Прошивкою публіка звикла називати не що інше, як зміна налаштувань електронного блоку управління двигуном, а також внесення деяких допустимих змін.
Для всіх моторів Chevrolet Lacetti c ЕБУ Sirius D42 і рядом інших блоків існує маса різних прошивок поряд із стічною. Але сьогодні ми зупинимося на прошивці рейсинг V2_E2_noEGR, головною особливістю якої вважається програмне відключення датчика і самого клапана EGR.
В першу чергу, необхідно чітко розуміти, що ніяка прошивка не додасть скільки-небудь реально відчутної потужності, тим більше на найслабших моторчиках, а також не знизить витрата палива до літра на сотню. Всьому є свої межі і закони фізики ніхто не скасовував.
Якщо ж нас щось не влаштовує в поведінці двигуна, за умови повної його справності і відсутності помилок в бортовому комп'ютері або сканері, можна спробувати прошити ЕБУ своїми руками. Для цього необхідно мати ряд приладів і хоч невеликі навички роботи з програмним забезпеченням.
Із заліза нам буде необхідний ноутбук або ПК з операційною системою Windows, кабель, яким ми під'єднаємося до діагностичного роз'єму OBDII.
Більшість користувачів добре відгукуються про адаптер Galletto 1260, який коштує близько 9 доларів. Так, це Китай, але в більшості приходять працездатні прилади.
Власне, з ідентичною платою продається діагностичний адаптер VAG KKL+, але зовні вони трохи відрізняються.
Завдання Galletto 1260 - з'єднати діагностичний роз'єм з USB портом нашого комп'ютера. Але це не все. Потрібно ще мати програмне забезпечення. Воно поставляється разом з кабелем, програма Galletto встановлюється за лічені хвилини, а установка ніяких проблем не викличе.
Крім ПО до адаптера, нам обов'язково стане в пригоді діагностична програма, розроблена спеціально для Шевроле - Chevrolet Explorer. Встановлюється вона не складніше, ніж попередня. Якщо все готово, можна приступати.
Як ми говорили раніше, основний плюс прошивки для Сіріуса Лачетті рейсинг V2_E2_noEGR - програмне відключення клапана рециркуляції вихлопних газів, а також більш коректна настройка холостих обертів. Але про це пізніше. Після того, як ми завантажили прошивку (а вона є у відкритих джерелах), можна її встановлювати.
Сама установка прошивки займе пару хвилин часу, якщо слідувати простим рекомендаціям.
Для початку необхідно перевірити і скинути помилки (або усунути причини, що їх викликали). Для цього можна використовувати бортовий комп'ютер, але зручніше використовувати Chevrolet Explorer або все той же Галетт. Дивимося на екран ноутбука і перевіряємо наявність помилок, обов'язково включивши запалювання. Якщо їх немає, продовжуємо.
Закриваємо Chevrolet Explorer, запускаємо Galletto 1260, не вимикаючи запалювання. Знаходимо марку машини і тип електронного блоку управління.
Про всяк випадок робимо бекап стокової прошивки і зберігаємо на комп'ютері («читати ЕБУ - зберегти»).
Після збереження поточної прошивки програма видасть повідомлення про те, що запалювання можна вимкнути.
Тепер знаходимо файл * bin з потрібною нам прошивкою на комп'ютері і відкриваємо його.
Програма попередить нас, що АКБ повинен бути повністю заряджений, так само, як і акумулятор ноутбука.
Натискаємо кнопку інтерфейсу «Запис ЕБУ» і чекаємо 20-21 секунду, поки прогрес-бар не зупиниться.
Вимикаємо запалювання на 10 секунд на прохання програми.
Включаємо запалювання по команді програми.
Готово, прошивка встановлена. Залишилося виконати скидання адаптацій через програму Chevrolet Explorer.
Робиться це при включеному запалюванні, щоб на ЕБУ подавався струм.
За підсумками використання прошивки рейсинг V2_E2_noEGR більшість користувачів відзначають поліпшення роботи двигуна. Це відбувається внаслідок змін у порівнянні зі стандартною прошивкою:
Двигун стає динамічнішим на низьких оборотах внаслідок зменшення кута випередження запалювання. При цьому натяку на детонацію немає навіть при використанні бензину АІ-92.
Динаміка виросла і внаслідок того, що холості оберти підняли з 760 до 820 об / хв. Мотор не захлинається на низах і добре підхоплює з неодружених оборотів.
Клапан EGR відключений програмно, що теж вплинуло на динаміку. При цьому, якщо клапан в робочому стані, фізично прокладкою його можна не глушити.
У порівнянні з рідною прошивкою кут відкриття заслінки на холостому ходу збільшений на 1%. Це повністю зняло проблему смикання при рушанні з місця і при русі на знижених передачах на дуже малій швидкості.
Є й мінуси, до яких відносять різке підвищення оборотів при запуску до 1800 об / хв на кілька секунд. Також відзначають мляве падіння оборотів при перемиканні передач.
Словом, для експерименту прошивка рейсинг V2_E2_noEGR, безумовно, має право на існування, але ми б рекомендували далеко не ховати стокову прошивку.
Корисні статті
Перші проблеми з рульовою рейкою Шевроле Лачетті зазвичай...
Під час ремонту або планового огляду Шевроле Лачетті виникає необхідність у...
При плановій заміні високовольтних проводів і свічок Деу Ланос...
Система опалення салону Шевроле Лачетті схильна до деяких...
Підсвічування салону Шевроле Авео представлено одним верхнім...