(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Що краще Деу Ланос чи Лада Калина?

Що краще Деу Ланос чи Лада Калина?

Деу ЛаносДва дуже схожих автомобіля, обоє В класу – Деу Ланос і Лада Калина. Цілком схожі моделі, особливо в зовнішності.

Іноді у покупців виникає резонне питання – а який з представлених варіантів насправді виявиться кращий. Адже вибрати стає реально складно.

Тут слід враховувати не лише зовнішні чинники, але і технічні параметри, доступний функціонал і можливість швидкого проведення ремонту.

Більше того, Ланос випускався не лише під логотипом Деу, деякий час його виробництвом займалося Шевроле, а також ЗАЗ. Багато що залежить від того, авто чийого складання дісталося власникові.

В цілому, автомобілі досить схожі, проте кожен з них має свої особливості, які подобаються або не зовсім автовласникам.

Та і цінова категорія у них практично однакова, хоча Ланос і обійдеться покупцям трохи дешевше за Ладу Калину.

Проте, за трохи більшу суму власники Калини отримують і куди більше можливостей.

Порівняння Деу Ланос і Лада Калина

Порівнюваними авто виступлять Шевроле Ланос, зібраний на заводі ЗАЗ (він же Деу Ланос) і Лада Калина від АвтоВАЗ.

На порівнянні новий Ланос

Зовні автомобілі дуже схожі. Можна сказати, що Ланос – витягнута Калина.

Ну або що Калина – це сплюснутий Ланос.

Лада Калина

Задня частина Лади виглядає трохи сучасніше, особливо якщо йдеться про автомобіль в кузові хетчбек.

Задня частина Лади привабливіше

В той же час вид Деу явно дає зрозуміти, що автомобіль був сконструйований досить давно.

Спереду ж ситуація виглядає трохи інакше. Саме Ланос виглядає набагато краще.

Спереду краще виглядає Ланос

Хоча, у кожного свої переваги, і комусь саме Калина може здатися куди красивіше і привабливіше.

Що стосується салону, то тут багато що залежить від комплектації. Звичайно, порівнюючи найдешевшу комплектацію Ланоса і дорогий варіант Калини не зовсім коректно, але саме так і станеться.

У Деу Ланос немає можливості відрегулювати кермо, так що належний комфорт доведеться забезпечувати за допомогою регулювання сидінь.

В Ланосе не регулюється кермо

Хоча, справедливості ради, можна відмітити, що на дорожчих варіантах авто кермо регулюється по висоті, при чому під досить великим кутом.

У Лади Калини кермо все-таки регулюється, нехай тільки по висоті. Проте кут регулювання дуже обмежений, так що все одно доведеться прибігати до регулювання сидінь.

В Калині кермо регулюється по висоті

Порівнюючи приладові панелі, можна відмітити куди сучасніший її вигляд у Лади. Є тахометр, хай і не великий, але комп'ютер.

Приладова панель Лади

Деякі варіанти Ланоса не мають навіть тахометра і оснащуються механічним одометром. Дуже застарілі варіанти, але в новіших варіантах і дорогих комплектаціях є і тахометр, і годинник, і інші важливі деталі.

Приладова панель Ланоса

При їзді за кермом Калини в салоні сильно чутно шум двигуна і трансмісії. Це істотний недолік. Також не зовсім зручно працювати з педалями, до цього доведеться звикати.

При їзді на Калині в салоні чутний шум

У Ланосе їзда виявиться куди приємніше. Шуму чутно значно менше, та і з педалями працювати зручніше і легше. У даному злучаємо авто явно краще за свого конкурента.

В салоні Ланоса при їзді шуму менше

Єдиний недолік – слабка шумоізоляція колісних арок, так що шум від коліс все-таки буде трохи чутно.

Варто відмітити, що на Деу не зовсім вдало підібрані шини із заводу, так що їх доведеться замінити. Інакше на великих швидкостях при різких маневрах задок автомобіля може істотно зносити.

Заводські шини Ланоса невдалі

Важливим нюансом при експлуатації Ланоса є і те, що гідропідсилювач не устигає при різких маневрах перекачувати масло, і зрештою кермо стає важким.

В цьому випадку виграє Калина, яка оснащена сучаснішим, електричним підсилювачем керма. Проте авто повільно реагує на команди.

Так що за маневреність плюс можна віддати все-таки Деу, який хоч трохи і зносить, але вчасно реагує на команди.

Ланос при маневрі може зносити

У Ланосі недоліком можна назвати і трохи схилений у бік пасажира важіль перемикання передач. Незручно. Але в іншому – короткий і чіткий хід важеля і просте перемикання, що радує водіїв.

Важіль КПП Ланоса

У Ладі ситуація трохи інша – хід важеля досить довгий, помітні люфти, чого бути не повинно.

Важіль КПП Калини

Що стосується включення задньої передачі, то тут все практично однаково, хоча на Ланосі зробити це трохи складніше.

Гальмами Калини поступаються по ефективності аналогічній системі Ланоса. Хоча, ефективність і в першому випадку знаходиться на досить високому рівні.

В цілому, кожен з представлених автомобілів заслуговує на увагу з боку покупців. Так, Лада Калина виглядає посучасніше, але Ланос безпечніший і надійніший.

Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.