Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-15:45

RU | UA

Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5

Обрив ременя ГРМ Деу Ланос, що буде якщо порветься ремень ГРМ на Деу Ланос 1.5

Ремінь ГРМДосить важливим елементом Деу Ланос являється газорозподільний механізм, зокрема – його ремінь.

Саме ремінь відповідає за об'єднання розподільного і колінного валів, забезпечуючи своєчасне подання топливоповітряної суміші і виведення продуктів горіння.

При цьому ремінь вимагає регулярної заміни, проводити яку необхідно кожні 40-60 тисяч км пробігу, залежно від його якості і експлуатаційних особливостей.

У разі несвоєчасної заміни ременя ГРМ можливий його розрив, що кінець кінцем може привести до істотних ушкоджень клапанів і циліндрів.

При цьому подібна проблема може виникне навіть не лише при розриві ременя, але і простому ушкодженні зубів. У будь-якому разі проблеми виникають досить серйозні, і ремонт такого автомобіля обійдеться дорого.

Наслідки обриву ременя ГРМ на Деу Ланос

На огляд потрапив Деу Ланос з двигуном об'ємом 1.5 літра, на якому на ремені ГРМ просто зрізало зуби.

Автомобіль з двигуном в 1.5 літра

При цьому автомобіль після минулої заміни не відбігав навіть 50 тисяч км, що хоч і не часто, але буває.

Заздалегідь був підготовлений новий ремінь, що дозволить встановити його для перевірки компресії в двигуні.

Заздалегідь готуємо і ставимо новий ремінь

Йдеться про автомобіль польського виробництва, 2004 роки випуску, 8-миклапанного, 86-сильного.

Варто відмітити, що клапанна кришка була замінена на металеву, оскільки пластикова має проблемне і уразливе місце – протікання.

Кришку клапанів замінили на металеву

Виставляємо ГРМ Деу Ланос і міняємо ремінь, після чого можна буде перевірити працездатність двигуна.

Перевіряємо правильність виставляння газорозподільного механізму, після чого перевіряємо правильність натяжки і налаштування ГРМ.

Перевіряємо натяжку ременя і правильність установки

Після чого починаємо перевіряти рівень компресії.

У першому і другому циліндрі показники виявилися в межах норми, особливих проблем немає.

Компресія в 1 і 2 циліндрах нормальна

Проте в 3 і 4 циліндрах виявилися проблеми. Швидше за все погнулися клапана.

В 3-4 циліндрах компресія низька

З'ясувалася причина порятунку клапанів 1 і 2 циліндрів – погнуло і виламало рокера, що і врятувало клапана.

На клапанах 1 і 2 циліндри виламали рокера

У 3 і 4 циліндрах рокера залишилися цілими, проте клапани погнуло, і тепер необхідно проводити їх заміну.

На клапанах 3 і 4 циліндри рокера залишилися цілими

На самих циліндрах також помітні сліди ударів клапанів, що лише додатково підтверджує наявність ударів після обриву ременя ГРМ Дэу Ланос.

На циліндрах помітні сліди ударів клапанів

Доведеться проводити серйозний ремонт двигуна.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Тиск в паливній рампі Джилі СК 16.10.2021 Тиск в паливній рампі Джилі СК

Важливим параметром для стабільної роботи двигуна є нормальний тиск в...

Описання запобіжників Ланос 08.10.2021 Описання запобіжників Ланос

Запобіжники у автомобілі Деу Ланос – це спеціальний...

Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида 21.09.2021 Промивання двигуна Шевроле Епіка. Стук і розкоксовка двигуна за допомогою димексида

Однією з проблем, з якою можна зіткнутися при експлуатації Шевроле...

Чому троїть двигун Чері Тіго 11.09.2021 Чому троїть двигун Чері Тіго

Іноді можна зіткнутися з такою проблемою, як троїння  двигуна...

Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників 27.08.2021 Як зняти кермо і подушку безпеки на Чері Амулет, настройка поворотників

При проведенні деяких видів робіт у власників Чері Амулет може...

Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз 16.08.2021 Чому стукають стойки стабілізатора Шевроле Круз

Однією з проблем власників Шевроле Круз являється стук в...

Всі статті »

.