(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5

Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5

Ремінь ГРМДосить важливим елементом Деу Ланос являється газорозподільний механізм, зокрема – його ремінь.

Саме ремінь відповідає за об'єднання розподільного і колінного валів, забезпечуючи своєчасне подання топливоповітряної суміші і виведення продуктів горіння.

При цьому ремінь вимагає регулярної заміни, проводити яку необхідно кожні 40-60 тисяч км пробігу, залежно від його якості і експлуатаційних особливостей.

У разі несвоєчасної заміни ременя ГРМ можливий його розрив, що кінець кінцем може привести до істотних ушкоджень клапанів і циліндрів.

При цьому подібна проблема може виникне навіть не лише при розриві ременя, але і простому ушкодженні зубів. У будь-якому разі проблеми виникають досить серйозні, і ремонт такого автомобіля обійдеться дорого.

Наслідки обриву ременя ГРМ на Деу Ланос

На огляд потрапив Деу Ланос з двигуном об'ємом 1.5 літра, на якому на ремені ГРМ просто зрізало зуби.

Автомобіль з двигуном в 1.5 літра

При цьому автомобіль після минулої заміни не відбігав навіть 50 тисяч км, що хоч і не часто, але буває.

Заздалегідь був підготовлений новий ремінь, що дозволить встановити його для перевірки компресії в двигуні.

Заздалегідь готуємо і ставимо новий ремінь

Йдеться про автомобіль польського виробництва, 2004 роки випуску, 8-миклапанного, 86-сильного.

Варто відмітити, що клапанна кришка була замінена на металеву, оскільки пластикова має проблемне і уразливе місце – протікання.

Кришку клапанів замінили на металеву

Виставляємо ГРМ Деу Ланос і міняємо ремінь, після чого можна буде перевірити працездатність двигуна.

Перевіряємо правильність виставляння газорозподільного механізму, після чого перевіряємо правильність натяжки і налаштування ГРМ.

Перевіряємо натяжку ременя і правильність установки

Після чого починаємо перевіряти рівень компресії.

У першому і другому циліндрі показники виявилися в межах норми, особливих проблем немає.

Компресія в 1 і 2 циліндрах нормальна

Проте в 3 і 4 циліндрах виявилися проблеми. Швидше за все погнулися клапана.

В 3-4 циліндрах компресія низька

З'ясувалася причина порятунку клапанів 1 і 2 циліндрів – погнуло і виламало рокера, що і врятувало клапана.

На клапанах 1 і 2 циліндри виламали рокера

У 3 і 4 циліндрах рокера залишилися цілими, проте клапани погнуло, і тепер необхідно проводити їх заміну.

На клапанах 3 і 4 циліндри рокера залишилися цілими

На самих циліндрах також помітні сліди ударів клапанів, що лише додатково підтверджує наявність ударів після обриву ременя ГРМ Дэу Ланос.

На циліндрах помітні сліди ударів клапанів

Доведеться проводити серйозний ремонт двигуна.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.