(097) 177 40 40

Пн-Пт 9:00-19:00
       Сб 9:00-17:00

(093) 170 17 77

RU | UA

Мийка двигуна Джилі СК, як правильно помити двигун

Мийка двигуна Джилі СК, як правильно помити двигун

Весна не за горами. І хоч зима була схожа, швидше, на пізню суху осінь, підготуватися до весни не завадило б.

Мийка двигуна популярного в Україні китайця Geely СК відрізняється деякими нюансами, але в цілому, все відбувається стандартно.

чистый мотор

Навіщо мити двигун Geely СК

Є певна категорія водіїв, які категорично проти мийки мотора. Максимум - протерти ганчіркою доступні місця і кришки. Такий підхід навіть для старих автомобілів не надто логічний, а для сучасних - тим більше. 

Навіть в тому випадку, якщо автомобіль експлуатується виключно на міському асфальті, а не на путівці або бездоріжжі, на його поверхнях, кришках, патрубках, проводах і контактах осідає величезна кількість пилу і дорожніх реагентів. 

Не кажучи вже про естетичне задоволення обслуговування чистого охайного двигуна і підкапотного простору, з технічної точки зору брудний силовий агрегат може серйозно постраждати. Звичайно, все залежить від ступеня забруднення. Одна справа, коли на піддоні і блоці циліндрів залишається глина товщиною в три пальці, інша - коли мотор покритий щільною плівкою з пилу, масел, антифризу.

труба

Словом, експерти наводять низку вагомих аргументів на користь мийки двигуна хоча б перед теплим сезоном і восени:

  1. Зниження тепловіддачі. Будь-яка бруд в видимих і важкодоступних зонах неминуче знизить тепловіддачу. Як результат, зростає навантаження на систему охолодження, коротшає термін експлуатації антифризу, помпи, термостата. Є ще одна небезпека.
    У зимовий час ми використовуємо менше в'язкі масла, щоб двигун змазувався добре навіть при негативних температурах. Якщо теплообмін двигуна порушений, рідке масло буде нагріватися до критичних температур навіть в нормальних умовах, а це призведе до інтенсивного зносу всього мотора.

  2. Чим більше бруду на двигуні, тим менше видно плями масел, антифризів, палива. Отже, в цьому випадку візуальний огляд поверхні мотора, кришок і сальників не дадуть потрібної інформації про витік. Це ж стосується і коробки передач Geely СК. Ще один неприємний момент полягає в тому, що минулі рідини через вчасно не вжитих заходів, випаровуються і незмінно потрапляють в салон автомобіля. А це не найкорисніші інгаляції для водія і пасажирів.

  3. Існує небезпека проникнення бруду в двигун через заливні горловини, отвір для масляного щупа, при обслуговуванні, наприклад, при демонтажі клапанної кришки або заміни помпи. Це теж вплине на ресурс двигуна.

  4. Окрема історія з електричними контактами, проводами, і, особливо, з високовольтними дротами. Справа в тому, що бруд активно проводить електричний струм, а це загрожує сильною втратою напруги, короткими замиканнями, відсутністю контактів на клемних колодках. У зоні ризику знаходяться всі датчики, свічки, а також електронний блок керування двигуном і модуль запалювання.

  5. Бруд під капотом і на внутрішній стороні кришки капота, крім порушення теплообміну, приносить і інші неприємності. Наприклад, перевірити натяг ременя генератора, що не забруднивши руки і одяг, не вийде. Та й з точки зору естетики обслуговувати чистий агрегат набагато приємніше, ніж брудний.

Аргументи проти мийки двигуна

Їх не так багато, але вони є. Наприклад, противники мийки двигуна аргументують свою позицію тим, що вода і двигун просто несумісні, а тим більше хімія, яка може пошкодити прокладки, шланги або проводи, датчики або інше електрообладнання.

уязвимые места

Крім цього, прихильники такої думки говорять про можливість потрапляння води в повітряний фільтр, а потім в камеру згоряння. Словом, машина після миття може просто не завестися або водій потрапляє на міцний ремонт або заміну датчиків, ЕБУ і іншої електроніки.

Можливо, в цьому і є раціональне зерно в тому випадку, якщо мотор миє криворукий мийник неправильними засобами і під неправильним тиском. Деякі автомийки в принципі відмовляються нести відповідальність за мийку двигуна, знаючи, чим це може закінчитися. Але якщо все робити за правилами і використовувати спеціальні засоби, ризик зводиться до нуля.

Моєму двигун Geely СК правильно і безпечно

Перше і, напевно, головне правило - двигун ні в якому разі не можна мити на гарячу. До чого це може привести, зрозуміло. Тому оптимальна температура мотора для мийки - 20-30 ° С. Температура води може відрізнятися від температури двигуна максимум на 10-15 ° С.

Не менше значення має хороша ізоляція і герметизація електрообладнання та повітропроводів приймального колектора. Після того, як двигун охолов, чинимо так:

  1. Відкручуємо модуль запалювання, це займе пару хвилин, зате у нас буде гарантія, що він не постраждає.
    модуль
    Надягаємо на нього поліетиленовий пакет і щільно герметизуемо скотчем.
    пакуем модуль
     

  2. Герметизуємо за допомогою пакета і скотча або заглушки приймальню трубу воздуховоду повітряного фільтра.

  3. Знімаємо акумулятор з автомобіля і прибираємо його в безпечне місце.
    снимаем акб
     

  4. Поліетиленом і скотчем ізолюємо блок реле, який встановлений на Geely СК біля плюсової клеми акумулятора.
    блок реле
     

  5. Ізолюємо мінусову клему.

  6. Перевіряємо на наявність тріщин і заломів гофровану ізоляцію. Якщо вона порушена, замінюємо її або ізолюємо пошкоджені місця.
    гофры
     

  7. Виходячи з того, що генератор і стартер спокійно переживають дощ, сніг і бризки, їх можна не ізолювати.

  8. Бажано заклеїти скотчем заводські таблички та наклейки. Піна і вода для них вкрай небажані.
    наклейки
     

  9. Розводимо засіб для миття двигуна і заливаємо його в піногенератор, якщо ми використовуємо мийку високого тиску.
    пеногенератор
     

  10. Встановлюємо мінімальний тиск на апараті і наносимо шар піни на двигун.
    мойка
     

  11. Якщо мийки високого тиску немає, піну можна нанести за допомогою будь-якого розпилювача, в тому числі і побутового. Це менш ефективно, але теж має право на життя.
    пена
     

  12. Після нанесення піни чекаємо близько 10-15 хвилин, щоб хімія зробила свою роботу. Після цього змиваємо піну струменем чистої води без тиску, акуратно, щоб пошкодити загерметизовані ділянки.
    смываем водой
     

Після мийки вкрай бажано не запускати двигун протягом півгодини-години, а коли він трохи підсохне, необхідно продути стисненим повітрям всі електричні роз'єми, стартер, генератор, зняти свічкові наконечники і продути свічкові колодязі насухо. Тільки після цього двигун можна запускати, попередньо знявши нашу ізоляцію і встановивши акумулятор і модуль запалювання на місце.
автохимия
 

Для миття двигуна вкрай важливо використовувати тільки спеціальну автохімію для моторів. Застосування будь-яких інших миючих побутових та інших засобів, розчинників, бензину, солярки категорично забороняється. По-перше, є небезпека загоряння, по-друге, непристосована хімія може завдати шкоди пластику, гуми, прокладок.



 

 
Розкажіть друзям

» Всі статті

Корисні статті

Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива 22.10.2020 Датчик СО потенціометр Деу Сенс 1.3. Низькі холості обороти і велика витрата палива
Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів 07.10.2020 Збивається годинник на Шевроле Лачетті, як зняти годинник на панелі приладів
Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос 01.10.2020 Установка опорних підшипників від Нубіри на Деу Ланос
Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя 24.09.2020 Ремонт дросельної заслонки Шевроле Лачетті 1.6, чистка дроселя
Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7 16.09.2020 Чистка дросельної заслінки Джилі Емгранд ЄС7
Налаштування двірників Шевроле Лачетті 11.09.2020 Налаштування двірників Шевроле Лачетті

Всі статті »

.