(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Чим відрізняється Деу Матіз до 2008 і після 2008 року

Чим відрізняється Деу Матіз до 2008 і після 2008 року

Дэу МатизОдним з популярних автомобілів свого часу, та і зараз, можна назвати Деу Матіз. Компактний і економний – він чудово підходить для щоденних поїздок по місту.

Проте мало хто звертає увагу на рік випуску моделі, орієнтуючись переважно на зовнішній стан автомобіля.

В деяких випадках це особливо і не має сенсу, оскільки машини нічим не відрізняються, проте відносно Деу Матіза різниця є. Автомобілі, випущені до 2008 року і після нього, мають дуже помітні відмінності.

І якщо зовні ці зміни практично непомітні, то в технічному плані проведена модернізація істотно вплинула на можливості авто і поліпшила його експлуатаційні показники.

Порівнюємо Деу Матіз до 2008 і після 2008 років випуску

Насправді різниця між автомобілями досить істотна і помітно позначається на умовах і особливостях експлуатації.

Відповідно, при купівлі слід звертати увагу і на рік випуску авто. Інакше можна отримати ряд досить серйозних проблем, усунути які далеко не завжди вийде без певних складнощів.

Зокрема, відрізняється система управління двигуном, набір датчиків, конфігурація деяких елементів і агрегатів, блок управління і система запалення.

Деу Матіз з об'ємом двигуна 0.8 літра до 2008 року випускався з трамблерним (контактним) запаленням.

Трамблер із старої моделі

Відповідно, саме трамблер відповідав за запалення. Трамблер управляється розподільним валом, і в певному порядку замикає контакти.

Трамблер по порядку замикав контакти

Після цього іскра йде на свічки, після чого відбувається займання топливоповітрянної суміші в камері згорання.

Пристрій механічний, з цілим рядом елементів, що рухаються і обертаються, що з цілком зрозумілих причин веде до появи цілого ряду проблем з експлуатацією із-за зносу деталей.

Також в облаштуванні трамблера є досить вередливий оптичний датчик, сильно чутливий до забруднень, пилу.

В трамблері був вередливий датчик

Загалом, дуже вразливе місце в усій конструкції Деу Матіза до 2008 року випуску.

Підключення трамблера до свічок здійснюється за допомогою дуже довгих дротів. Їх підключення здійснюється в місці виходу контактів і безпосередньо на свічці.

Високовольтні дроти були довгими

Представлені дроти відрізняються досить великим опором, що не йде на користь системі запалення.

Короткі дроти, які з'явилися після 2008 року, мають помітно кращі експлуатаційні характеристики.

З'явилися короткі дроти

З довгими дротами, як і з самим трамблером, виникала безліч проблем. Іскра пробивала на корпус, погано проходила, двигун часто починав троїти.

Починаючи з 2008 року в Деу Матіз почали встановлювати новий модуль запалення на 3 контакти.

Оновився модуль запалення

Це сучасніший модуль з трьома окремими котушками. Котушки, зрозуміло, не рознесені по окремих циліндрах, як це робиться на сучасніших авто.

Проте котушки все-таки винесені в окремий блок і підключені коротким дротом. Сам модуль закріплений згори, на клапанній кришці.

Модуль запалення кріпиться на клапанній кришці

Імпульс виходить через спеціальний роз'єм, розташований в цілком зручному місці.

Розподіл запалення здійснюється блоком управління, який істотно відрізняється від варіанту, встановленого на автомобілях до 2008 року. Блок відповідає за спрацьовування певної котушки в потрібний момент, що і забезпечує стабільність займання.

З'явився новий блок управління

Новий модуль запалення на Деу Матіз з роком випуску після 2008 року виявився надійнішим. Іноді він виходить з ладу, але відбувається це в основному із-за механічних ушкоджень.

Наприклад, на модулі може лопнути корпус і всередину потрапить волога.

Система запалення моделей до 2008 року ускладнюється ще і наявністю в ній котушки. Котушка, наприклад, може намокнути, що приведе до її виходу з ладу. Також може статися закисання контактів.

Подібна система дуже ненадійна, у відмінності від встановлюваної на авто після 2008 року, яка все-таки помітно краще.

Істотні відмінності спостерігаються і в електронних блоках управління. Відмінності у використаному програмуванні, конструкції, принципах дії. Також різниця спостерігається і в роз'ємах для підключення.

Деу Матіз випуску після 2008 року оснащений ЕБУ OBD - 2. Моделі до 2008 оснащували блоком управління GM - 12, по суті – від автомобілів ВАЗ.

Новий ЕБУ

Також можна відмітити різницю в коробках перемикання передач, клапанних кришках. Наприклад, на моделях від 2008 року є спеціальні приливи для кріплення блоку запалення.

Відрізняється і конструкція розподільного валу, якому тепер немає необхідності крутити трамблер. Кришка наглухо закриває розподілвал. З'явився датчик положення розподілвалу на кришці, раніше він розташовувався в трамблері.

На коробку перемикання передач і на маховик двигуна (який отримав зубці) був доданий датчик положення колінчастого валу.

Змінився маховик

На новій моделі додався датчик положення колеса, розташований на правому колесі.

Також в Деу Матіз після 2008 року з'явився другий датчик кисню. Лямбда-зонд номер 2. До речі обидва датчики оснащені підігріваючими елементами.

Трохи змінилася система вихлопу. Каталізатор став єдиним.

Більше істотних відмінностей в конструкції автомобілів немає.

Якщо ж йдеться про автомобілі з об'ємом двигуна в 1 літр, то модуль запалення завжди йшов блоком, без трамблера.

Модуль запалення для літрового двигуна

Проте навіть ця модель в 2008 році пережила певні зміни. Зокрема, мінялися форма і розміри каталізатора. Змінилося облаштування лямбда-зонда.

Більше ніяких відмінностей між моделями до 2008 року і після нього особливо немає.

На нових авто можна проводити чіп-тюнинг, чого раніше зробити було неможливо.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.