Досить важливим елементом Деу Ланос являється газорозподільний механізм, зокрема – його ремінь.
Саме ремінь відповідає за об'єднання розподільного і колінного валів, забезпечуючи своєчасне подання топливоповітряної суміші і виведення продуктів горіння.
При цьому ремінь вимагає регулярної заміни, проводити яку необхідно кожні 40-60 тисяч км пробігу, залежно від його якості і експлуатаційних особливостей.
У разі несвоєчасної заміни ременя ГРМ можливий його розрив, що кінець кінцем може привести до істотних ушкоджень клапанів і циліндрів.
При цьому подібна проблема може виникне навіть не лише при розриві ременя, але і простому ушкодженні зубів. У будь-якому разі проблеми виникають досить серйозні, і ремонт такого автомобіля обійдеться дорого.
На огляд потрапив Деу Ланос з двигуном об'ємом 1.5 літра, на якому на ремені ГРМ просто зрізало зуби.
При цьому автомобіль після минулої заміни не відбігав навіть 50 тисяч км, що хоч і не часто, але буває.
Заздалегідь був підготовлений новий ремінь, що дозволить встановити його для перевірки компресії в двигуні.
Йдеться про автомобіль польського виробництва, 2004 роки випуску, 8-миклапанного, 86-сильного.
Варто відмітити, що клапанна кришка була замінена на металеву, оскільки пластикова має проблемне і уразливе місце – протікання.
Виставляємо ГРМ Деу Ланос і міняємо ремінь, після чого можна буде перевірити працездатність двигуна.
Перевіряємо правильність виставляння газорозподільного механізму, після чого перевіряємо правильність натяжки і налаштування ГРМ.
Після чого починаємо перевіряти рівень компресії.
У першому і другому циліндрі показники виявилися в межах норми, особливих проблем немає.
Проте в 3 і 4 циліндрах виявилися проблеми. Швидше за все погнулися клапана.
З'ясувалася причина порятунку клапанів 1 і 2 циліндрів – погнуло і виламало рокера, що і врятувало клапана.
У 3 і 4 циліндрах рокера залишилися цілими, проте клапани погнуло, і тепер необхідно проводити їх заміну.
На самих циліндрах також помітні сліди ударів клапанів, що лише додатково підтверджує наявність ударів після обриву ременя ГРМ Дэу Ланос.
Доведеться проводити серйозний ремонт двигуна.
Корисні статті