Пн-Пт 9:00-17:00
       Сб 9:00-14:00

RU | UA

Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5

Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5

Ремінь ГРМДосить важливим елементом Деу Ланос являється газорозподільний механізм, зокрема – його ремінь.

Саме ремінь відповідає за об'єднання розподільного і колінного валів, забезпечуючи своєчасне подання топливоповітряної суміші і виведення продуктів горіння.

При цьому ремінь вимагає регулярної заміни, проводити яку необхідно кожні 40-60 тисяч км пробігу, залежно від його якості і експлуатаційних особливостей.

У разі несвоєчасної заміни ременя ГРМ можливий його розрив, що кінець кінцем може привести до істотних ушкоджень клапанів і циліндрів.

При цьому подібна проблема може виникне навіть не лише при розриві ременя, але і простому ушкодженні зубів. У будь-якому разі проблеми виникають досить серйозні, і ремонт такого автомобіля обійдеться дорого.

Наслідки обриву ременя ГРМ на Деу Ланос

На огляд потрапив Деу Ланос з двигуном об'ємом 1.5 літра, на якому на ремені ГРМ просто зрізало зуби.

Автомобіль з двигуном в 1.5 літра

При цьому автомобіль після минулої заміни не відбігав навіть 50 тисяч км, що хоч і не часто, але буває.

Заздалегідь був підготовлений новий ремінь, що дозволить встановити його для перевірки компресії в двигуні.

Заздалегідь готуємо і ставимо новий ремінь

Йдеться про автомобіль польського виробництва, 2004 роки випуску, 8-миклапанного, 86-сильного.

Варто відмітити, що клапанна кришка була замінена на металеву, оскільки пластикова має проблемне і уразливе місце – протікання.

Кришку клапанів замінили на металеву

Виставляємо ГРМ Деу Ланос і міняємо ремінь, після чого можна буде перевірити працездатність двигуна.

Перевіряємо правильність виставляння газорозподільного механізму, після чого перевіряємо правильність натяжки і налаштування ГРМ.

Перевіряємо натяжку ременя і правильність установки

Після чого починаємо перевіряти рівень компресії.

У першому і другому циліндрі показники виявилися в межах норми, особливих проблем немає.

Компресія в 1 і 2 циліндрах нормальна

Проте в 3 і 4 циліндрах виявилися проблеми. Швидше за все погнулися клапана.

В 3-4 циліндрах компресія низька

З'ясувалася причина порятунку клапанів 1 і 2 циліндрів – погнуло і виламало рокера, що і врятувало клапана.

На клапанах 1 і 2 циліндри виламали рокера

У 3 і 4 циліндрах рокера залишилися цілими, проте клапани погнуло, і тепер необхідно проводити їх заміну.

На клапанах 3 і 4 циліндри рокера залишилися цілими

На самих циліндрах також помітні сліди ударів клапанів, що лише додатково підтверджує наявність ударів після обриву ременя ГРМ Дэу Ланос.

На циліндрах помітні сліди ударів клапанів

Доведеться проводити серйозний ремонт двигуна.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція 11.02.2022 Заміна рульової рейки Шевроле Лачетті, покрокова інструкція

Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...

Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті 28.01.2022 Параметри комп'ютерної діагностики Шевроле Лачетті

Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...

Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос 14.01.2022 Як перевірити котушку запалювання Деу Ланос

При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...

Погано гріє пічка Шевроле Лачетті 31.12.2021 Погано гріє пічка Шевроле Лачетті

​ Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...

Заміна лампочки підсвічування салону Шевроле Авео 17.12.2021 Заміна лампочки підсвічування салону Шевроле Авео

Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...

Вартість капітального ремонту двигуна Деу Ланос 1.5 03.12.2021 Вартість капітального ремонту двигуна Деу Ланос 1.5

Так, дотримання планового сервісу і своєчасна заміна запчастин ЗАЗ Ланос...

Всі статті »

.