враховуючи вартість бензину, навіть така різниця буде цілком відчутна. Особливо, якщо не ставити на автомобілі ГБО.
Правда, є істотні відмінності в КПП.
Тіго компонується із стандартною механічною 5-тиступінчатою коробкою перемикання передач. В той же час в Шевроле Ниви є понижайка і ряд інших поліпшень.
Правда, авто і готувалося як позашляховик, так що тут немає нічого дивно.
Варто відмітити, що коробки більш-менш надійні в обох варіантах авто. Особливих проблем в їх роботі не спостерігається.
В цілому, тут явно спостерігається перевага китайського авто на Шевроле практично за усіма показниками.
Звичайно, при їзді за містом Чері Тиго поступиться Ниві, особливо на сильному бездоріжжі, але в інших випадках китаєць буде куди пріоритетнішим варіантом купівлі.
Чері Тіго отримав незалежну передню підвіску, типу McPherson і задню незалежну багатоважільну. Один з кращих варіантів при міській експлуатації.
Шевроле Нива, у свою чергу, має незалежну передню багатоважільну підвіску. Задня підвіска – залежна. В принципі, не погано, як для бюджетного позашляховика.
Що стосується живучості елементів підвіски, то тут китайський автомобіль істотно поступається своєму конкурентові, і за рівних умов експлуатації лагодити підвіску доведеться частіше.
З іншого боку, вартість комплектуючих для Тіго нижча, що в деякій мірі компенсує менший термін життя деталей.
Проте в цілому враження від підвісок приблизно рівні, так що особливо виділити жоден з автомобілів не вийде.
Салони обох представлених моделей авто виглядають вже застарілими. Проте у кожного з автомобілів є свої сильні і слабкі сторони навіть в цьому випадку.
Чері Тіго відрізняється досить посередньою якістю використовуваного в салоні пластика. Він жорсткий і іноді може починати скрипіти.
Також слід зазначити неприємні відчуття від інших матеріалів – гумового набалдашника ручки КПП, обтягування керма.
Сидіти в Тіго цілком комфортно. Сидіння регулюється, як і кермо. Правда, кермо можна відрегулювати тільки по висоті.
Встановлена морально застаріла магнітола з дуже обмеженим функціоналом. Її можливостей бракує для адекватного забезпечення музикою.
Правда, враховуючи сучасні можливості, замінити її не складе особливих труднощів і не зажадає значних вкладень.
На задніх сидіння місця досить багато, сидіти зручно навіть з високим зростом. Важливо відмітити, що сидіння також можна відрегулювати, що зустрічається дуже рідко.
Також на Тіго навіть на задньому ряду є підголовники, що додатково підвищує комфорт.
При необхідності задній ряд сидінь можна скласти, а в крайньому випадку без особливих складнощів і зовсім демонтувати.
Це істотно підвищить місткість і без того не маленького багажника автомобіля.
Також автомобіль оснащений электросклопідіймачами
Приладова панель на Чері Тіго читається добре, цілком інформативна. Обзорность з авто досить непогана, чому сприяють великі дзеркала заднього виду. На них встановлений обігрів.
Шевроле Нива також не відрізняється новизною дизайну салону.
Пластик також не відрізняється особливою якістю, дуже жорсткий і іноді стукає. Матеріали обшивки салону схожі з використовуваними на Тіго.
Сидіння на 80 тисячах км пробігу вже конкретно продавлені, необхідно проводити заміну.
Кермо також облазило, як селектор КПП і декоративний чохол біля нього. Відрегулювати кермо також можна тільки по висоті, правда кут регулювання трохи більше.
Сидіння, загалом, менш зручні, ніж в Тіго.
Особливо це відноситься до заднього ряду, де спинки встановлені практично під прямим кутом. Вони не забезпечують потрібного рівня комфорту і не регулюються. Підголовники відсутні.
Порівнюючи дві представлені моделі авто, віддати перевагу в даному випадку можна Чері Тіго, який хоч і програє по окремих чинниках, але в цілому має комфортніший салон.
Все-таки Чері Тіго виглядає трохи привабливіше і солідніше, ніж його конкурент. Враховуючи кращу динаміку і комфорт в салоні – для їзди по дорогах краще вибирати саме його.
Якщо ж йдеться про бездоріжжя, то все-таки краще віддати перевагу Шевроле Нива, який розрахований для подібних умов, хоча і має дуже слабкий двигун.
Обслуговувати Тіго дешевше, хоча деякі з його елементів, наприклад, підвіска, вимагають ремонту частіше, ніж у Шевроле.
У кожному з цих автомобілів можна знайти свої плюси і недоліки, проте слід пам'ятати одну просту істину – авто служитиме довго і вірно тільки за наявності відповідного відходу за ним.
Корисні статті